quote:
en Sneijder/Robben dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:28 schreef Nober het volgende:
Bergkamp is de laatste Nederlander die in de top drie eindigde in de Ballon d'Or verkiezing in 1993, tweede achter Roberto Baggio.
Bergkamp is ook de laatste Nederlander die in de top drie eindigde van de FIFA World Player of the Year verkiezing in 1997, derde achter Ronaldo en Roberto Carlos.
Nee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en Sneijder/Robben dan?
Die werden 2 en 3 toch achter messi in 2010?
Flink verschil dus. Alleen qua formaat alquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:25 schreef Denni5 het volgende:
Onderstaande geeft een inkijkje in de verschillen tussen de 2 versies.
[ afbeelding ]
Ze begonnen er mee bij de BBC net. Ze gaan kiezen welke goal z'n mooiste was. Over een half uur de uitslag.quote:
Cantona, van Hanegem, Laudrup, Râoul, Dahlglish, van Himst, Rijkaard, Eusebio, Protasov en Berry van Aerle waren ook losers ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:00 schreef eight het volgende:
Voor Nederlandse begrippen een zeer goede voetballer maar wereldwijd gezien was hij niet zo bijzonder.
Nooit Beste voetballer van de wereld geweest, zelfs nooit Europees.
Hij snoof niet, schoot niet op journalisten en had geen buitenechtelijke kinderen als alcoholist idd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een goede voetballer maar ik vond hem buiten het voetbal om een beetje saai overkomen eigenlijk. Zo'n niets aan de hand type.
Binnen het veld ook. Vrijwel altijd scoorde hij met dat voorspelbare stifje..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een goede voetballer maar ik vond hem buiten het voetbal om een beetje saai overkomen eigenlijk. Zo'n niets aan de hand type.
Ja, was geen lol aan te beleven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:37 schreef eight het volgende:
[..]
Binnen het veld ook. Vrijwel altijd scoorde hij met dat voorspelbare stifje..
Beetje 13 in een dozijn voetballer inderdaadquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:37 schreef eight het volgende:
[..]
Geen enkele keeper had dat door ook. Ik zag laatst een filmpje waarin hij met allemaal ex spelers hetzelfde trucje weer deed. Als Bergkamp 92 is doet hij het nog steeds.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:37 schreef eight het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:31 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Geen enkele keeper had dat door ook. Ik zag laatst een filmpje waarin hij met allemaal ex spelers hetzelfde trucje weer deed. Als Bergkamp 92 is doet hij het nog steeds.
Ik had het over deze. De bal is nog niet eens over de lijn geweest als hij alweer terugloopt.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:52 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Ik had het over deze. De bal is nog niet eens over de lijn geweest als hij alweer terugloopt.
Als ie er nog isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:26 schreef hmmmz het volgende:
Mijn voetbalheld! Boek gaat op mijn lijstje voor Sinterklaas.
Meestal gaat er een wat langere tijd overheen voordat de onverkoopbare exemplaren bij het oud papier belanden.quote:
Hij doelde op de Sint, niet het boek.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:00 schreef eight het volgende:
[..]
Meestal gaat er een wat langere tijd overheen voordat de onverkoopbare exemplaren bij het oud papier belanden.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij doelde op de Sint, niet het boek.
hahaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:00 schreef eight het volgende:
[..]
Meestal gaat er een wat langere tijd overheen voordat de onverkoopbare exemplaren bij het oud papier belanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |