quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:55 schreef Tamashii het volgende:
Zal ik er dan maar weer een meet ingooien?
Arnhem poolen
Za 23 november
Zo 24 november
Wie komt er poolen en chillen?
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow....en ik maar denken dat ik de enige was die dat niet zo bijster geweldig vond!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Omdat ik het mooi vindwil jij mij dan niet meer
Inkt lijkt wel in de mode ofzo, ik heb werkelijk geen flauw idee wat ze daar nou zo mooi aan vinden...quote:
Is je rug daar wel lang genoeg voor?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een tattoo van twi zijn penis op mijn rug.
Tsja, als je 'm nou niet op ware grootte had gehad, had je 'm nog op je onderarm kunnen zetten ofzo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nooit uit de mode geweest volgens mij...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Inkt lijkt wel in de mode ofzo, ik heb werkelijk geen flauw idee wat ze daar nou zo mooi aan vinden...
Ghehequote:
Inkt is niet als mode. Tattoo's zijn persoonlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Inkt lijkt wel in de mode ofzo, ik heb werkelijk geen flauw idee wat ze daar nou zo mooi aan vinden...
Zal wel gedeelte wrap around zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is je rug daar wel lang genoeg voor?
Heb je daarom een dwarslaesie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooier zou zijn geweest als ze helemaal geen tats hadden gehad, maar ja, smaken verschillen blijkbaar he?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
Vrouwen met tats zijn best sexy. Ik heb er genoeg gezien waarbij het erg mooi was
Nou, als ze met meer dan 10 rondlopen, dan moeten ze dan wel een heel grote ego hebben!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inkt is niet als mode. Tattoo's zijn persoonlijk
Tenminste, dat vind ik
en toch is een deel er van ook aan mode onderhevigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inkt is niet als mode. Tattoo's zijn persoonlijk
Tenminste, dat vind ik
Lelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef zeefje het volgende:
Zoals dit
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=d6fkDaIUXlFu7M&tbnid=BL3Jr-D7SA5k5M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.tattooplatform.nl%2Frozen-tattoos&ei=B6BhUtSZGuaH0AWUvIGQDw&bvm=bv.54176721,d.d2k&psig=AFQjCNEBwNsddOjXqnuMbL-oZHODKzVx-A&ust=1382216064566765]afbeelding[/url] ]
Zo erg vind ik dat nou ook weer niet...ze moet het gewoon zelf weten, maar wat mij betreft, hoeft het totaal niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef Fascination het volgende:
Ik ging eens seksen met iemand die een, weliswaar kleine, tattoo bleek te hebben. Was toch bijna afgeknapt.
Ik zie niksquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef zeefje het volgende:
Zoals dit
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=d6fkDaIUXlFu7M&tbnid=BL3Jr-D7SA5k5M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.tattooplatform.nl%2Frozen-tattoos&ei=B6BhUtSZGuaH0AWUvIGQDw&bvm=bv.54176721,d.d2k&psig=AFQjCNEBwNsddOjXqnuMbL-oZHODKzVx-A&ust=1382216064566765 ]afbeelding[/url] ]
De zak hangt op mijn kont.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is je rug daar wel lang genoeg voor?
Nee, dat is raar als je les geeft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, als je 'm nou niet op ware grootte had gehad, had je 'm nog op je onderarm kunnen zetten ofzo.
Nee, dat komt door mijn waterhoofd.quote:
Waar zat het?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef Fascination het volgende:
Ik ging eens seksen met iemand die een, weliswaar kleine, tattoo bleek te hebben. Was toch bijna afgeknapt.
Ligt een beetje aan het lettertype, maar ik zou liever iets leesbaars neerzetten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef zeefje het volgende:
Zoals dit
url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=d6fkDaIUXlFu7M&tbnid=BL3Jr-D7SA5k5M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.tattooplatform.nl%2Frozen-tattoos&ei=B6BhUtSZGuaH0AWUvIGQDw&bvm=bv.54176721,d.d2k&psig=AFQjCNEBwNsddOjXqnuMbL-oZHODKzVx-A&ust=1382216064566765
Van die prikkeldraadtattoo's rond de bovenarm. Als je daar nog mee loopt, loop je echt voor paal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en toch is een deel er van ook aan mode onderhevig
namelijk of vrouwen er wel of niet een nemen (50 jaar geleden ondenkbaar bijvoorbeeld), bepaalde plekken, bepaalde symbolen etc
Sowieso ja?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van die prikkeldraadtattoo's rond de bovenarm. Als je daar nog mee loopt, loop je echt voor paal.
braille toetsenbord jongenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap dat je dan je toetsenbord kunt vinden.
of een mooie trampstampquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van die prikkeldraadtattoo's rond de bovenarm. Als je daar nog mee loopt, loop je echt voor paal.
Bovenarm.quote:
Hou opquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, heb ook al vaak nachtmerrie's gehad dat ik zo'n ding opeens had.quote:
Dat het persoonlijk is wil niet zeggen dat het om hunzelf draaitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, als ze met meer dan 10 rondlopen, dan moeten ze dan wel een heel grote ego hebben!
Kapot.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef zeefje het volgende:
Zoals dit
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=d6fkDaIUXlFu7M&tbnid=BL3Jr-D7SA5k5M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.tattooplatform.nl%2Frozen-tattoos&ei=B6BhUtSZGuaH0AWUvIGQDw&bvm=bv.54176721,d.d2k&psig=AFQjCNEBwNsddOjXqnuMbL-oZHODKzVx-A&ust=1382216064566765 ]afbeelding[/url] ]
Dat ligt er maar net aan waarom je een tattoo neemt. Als je er een neemt omdat je het voornamelijk mooi vindt, dan spelen inderdaad de punten mee die jij noemt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en toch is een deel er van ook aan mode onderhevig
namelijk of vrouwen er wel of niet een nemen (50 jaar geleden ondenkbaar bijvoorbeeld), bepaalde plekken, bepaalde symbolen etc
Loop je zo ook die hekken af? Want dan heb ik nieuws voor je: ik vermoed dat je een hoop kilometer hekwerk voor jan lul hebt bespoten, want er is een verschil tussen prikkeldraad en schrikdraad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hou op
Ik moet altijd lachen als ik dat zie en dan wil ik erop pissen om te zien of ik een schok krijg.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
Loop je zo ook die hekken af? Want dan heb ik nieuws voor je: ik vermoed dat je een hoop kilometer hekwerk voor jan lul hebt bespoten, want er is een verschil tussen prikkeldraad en schrikdraad.
Ow crap heb ik alles voor niks gedaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
Loop je zo ook die hekken af? Want dan heb ik nieuws voor je: ik vermoed dat je een hoop kilometer hekwerk voor jan lul hebt bespoten, want er is een verschil tussen prikkeldraad en schrikdraad.
Niet eens een anker?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn oom was zeeman, en had van die boten op zijn armen.
het eerste punt, dat het voor vrouwen eerst ondenkbaar was, speelt toch voor elke vrouw?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat het persoonlijk is wil niet zeggen dat het om hunzelf draait
[..]
Kapot.
[..]
Dat ligt er maar net aan waarom je een tattoo neemt. Als je er een neemt omdat je het voornamelijk mooi vindt, dan spelen inderdaad de punten mee die jij noemt.
Dat is schrikdraadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hou op
Ik moet altijd lachen als ik dat zie en dan wil ik erop pissen om te zien of ik een schok krijg.
Als het persoonlijk is, waarom heb je dan een herinnering voor jezelf nodig?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat het persoonlijk is wil niet zeggen dat het om hunzelf draait
[..]
Kapot.
[..]
Dat ligt er maar net aan waarom je een tattoo neemt. Als je er een neemt omdat je het voornamelijk mooi vindt, dan spelen inderdaad de punten mee die jij noemt.
Van mij hoeft ie niet persé discreet te zijn. Ik heb ook zoiets van "als je iets doet, doe het dan goed" (wat trouwens niet hetzelfde is als "als je iets doet, doe het dan 10 keer of vaker!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:59 schreef rhubarbje het volgende:
het is nergens meer op gebaseerd want iedereen heeft ze nu
vrienden van mij hebben ze ook
maar ik associeer tatoeages toch nog snel met 'lower class' of 'ja ik had een te gekke zomer in thailand en ik dacht dit moet ik vast leggen in een vlindertje op mijn enkel'
hij moet wel echt heel discreet met een heel goed verhaal zijn wil ik dat niet meteen denken
maar dat zegt waarschijnlijk het meest over mij zelf
50 jaar geleden waren er wel meer dingen ondenkbaar voor vrouwenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het eerste punt, dat het voor vrouwen eerst ondenkbaar was, speelt toch voor elke vrouw?
dus is een een tijdelijk ding gestuurd door de samenleving en niet door innerlijke behoefte
Heb ik ergens gezegd dat het een herinnering is?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het persoonlijk is, waarom heb je dan een herinnering voor jezelf nodig?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:03 schreef muhahaha het volgende:
Ik zou wel een monitor op mijn schouder willen, omdat ik veel FOK! enzo.
Gewoon FOK!IT op je voorhoofd!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:03 schreef muhahaha het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
50 jaar geleden waren er wel meer dingen ondenkbaar voor vrouwen
[..]
Heb ik ergens gezegd dat het een herinnering is?
herinnering/plaatje/vormpje/woordje etcquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Het is toch persoonlijk zeg je? Wat moet het dan zijn?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ook een optiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
herinnering/plaatje/vormpje/woordje etc
zet het op een tegeltje in je wc
Sowieso denken dat je iemands mening kunt veranderen op een forumquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
Ieder z'n ding toch, Leker boeiend of iemand tattoos heeft. Zegt echt niks.
Zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
Ieder z'n ding toch, Leker boeiend of iemand tattoos heeft. Zegt echt niks.
Maar kleding kun je uittrekken en je ziet er weer heel anders uit. Een tatoeage is ietswat permanenterquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef rhubarbje het volgende:
Maar goed, ik gebruik kleding om mezelf te uiten, een ander tatoages, het zij zo
dat kan heus welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso denken dat je iemands mening kunt veranderen op een forum
Oh dat heb ik 6jaar terug al opgegeven hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ja dat vind ik er ook een nadeel aan jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar kleding kun je uittrekken en je ziet er weer heel anders uit. Een tatoeage is ietswat permanenter
Kaasschaaf.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar kleding kun je uittrekken en je ziet er weer heel anders uit. Een tatoeage is ietswat permanenter
Magic kaart op je voorhoofd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:03 schreef muhahaha het volgende:
Maar dan kies je er -zelf- voor om er open voor te staan. Wat je meestal ziet is dat iemand zijn/haar mening loopt te spammen zonder überhaubt open te staan voor een ander idee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat kan heus wel
niet bij iedereen en niet over elk onderwerp maar als je langer op een forum rond hangt word er altijd wel eens wat gezegd waarvan je toch denkt: he daar zit wel iets
of iets wat je onbewust mee neemt en opslaat of zo
Kan je het vergelijken met kleding dan. Als ik er ooit een zou nemen zou het zijn om de betekenis.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat vind ik er ook een nadeel aan ja
ik moet er niet aan denken nu vast te zitten aan mijn stijl van 3 jaar terug
ook als je niet open staat kan het nog wel dat je toch iets mee neemt of later ergens aan terug denkt en denkt 'hmmm'quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan kies je er -zelf- voor om er open voor te staan. Wat je meestal ziet is dat iemand zijn/haar mening loopt te spammen zonder überhaubt open te staan voor een ander idee.
-Dat- is wat ik daarmee bedoelde
Die tijd heb ik ook achter me gelaten, Dan kan ik net zo goed een mijter laten aanmetenquote:
Oké, je moet kiezen:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook als je niet open staat kan het nog wel dat je toch iets mee neemt of later ergens aan terug denkt en denkt 'hmmm'
ik kies mijn kleding wel heel bewust jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je het vergelijken met kleding dan. Als ik er ooit een zou nemen zou het zijn om de betekenis.
wat moet ik kiezen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, je moet kiezen:
[ afbeelding ]
Ik wil best een mijter.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die tijd heb ik ook achter me gelaten, Dan kan ik net zo goed een mijter laten aanmeten
Lekker actueel yolo
De man of de vrouw voor een heet avondje.quote:
Ik zat er niet ver naast.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
De man of de vrouw voor een heet avondje.
Ja, alleen de meer intelligenten doen dat, maar het gemiddelde IQ is nou eenmaal 100 helaasch als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook als je niet open staat kan het nog wel dat je toch iets mee neemt of later ergens aan terug denkt en denkt 'hmmm'
Gedeeltelijk ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kies mijn kleding wel heel bewust ja
ik wil er iets mee uitstralen en dat doe je met een tatoeage ook
het is echt niet zo dat elk jurkje een betekenis heeft maar mijn algemene stijl zegt denk ik wel wat over mijzelf als persoon
vrouw! eigenlijk altijd de vrouwquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
De man of de vrouw voor een heet avondje.
oh dat klopt wel maar dat wil niet zeggen dat het nooit gebeurdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, alleen de meer intelligenten doen dat, maar het gemiddelde IQ is nou eenmaal 100 helaasch als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik snap best dat jouw intentie goed is, maar verreweg de meesten staan gewoonweg niet open voor andermans mening omdat ze simpelweg -te- bekrompen zijn om een andere mening dan het hunne toe te laten.
Ik heb dat allang al geaccepteerd en dat heeft mijn leven een heel stuk dragelijker gemaakt
Quote mijn uitspraak maar eventjes dan, want ik kan hem niet vindenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat klopt wel maar dat wil niet zeggen dat het nooit gebeurd
en dat was jouw uitspraak
tadaaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En sowieso PI's niet begrijpen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was naar mij gericht dus die telt niet
Goede keuze!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vrouw! eigenlijk altijd de vrouw
ow komt opquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En waar staat het woordje "nooit"?
Niet iedereen leest pi zoals het zou moeten helaas.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En sowieso PI's niet begrijpen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |