quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:18 schreef PG18 het volgende:
[ afbeelding ]
(van de Guitige Tinder Berichten Facebook
Bron)
Synchronisatie is af en toe een heibel puntquote:
Presentquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:34 schreef robben93 het volgende:
Wtf is dit, steeds geen matches en m'n ego is groot genoeg om te weten dat ik niet bepaald lelijk ben.. Volgens mij is de verhouding m-v zo groot verschil dat mijn foto niet beoordeelt wordt ofzo?
Dan ben jij te lelijk, helaasch!quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:34 schreef robben93 het volgende:
Wtf is dit, steeds geen matches en m'n ego is groot genoeg om te weten dat ik niet bepaald lelijk ben.. Volgens mij is de verhouding m-v zo groot verschil dat mijn foto niet beoordeelt wordt ofzo?
Zit tegen de 100 matches aan, de dames zijn niet geïnteresseerd man.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:34 schreef robben93 het volgende:
App is gewoon kapot, met Badoo had ik er minstens 10 per dag maar daar zijn alleen nog maar lelijkerdsquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:45 schreef Gauner het volgende:
[..]
Zit tegen de 100 matches aan, de dames zijn niet geïnteresseerd man.
+1(niet 100 maar wel richting de 50 ondertussen hoewel ik er daarvan ook alweer 40 uitgeflikkerd heb). Nog steeds dagelijks wel 1-5 matches.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:45 schreef Gauner het volgende:
[..]
Zit tegen de 100 matches aan, de dames zijn niet geïnteresseerd man.
Dan had je wel matches moeten hebben, gezien je dat niet hebt ben je gewoon lelijk.quote:
Laat maar, ik had me app verwijderd en opnieuw ingelogd en nu heb ik al wel 1 match?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan had je wel matches moeten hebben, gezien je dat niet hebt ben je gewoon lelijk.
Plaats eens picca, dan kunnen de dames van fok beoordelen of je knap bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |