Yes! Kees Tol vind ik echt een toffe gozerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:39 schreef StephanL het volgende:
Talent is Kees Tol. Hij moet echt een programma krijgen, al dan niet met Paul de Leeuw
Keesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:39 schreef StephanL het volgende:
Talent is Kees Tol. Hij moet echt een programma krijgen, al dan niet met Paul de Leeuw
Wie is de tolquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:39 schreef StephanL het volgende:
Dat wordt dan hysterie ten top met die twee samenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:39 schreef StephanL het volgende:
Drie programma's waar ik nooit naar kijk. Boeie dus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:37 schreef appelen het volgende:
WIDM, Divorce en Flikken Maastricht zijn de drie genomineerden.
Ik vind het bijna eng om naar dr te kijkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Linda is de vrouwelijke Louis van GaalWederom de grote de Mol show. Alles draait om haar.
Is het ook, hij was een keer te gast daar.Was leuk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat wordt dan hysterie ten top met die twee samen
Fixed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vind het bijna eng om naar dr te kijkenwat een spook is ze geworden zeg...
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:44 schreef Remzz het volgende:
Ook al gaat wie is de mol winnen, ik vind Flikken Maastricht echt extreem goed, zeker voor Nederlandse begrippen.
WIDM begon vorig jaar ook op 1.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:46 schreef Greys het volgende:
Maar is dat zoals bij bijna alle andere stemprogramma's niet een heel slecht teken als je bij de tussenstand op 1 staat?
Nie haten op ons Guus hé!quote:
En won dus uiteindelijk niet, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:47 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
WIDM begon vorig jaar ook op 1.
Ik denk reflectie van de lamp.quote:
nuquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:50 schreef Specularium het volgende:
Hoe laat gaat Ferry van Pieter winnen?
Klopt, maar opende topic verkeerdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
Moet een modje doen hoor, kun je niet zelf.
Nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:50 schreef Specularium het volgende:
Hoe laat gaat Ferry van Pieter winnen?
quote:
quote:
ik kijk nog VI. Puur zodat ik me niet aan Doedel hoef te ergerenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb eerst college tour gekeken en koffer ingepakt
Niets, net als Guus vorige keer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:53 schreef franklop het volgende:
Maar wat hebben deze talenten eigenlijk op tv gepresenteerd dit jaar?
En ja ik bedoel echt gepresenteerd
Kees produceert een aantal programma's, maar zat in De Mol en presenteert een sterren.nl programma en was eigenlijk de leukste in De Zomer Voorbij. Gewoon een sympathieke gast met talent, leuke persoonlijkheidquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:53 schreef franklop het volgende:
Ik weet werkelijk waar niet wie of wat Ferry Doedens is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:53 schreef franklop het volgende:
Houden zo. Dat wil je ook niet weten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik weet werkelijk waar niet wie of wat Ferry Doedens is.
Nu opletten danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zo'n happy-homoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Steeds reclame voor Divorce, ik ken dat hele programma niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kijk nog VI. Puur zodat ik me niet aan Doedel hoef te ergeren
Acteur in GTST en presenteert Het beste van Idols (quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Acteur in GTST en presenteert Het beste van Idols () Heel Fok haat hem, maar ik mag hem wel.
ja maar het gaat toch om talent te hebben om wat op tv te presenteren? Niet wie de leukste is? Dan Had doedels er niet bij moeten zittenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Kees produceert een aantal programma's, maar zat in De Mol en presenteert een sterren.nl programma en was eigenlijk de leukste in De Zomer Voorbij. Gewoon een sympathieke gast met talent, leuke persoonlijkheid
Kees Tol rijmt op De Mol dus die wintquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:53 schreef franklop het volgende:
Ah, jij bent lekker rebels dus. Hij maakte FOK!kers toch ook belachelijk bij een of andere première? Nou, Kees mag 'm wel dan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Acteur in GTST en presenteert Het beste van Idols () Heel Fok haat hem, maar ik mag hem wel.
Kees was een fantastische molquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:53 schreef franklop het volgende:
Doedel presenteert het beste van Idols oidquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:56 schreef franklop het volgende:
[..]
ja maar het gaat toch om talent te hebben om wat op tv te presenteren? Niet wie de leukste is? Dan Had doedels er niet bij moeten zitten
Ook oud deelnemer van Idols, kwam alleen niet in de grote live-shows (wel in de pre-liveshows)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Haha Fokkers zeiken alles en iedereen af, en dan krijgen ze een sneertje terug en dan is het oorlog, lachwekkend gewoonquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ah, jij bent lekker rebels dus. Hij maakte FOK!kers toch ook belachelijk bij een of andere première? Nou, Kees mag 'm wel dan.
dus is hij een talentvol acteur? Ik snap het gewoon nietquote:
Was zij dat onderuitgezakte mens met een te diep decolleté?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:57 schreef Remzz het volgende:
Lol die Monique Smit is nu wel erg vatsig
Het gaat niet om acteurs schat..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
dus is hij een talentvol acteur? Ik snap het gewoon niet
Je hoeft geen ACTEUR te zijn om een talent te zijn?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee een mol. Dat is een apart beroep, zijn maar 14 mensen in Nederland die dat kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja die in het roodquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:59 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Was zij dat onderuitgezakte mens met een te diep decolleté?
Kees Tol is gewoon goed in zijn vak van sfeermaker bij allerlei groepen op TV.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Dankje greysje.. hij snapt ut niequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft geen ACTEUR te zijn om een talent te zijn?
maar wat heeft hij dan gepresteerdquote:
't Is een publieksprijs dus een populariteitsprijs. Zo moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:02 schreef JaneDoe het volgende:
duurt veel te lang dit programma eigenlijk
maar moet je trots zijn als je een categorie wint waar ferry doedelzak is genomineerd?quote:
Jan Kooijemans heeft hem ook gewonnenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:02 schreef franklop het volgende:
[..]
maar moet je trots zijn als je een categorie wint waar ferry doedelzak is genomineerd?
Je denkt toch niet dat je dan ook meteen hoort wie er wint?quote:
pcies.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:03 schreef DeLuna het volgende:
Tygo EN Hadewych. Als het nu WIDM niet meer is dan weet ik het ook niet meer
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat je dan ook meteen hoort wie er wint?
Als WIDM wint zou hij iets roepen over Zwarte Piet moet blijven, dus alleen daarom al hoop ik dat hij wint, als hij het niet vergeet.
Kooijersman,quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jan Kooijemans heeft hem ook gewonnen![]()
i rest my case , Hihi widm-grapjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jan Kooijemans heeft hem ook gewonnen![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat de fuck is dit. Is ze bezeten ofzo?
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 18-10-2013 om 22:10:38Schiet op #ring2013 #duurtlang reageer retweet
Ze is de botox vergeten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Linda begint nu echt oud te worden
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
WIDM wint toch, alles beter dan dat schijt Divorce.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
,,Ieder jaar proberen we een prominent te strikken voor de uitreiking....
dit jaar is het helaas niet gelukt...hier is Sacha de Boer."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |