SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Zwemmen en/of schaatsen DeventerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Halloween op landgoed Keukenhof te LisseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 November 2013 - Thé drink meet bij SplashOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The AftersinterklaasmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Wie gaat er morgen mee naar Walibi (Fright Nights) met -Splash- en mij? Vanaf een uur of 13 tot zo laat je wilt!
http://www.frightnights.nl/nl/fright-nights/
Wie gaan er mee?
Pinkdwarf
-Splash-
[ Bericht 31% gewijzigd door Pinkdwarf op 18-10-2013 22:09:13 ]You can only have the sunshine after the rain..![]()
Moet wel een even aantal zijn/blijven!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:03 schreef Pinkdwarf het volgende:
Wie gaat er morgen mee naar Walibi (Fright Nights) met mij en Splash?![]()
Mee eens! Even invullen in het lijstjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:07 schreef Kola het volgende:
[..]
Moet wel een even aantal zijn/blijven!
Datum veranderd in zondag!
Wie gaat er zondag mee naar Walibi (Fright Nights) met -Splash- en mij? Vanaf een uur of 13 tot zo laat je wilt!
Wie gaan er mee?
Pinkdwarf
-Splash-You can only have the sunshine after the rain..![]()
Oeh das wel heel vet!
Even aantal.. ?
Als er nog iemand nodig is om op een even aantal uit te komen houd ik me aanbevolen.![]()
Helaas, ik ga dan al m'n zusje aanmoedigen in Amsterdam voor de halve marathon.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:58 schreef Pinkdwarf het volgende:
Wie gaat er zondag mee naar Walibi (Fright Nights) met -Splash- en mij? Vanaf een uur of 13 tot zo laat je wilt!
Wie gaan er mee?
Pinkdwarf
-Splash-Children of the night. What music they make.![]()
Helaasquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:58 schreef Pinkdwarf het volgende:
Wie gaan er mee?
Pinkdwarf
-Splash-
Ik ga al Segway rijden in Leiden
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Segways zijn echt briljantquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Helaas
Ik ga al Segway rijden in Leiden![]()
![]()
Waar woon je?
Dongen
Hoe oud ben je?
26 jaar
Omschrijving?
Sind vorige maand is mijn relatie uit. Sindsdien merk ik dat ik veel geïnvesteerd heb in de relatie en een stuk minder in vrienden en dergelijke. Daarom wil ik nieuwe mensen leren kennen!
Werk?
Ik werk sinds 2009 in de wereld vol wonderen.
Hoe kan ik jou bereiken?
PM en door te posten in dit topic.![]()
Welkom!!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:34 schreef WeirdlyWired het volgende:
Waar woon je?
Dongen
Hoe oud ben je?
26 jaar
Omschrijving?
Sind vorige maand is mijn relatie uit. Sindsdien merk ik dat ik veel geïnvesteerd heb in de relatie en een stuk minder in vrienden en dergelijke. Daarom wil ik nieuwe mensen leren kennen!
Werk?
Hoe kan ik jou bereiken?
Welkom!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:34 schreef WeirdlyWired het volgende:
Waar woon je?
Dongen
Hoe oud ben je?
26 jaar
Omschrijving?
Werk?
Hoe kan ik jou bereiken?
PM en door te posten in dit topic.
GerardM86
Decoratie voor goede doel: www.charlily.nl![]()
Welkom!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:34 schreef WeirdlyWired het volgende:
Waar woon je?
Dongen
Hoe oud ben je?
26 jaar
Omschrijving?
Werk?
Hoe kan ik jou bereiken?
PM en door te posten in dit topic.
Daar heb ik ook nog gewerkt, al is dat al weer een jaar of 5 geleden
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Oeh leuk! Waar stond je? Ik sta in de grote winkel bij de in/uitgangquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welkom!
Daar heb ik ook nog gewerkt, al is dat al weer een jaar of 5 geleden![]()
Hallo, ik ben ook nieuw hier!
Leeftijd: 25 jaar
Werk: BSO
Ik ben erg benieuwd naar de schaakclub van dinsdag!![]()
![]()
Ik hoorde bij de Milieudienst toendertijd. Zorgen dat de boel netjes bleef en gasten helpen als ze weg (weer eens) kwijt warenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:37 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Oeh leuk! Waar stond je? Ik sta in de grote winkel bij de in/uitgang![]()
Ben in 1996 begonnen en in 2006 was mijn laatste seizoen. Dus wel wat langer dan 5 jaar geleden zie ik nu
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Welkom!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:38 schreef Grace_Marks het volgende:
Hallo, ik ben ook nieuw hier!
Leeftijd: 25 jaar
Werk: BSO
Ik ben erg benieuwd naar de schaakclub van dinsdag!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik weet nog steeds niet fo ik zaterdag kan schaatsenDenk dat ik mij dan op het allerlaatste moment moet aanmelden, geen probleem lijkt mij overigens
![]()
![]()
Even interessepeiling: hele tijd geleden is er ooit eens geopperd een pokermeet te doen welke niet doorging (ofzo) Ik weet van drie mensen (Eefje/ Wolken/ Nachtwacht) dat het ze leuk lijkt om nogmaals een poging te ondernemen, nog meer potentiële liefhebbers? Pokerkennis is niet noodzakelijk
zo nee, dan maak ik er een gewone meet van
![]()
Datum moet nog worden bepaald, puur even inventariseren wie er mogelijk zin heeft in een pokermeet![]()
![]()
Waar woon je?
Hilversum (ikke) / Amsterdam (mijn vriend - daar ben ik dus ook vaak)
Hoe oud ben je?
26 jaar
Omschrijving?
Door verhuizingen en kapotte relaties nooit echt aan (langere) vriendschappen gewerkt. Merk dat ik inmiddels eigenlijk geen echte vriendenkring meer over heb om leuke dingen mee te doen. Tijd voor nieuwe mensen dus!
Werk?
Ik werk sinds 2011 op een speeltuin als speeltuinleider, maar ben vanaf december helaas werkloos (voorlopig, tot ik iets nieuws vind)
Hoe kan ik jou bereiken?
PM
[ Bericht 6% gewijzigd door Nicky1987 op 20-10-2013 14:03:26 (oooops vergeten mn woonplaats in te vullen) ]![]()
Het is lang geleden dat ik het gedaan heb, maar als de meet op een voor mij gunstige locatie is en ik kan die dag, dan lijkt het me wel interessant in ieder geval!quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:45 schreef RedFever007 het volgende:
Even interessepeiling: hele tijd geleden is er ooit eens geopperd een pokermeet te doen welke niet doorging (ofzo) Ik weet van drie mensen (Eefje/ Wolken/ Nachtwacht) dat het ze leuk lijkt om nogmaals een poging te ondernemen, nog meer potentiële liefhebbers? Pokerkennis is niet noodzakelijk
![]()
Datum moet nog worden bepaald, puur even inventariseren wie er mogelijk zin heeft in een pokermeetGerardM86
Decoratie voor goede doel: www.charlily.nl![]()
Welkom!quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:49 schreef Nicky1987 het volgende:
Waar woon je?
Hilversum (ikke) / Amsterdam (mijn vriend - daar ben ik dus ook vaak)
Hoe oud ben je?
26 jaar
Omschrijving?
Door verhuizingen en kapotte relaties nooit echt aan (langere) vriendschappen gewerkt. Merk dat ik inmiddels eigenlijk geen echte vriendenkring meer over heb om leuke dingen mee te doen. Tijd voor nieuwe mensen dus!
Werk?
Ik werk sinds 2011 op een speeltuin als speeltuinleider, maar ben vanaf december helaas werkloos (voorlopig, tot ik iets nieuws vind)
Hoe kan ik jou bereiken?
PM"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Waar woon je?
Regio Voorne-putten één of ander deurp (tijdelijk). Maar ben vrijwel altijd in Rotterdam en hoop op korte termijn ook weer terug te verhuizen naar Rotterdam, liefst centrum of vlakbij.
Hoe oud ben je?
29 jaar
Omschrijving?
Na ruim 10 jaar gedumpt door mijn ex, sindsdien wel wat vriendinnen gehad maar keer op keer niks geworden. Merk dat ik behoefte heb aan nieuwe contacten en mijn eigen vaste vriendenkring het vaak te druk heeft (werk / nachtdiensten) of inmiddels een gezin heeft (weinig meer dingen onderneemt / uitgaat).
Ik voel mij een beetje ontheemd, merk dat ik nieuwe hobbies moet oppakken (bezig met piano / gitaar, frans leren etc) en misschien wel wat nieuwe contacten kan gebruiken![]()
Werk?
Zelfstandig ondernemer in de bio-tech, (onderwijs - biotech) en IT.
Hoe kan ik jou bereiken?
PMI'm willing to accept life on life's terms. But I'm not willing to allow anybody to dictate to me what those terms are.![]()
En jij ook welkom!quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:55 schreef nadepauze het volgende:
Waar woon je?
Regio Voorne-putten één of ander deurp (tijdelijk). Maar ben vrijwel altijd in Rotterdam en hoop op korte termijn ook weer terug te verhuizen naar Rotterdam, liefst centrum of vlakbij.
Hoe oud ben je?
29 jaar
Omschrijving?
Na ruim 10 jaar gedumpt door mijn ex, sindsdien wel wat vriendinnen gehad maar keer op keer niks geworden. Merk dat ik behoefte heb aan nieuwe contacten en mijn eigen vaste vriendenkring het vaak te druk heeft (werk / nachtdiensten) of inmiddels een gezin heeft (weinig meer dingen onderneemt / uitgaat).
Ik voel mij een beetje ontheemd, merk dat ik nieuwe hobbies moet oppakken (bezig met piano / gitaar, frans leren etc) en misschien wel wat nieuwe contacten kan gebruiken![]()
Werk?
Zelfstandig ondernemer in de bio-tech, (onderwijs - biotech) en IT.
Hoe kan ik jou bereiken?
PM"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Thanksquote:
I'm willing to accept life on life's terms. But I'm not willing to allow anybody to dictate to me what those terms are.![]()
Wow wat een boel nieuwe namen! Welkom allen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat kan ik inmiddels beamenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:45 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Segways zijn echt briljant
Ja, je kijkt even niet en voor je het weet...quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Wow wat een boel nieuwe namen! Welkom allen.
"Omae wa mou shindeiru."
Welkom alle nieuwelingen!
Das dichtbij! Mss handig om te carpoolen bij een meet waar we beiden heen gaan...quote:Laag vliegen is ook een kunst!!!![]()
Valt wel op dat er wat meer Brabanders bij komen nu.
* El_Thijs approves"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Bij deze meld ik me aan voor het dagje Efteling. Want ik ben het nog niet beuquote:SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Zwemmen en/of schaatsen DeventerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Halloween op landgoed Keukenhof te LisseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 November 2013 - Thé drink meet bij SplashOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The AftersinterklaasmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!![]()
Oh my... jullie hebben echt wat gemist. Het was gewoon leuk om Pinkdwarf te zien schrikken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:03 schreef Pinkdwarf het volgende:
Wie gaat er morgen mee naar Walibi (Fright Nights) met -Splash- en mij? Vanaf een uur of 13 tot zo laat je wilt!
Wie gaan er mee?
Pinkdwarf
-Splash-Het heeft iets magisch...
Zelfs de zombies schrokken van hoe PD van ze schrok.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Leuk!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:46 schreef WeirdlyWired het volgende:
Bij deze meld ik me aan voor het dagje Efteling. Want ik ben het nog niet beu
[..]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Afgelopen zondag kon ik nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oh my... jullie hebben echt wat gemist. Het was gewoon leuk om Pinkdwarf te zien schrikken.Het heeft iets magisch...
Zelfs de zombies schrokken van hoe PD van ze schrok.
Tap tap tap![]()
Waar woon je?
Haarlem
Hoe oud ben je?
29 jaar
Omschrijving?
Iedereen die ik ken begint kinderen te krijgen of voelt zich te oud om de kroeg in te duiken ofzo. Daarom wil ik nieuwe mensen leren kennen!
Werk?
IT'er
Hoe kan ik jou bereiken?
Ik kom zaterdag wel maar ga alleen schaatsen, zwemmen is wat vroeg als ik de extra reistijd door omleidingen bij Zwolle meereken. Zijn er trouwens meer mensen die vanaf Zwolle met het OV reizen en alleen gaan schaatsen? En zijn er ook plannen voor erna, bijvoorbeeld ergens een snelle hap ofzo?![]()
quote:[ afbeelding ]SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Zwemmen en/of schaatsen DeventerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Halloween op landgoed Keukenhof te LisseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 November 2013 - Thé drink meet bij SplashOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The AftersinterklaasmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!Ik heb mezelf op misschien gezet voor schaatsen. Denk wel dat ik kan. En dan reis ik vanaf Zwollequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:32 schreef eefje801 het volgende:
Ik kom zaterdag wel maar ga alleen schaatsen, zwemmen is wat vroeg als ik de extra reistijd door omleidingen bij Zwolle meereken. Zijn er trouwens meer mensen die vanaf Zwolle met het OV reizen en alleen gaan schaatsen? En zijn er ook plannen voor erna, bijvoorbeeld ergens een snelle hap ofzo?
Zal mezelf trouwens ook nog even officieel voorstellen in dit topic, want dat had ik volgens mij nog niet gedaan
Wonend in Zwolle. 28 jaar. Relatie sinds een paar maanden uit en zoals de meesten hier op zoek naar leuke dingen doen met nieuwe mensen. Kan ook met vrienden, maar af en toe lastig, want de meeste werken horeca tijden. En ik, lekker burgerlijk, van maandag tot en met vrijdag (als administratief medewerker en pedagogisch medewerker).
En ik ben te bereiken via dit topic, PM, DM, fotoboek![]()
![]()
Welkom!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:58 schreef cmck het volgende:
Waar woon je?
Haarlem
Hoe oud ben je?
29 jaar
Omschrijving?
Iedereen die ik ken begint kinderen te krijgen of voelt zich te oud om de kroeg in te duiken ofzo. Daarom wil ik nieuwe mensen leren kennen!
Werk?
IT'er
Hoe kan ik jou bereiken?
PM en door te posten in dit topic.En ook welkom, al ken ik je al uit het datingtopicquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:47 schreef Kekaa het volgende:
Wonend in Zwolle. 28 jaar. Relatie sinds een paar maanden uit en zoals de meesten hier op zoek naar leuke dingen doen met nieuwe mensen. Kan ook met vrienden, maar af en toe lastig, want de meeste werken horeca tijden. En ik, lekker burgerlijk, van maandag tot en met vrijdag (als administratief medewerker en pedagogisch medewerker).
En ik ben te bereiken via dit topic, PM, DM, fotoboek
"Omae wa mou shindeiru."
Tof als je ook komt! En welkomquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:47 schreef Kekaa het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mezelf op misschien gezet voor schaatsen. Denk wel dat ik kan. En dan reis ik vanaf Zwolle
Zal mezelf trouwens ook nog even officieel voorstellen in dit topic, want dat had ik volgens mij nog niet gedaan
En ik ben te bereiken via dit topic, PM, DM, fotoboek![]()
![]()
Ik blijf nog even op misschien staan. Als ik kom, dan ook alleen schaatsen. Vrijdagavond feestje dus op tijd op voor zwemmen gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:32 schreef eefje801 het volgende:
Ik kom zaterdag wel maar ga alleen schaatsen, zwemmen is wat vroeg als ik de extra reistijd door omleidingen bij Zwolle meereken. Zijn er trouwens meer mensen die vanaf Zwolle met het OV reizen en alleen gaan schaatsen? En zijn er ook plannen voor erna, bijvoorbeeld ergens een snelle hap ofzo?
A mind with a heart of it's own![]()
Hier inderdaad hetzelfde euvel, al ga ik zeker schaatsen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik blijf nog even op misschien staan. Als ik kom, dan ook alleen schaatsen. Vrijdagavond feestje dus op tijd op voor zwemmen gaat hem niet worden![]()
Als ik ga is het ook enkel schaatsen, in dat geval kun je meerijden Eefje, zelfs al vanaf je woningquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hier inderdaad hetzelfde euvel, al ga ik zeker schaatsen.![]()
Helaas weet ik pas vrijdag of ik wel of niet kan vrees ikVoor wanneer wil je het eventueel weten?
![]()
Top! maakt niet uit hoor, ik ga sowieso dus als je vrijdag een smsje stuurt is dat primaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Als ik ga is het ook enkel schaatsen, in dat geval kun je meerijden Eefje, zelfs al vanaf je woning![]()
Helaas weet ik pas vrijdag of ik wel of niet kan vrees ikVoor wanneer wil je het eventueel weten?
![]()
Okeequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Top! maakt niet uit hoor, ik ga sowieso dus als je vrijdag een smsje stuurt is dat primaZal ik doen.
@iedereen newbie hier: Welkom!Ik zag dat het er best veel zijn recentelijk
![]()
![]()
![]()
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
OkeeZal ik doen.
@iedereen newbie hier: Welkom!Ik zag dat het er best veel zijn recentelijk
![]()
"Omae wa mou shindeiru."
Ja dit gaat gigantisch mis zonder mijn hulp jongensZouden jullie misschien bij het aanmelden de laatst geposte lijst willen gebruiken en de [ quote ] secties weg willen halen zodat een volgende ze ook kan quoten? Hieronder staat de bijgewerkte lijst met de laatste aanmeldingen.
Wel heel tof dat er allemaal nieuwe mensen bijkomen (en zich ook gelijk aanmelden voor meets). Welkom!
SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Zwemmen en/of schaatsen DeventerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Halloween op landgoed Keukenhof te LisseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 November 2013 - Thé drink meet bij SplashOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The AftersinterklaasmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Zojuist ingeschreven voor de Winter EftelingSPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Zwemmen en/of schaatsen DeventerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Halloween op landgoed Keukenhof te LisseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 November 2013 - Thé drink meet bij SplashOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The AftersinterklaasmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:23 schreef cmck het volgende:
Zojuist ingeschreven voor de Winter EftelingSPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Zwemmen en/of schaatsen DeventerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Halloween op landgoed Keukenhof te LisseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 November 2013 - Thé drink meet bij SplashOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The AftersinterklaasmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk! Wordt een flinke groep!SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Dat is ook de bedoeling! Kunnen we een hele attractie vullenquote:
Jeh, allemaal in Joris of de Hollanderquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:09 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling! Kunnen we een hele attractie vullen
"Omae wa mou shindeiru."
In ieder geval aangemeld voor de efteling en onder voorbehoud de museum nacht. Alle andere data kon ik helaas niet ivm werkHeel misschien alsnog 9 november. Maar laat ik tegen die tijd even weten
voor een meet?
• Post!
I'm willing to accept life on life's terms. But I'm not willing to allow anybody to dictate to me what those terms are.![]()
PM verstuurd! Hoop dat ik niemand ben vergetenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:13 schreef Pinkdwarf het volgende:
PM over de schaatsmeet komt vanavond trouwens!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
PM verstuurd! Hoop dat ik niemand ben vergeten![]()
![]()
Goed aangekomen, thanks voor de info!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goed aangekomen, thanks voor de info!A mind with a heart of it's own![]()
Zin in! Even kijken of ik het nog kan...
Anders moeten Eva en ik maar les gaan gevenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:41 schreef -Splash- het volgende:
Zin in! Even kijken of ik het nog kan...Enne, jij en Sylv hebben mijn handen toch geclaimed?
Oe, aan mijn ene hand Pinkdwarf en aan mijn andere hand Eefje! Gaat een leuke dag worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Anders moeten Eva en ik maar les gaan gevenEnne, jij en Sylv hebben mijn handen toch geclaimed?
Aangekomenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik heb geen muts geloof ik.![]()
Ja, jij gaat me leren schaatsen!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Anders moeten Eva en ik maar les gaan gevenEnne, jij en Sylv hebben mijn handen toch geclaimed?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:35 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Aangekomen![]()
Ik heb geen muts geloof ik.![]()
hij is aangekokmen hoor! Tot nu toe ( mits mijn werktijden veranderen) kom ik wel! Alleen kom ik puur voor de gezelligheid.. met mijn net herstelde hernia vind ik het een te groot risico om te gaan schaatsen en aangezien zwemmen voor de meesten te vroeg is... maar ik kan heeeeeel goed koffie drinken hoor hihi!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
PM verstuurd! Hoop dat ik niemand ben vergetenlife goes on.. be proud of yourself!![]()
Leuk dat je dan tóch mee gaat! Ik heb er zin inquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hij is aangekokmen hoor! Tot nu toe ( mits mijn werktijden veranderen) kom ik wel! Alleen kom ik puur voor de gezelligheid.. met mijn net herstelde hernia vind ik het een te groot risico om te gaan schaatsen en aangezien zwemmen voor de meesten te vroeg is... maar ik kan heeeeeel goed koffie drinken hoor hihi!
nauurlijk haha ben veel te sociaal hahaha nu hoef ik er niet zo ver voor te rijden... de volgende meets zijn voor mij weer stuk verder reizen...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 07:51 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Leuk dat je dan tóch mee gaat! Ik heb er zin inlife goes on.. be proud of yourself!![]()
Ach, ik heb een meet in Groningen gehad en in Limburg, en ik kom uit Brabant. Er is altijd wel een manier op te vindenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nauurlijk haha ben veel te sociaal hahaha nu hoef ik er niet zo ver voor te rijden... de volgende meets zijn voor mij weer stuk verder reizen...
"Omae wa mou shindeiru."
Veel plezier morgen!
En mag ook het treinverkeer richting Deventer morgen beter verlopen dan vandaag!Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik hou het op misschien. Ben niet helemaal fit en vanavond nog een feestje. Als ik morgen fit genoeg ben kom ik, dan zien jullie me wel verschijnen
A mind with a heart of it's own![]()
Iedereen heel veel plezier morgen! En geen gebroken botten he
"Omae wa mou shindeiru."
Wat Thijs zei. Have fun.
Jammer dat de Keukenhofmeet niet meer aanmeldingen heeft, maar dat zal de pret niet drukken denk ik zo![]()
![]()
klopt maar werk in de horeca dus dan word het lastiger omdat ik niet te vaak vrij kan vragen ! Morgenavond moet ik ook gewoon werken dus hoop niet dat ze morgen alsnog bellen dat ik eerder moet komen... hahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik heb een meet in Groningen gehad en in Limburg, en ik kom uit Brabant. Er is altijd wel een manier op te vindenlife goes on.. be proud of yourself!![]()
Oh gelukkig maar! We worden in elk geval dus niet opgeblazenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef eefje801 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)meer-gevaarlijk.htmlMaar wat er verder allemaal gaat gebeuren..
Ik moet vanochtend eerst nog shoppen, heb namelijk geen handschoenen.Begin dit jaar verloren in de trein...
![]()
![]()
Ik heb wel een shitload van die onesize dingen? Ik neem er wel eentje mee just in case.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik moet vanochtend eerst nog shoppen, heb namelijk geen handschoenen.Begin dit jaar verloren in de trein...
Ik zou er 2 doen... voor elke hand 1... hihi sorry hijs eigenlijk te flauw...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:43 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik heb wel een shitload van die onesize dingen? Ik neem er wel eentje mee just in case.life goes on.. be proud of yourself!![]()
Ha ha ik kom ook net terug van de stad met muts, sjaal en handschoenenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:04 schreef sylvesterrr het volgende:
![]()
![]()
hmm tijdens schaatsen word je wel warm... ik zou t 2e doen...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:13 schreef Kekaa het volgende:
Ik twijfel of ik mn winterjas aan zal doen, of fleecevest met andere dunnere jas er overheen.life goes on.. be proud of yourself!![]()
Goed dat je het zegt, ik heb ook geen muts volgens mij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha ik kom ook net terug van de stad met muts, sjaal en handschoenen![]()
![]()
Schaatsmeet was leuk! Thanks allemaalJammer dat Splash en ik niet mee konden met het eten; hoop dat jullie je vermaakt hebben. Het verslag komt van Sylvesterrr's hand.
Ik stiekem ook wel
Goed te horen dat iedereen het naar zijn of haar zin heeft gehad, althans dat mag ik aannemen
"Omae wa mou shindeiru."
Ondanks dat ik maar twee rondjes heb "geschaatst" had ik het wel naar mijn zin.
* sylvesterrr is trouwens heelhuids thuisgekomen.![]()
Was heel gezellig! En de foto's leuk, ha ha bedankt Syl
[ Bericht 1% gewijzigd door eefje801 op 26-10-2013 23:02:14 ]![]()
SPOILER: Meetverslag schaatsmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meetverslag afterpartyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik verveel(de) me net.
[ Bericht 9% gewijzigd door sylvesterrr op 28-10-2013 21:32:11 ]![]()
-Splash-, speciaal voor jou heb ik ¤ 14 extra betaald voor een vlucht om 18:25u in plaats van 14:05u. Ik ga ervan uit dat jouw thee en pannenkoeken dat geld waard zijn.![]()
![]()
Ik vond het ook een erg geslaagde meetook al kon ik niet mee doen heb toch veel plezier gehad!
Tof verslagje hoor sylvesterr en je had het goed kekaa en ik zeiden het beide haha!
Al met al voor mij voor herhaling vatbaar alleen met andere activiteiten dan haha
life goes on.. be proud of yourself!![]()
Leuke meet! Thanks allemaal voor de gezelligheid. Jammer dat Anne en ik vroeg moesten afhaken, volgende keer blijven we zeker eten.
Zal gelijk de meet aanpassen voor over twee weken."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Meet geupgrade naar thé + pannenkoeken.SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Zwemmen en/of schaatsen DeventerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Halloween op landgoed Keukenhof te LisseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 November 2013 - Thé drink meet bij SplashOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The AftersinterklaasmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
De twee meets van gisteren verwijderd.SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 November 2013 - Thé drink meet bij SplashOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The AftersinterklaasmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Hallo,quote:Wat?
Het Sinterklaasspel doen. http://www.kerstdobbelspel.nl/Sinterklaasdobbelspel.pdf Pepernoten, marsepein en andere Sint ongein. Het verslag moet in dicht vorm geschreven worden![]()
Komt alle, wie weet moet er nog iemand in de zak mee met Sint. Datum: 7 december
Waar?
Dordrecht, bij tijnbrein thuis
Kosten
Een paar euro per cadeautje voor het Sinterklaasspel
Wie komen er zeker?
Tijnbrein
Snuggertje
Wie komen er misschien?
hier ben ik weer. De laatste keer dat ik van me heb laten horen was ergens begin dit jaar in mei, ben toen voor de eerste keer naar een meet geweest, toen in Amsterdam. Door alle drukte heb ik de afgelopen maanden geen tijd gehad om een meet bij te wonen. Maar nu heb ik weer wat ruimte in mijn agenda en wil graag weer wat leuke dingen doen, daar ben ik wel aan toe.
Dus meld ik me bij deze aan voor het sinterklaasspel mits Tijnbrein een slaapplaats voor me heeft. Dordrecht ligt niet naast Arnhem, dus zou graag overnachten. Kan dat Tijnbrein? Gaat het door als we met z'n tweeen blijven?![]()
Als er maar 2 aanmeldingen zijn gaat het niet door.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Waarom ik op misschien stond is mij een raadsel maar heb me even op zeker gezet voor de Thé meetSPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Zwemmen en/of schaatsen DeventerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Halloween op landgoed Keukenhof te LisseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 November 2013 - Thé drink meet bij SplashOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The AftersinterklaasmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Op misschien voor de thé meet bij -Plons-. Zijn pannenkoeken hebben me overgehaald, al moet ik kijken of er niet snel iets tussendoor schiet dat weekend.SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 November 2013 - Thé drink meet bij SplashOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The AftersinterklaasmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
[ Bericht 15% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 27-10-2013 19:01:52 ]"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
het duurt nog even voordat het 7 december is, dus laten we even afwachten. Tegen die tijd zien we het wel.![]()
Thijs, wil je de laatste lijst van Sil aanhouden?
Meets van gisteren kunnen eruit.
Was trouwens echt supergaaf in Lisse! Heerlijk zitten spoken en uiteraard mocht De_Nachtwacht voorop in het spookhuis."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
7 december wordt het sowieso niet voor mij. Op de 6e loop ik 's avonds een wampex. Daarna zal ik wel half dood zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:35 schreef snuggertje het volgende:
het duurt nog even voordat het 7 december is, dus laten we even afwachten. Tegen die tijd zien we het wel.![]()
Ik pakte de laatste die eefje had gebruikt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:47 schreef Wolken het volgende:
Thijs, wil je de laatste lijst van Sil aanhouden?
Meets van gisteren kunnen eruit.
Was trouwens echt supergaaf in Lisse! Heerlijk zitten spoken en uiteraard mocht De_Nachtwacht voorop in het spookhuis."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Positief bekijken: je bent dan ook half levend.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:04 schreef Kekaa het volgende:
[..]
7 december wordt het sowieso niet voor mij. Op de 6e loop ik 's avonds een wampex. Daarna zal ik wel half dood zijn."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Dan kan je hem alsnog aanpassen door de niet actuele meets eruit te halen en dan zal Eefje bestraffend worden toegesproken... Jij hebt er toch als laatst een wijziging in aangebracht?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik pakte de laatste die eefje had gebruikt."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Ik moest het even googelen, lijkt me idd wel iets waarna je de voeten gewoon omhoog wil doen ja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:04 schreef Kekaa het volgende:
[..]
7 december wordt het sowieso niet voor mij. Op de 6e loop ik 's avonds een wampex. Daarna zal ik wel half dood zijn.A mind with a heart of it's own![]()
De meet bij -Splash- thuis is ook de ultieme gelegenheid om mij uit te zwaaien. Ik ga na de meet door naar Schiphol.![]()
![]()
Hopen dat je daar geen voedselvergiftiging oploopt dan, anders kan het een lange vlucht worden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:49 schreef sylvesterrr het volgende:
De meet bij -Splash- thuis is ook de ultieme gelegenheid om mij uit te zwaaien. Ik ga na de meet door naar Schiphol.![]()
Heuh, deze optimalist kan niks overkomen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:06 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Hopen dat je daar geen voedselvergiftiging oploopt dan, anders kan het een lange vlucht worden.![]()
![]()
Yup.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:17 schreef Wolken het volgende:
[..]
Dan kan je hem alsnog aanpassen door de niet actuele meets eruit te halen en dan zal Eefje bestraffend worden toegesproken... Jij hebt er toch als laatst een wijziging in aangebracht?
Zal de oude rommel er even uithalen.
Foei eefje!
"Omae wa mou shindeiru."
Sylvesterrr al ruftend en kotsend in een vlucht van een behoorlijke tijdquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:06 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Hopen dat je daar geen voedselvergiftiging oploopt dan, anders kan het een lange vlucht worden.
Maar dat gun ik hem niet natuurlijk
"Omae wa mou shindeiru."
Waar woon je?
Deze 2 weken Enschede daarna weer EINDELIJK terug in Tilburg
Hoe oud ben je?
25 jaar
Omschrijving?
Eindelijk uit mijn relatie ontsnapt, op hetmoment ben ik dus in Enschede bij me ma. Merk dat ik me verveel en zin heb in contact. Oude vrienden bestaan bijna niet meer door mijn relatie is alles beetje kapot gegaan dusja.
Ben eindelijk vrij dus gaan nu weer lekker veel dingen gaan doen:-)
Werk?
Nog niks, hoogswaarschijnlijk iets simpels tot ik met een opleiding weer ga beginnen
Hoe kan ik jou bereiken?
Welkom! Weer een brabo...wordt zo langzamerhand een soort streektopic!
Laag vliegen is ook een kunst!!!![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:30 schreef eefje801 het volgende:
Waarom ik op misschien stond is mij een raadsel maar heb me even op zeker gezet voor de Thé meetSPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Zwemmen en/of schaatsen DeventerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Halloween op landgoed Keukenhof te LisseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 November 2013 - Thé drink meet bij SplashOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The AftersinterklaasmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waren het de pannenkoeken?SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:05 schreef El_Thijs het volgende:
Op misschien voor de thé meet bij -Plons-. Zijn pannenkoeken hebben me overgehaald, al moet ik kijken of er niet snel iets tussendoor schiet dat weekend.SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 November 2013 - Thé drink meet bij SplashOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The AftersinterklaasmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je date mag gewoon mee hoor.SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!En jeej!
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:06 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Hopen dat je daar geen voedselvergiftiging oploopt dan, anders kan het een lange vlucht worden.![]()
![]()
![]()
Welkom!quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:46 schreef Talos88 het volgende:
Waar woon je?
Deze 2 weken Enschede daarna weer EINDELIJK terug in Tilburg
Hoe oud ben je?
25 jaar
Omschrijving?
Eindelijk uit mijn relatie ontsnapt, op hetmoment ben ik dus in Enschede bij me ma. Merk dat ik me verveel en zin heb in contact. Oude vrienden bestaan bijna niet meer door mijn relatie is alles beetje kapot gegaan dusja.
Ben eindelijk vrij dus gaan nu weer lekker veel dingen gaan doen:-)
Werk?
Nog niks, hoogswaarschijnlijk iets simpels tot ik met een opleiding weer ga beginnen
Hoe kan ik jou bereiken?
PM en door te posten in dit topic.Meer verjaardagen deze maandquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je date mag gewoon mee hoor.En jeej!
"Omae wa mou shindeiru."
Oh en ik hoop woensdag een PM te kunnen versturen over de Museumn8. Als iemand nog uitgesproken ideeën heeft over de aan te doen musea dan hoor ik dat graag, dan kunnen we dat meenemen in een af te leggen route.
En de kaarten kunnen nog online gekocht worden!![]()
Ga ik vanavond doen, maar ik denk niet dat we naar dat feest gaan waar ze het over hebben?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:07 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Oh en ik hoop woensdag een PM te kunnen versturen over de Museumn8. Als iemand nog uitgesproken ideeën heeft over de aan te doen musea dan hoor ik dat graag, dan kunnen we dat meenemen in een af te leggen route.
En de kaarten kunnen nog online gekocht worden!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Tof! Voor dat feest voel ik mij te oud heur; 2 uur 's nachts nog feestenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ga ik vanavond doen, maar ik denk niet dat we naar dat feest gaan waar ze het over hebben?![]()
Maar als anderen dat willen doen kan dat natuurlijk.![]()
Ik zelf ga ook niet. En ik denk dat ik met de trein kom. Al weet ik dan niet of ik nog naar huis kanquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:10 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Tof! Voor dat feest voel ik mij te oud heur; 2 uur 's nachts nog feesten![]()
Maar als anderen dat willen doen kan dat natuurlijk.
"Omae wa mou shindeiru."
Vanaf omgeving Arnhem zou je mee heen en terug kunnen reizen. Anderen ook natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zelf ga ook niet. En ik denk dat ik met de trein kom. Al weet ik dan niet of ik nog naar huis kan
Onder voorbehoud van een werkende auto![]()
Auto is voor mij ook een optie, al moet ik dan wel weten waar het een beetje goedkoop parkeren is in de hoofdstadquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:15 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Vanaf omgeving Arnhem zou je mee heen en terug kunnen reizen. Anderen ook natuurlijk.
Onder voorbehoud van een werkende auto
"Omae wa mou shindeiru."
Station Diemen blijft briljant. Gratis parkeren en in een vloek en een zucht ben je op CS.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Auto is voor mij ook een optie, al moet ik dan wel weten waar het een beetje goedkoop parkeren is in de hoofdstad![]()
Vorige keer ook geparkeerd volgens mij. En toen met de metro naar het CS dacht ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:19 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Station Diemen blijft briljant. Gratis parkeren en in een vloek en een zucht ben je op CS."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Thanks. Er is een bepaalde foto van -Splash- en Pinkdwarf... Alleen voor die foto zou je je al moeten aanmelden op Facebook...quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:01 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Leuk verslag Syl! Ik zou bijna Facebook nemen om de foto's te kunnen bekijken.![]()
![]()
![]()
Haha ja, die foto is zó fout!quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Thanks. Er is een bepaalde foto van -Splash- en Pinkdwarf... Alleen voor die foto zou je je al moeten aanmelden op Facebook...![]()
Heb nu alweer zin in de volgende meet!You can only have the sunshine after the rain..![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:46 schreef sylvesterrr het volgende:
SPOILER: Meetverslag schaatsmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meetverslag affterparty toegevoegd.SPOILER: Meetverslag afterpartyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik verveel(de) me net.![]()
![]()
Twijfel nog over 9 november.
2 november ben ik in Amsterdam, maar met de PV van werk.
En ben niet zo van het zweverige culturele gedoe.
Ik, Sinterklaas en lootjes gedoe is niet mijn ding.
Word het niet gezelliger op als ik langs kom, zeg maar
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"![]()
Krijgen we dan ook zo'n actiefoto?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha ja, die foto is zó fout!
Heb nu alweer zin in de volgende meet!
"Omae wa mou shindeiru."
Ik zal mijn best doen, speciaal voor jouquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook zo'n actiefoto?
Dat vind ik erg liefquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:05 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen, speciaal voor jou
"Omae wa mou shindeiru."
Met twee hele pannenkoeken tegelijkertijd in je mond? Dat zou een geweldige actiefoto zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:05 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen, speciaal voor jou![]()
Even voorstellen:
Waar woon je?
Noord-oost Brabant
Hoe oud ben je?
25 jaar
Omschrijving?
Beperkte sociale kring en de meeste van mijn vrienden wonen niet bepaald in de buurt. Ben wel op zoek naar wat meer gezelligheid.
Werk?
Ik ben sinds 3 jaar internationaal vrachtwagenchauffeur. Kom in heel West-Europa, maar ben met name veel te vinden in Duitsland, Frankrijk, Zwitserland en Italië. Mooie baan, maar ook een drukke baan, weinig thuis.
Hoe kan ik jou bereiken?
PM'en of door te posten in dit topic.
[ Bericht 1% gewijzigd door j669 op 28-10-2013 22:44:31 ]Miata is always the answer![]()
Alvast maar de DM verstuurd voor de Museumn8, dan kan ik dat ook niet meer vergeten
Oh en welkom j669![]()
![]()
Jup! Ik parkeer daar ook altijd. Voor 3,5 heb je een retourtje centraal.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:19 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Station Diemen blijft briljant. Gratis parkeren en in een vloek en een zucht ben je op CS.
Erg suggestief ja.....quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Thanks. Er is een bepaalde foto van -Splash- en Pinkdwarf... Alleen voor die foto zou je je al moeten aanmelden op Facebook...
Natuurlijk mag jij met PD op de foto.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook zo'n actiefoto?
Welkom!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:37 schreef j669 het volgende:
Even voorstellen:
Waar woon je?
Noord-oost Brabant
Hoe oud ben je?
25 jaar
Omschrijving?
Beperkte sociale kring en de meeste van mijn vrienden wonen niet bepaald in de buurt. Ben wel op zoek naar wat meer gezelligheid.
Werk?
Ik ben sinds 3 jaar internationaal vrachtwagenchauffeur. Kom in heel West-Europa, maar ben met name veel te vinden in Duitsland, Frankrijk, Zwitserland en Italië. Mooie baan, maar ook een drukke baan, weinig thuis.
Hoe kan ik jou bereiken?
PM'en of door te posten in dit topic.
[ Bericht 0% gewijzigd door -Splash- op 29-10-2013 10:01:32 (Achteraf gezien had ik beter kunnen quoten. :P) ]"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Als je met meerdere personen gaat, dan kan je ook een P+R pakken, bijv. Sloterdijk. Voor ¤ 8 kan je daar 24u parkeren en krijg je max. 5 retourtjes naar een station (in A'dam) naar keuze.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jup! Ik parkeer daar ook altijd. Voor 3,5 heb je een retourtje centraal.![]()
Als iemand mee wilt rijden mag dat natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je met meerdere personen gaat, dan kan je ook een P+R pakken, bijv. Sloterdijk. Voor ¤ 8 kan je daar 24u parkeren en krijg je max. 5 retourtjes naar een station (in A'dam) naar keuze.Vanaf Amersfoort gok ik.
Ik wil ook de fotos zien... kan dat??quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Thanks. Er is een bepaalde foto van -Splash- en Pinkdwarf... Alleen voor die foto zou je je al moeten aanmelden op Facebook...![]()
life goes on.. be proud of yourself!![]()
Heb je FB? Zo ja, dan moet je mij even toevoegen. Anders weet ik niet helemaal of je ze wel kunt zien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik wil ook de fotos zien... kan dat??You can only have the sunshine after the rain..![]()
Besloten groep, dus buitenstaanders kunnen die niet zienquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:23 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Heb je FB? Zo ja, dan moet je mij even toevoegen. Anders weet ik niet helemaal of je ze wel kunt zien.Ik ga nog even bekijken wat voor mij het makkelijkste is. Misschien dat zo'n P+R een goede optie is, dan staat de auto ook enigszins veiligquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je met meerdere personen gaat, dan kan je ook een P+R pakken, bijv. Sloterdijk. Voor ¤ 8 kan je daar 24u parkeren en krijg je max. 5 retourtjes naar een station (in A'dam) naar keuze.
"Omae wa mou shindeiru."
Dat weet ik. Maar ik kan haar dan toevoegen tot de groepquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Besloten groep, dus buitenstaanders kunnen die niet zienSlimmerd.
Dat snap ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:18 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik kan haar dan toevoegen tot de groepSlimmerd.
Slimmerd.
"Omae wa mou shindeiru."
Er zijn genoeg P+R's in Amsterdam. Als je vanuit het zuiden komt, dan kan je 'm het beste bij P+R Arena parkeren. Scheelt je een hoop ellende op de ringweg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Besloten groep, dus buitenstaanders kunnen die niet zien
[..]
Ik ga nog even bekijken wat voor mij het makkelijkste is. Misschien dat zo'n P+R een goede optie is, dan staat de auto ook enigszins veilig![]()
![]()
Rijd er altijd een trein of tram of wat dan ook terug, ongeacht het tijdstip?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Goede vraag... Weet ik niet!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:58 schreef El_Thijs het volgende:
Rijd er altijd een trein of tram of wat dan ook terug, ongeacht het tijdstip?![]()
Sloterdijk naar Centraal en terug rijd in ieder geval nog tot 2 uur 's nachts. Nu denk ik niet dat we zo lang blijven maar het is goed om te wetenquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Ik kom langs Amersfoort dus dan zouden we best een carpool kunnen regelenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:23 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als iemand mee wilt rijden mag dat natuurlijk.Vanaf Amersfoort gok ik.
Maakt me niet eens uit welke auto, als we maar amusante autospelletjes kunnen doen
![]()
![]()
Woorden maken van wat er op de nummerborden staat door klinkers toe te voegen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:00 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik kom langs Amersfoort dus dan zouden we best een carpool kunnen regelenMaakt me niet eens uit welke auto, als we maar amusante autospelletjes kunnen doen
Soms verveel je je onderweg
"Omae wa mou shindeiru."
ja heb wel facebook... stuur ff pm of dm op welke naam ik je kan toevoegen!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:23 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Heb je FB? Zo ja, dan moet je mij even toevoegen. Anders weet ik niet helemaal of je ze wel kunt zien.life goes on.. be proud of yourself!![]()
Gisteren kaartje gekocht en uitgeprint. It's on now!
"Omae wa mou shindeiru."
Oja, krijgen we weer dat parkeer gezeur. Helaas gaat de laatste trein om 23:44. Even kijken hoe we dat op gaan lossen.
Planning in je mail lijkt me trouwens helemaal goed Fioliesdihdfhia! Al lijkt mij het aquarium van Artis ook wel interessant.
Volledig overzicht: http://museumnachtamsterdam.nl/musea"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:01 schreef El_Thijs het volgende:
Gisteren kaartje gekocht en uitgeprint. It's on now!
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:18 schreef Wolken het volgende:
Oja, krijgen we weer dat parkeer gezeur. Helaas gaat de laatste trein om 23:44. Even kijken hoe we dat op gaan lossen.
Planning in je mail lijkt me trouwens helemaal goed Fioliesdihdfhia! Al lijkt mij het aquarium van Artis ook wel interessant.
Volledig overzicht: http://museumnachtamsterdam.nl/museaThanks! Artis is wat mij betreft ook een prima keuze hoor! Als meer mensen daar de voorkeur aan geven kunnen we eventueel de route aanpassen.
![]()
Ik ben zo flexibel: ik vind alles goed
"Omae wa mou shindeiru."
Kan ik ook activiteiten toevoegen? Er is een Ierse pub in Rotterdam die geregeld leuke activiteiten heeft. Misschien daar eens een keertje meeten
Tuurlijk kan je dat!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:41 schreef nadepauze het volgende:
Kan ik ook activiteiten toevoegen? Er is een Ierse pub in Rotterdam die geregeld leuke activiteiten heeft. Misschien daar eens een keertje meetenNeem het laatste overzicht over en voeg jouw activiteit eraan toe.
![]()
Waar woon je?
Utrecht en in het weekend vaak in het oosten van Nederland
Hoe oud ben je?
27
Omschrijving?
Ik vind het leuk om veel dingen te ondernemen. Maar afgelopen jaren niet zo fit geweest (door lyme, weet ik sinds kort). Daarvoor loopt nu de behandeling en als ik weer (meer) opgeknapt ben zou ik graag weer leuke dingen doen. Ik meld me dus alvast, heb ik dat in ieder geval gedaan. Of en wanneer ik ook echt mee ga, moet nog even blijken. Maar ik heb wel interesse.
Werk?
Fulltime student. Pedagogiek en ik loop stage met jonge kinderen. Erg leuk!!
Hoe kan ik jou bereiken?
Via dit topic en door middel van PMI believe i can fly!
I believe i can touch the sky!![]()
Welkom!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:37 schreef pietkanarie het volgende:
Waar woon je?
Hoe oud ben je?
27
Omschrijving?
Ik vind het leuk om veel dingen te ondernemen. Maar afgelopen jaren niet zo fit geweest (door lyme, weet ik sinds kort). Daarvoor loopt nu de behandeling en als ik weer (meer) opgeknapt ben zou ik graag weer leuke dingen doen. Ik meld me dus alvast, heb ik dat in ieder geval gedaan. Of en wanneer ik ook echt mee ga, moet nog even blijken. Maar ik heb wel interesse.
Werk?
Hoe kan ik jou bereiken?
Via dit topic en door middel van PM![]()
Even gemist maar lijkt me inderdaad leuk! Gewoon datum prikken denk ik zo, zijn vast wel meer liefhebbers.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:45 schreef RedFever007 het volgende:
![]()
Datum moet nog worden bepaald, puur even inventariseren wie er mogelijk zin heeft in een pokermeet![]()
Welkom!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:37 schreef pietkanarie het volgende:
Waar woon je?
Hoe oud ben je?
27
Omschrijving?
Werk?
Hoe kan ik jou bereiken?
Via dit topic en door middel van PM"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ook hier kaartjes besteld voor museumn8, zij het lekker laat
Ik wil zelf enorm graag naar het Planetarium van Artis, want het heelal is tof
Welkom pietkanarie! Hopelijk kun je gauw op een meet komen
Wat betreft de museumn8: Nemo/Artis it is!![]()
Dat wil ik ook wel eens een keer zien. Net als Artis zelf trouwens, maar dat doe ik wel een andere keerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:18 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ook hier kaartjes besteld voor museumn8, zij het lekker laat
Ik wil zelf enorm graag naar het Planetarium van Artis, want het heelal is tof
"Omae wa mou shindeiru."
Nog bedankt voor jullie welkom el_thijs en filatelistfetisjist!!
En veel plezier bij de museumnacht.I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!![]()
Muts en Dido verwijderd van lijstje.SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 November 2013 - Thé drink meet bij SplashOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The AftersinterklaasmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Museumnacht, is dat wat? Kan ik me bij iemand/een groepje aansluiten? Ik heb namelijk geen zin om in m'n eentje rond te lopen..![]()
![]()
Wij gaan toch met een groepje? Je kan gewoon met ons mee als je wilt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Museumnacht, is dat wat? Kan ik me bij iemand/een groepje aansluiten? Ik heb namelijk geen zin om in m'n eentje rond te lopen.."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:49 schreef Wolken het volgende:
[..]
Wij gaan toch met een groepje? Je kan gewoon met ons mee als je wilt.Dat staat er in de meetomschrijving, vandaar dat ik dacht dat sommigen misschien een eigen programma zouden kunnen hebben.quote:We kunnen een bepaalde route gezamenlijk afleggen, maar er is ook zoveel te doen dat we misschien maar eventjes afspreken, maar dat kunnen we tegen die tijd wel afstemmen.
Maar ehh, is de museumnacht geschikt voor iemand die nog nooit een museum in Nederland van binnen heeft gezien (afgezien van het anatomisch museum)?
![]()
![]()
Je mag sowieso gewoon bij mij aansluiten, maar ik vermoed dat we wel redelijk bij elkaar blijven. Museum nacht is juist leuk voor mensen die er verder niet zoveel mee hebben! En het Nemo is al helemaal.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Gewoon komen SylAls je wilt kun je uren lang kunst bekijken, maar dat is niet zoals wij de nacht hebben gepland op het moment.
![]()
Nee toch? Alleen die met het feest zijn toch uitverkocht? Bedoel je echt die van 17.95?quote:You can only have the sunshine after the rain..![]()
Die van 19:00 zijn ook uitverkochtquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:18 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nee toch? Alleen die met het feest zijn toch uitverkocht? Bedoel je echt die van 17.95?
Bummer!"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Jammer syl
"Omae wa mou shindeiru."
woekerprijzen - hoe gezellig ik het ook met jullie vind, dat heb ik er niet voor over.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:50 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Er staan er nog wel een paar op Marktplaats.
Jammer, niets aan te doen. Eigen schuld, had ik er maar eerder bij moeten zijn.![]()
![]()
Balen, want volgens mij zijn we nu met vet weinig mensen..You can only have the sunshine after the rain..![]()
Met z'n zessen toch? Kunnen we iig weer even bijkletsenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:42 schreef Pinkdwarf het volgende:
Balen, want volgens mij zijn we nu met vet weinig mensen..
Aangezien ik morgen hoogstwaarschijnlijk in Amsterdam om met een makelaar te babbelen is er wel een kans dat ik even langskom om 'hoi' te zeggen.
Als iemand trouwens een kaartje voor max ¤ 25 kan vinden, dan mag je het kaartje wat mij betreft direct kopen namens mij.![]()
![]()
Oh ja, dat valt mee! Thijs, Fila, NW, Splash, jij en ik dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:50 schreef Wolken het volgende:
[..]
Met z'n zessen toch? Kunnen we iig weer even bijkletsen
Yep, de ouwe wijvenclubquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:37 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Oh ja, dat valt mee! Thijs, Fila, NW, Splash, jij en ik dan?
Dat zegt niksquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik tel meer mannen dan vrouwen???Ik ben het met haar eens dat het de oude wijvenclub is
"Boks"quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:53 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dat zegt niksIk ben het met haar eens dat het de oude wijvenclub is
Arme Thijs en Fila...quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:53 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
![]()
![]()
Arme Splash! Ik ga gewoon op de motor.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:53 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
![]()
![]()
We houden ze wel onder de duim syl.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Is de schaakmeet ook geschikt voor beginners? Ik wil graag leren schaken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:25 schreef Poolbal het volgende:
Zo hoor je een tijd niets en zo zijn er plots twee mensen die vragen of er nog op dinsdagen in Utrecht geschaakt wordt!
Jazeker!
Daarom nog maar even een breinbreker!
[ afbeelding ]
Wit kan zwart in 1 zet mat zetten, welke zet is dat?![]()
![]()
Nou, ben er klaar voor hoor. Kaartje voor de trein net gekocht zodat ik om 18:55 op Centraal ben
"Omae wa mou shindeiru."
Hoi Sylvester,
Jazeker! Er doen beginners mee en er zijn sterke schakers. De sterkere spelers vinden het leuk om schaken uit te leggen en staan altijd open voor vragen.
Het was voor mij best een eye-opener: schaken kan je leren! (het is dus echt niet alleen maar 'de slimste wint'). Persoonlijk denk ik dat als je goed bent in Sudoku's oplossen dat je dan ook geschikt bent voor schaken. Het is een beetje hetzelfde soort denken.Wit: Qc1 (koningin naar c1)quote:
Zwart: h4 (pion naar h4)
Wit: Bxg5+ (loper slaat g5, schaak)
Zwart: Kh5 (koning naar h5)
Dus dat is nog geen mat na 2 zetten (al staat wit wel gewonnen)!Wit: Qxf7 (koningin slaat f7)quote:
Wit: Rxg6+ (toren slaat g6, schaak)
Zwart: Kh5 (koning naar h5)
Ook geen mat in 2.
Er zijn volgens mij twee goede oplossingen..![]()
Wit: Qxf7 (koningin slaat f7)quote:
Wit: Qh7+ (Koning naar h7, schaak)
Zwart: Bh6 (loper naar h6)
(daarna volgt weliswaar Qxh6#, maar dat is mat in 3)![]()
Ik zal eens kijken of ik dinsdagavond kan langskomen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:19 schreef Poolbal het volgende:
Hoi Sylvester,
Jazeker! Er doen beginners mee en er zijn sterke schakers. De sterkere spelers vinden het leuk om schaken uit te leggen en staan altijd open voor vragen.
Het was voor mij best een eye-opener: schaken kan je leren! (het is dus echt niet alleen maar 'de slimste wint'). Persoonlijk denk ik dat als je goed bent in Sudoku's oplossen dat je dan ook geschikt bent voor schaken. Het is een beetje hetzelfde soort denken.![]()
![]()
Qxf7 en Qxg6#
Wel leuk trouwens, dit soort puzzels! Maak je die zelf of haal je ze ergens vandaan?Miata is always the answer![]()
Van internet, als je zoekt op chess puzzles dan vind je er oneindig!quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:41 schreef j669 het volgende:
Qxf7 en Qxg6#
Wel leuk trouwens, dit soort puzzels! Maak je die zelf of haal je ze ergens vandaan?
Er was nog een tweede oplossing:
1) Bc1 (loper naar c1) dan kan zwart daarna weinig zetten doen. De pion op f6 kan nergens heen, het paard staat 'gepinned' (kan niet bewegen omdat de toren anders schaak geeft). Dan blijven er twee opties over:
- h4 maar dan doet wit Qxh4#
- Bxc1 maar dan doet wit Qxc1#![]()
De zwarte koning staat toch op h6?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:27 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Wit: Qxf7 (koningin slaat f7)
Wit: Qh7+ (Koning naar h7, schaak)
Zwart: Bh6 (loper naar h6)
(daarna volgt weliswaar Qxh6#, maar dat is mat in 3)![]()
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:52 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
De zwarte koning staat toch op h6?
Dus na Qxf6 is de enige mogelijke zet voor zwart Bxf4, die zou wit moeten beantwoorden met Qxg6# (of Rxg6# is ook mat) want Qh7+ laat Kg5 open als veld waar de koning kan ontsnappen.
Eigenlijk is dit een slechte puzzle, want een puzzle hoort echt maar één antwoord te hebben. Goed gespot.![]()
Afgemeld voor museumn8. Kon geen toegangskaart meer regelen.SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 November 2013 - Thé drink meet bij SplashOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The AftersinterklaasmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Ik meld mij ook bij deze even af voor museamn8. Ik kon en geen kaartjes meer krijgen en ik moet werken deze avond
Verslag nu ik er nog tijd voor heb. Ik heb geen literair talent hoor dus dit is as good as it gets. Omdat het nogal lang is geworden heb ik wat trefwoorden vet gemaakt.
Ik ontmoette Wolken en de Nachtwacht op station Diemen. Hartstikke leuk om ze weer te zien natuurlijk, maar dit moment kwamen ze helaas precies op het moment dat ik twee! frisse leuke dames aan het inpakken was met mijn charme...
Eenmaal aangekomen op Amsterdam CS begon de grote zoektocht naar de rest (el_Thijs, Splash en Pinkdwarf) die er al zou moeten zijn. Het eerste leermoment van de dag was daar: Voortaan afspreken op een niet te missen locatie. Na het begroeten zijn we rechtstreeks naar Nemo gelopen, wat op slechts een paar honderd meter van het station ligt.
Het leuke van de museumnacht is dat elk museum een feestje maakt zodat er publiek komt dat er normaal nooit komt. Het had ook iets onwerkelijks om een wetenschapsmuseum voor kinderen afgeladen te zien met bierdrinkende volwassenen. Er is te veel te zien en te doen om op te noemen, maar wat highlights: Een grote constructie a la muizenval waarin met de grootste omwegen het omgooien van een dominosteen (Actie) 10 minuten later een raket gelanceerd werd(Reactie), E-nummer bingo gepresenteerd door een travestiet, het suikergehalte van je bloed meten (geen idee of daar nog schokkende resultaten uit zijn gekomen??), insecten eten en een informatieve film over Harry het waterstofatoom. Het collectief enthousiasme was echter nergens zo groot als bij de eerste opstelling van een draaiende schijf met daarin een soort afwasmiddel (waar Pinkdwarf bijna nog gelanceerd werd).
Niet alles gezien hebbende zijn we toch vertrokken. Na een korte pitstop bij de AH to go op CS besloten we naar Artis te gaan. Thijs heeft ons daar verlaten wat hij beter niet had kunnen doen omdat ik in de tram tussen een groep lekker geparfumeerde mooie vrouwen belandde.
Aansluitend bij de rij voor het Artis planetarium werd al pijnlijk duidelijk dat het vertrek van Thijs mij heeft opgezadeld met twee stelletjes. Na enig protest om dit gegeven mijnerzijds werden de emoties wat bedaard met een heuse groepsknuffel.
Na een flinke wachttijd buiten het planetarium en vervolgens een langere wachttijd binnen het planetarium (verrassing!) konden we plaatsnemen. Het gemiddelde museumnacht publiek had inmiddels ook al meer gedronken dus het was gezellig rumoerig in de zaal. Dat nam niet weg dat het onwijs gaaf was om door de sterren te reizen op een gigantisch plafond.
Vlakbij het planetarium heb je het Artis Aquarium. Het aquarium is wat je er van zou verwachten. Normaal gesproken zou ik er nooit gekomen zijn, maar op zo'n avond pak je het toch mee. Ook daar hebben we veel geleerd: De Noorse vinvis? heeft rudimentaire heupen en vinnen met dezelfde botten als onze armen, er leven heel veel soorten vissen en een kreeftsoort in de Amsterdamse grachten, je hebt meer dan vier Fokkers nodig om een Ogenbijter te vinden in een aquarium, etc. etc. Ondanks dat we vonden dat de aquaria voor sommige vissen wel heel klein waren hebben we ons ook hier goed vermaakt.
Omdat we nogal de tijd hebben genomen was het inmiddels 12 uur geweest, waarna we allen richting Diemen gingen met de Metro. Daar hebben we afscheid genomen van Pinkdwarf en Splash. Naar station Diemen lopend werd de Nachtwacht er (niet voor de eerste keer die avond) aan herinnerd hoe hij o.a. heeft lopen falen met de GPS op de heenweg. Arme jongen. Wolken heeft de weg naar het station feilloos gewezen (!) waarna ook voor ons de meet was afgelopen.
Ik vond het een superavond! Bedankt Thijs, Pinkdwarf, Splash, Wolken en de Nachtwacht.![]()
Leuk meetverslag!
Oh ja, het was voor Splash en mij nog 25 minuten lopen naar het station. Halverwege kwamen we een schommel tegen (leuk!) en hierdoor misten we de allerlaatste metro van Diemen-Zuid naar Gaasperplas.. Zucht! Toen haasten naar de laatste nachtbus. En naar huis rijdend viel Splash zeer charmant naast me in de auto in slaap.. Awww![]()
Geslaagde meet! Thanks allen
Daar gaat je imago Splash...quote:Op zondag 3 november 2013 13:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
En naar huis rijdend viel Splash zeer charmant naast me in de auto in slaap.. Awww![]()
![]()
![]()
Bedankt jongens!Balenquote:Op zondag 3 november 2013 13:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
Leuk meetverslag!
Oh ja, het was voor Splash en mij nog 25 minuten lpen naar het station. Halverwege kwamen we een schommel tegen (leuk!) en hierdoor misten we de allerlaatste metro van Diemen-Zuid naar Gaasperplas.. Zucht! Toen haasten naar de laatste nachtbus..
![]()
Leuk verslag!quote:Op zondag 3 november 2013 13:07 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Verslag nu ik er nog tijd voor heb. Ik heb geen literair talent hoor dus dit is as good as it gets. Omdat het nogal lang is geworden heb ik wat trefwoorden vet gemaakt.
Ik ontmoette Wolken en de Nachtwacht op station Diemen. Hartstikke leuk om ze weer te zien natuurlijk, maar dit moment kwamen ze helaas precies op het moment dat ik twee! frisse leuke dames aan het inpakken was met mijn charme...
Eenmaal aangekomen op Amsterdam CS begon de grote zoektocht naar de rest (el_Thijs, Splash en Pinkdwarf) die er al zou moeten zijn. Het eerste leermoment van de dag was daar: Voortaan afspreken op een niet te missen locatie. Na het begroeten zijn we rechtstreeks naar Nemo gelopen, wat op slechts een paar honderd meter van het station ligt.
Het leuke van de museumnacht is dat elk museum een feestje maakt zodat er publiek komt dat er normaal nooit komt. Het had ook iets onwerkelijks om een wetenschapsmuseum voor kinderen afgeladen te zien met bierdrinkende volwassenen. Er is te veel te zien en te doen om op te noemen, maar wat highlights: Een grote constructie a la muizenval waarin met de grootste omwegen het omgooien van een dominosteen (Actie) 10 minuten later een raket gelanceerd werd(Reactie), E-nummer bingo gepresenteerd door een travestiet, het suikergehalte van je bloed meten (geen idee of daar nog schokkende resultaten uit zijn gekomen??), insecten eten en een informatieve film over Harry het waterstofatoom. Het collectief enthousiasme was echter nergens zo groot als bij de eerste opstelling van een draaiende schijf met daarin een soort afwasmiddel (waar Pinkdwarf bijna nog gelanceerd werd).
Niet alles gezien hebbende zijn we toch vertrokken. Na een korte pitstop bij de AH to go op CS besloten we naar Artis te gaan. Thijs heeft ons daar verlaten wat hij beter niet had kunnen doen omdat ik in de tram tussen een groep lekker geparfumeerde mooie vrouwen belandde.
Aansluitend bij de rij voor het Artis planetarium werd al pijnlijk duidelijk dat het vertrek van Thijs mij heeft opgezadeld met twee stelletjes. Na enig protest om dit gegeven mijnerzijds werden de emoties wat bedaard met een heuse groepsknuffel.
Na een flinke wachttijd buiten het planetarium en vervolgens een langere wachttijd binnen het planetarium (verrassing!) konden we plaatsnemen. Het gemiddelde museumnacht publiek had inmiddels ook al meer gedronken dus het was gezellig rumoerig in de zaal. Dat nam niet weg dat het onwijs gaaf was om door de sterren te reizen op een gigantisch plafond.
Vlakbij het planetarium heb je het Artis Aquarium. Het aquarium is wat je er van zou verwachten. Normaal gesproken zou ik er nooit gekomen zijn, maar op zo'n avond pak je het toch mee. Ook daar hebben we veel geleerd: De Noorse vinvis? heeft rudimentaire heupen en vinnen met dezelfde botten als onze armen, er leven heel veel soorten vissen en een kreeftsoort in de Amsterdamse grachten, je hebt meer dan vier Fokkers nodig om een Ogenbijter te vinden in een aquarium, etc. etc. Ondanks dat we vonden dat de aquaria voor sommige vissen wel heel klein waren hebben we ons ook hier goed vermaakt.
Omdat we nogal de tijd hebben genomen was het inmiddels 12 uur geweest, waarna we allen richting Diemen gingen met de Metro. Daar hebben we afscheid genomen van Pinkdwarf en Splash. Naar station Diemen lopend werd de Nachtwacht er (niet voor de eerste keer die avond) aan herinnerd hoe hij o.a. heeft lopen falen met de GPS op de heenweg. Arme jongen. Wolken heeft de weg naar het station feilloos gewezen (!) waarna ook voor ons de meet was afgelopen.
Ik vond het een superavond! Bedankt Thijs, Pinkdwarf, Splash, Wolken en de Nachtwacht.
Al werd ik nog besprongen door -Splash- op Amsterdam
"Omae wa mou shindeiru."
Dus als ik het goed begrijp: Ik ga niet mee omdat ik mezelf te acultureel acht. Vervolgens gaat het om wetenschap, drank en parfum. Note to self: Ik moet beter vooronderzoek gaan doen.quote:![]()
Leuk verslag Fila!Hahaha, we zijn naar de meest "simpele" dingen geweest. Museumnacht is zo veel meer dan alleen een museumbezoek. Zo heeft Fila nog knapperige insecten gegeten, hadden Splash en Pinkdwarf een discussie gehad over de troefkaart en hebben we niet 1 maar 2 groepsknuffels gedaan. En gratis Red Bull gedronken. Toch jammer dat we nog niet nog even zijn gaan dansen met zombies in de Hortus.quote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp: Ik ga niet mee omdat ik mezelf te acultureel acht. Vervolgens gaat het om wetenschap, drank en parfum. Note to self: Ik moet beter vooronderzoek gaan doen."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Mijn imago van...?quote:
Mijn imago is overal en waar dan ook kunnen slapen.
Als je er maar van genoten hebt Thijs.quote:Op zondag 3 november 2013 14:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leuk verslag!
Al werd ik nog besprongen door -Splash- op Amsterdam
Was erg leuk! Cultureel doen doe ik wel met een museum jaarkaart. Museumnacht is te kort om serieus kunst te kijken, gewoon lekker los en veel plezier hebben."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Goede aanvullingen. Ik ben nog wel meer dingen vergeten, zoals het feit dat je ons een uniek kijkje hebt gegeven in de inhoud van een damestas: zakdoekjes, sleutels, portemonnee, back-up tapes, ...quote:Op zondag 3 november 2013 22:42 schreef Wolken het volgende:
Leuk verslag Fila!
[..]
Hahaha, we zijn naar de meest "simpele" dingen geweest. Museumnacht is zo veel meer dan alleen een museumbezoek. Zo heeft Fila nog knapperige insecten gegeten, hadden Splash en Pinkdwarf een discussie gehad over de troefkaart en hebben we niet 1 maar 2 groepsknuffels gedaan. En gratis Red Bull gedronken. Toch jammer dat we nog niet nog even zijn gaan dansen met zombies in de Hortus.![]()
Ah, ben je zo'n persoon? Dan heb ik je verkeerd ingeschat.quote:Op maandag 4 november 2013 00:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mijn imago van...?
Mijn imago is overal en waar dan ook kunnen slapen.![]()
![]()
Duidelijk... bij seks zit ik na 30 seconden al in mijn remslaap.quote:Op maandag 4 november 2013 09:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, ben je zo'n persoon? Dan heb ik je verkeerd ingeschat."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Volgens mij zaten er al een aantal knikkebollend in de tram naar Diemen."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 09:23 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Duidelijk... bij seks zit ik na 30 seconden al in mijn remslaap.![]()
![]()
Ik niet, ik zat al te slapen. (er blijft niets van mijn imago over...quote:Op maandag 4 november 2013 09:24 schreef Wolken het volgende:
Volgens mij zaten er al een aantal knikkebollend in de tram naar Diemen.)
Zolang je zaterdag niet in slaap valt vind ik het best... Ik kom namelijk zonder te lunchen naar de meet.quote:Op maandag 4 november 2013 10:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik niet, ik zat al te slapen. (er blijft niets van mijn imago over...)
![]()
![]()
Ik zorg dat ik uitgerust klaar voor je bent met mijn koekepan en waterkoker in de paraatstand."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 11:21 schreef -Splash- het volgende:
Ik zorg dat ik uitgerust klaar voor je bent met mijn koekepan en waterkoker in de paraatstand.![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 11:21 schreef -Splash- het volgende:
Ik zorg dat ik uitgerust klaar voor je bent met mijn koekepan en waterkoker in de paraatstand.leuk hoor, nog een meet!
Is er al iets bekend over de begin en eindtijd voor zaterdag?![]()
Vanaf 11 uur, volgens mij. Is de eindtijd niet afhankelijk van de gezelligheid?quote:Op maandag 4 november 2013 11:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]leuk hoor, nog een meet!
Is er al iets bekend over de begin en eindtijd voor zaterdag?
Okee dan had ik het goed onthoudenquote:Op maandag 4 november 2013 12:55 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Vanaf 11 uur, volgens mij. Is de eindtijd niet afhankelijk van de gezelligheid?Ben dan wel iets later, heb nogal een vol weekend. Ha ha, absoluut!
![]()
11 uur al?!quote:Op maandag 4 november 2013 12:55 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Vanaf 11 uur, volgens mij. Is de eindtijd niet afhankelijk van de gezelligheid?
Hopelijk ben ik dan al wakker
"Omae wa mou shindeiru."
Zit met hetzelfde euvel, was even vergeten de reistijd eraf te rekenenquote:Op maandag 4 november 2013 13:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
11 uur al?!
Hopelijk ben ik dan al wakker![]()
![]()
Ja, voor vakantie.quote:Op maandag 4 november 2013 13:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Niet zeuren.. Ik moet m'n koffer inpakken en naar Amersfoort reizen."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik heb zaterdag kijkers voor mijn huis dus ik weet nog niet of ik het zaterdag ga redden en hoe laat ik er dan ben."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Ik kan ook net zo goed kunnen uitslapen en direct naar Schiphol reizen hè... Speciaal voor deze meet heb ik een late vlucht geboekt en ga ik omreizen.quote:![]()
Ik heb 's avonds wel een etentje, dus je zal er rekening mee moeten houden dat het niet tot laat in de avond doorgaat (tenzij jullie de deur achter jullie dicht doen). Heb er zin in!
Ik zal zaterdag ochtend nog even op de markt wat herfstfruit scoren. Samen met wat kaneel en appelslices gebakken.
Klinkt goed.quote:Op maandag 4 november 2013 14:37 schreef -Splash- het volgende:
Ik zal zaterdag ochtend nog even op de markt wat herfstfruit scoren. Samen met wat kaneel en appelslices gebakken.
Zijn er op station Amersfoort trouwens bagagekluizen? Ik heb geen zin om m'n koffer mee te slepen.![]()
![]()
http://9292.nl/station-amersfoortquote:Op maandag 4 november 2013 15:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Zijn er op station Amersfoort trouwens bagagekluizen? Ik heb geen zin om m'n koffer mee te slepen.
Algemene voorzieningen
Bagagekluizen klein (Tarief: ¤ 3,40)
Bagagedepot
Bagagekarren
Fietsenstalling
Fietsverhuur
Restauratie"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 15:26 schreef Wolken het volgende:
[..]
http://9292.nl/station-amersfoort
Algemene voorzieningen
Bagagekluizen klein (Tarief: ¤ 3,40)
Bagagedepot
Bagagekarren
Fietsenstalling
Fietsverhuur
Restauratie![]()
![]()
Ik woon bijna naast station Schothorst.... ik zou gewoon je koffer meenemen.quote:Op maandag 4 november 2013 15:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Zijn er op station Amersfoort trouwens bagagekluizen? Ik heb geen zin om m'n koffer mee te slepen.
Hmmquote:Op maandag 4 november 2013 16:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik woon bijna naast station Schothorst.... ik zou gewoon je koffer meenemen.![]()
Wat een eind!quote:Op maandag 4 november 2013 13:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Niet zeuren.. Ik moet m'n koffer inpakken en naar Amersfoort reizen.![]()
Er gaat vanuit Schothorst Noord een Intercity naar Schiphol. Daarom. Anders moet je weer naar Centraal om je koffer op te halen.quote:"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Utrecht Terwijde - Schiphol: 54 minutenquote:
Utrecht Terwijde - Amersfoort Schothorst - Schiphol: 87 minuten
33 minuten omreizen.Dat heb ik wel over voor lekkere pannenkoeken en thee!
Hmm, nu je het zegt... Thanks!quote:Op maandag 4 november 2013 18:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Er gaat vanuit Schothorst Noord een Intercity naar Schiphol. Daarom. Anders moet je weer naar Centraal om je koffer op te halen.![]()
Lol da's inderdaad bijna net zo lang als ik, och ermquote:Op maandag 4 november 2013 19:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Utrecht Terwijde - Schiphol: 54 minuten
Utrecht Terwijde - Amersfoort Schothorst - Schiphol: 87 minuten
33 minuten omreizen.Dat heb ik wel over voor lekkere pannenkoeken en thee!
[..]
Hmm, nu je het zegt... Thanks!
Me too, zeer benieuwd!
![]()
Kijk dat wilde ik even weten iddquote:Op maandag 4 november 2013 14:37 schreef -Splash- het volgende:
Ik heb 's avonds wel een etentje, dus je zal er rekening mee moeten houden dat het niet tot laat in de avond doorgaat (tenzij jullie de deur achter jullie dicht doen). Heb er zin in!
Ik zal zaterdag ochtend nog even op de markt wat herfstfruit scoren. Samen met wat kaneel en appelslices gebakken.![]()
Klinkt super![]()
![]()
Ik heb er ook erg veel zin in!
Al mag ik lekker vroeg opstaan om er te komen, maar dat heb ik er wel voor over![]()
"Omae wa mou shindeiru."
Vanaf 11 uur, he? Ik gok dat je ook wel later mag aan komen kakkenquote:Op maandag 4 november 2013 20:41 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb er ook erg veel zin in!
Al mag ik lekker vroeg opstaan om er te komen, maar dat heb ik er wel voor over![]()
Goed goed, 5 over 11 dan.quote:Op maandag 4 november 2013 21:05 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Vanaf 11 uur, he? Ik gok dat je ook wel later mag aan komen kakken"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Liever niet hoor...quote:Op maandag 4 november 2013 21:05 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Vanaf 11 uur, he? Ik gok dat je ook wel later mag aan komen kakken![]()
Anders is het ook zo'n schijtzooi.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Jammer, ik hoop dat je alsnog kan komen natuurlijk.quote:Op maandag 4 november 2013 14:24 schreef Wolken het volgende:
Ik heb zaterdag kijkers voor mijn huis dus ik weet nog niet of ik het zaterdag ga redden en hoe laat ik er dan ben.Maar ik snap je prioriteiten.
Voor de mensen die nog wat schaakpuzzels willen oplossen:
Heb er een apart topic voor aangemaakt: SPT / Schaak PUZZELS![]()
Zijn er nog mensen van de "misschien" lijst die komen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jammer, ik hoop dat je alsnog kan komen natuurlijk.Maar ik snap je prioriteiten.
![]()
Ik hoop Yuki, de rest nog niets van gehoord....quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen van de "misschien" lijst die komen?"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Wat is er zaterdag te doen?
Ik ben eigenlijk wel een beetje opzoek naar vermaak
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik zal freshy98 nog even polsen, volgens mij wilde die ook komen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik hoop Yuki, de rest nog niets van gehoord....Een thé drink meet bij Splashquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat is er zaterdag te doen?
Ik ben eigenlijk wel een beetje opzoek naar vermaak![]()
Ik ga vanmiddag een pb eruit doen. Als je nog niet erbij staat, zet je nu even erbij. Dan krijg je ook een pb en heb je een idee waar je naar toe moet."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Ik las pubquote:Op donderdag 7 november 2013 10:37 schreef -Splash- het volgende:
Ik ga vanmiddag een pb eruit doen. Als je nog niet erbij staat, zet je nu even erbij. Dan krijg je ook een pb en heb je een idee waar je naar toe moet.
"Omae wa mou shindeiru."
PB is de deur uit, niet gehad? Bericht mij even."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Goed aangekomen!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:50 schreef -Splash- het volgende:
PB is de deur uit, niet gehad? Bericht mij even.Thanks!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Zelfs twee keer gehadquote:Op donderdag 7 november 2013 14:50 schreef -Splash- het volgende:
PB is de deur uit, niet gehad? Bericht mij even.![]()
![]()
Ik ben net thuis. Het was erg gezellig! -Splash-, PinkDwarf, bedankt voor de goede zorgen!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Dit jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:46 schreef eefje801 het volgende:
Ik ben ook een tijdje thuis, erg gezellig gehad! Was weer een leuke meet
En nu naar de sportschool; pannenkoeken met spek en Chinees verbranden
Even de meetlijst weer up-to-date gemaakt. Jongens, we hebben er nog maar twee staanTijd voor creatievelingen om op te staan en nieuwe meets te verzinnen!
SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The AftersinterklaasmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
Nou, ik heb weinig gedaan, hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben net thuis. Het was erg gezellig! -Splash-, PinkDwarf, bedankt voor de goede zorgen!Maar leuk dat je er was! Het was erg gezellig
De sportschool is een goed ideequote:Op zondag 10 november 2013 09:11 schreef Yuki het volgende:
En nu naar de sportschool; pannenkoeken met spek en Chinees verbrandenDaar gaan wij zo ook eens even heen! Leuk dat je tóch bent gekomen
![]()
Ik vond het een leuke en geslaagde meet! Thanks allemaalIk heb me goed vermaakt
Ik denk dat wij ons allen goed vermaakt hebben. Alleen lagen er bij thuiskomst 2 mooie CJIB-enveloppen op de matquote:Op zondag 10 november 2013 09:43 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nou, ik heb weinig gedaan, hoorMaar leuk dat je er was! Het was erg gezellig
[..]
De sportschool is een goed ideeDaar gaan wij zo ook eens even heen! Leuk dat je tóch bent gekomen
![]()
Ik vond het een leuke en geslaagde meet! Thanks allemaalIk heb me goed vermaakt
"Omae wa mou shindeiru."
Fanmail?quote:Op zondag 10 november 2013 16:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat wij ons allen goed vermaakt hebben. Alleen lagen er bij thuiskomst 2 mooie CJIB-enveloppen op de mat14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Jij als voetganger zal het niet snappen, maar deze post wil je niet.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Zelf als voetganger kan je bekeuringen krijgenquote:Op zondag 10 november 2013 16:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij als voetganger zal het niet snappen, maar deze post wil je niet.
14 SHADES OF GREY
Verslag van de Thé meet plus:
PD en ik gingen op zaterdag vroeg op pad, we gingen de markt op om fruit te halen (voor de smoothie die ik haar beloofd had) en de pannenkoeken versiering. That's it. Uiteraard ook nog even langs de Simon Levélt geweest voor wat extra thé. (en veel meer winkels... vrouwen) Daarna nog even langs de AH gewipt voor de pannenkoeken supplies en weer ruim op tijd terug voor dat Sylvesterrr zou komen.
Op verzoek van Sylvesterrr en Eefje waren we om 11 uur al beschikbaar voor de hongerige/dorstige Fok!kers, dus was het ook meer dan logisch dat de eerste persoon Thijs was.Als ik het mij goed herinner was de tweede een Fok!ster, Yuki. Daarna kwam Eefje gevolgd door een zeer netjes uitgedoste Sylvesterrr.
Nadat iedereen een kopje thé had uitgekozen konden we lekker bijbabbelen. Terwijl de onderwerpen over en weer vlogen werd mij duidelijk gemaakt dat iedereen honger had. Snel van begrip ging ik aan de slag om de pannenkoeken te bakken. De keuzes waren: Naturel, Spek, Spek & Kaas, Appel kaneel. Spek en Spek & Kaas waren bij verre het populairste. Natuurlijk is de smaak sensatie van spek én stroop gewoon iets wat mag, kan en erg lekker is (in tegenstelling tot wat andere zeggen), dus dat was ook mijn keuze.Na een tijdje moest Sylvesterrr weg, het vliegtuig wachtte!
Na dat iedereen twee of drie pannenkoeken achter de kiezen had opperde ik om alles te laten zakken met een wandeling door het park. De buienradar van PD gaf aan dat het ging regenen, dus zij bleef liever thuis. Of niet.... opeens gaf de buienradar aan dat het toch maar niet ging regenen, dus wist ik haar te overtuigen.![]()
We hebben heerlijk kunnen wandelen en het weer was top en droog, alleen op de terugweg een paar spetters gehad, maar dat mocht geen naam hebben. Het eten was blijkbaar voldoende gezakt, want er waren al discussies over het avondeten. Na wat keuzes voorgelegd te hebben besloten we chinees te gaan halen. Rond 5 uur parkeerde ik iedereen voor de tv en ging ik samen met PD chinees halen bij mijn favo chinees. Helaas duurde dit iets langer dan gepland door files (zucht), maar toen we terug waren bleek dat de spanning nog om te snijden was. De groep wou perse weten wie de Australian Best Chef was... wie moest weg en wie moest er blijven. Na dat dit belangrijke moment gepasseerd was opperde ik om te gaan eten en een film te gaan kijken. De keuze viel voor Monsters University en wat een goede keuze was dat. Echt een erg leuke film, erg gelachen.
Al kijken keek ik even om mij heen... gedurende de dag bleek dit vaste groepje meeters toch wel meer op een leuke vriendengroep die een film bij je kwamen kijken dan een random Fok!kers groepje op zoek naar vertier. Dat vond ik toch wel leuk om te zien. Thijs liet goed merken dat hij zich erg thuis voelde (
) en zo duurde de avond voort.
Op een gegeven moment was het genoeg geweest en iedereen ging huis, hoewel het erg gezellig was merkte ik dat PD ook wel wat behoefte had aan wat tijd samen. Dus het was een perfect moment om af te sluiten.
Wat mij betreft was dit een meet die voor herhaling vatbaar was! Thanks all voor de gezelligheid!"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Leuk verslagquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:34 schreef -Splash- het volgende:
Verslag van de Thé meet plus:
PD en ik gingen op zaterdag vroeg op pad, we gingen de markt op om fruit te halen (voor de smoothie die ik haar beloofd had) en de pannenkoeken versiering. That's it. Uiteraard ook nog even langs de Simon Levélt geweest voor wat extra thé. (en veel meer winkels... vrouwen) Daarna nog even langs de AH gewipt voor de pannenkoeken supplies en weer ruim op tijd terug voor dat Sylvesterrr zou komen.
Op verzoek van Sylvesterrr en Eefje waren we om 11 uur al beschikbaar voor de hongerige/dorstige Fok!kers, dus was het ook meer dan logisch dat de eerste persoon Thijs was.Als ik het mij goed herinner was de tweede een Fok!ster, Yuki. Daarna kwam Eefje gevolgd door een zeer netjes uitgedoste Sylvesterrr.
Nadat iedereen een kopje thé had uitgekozen konden we lekker bijbabbelen. Terwijl de onderwerpen over en weer vlogen werd mij duidelijk gemaakt dat iedereen honger had. Snel van begrip ging ik aan de slag om de pannenkoeken te bakken. De keuzes waren: Naturel, Spek, Spek & Kaas, Appel kaneel. Spek en Spek & Kaas waren bij verre het populairste. Natuurlijk is de smaak sensatie van spek én stroop gewoon iets wat mag, kan en erg lekker is (in tegenstelling tot wat andere zeggen), dus dat was ook mijn keuze.Na een tijdje moest Sylvesterrr weg, het vliegtuig wachtte!
Na dat iedereen twee of drie pannenkoeken achter de kiezen had opperde ik om alles te laten zakken met een wandeling door het park. De buienradar van PD gaf aan dat het ging regenen, dus zij bleef liever thuis. Of niet.... opeens gaf de buienradar aan dat het toch maar niet ging regenen, dus wist ik haar te overtuigen.![]()
We hebben heerlijk kunnen wandelen en het weer was top en droog, alleen op de terugweg een paar spetters gehad, maar dat mocht geen naam hebben. Het eten was blijkbaar voldoende gezakt, want er waren al discussies over het avondeten. Na wat keuzes voorgelegd te hebben besloten we chinees te gaan halen. Rond 5 uur parkeerde ik iedereen voor de tv en ging ik samen met PD chinees halen bij mijn favo chinees. Helaas duurde dit iets langer dan gepland door files (zucht), maar toen we terug waren bleek dat de spanning nog om te snijden was. De groep wou perse weten wie de Australian Best Chef was... wie moest weg en wie moest er blijven. Na dat dit belangrijke moment gepasseerd was opperde ik om te gaan eten en een film te gaan kijken. De keuze viel voor Monsters University en wat een goede keuze was dat. Echt een erg leuke film, erg gelachen.
Al kijken keek ik even om mij heen... gedurende de dag bleek dit vaste groepje meeters toch wel meer op een leuke vriendengroep die een film bij je kwamen kijken dan een random Fok!kers groepje op zoek naar vertier. Dat vond ik toch wel leuk om te zien. Thijs liet goed merken dat hij zich erg thuis voelde (
) en zo duurde de avond voort.
Op een gegeven moment was het genoeg geweest en iedereen ging huis, hoewel het erg gezellig was merkte ik dat PD ook wel wat behoefte had aan wat tijd samen. Dus het was een perfect moment om af te sluiten.
Wat mij betreft was dit een meet die voor herhaling vatbaar was! Thanks all voor de gezelligheid!
En ik voel me over het algemeen al snel thuis ergens
"Omae wa mou shindeiru."
Mezelf toegevoegd bij "misschien - Winter efteling"
Verder interesse in het schaakcafe, dus daar ga ik vanavond eens kijken als ik tijd heb. Hoe herken ik Poolbal als hij er is?SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The AftersinterklaasmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Leuk B_G!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Cool, jullie doen wel allemaal leuk dingetjes
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.![]()
Reden te meer om je aan te melden als je 25+ bentquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:38 schreef Rembrand21 het volgende:
Cool, jullie doen wel allemaal leuk dingetjes
"Omae wa mou shindeiru."
Haha, ja je zou het zeker 25+ kunnen noemenquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Reden te meer om je aan te melden als je 25+ bent
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: