abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 november 2013 @ 22:32:05 #276
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132944106
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:29 schreef minkuukel het volgende:
WTF :{w
Je doet je naam in ieder geval wel eer aan
  donderdag 7 november 2013 @ 10:37:29 #277
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132995190
Ik ga vanmiddag een pb eruit doen. Als je nog niet erbij staat, zet je nu even erbij. Dan krijg je ook een pb en heb je een idee waar je naar toe moet.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_132998543
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:37 schreef -Splash- het volgende:
Ik ga vanmiddag een pb eruit doen. Als je nog niet erbij staat, zet je nu even erbij. Dan krijg je ook een pb en heb je een idee waar je naar toe moet.
Ik las pub :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 7 november 2013 @ 14:50:52 #279
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_133004957
PB is de deur uit, niet gehad? Bericht mij even.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_133005289
Veel plezier zaterdag *O*
pi_133005429
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:50 schreef -Splash- het volgende:
PB is de deur uit, niet gehad? Bericht mij even.
Goed aangekomen!

quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:59 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Veel plezier zaterdag *O*
Thanks!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 7 november 2013 @ 15:26:46 #282
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133006371
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:50 schreef -Splash- het volgende:
PB is de deur uit, niet gehad? Bericht mij even.
Zelfs twee keer gehad *O*
pi_133091565
Ik ben net thuis. Het was erg gezellig! -Splash-, PinkDwarf, bedankt voor de goede zorgen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 9 november 2013 @ 22:46:16 #284
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133093432
Ik ben ook een tijdje thuis, erg gezellig gehad! Was weer een leuke meet :)
pi_133097698
Ik heb inmiddels ook mijn bed gevonden. Bedankt voor de thee en pannenkoeken. :s)
  zondag 10 november 2013 @ 09:11:52 #286
50430 Yuki
Student Midwife
pi_133101895
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:46 schreef eefje801 het volgende:
Ik ben ook een tijdje thuis, erg gezellig gehad! Was weer een leuke meet :)
Dit ja :)

En nu naar de sportschool; pannenkoeken met spek en Chinees verbranden :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 10 november 2013 @ 09:40:58 #287
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_133102087
Even de meetlijst weer up-to-date gemaakt. Jongens, we hebben er nog maar twee staan :( Tijd voor creatievelingen om op te staan en nieuwe meets te verzinnen! :)

SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meets in de planning
SPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The Aftersinterklaasmeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter Efteling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
You can only have the sunshine after the rain..
  zondag 10 november 2013 @ 09:43:22 #288
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_133102115
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2013 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben net thuis. Het was erg gezellig! -Splash-, PinkDwarf, bedankt voor de goede zorgen!
Nou, ik heb weinig gedaan, hoor ;) Maar leuk dat je er was! Het was erg gezellig :)

quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2013 09:11 schreef Yuki het volgende:

En nu naar de sportschool; pannenkoeken met spek en Chinees verbranden :+
De sportschool is een goed idee ;) Daar gaan wij zo ook eens even heen! Leuk dat je tóch bent gekomen :*

Ik vond het een leuke en geslaagde meet! Thanks allemaal O+ Ik heb me goed vermaakt :P
You can only have the sunshine after the rain..
pi_133111593
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 09:43 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Nou, ik heb weinig gedaan, hoor ;) Maar leuk dat je er was! Het was erg gezellig :)

[..]

De sportschool is een goed idee ;) Daar gaan wij zo ook eens even heen! Leuk dat je tóch bent gekomen :*

Ik vond het een leuke en geslaagde meet! Thanks allemaal O+ Ik heb me goed vermaakt :P
Ik denk dat wij ons allen goed vermaakt hebben. Alleen lagen er bij thuiskomst 2 mooie CJIB-enveloppen op de mat :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133112873
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 16:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik denk dat wij ons allen goed vermaakt hebben. Alleen lagen er bij thuiskomst 2 mooie CJIB-enveloppen op de mat :')
Fanmail?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_133112942
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 16:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Fanmail?
Jij als voetganger zal het niet snappen, maar deze post wil je niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133112998
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 16:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Jij als voetganger zal het niet snappen, maar deze post wil je niet.
Zelf als voetganger kan je bekeuringen krijgen :6
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 12 november 2013 @ 11:34:09 #293
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_133178406
Verslag van de Thé meet plus:

PD en ik gingen op zaterdag vroeg op pad, we gingen de markt op om fruit te halen (voor de smoothie die ik haar beloofd had) en de pannenkoeken versiering. That's it. Uiteraard ook nog even langs de Simon Levélt geweest voor wat extra thé. (en veel meer winkels... vrouwen :P) Daarna nog even langs de AH gewipt voor de pannenkoeken supplies en weer ruim op tijd terug voor dat Sylvesterrr zou komen.

Op verzoek van Sylvesterrr en Eefje waren we om 11 uur al beschikbaar voor de hongerige/dorstige Fok!kers, dus was het ook meer dan logisch dat de eerste persoon Thijs was. ;) Als ik het mij goed herinner was de tweede een Fok!ster, Yuki. Daarna kwam Eefje gevolgd door een zeer netjes uitgedoste Sylvesterrr.

Nadat iedereen een kopje thé had uitgekozen konden we lekker bijbabbelen. Terwijl de onderwerpen over en weer vlogen werd mij duidelijk gemaakt dat iedereen honger had. Snel van begrip ging ik aan de slag om de pannenkoeken te bakken. De keuzes waren: Naturel, Spek, Spek & Kaas, Appel kaneel. Spek en Spek & Kaas waren bij verre het populairste. Natuurlijk is de smaak sensatie van spek én stroop gewoon iets wat mag, kan en erg lekker is (in tegenstelling tot wat andere zeggen), dus dat was ook mijn keuze. ;) Na een tijdje moest Sylvesterrr weg, het vliegtuig wachtte!

Na dat iedereen twee of drie pannenkoeken achter de kiezen had opperde ik om alles te laten zakken met een wandeling door het park. De buienradar van PD gaf aan dat het ging regenen, dus zij bleef liever thuis. Of niet.... opeens gaf de buienradar aan dat het toch maar niet ging regenen, dus wist ik haar te overtuigen. :? :P

We hebben heerlijk kunnen wandelen en het weer was top en droog, alleen op de terugweg een paar spetters gehad, maar dat mocht geen naam hebben. Het eten was blijkbaar voldoende gezakt, want er waren al discussies over het avondeten. Na wat keuzes voorgelegd te hebben besloten we chinees te gaan halen. Rond 5 uur parkeerde ik iedereen voor de tv en ging ik samen met PD chinees halen bij mijn favo chinees. Helaas duurde dit iets langer dan gepland door files (zucht :P), maar toen we terug waren bleek dat de spanning nog om te snijden was. De groep wou perse weten wie de Australian Best Chef was... wie moest weg en wie moest er blijven. Na dat dit belangrijke moment gepasseerd was opperde ik om te gaan eten en een film te gaan kijken. De keuze viel voor Monsters University en wat een goede keuze was dat. Echt een erg leuke film, erg gelachen. :) Al kijken keek ik even om mij heen... gedurende de dag bleek dit vaste groepje meeters toch wel meer op een leuke vriendengroep die een film bij je kwamen kijken dan een random Fok!kers groepje op zoek naar vertier. Dat vond ik toch wel leuk om te zien. Thijs liet goed merken dat hij zich erg thuis voelde ( :P ) en zo duurde de avond voort.

Op een gegeven moment was het genoeg geweest en iedereen ging huis, hoewel het erg gezellig was merkte ik dat PD ook wel wat behoefte had aan wat tijd samen. Dus het was een perfect moment om af te sluiten.

Wat mij betreft was dit een meet die voor herhaling vatbaar was! Thanks all voor de gezelligheid!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_133179309
Spek en stroop is inderdaad een goede combinatie!
pi_133179751
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 11:34 schreef -Splash- het volgende:
Verslag van de Thé meet plus:

PD en ik gingen op zaterdag vroeg op pad, we gingen de markt op om fruit te halen (voor de smoothie die ik haar beloofd had) en de pannenkoeken versiering. That's it. Uiteraard ook nog even langs de Simon Levélt geweest voor wat extra thé. (en veel meer winkels... vrouwen :P) Daarna nog even langs de AH gewipt voor de pannenkoeken supplies en weer ruim op tijd terug voor dat Sylvesterrr zou komen.

Op verzoek van Sylvesterrr en Eefje waren we om 11 uur al beschikbaar voor de hongerige/dorstige Fok!kers, dus was het ook meer dan logisch dat de eerste persoon Thijs was. ;) Als ik het mij goed herinner was de tweede een Fok!ster, Yuki. Daarna kwam Eefje gevolgd door een zeer netjes uitgedoste Sylvesterrr.

Nadat iedereen een kopje thé had uitgekozen konden we lekker bijbabbelen. Terwijl de onderwerpen over en weer vlogen werd mij duidelijk gemaakt dat iedereen honger had. Snel van begrip ging ik aan de slag om de pannenkoeken te bakken. De keuzes waren: Naturel, Spek, Spek & Kaas, Appel kaneel. Spek en Spek & Kaas waren bij verre het populairste. Natuurlijk is de smaak sensatie van spek én stroop gewoon iets wat mag, kan en erg lekker is (in tegenstelling tot wat andere zeggen), dus dat was ook mijn keuze. ;) Na een tijdje moest Sylvesterrr weg, het vliegtuig wachtte!

Na dat iedereen twee of drie pannenkoeken achter de kiezen had opperde ik om alles te laten zakken met een wandeling door het park. De buienradar van PD gaf aan dat het ging regenen, dus zij bleef liever thuis. Of niet.... opeens gaf de buienradar aan dat het toch maar niet ging regenen, dus wist ik haar te overtuigen. :? :P

We hebben heerlijk kunnen wandelen en het weer was top en droog, alleen op de terugweg een paar spetters gehad, maar dat mocht geen naam hebben. Het eten was blijkbaar voldoende gezakt, want er waren al discussies over het avondeten. Na wat keuzes voorgelegd te hebben besloten we chinees te gaan halen. Rond 5 uur parkeerde ik iedereen voor de tv en ging ik samen met PD chinees halen bij mijn favo chinees. Helaas duurde dit iets langer dan gepland door files (zucht :P), maar toen we terug waren bleek dat de spanning nog om te snijden was. De groep wou perse weten wie de Australian Best Chef was... wie moest weg en wie moest er blijven. Na dat dit belangrijke moment gepasseerd was opperde ik om te gaan eten en een film te gaan kijken. De keuze viel voor Monsters University en wat een goede keuze was dat. Echt een erg leuke film, erg gelachen. :) Al kijken keek ik even om mij heen... gedurende de dag bleek dit vaste groepje meeters toch wel meer op een leuke vriendengroep die een film bij je kwamen kijken dan een random Fok!kers groepje op zoek naar vertier. Dat vond ik toch wel leuk om te zien. Thijs liet goed merken dat hij zich erg thuis voelde ( :P ) en zo duurde de avond voort.

Op een gegeven moment was het genoeg geweest en iedereen ging huis, hoewel het erg gezellig was merkte ik dat PD ook wel wat behoefte had aan wat tijd samen. Dus het was een perfect moment om af te sluiten.

Wat mij betreft was dit een meet die voor herhaling vatbaar was! Thanks all voor de gezelligheid!
Leuk verslag :D

En ik voel me over het algemeen al snel thuis ergens :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133179845
Leuk verslag!
  dinsdag 12 november 2013 @ 12:40:33 #297
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_133180068
Mezelf toegevoegd bij "misschien - Winter efteling" :)
Verder interesse in het schaakcafe, dus daar ga ik vanavond eens kijken als ik tijd heb. Hoe herken ik Poolbal als hij er is?

SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meets in de planning
SPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The Aftersinterklaasmeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter Efteling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_133182522
Leuk B_G!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 12 november 2013 @ 17:38:31 #299
300252 Rembrand21
Rembrandt Harmenszoon van Rijn
pi_133189868
Cool, jullie doen wel allemaal leuk dingetjes :)
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.
pi_133190037
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:38 schreef Rembrand21 het volgende:
Cool, jullie doen wel allemaal leuk dingetjes :)
Reden te meer om je aan te melden als je 25+ bent ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')