SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:38 schreef krullenbolletje het volgende:
wat ik net meemaakte wtf
hadverdamme Krul, gay loverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat maakt het wel wat makkelijker. Roker > X. Gaat geen match zijn met mijn longenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:59 schreef kurk_droog het volgende:
Ook mooi dat sommige rokend erop staan. Zoekend nog naar de schattige brunette
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:38 schreef krullenbolletje het volgende:
wat ik net meemaakte wtf
Dat je dan nog reageert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Als aanvulling op iemand die zei dat je steeds eerst degenen krijgt die jou geliked hebben: blijkbaar krijg je die in blokken (van ongeveer 5 denk ik). En tussen die blokken mensen die je nog niet geliked hebt.
[..]
Dat je dan nog reageert.
Hij moet zelf nog uit de kast komen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb hem nu wel geblokt, was wel benieuwd of hij nog zou reageren maar hij was natuurlijk al zijn kansen al kwijt. Intolerantie
Dat 't nog bestaat, dit soort mensenquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb hem nu wel geblokt, was wel benieuwd of hij nog zou reageren maar hij was natuurlijk al zijn kansen al kwijt. Intolerantie
Betere openingszin gebruiken? Ik krijg altijd wel respons met mijn slechte openers.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:52 schreef Exocet het volgende:
Het wil bij mij nog niet echt lukken helaas. In drie dagen tijd een stuk of 6-7 matches, maar als ik ze vervolgens aanspreek zeggen niks terug
Openingszinnen gebruiken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:03 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Betere openingszin gebruiken? Ik krijg altijd wel respons met mijn slechte openers.
Alsof meiden daar niet al een miljoenmiljard per uur van krijgen. Beter ben je iets origineler en probeer je hun aandacht met iets leuks te trekken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Openingszinnen gebruiken.
Wat is er mis met Hey [naam]
Daar heb ik nog geen moeite mee gehad.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:16 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Alsof meiden daar niet al een miljoenmiljard per uur van krijgen. Beter ben je iets origineler en probeer je hun aandacht met iets leuks te trekken.
Ik ben er te nuchter voor ook en geloof gewoon niet in hele moeilijke openingszinnen. Nou ben ik vannacht pas begonnen dus even kijken hoe het gaatquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:23 schreef Gauner het volgende:
Ik begin de gesprekjes gewoon met 'Hey'. Werkt prima, gisteren de 100 matches gepasseerd en toch al een aantal serieus leuke contacten met potentie aan overgehouden.
Dit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben er te nuchter voor ook en geloof gewoon niet in hele moeilijke openingszinnen. Nou ben ik vannacht pas begonnen dus even kijken hoe het gaat
Ga iig niet perce voor de 9 maar kijk eerder naar de schattigheid
Wat zou er tussenin moeten zitten volgens jou dan? Een complimentje of een grappige opmerking kan altijd nog als het gesprek eenmaal loopt, maar om te beginnen is 'Hey' prima.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:43 schreef LesMiserables het volgende:
Er is een behoorlijk verschil tussen heel moeilijk en "hey".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |