Geen enkele keeper had dat door ook. Ik zag laatst een filmpje waarin hij met allemaal ex spelers hetzelfde trucje weer deed. Als Bergkamp 92 is doet hij het nog steeds.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:37 schreef eight het volgende:
[..]
Binnen het veld ook. Vrijwel altijd scoorde hij met dat voorspelbare stifje..
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:31 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Geen enkele keeper had dat door ook. Ik zag laatst een filmpje waarin hij met allemaal ex spelers hetzelfde trucje weer deed. Als Bergkamp 92 is doet hij het nog steeds.
Ik had het over deze. De bal is nog niet eens over de lijn geweest als hij alweer terugloopt.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:52 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Ik had het over deze. De bal is nog niet eens over de lijn geweest als hij alweer terugloopt.
Als ie er nog isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:26 schreef hmmmz het volgende:
Mijn voetbalheld! Boek gaat op mijn lijstje voor Sinterklaas.
Meestal gaat er een wat langere tijd overheen voordat de onverkoopbare exemplaren bij het oud papier belanden.quote:
Hij doelde op de Sint, niet het boek.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:00 schreef eight het volgende:
[..]
Meestal gaat er een wat langere tijd overheen voordat de onverkoopbare exemplaren bij het oud papier belanden.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij doelde op de Sint, niet het boek.
hahaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:00 schreef eight het volgende:
[..]
Meestal gaat er een wat langere tijd overheen voordat de onverkoopbare exemplaren bij het oud papier belanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |