Talentenshowhoer.quote:
Annequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:50 schreef byah het volgende:
Collin woont blijkbaar hier in het dorp.. Als hij z'n tegenstander meeneemt lijkt me dat geen probleem
Nee, nee, ik ken m'n grenzen. Als de trend van TVOH zich doorzet dan hou ik de liveshows nog maar amper vol.quote:
Bij the Voice valt ook al genoeg af.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:50 schreef CherryOnTop het volgende:
banaan en peer als snack op de vrijdagavond, ik haat afvallen
Laat ons niet alleen :''(quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, nee, ik ken m'n grenzen. Als de trend van TVOH zich doorzet dan hou ik de liveshows nog maar amper vol.
wie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
Jongens, bid nu even allemaal voor Keesje Tol.
Ik vind het ook ernstig tegenvallen. Geen enkele kandidaat boeit me. Ik kijk nu wat, maar ik vermoed dat ik vrij snel afhaak. het is echt te saai. Met kutmuziek.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, nee, ik ken m'n grenzen. Als de trend van TVOH zich doorzet dan hou ik de liveshows nog maar amper vol.
4x *OL?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
Keesiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
Keesje modderfokking Tol, Kees, Kees Tol, de Mol, genomineerd voor Aanstormend Talent. Ik moet toch wat te doen hebben tijdens de pauze.quote:
Nogmaals: wie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Keesje modderfokking Tol, Kees, Kees Tol, de Mol, genomineerd voor Aanstormend Talent. Ik moet toch wat te doen hebben tijdens de pauze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |