abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:52:48 #26
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_132318344
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 00:22 schreef BroodjeKebab het volgende:
En kunnen mijn foto's verspreid worden op het internet en dergelijke?
Ja, dat kon al sinds je ze op Facebook hebt gezet.

quote:
En van die rare fratsen of dat mijn gegevens van facebook te zien zijn of misbruikt?
:?

quote:
Als ik die connectie gemaakt heb, heeft tinder dan altijd toegang tot mijn fb zonder in te loggen?
Alle apps hebben altijd toegang zolang jij die toegang geeft. ( https://www.facebook.com/settings?tab=applications )
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_132318726
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:52 schreef mstx het volgende:

[..]

Ja, dat kon al sinds je ze op Facebook hebt gezet.

[..]

:?

[..]

Alle apps hebben altijd toegang zolang jij die toegang geeft. ( https://www.facebook.com/settings?tab=applications )
Ja en wat kunnen ze allemaal als ik ze toegang geef? Ik heb altijd al een soort hekel gehad aan connecties maken via facebook..

Met misbruiken bedoel ik dat je foto of gegevens worden verkocht aan adverteerders of dergelijke en dat je foto opeens gebruikt wordt bij een reclame of iets of ergens bij een site gebruikt wordt.

Zie bovendien mijn vorige post (laatste post van pagina 1).
pi_132323794
Hij vindt geen matches meer bij mij. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Edit: profiel verwijderen heeft geholpen. Helaas wel alle matches kwijt.

[ Bericht 31% gewijzigd door Maastoren op 19-10-2013 14:43:27 ]
pi_132326742
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:31 schreef Maastoren het volgende:
Hij vindt geen matches meer bij mij. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Hoelang duurt het matchen ongeveer?
Heb de app nu twee dagen maar nog geen resultaat.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:46:02 #30
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_132327103
Hier heeft hij sinds het begin altijd gewoon gewerkt. Kijk 2x per dag of zo, dan zijn er weer een aantal nieuwe matches telkens.
Grijp ze!
pi_132327522
Eindelijk m'n eerste match na 4 dagen, reageert ze niet :'(

Wie weet trouwens antwoord te geven op mijn vraag:
Als ik bij iemand op het kruisje druk, en dat meisje heeft mij nog niet 'beoordeeld', krijgt ze mijn foto dan alsnog te zien, ondanks dat ik haar al afgewezen heb?
pi_132332527
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:34 schreef Stroopwafels het volgende:

[..]

Hoelang duurt het matchen ongeveer?
Heb de app nu twee dagen maar nog geen resultaat.
Geen flauw idee. Hangt er natuurlijk ook van af hoeveel dames jij liked.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:42:07 #33
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132332960
Die afbeeldingen onder de spoiler geven wel het idee dat het echt een werkende app is zeg :X Wel humor sommige :P
we dan
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:15:47 #34
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_132334739
De spammers hebben tinder ook gevonden hoor :')
Krijg ik een match met in de profieltekst: "Voeg me toe op www.**********.nl, is wat fijner dan tinder:)" en een logo in de foto's :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:28:57 #35
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132335399
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:15 schreef mstx het volgende:
Krijg ik een match met in de profieltekst: "Voeg me toe op www.**********.nl, is wat fijner dan tinder:)" en een logo in de foto's :')
Ik dacht dat ik de enige was die dat zag :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_132335728
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:31 schreef Maastoren het volgende:
Ook al dagen niks nieuws hier. Beetje jammer. Zal straks even proberen account te verwijderen.
"And I can't wait, to see the sunrise again"
pi_132338812
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
WOW, ik ben gematched met een meisje, weet iemand goede opener voor me?
zeg gewoon iets wat je ziet in de foto's, of verzin een leuk compliment die je kan combineren met je 'hoi'
chicks krijgen dagelijks berichtjes / matches .. beter spring je eruit

trouwens op de IOS versie kan je vrienden matchen, degene die je dan als eerste doet geef je automatisch een like naar de tweede. Zo kan je vrienden aan elkaar 'koppelen' of de eerstgeplaatsde vriend/vriendin koppelen aan random andere mensen in je facebook :7
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:06:36 #38
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_132339768
Ok guys, komt die:

Zit je met een chick op Tinder over van alles en nog wat te praten tot in de meest seks-achtige verhalen aan toe, en weten we bijna alles over elkaar en denk je van jjaaaaaaa DOEN.

....Heeft ze een vriend. Betekent dit dat ze niet trouw is, en een neukertje erbij zoekt? Of is het een aandachtsslet die gewoon wil chatten met knappe mannen. 8-) ? Wat de fuck moet ik hiermee?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
pi_132339849
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Ok guys, komt die:

Zit je met een chick op Tinder over van alles en nog wat te praten tot in de meest seks-achtige verhalen aan toe, en weten we bijna alles over elkaar en denk je van jjaaaaaaa DOEN.

....Heeft ze een vriend. Betekent dit dat ze niet trouw is, en een neukertje erbij zoekt? Of is het een aandachtsslet die gewoon wil chatten met knappe mannen. 8-) ? Wat de fuck moet ik hiermee?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles moet kapot.
Burning bridges gives you so much more
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:29:35 #40
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_132340946
Wat mij opvalt bij de mannen en hun foto's:

- Een groepsfoto, soms zelfs compleet met pinguïn- en bananenpakken.
- Leunend tegen een palmboom in een Spaans oord met voetbalshirt.
- Lurkend aan een corona.
- Wanend als echte pimp met Toyota starlet, golf of audi 8-) ( vaak staat alleen de geliefde bolide op de foto).
- Zittend bij een waterval.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_132341339
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:29 schreef Revanches het volgende:

- Wanend als echte pimp met Toyota starlet, golf of audi 8-) ( vaak staat alleen de geliefde bolide op de foto).
Of achter het roer van een boot. Maar dat komt misschien ook door de regio waar ik op heb ingesteld :'). En de welbekende festival-foto's komen ook veel voorbij.

Vind het wel een grappige app, maar vraag mij af in hoeverre dit leuk blijft.
pi_132341460
Hoe zit het met privacy? Ik lees succesverhalen, maar wat BroodjeKebab zegt, schrikt mij ook een beetje heel die privacy enzo... met dag misbruiken en al? Kan iemand mij er meer over vertellen..?
pi_132341475
quote:

Zelfde als bij de vrouwen met hun dingen enzo, heb gewoon 1 simpele foto.

Vind het wel leuk ook al gaan de gesprekken werkelijk waar nergens over, prima tijd verdrijf en wie weet :)
if you go chasing rabbits, And you know you're going to fall, Tell 'em a hookah smoking caterpillar, Has given you the call
pi_132341566
quote:

Ik sta met mijn BMW :@
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:03:18 #45
Brabo Bastard
pi_132342496
quote:

Ik heb twee foto's. En eentje valt misschien onder punt 4 omdat ik op de motor zit.

Verschil moet er zijn :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132343906
Beetje raar, eerst dagenlang 0 matches en nu opeens 3 achtermekaar :{ vraag me af of die app wel helemaal lekker werkt want dit lijkt haast geen toeval...
pi_132348791
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:15 schreef mstx het volgende:
MariskaVDE zeker... :P

App vandaag op m'n telefoon gezet. Haar foto kwam als één van de eersten voorbij.
Zeker niet onaardig dus tja *like*. Meteen een match. Sure...
  Moderator / Redactie FP zondag 20 oktober 2013 @ 11:29:40 #48
Brabo Bastard
pi_132352969
Wat ik al een paar keer mee heb gemaakt is dat hoewel ik naar vrouwen op zoek ben ik ook mannen (nouja, jongens zijn het meer) voorbij zie komen. Volgens mij weten ze niet wat hun geslacht is :')
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:46:06 #49
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_132353285
Die app werkt zo dat degene die jij liked, komt bij hun als een van de eerste te staan als zij de app openen. Ben je echt wanhopig op zoek naar een match, moet je de eerste 5 a 10 foto's/personen liken en je hebt geheid een 'match'. Zo werkt die dating shit.
En altijd het laatste woord.
  Moderator / Redactie FP zondag 20 oktober 2013 @ 11:54:35 #50
Brabo Bastard
pi_132353519
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Die app werkt zo dat degene die jij liked, komt bij hun als een van de eerste te staan als zij de app openen. Ben je echt wanhopig op zoek naar een match, moet je de eerste 5 a 10 foto's/personen liken en je hebt geheid een 'match'. Zo werkt die dating shit.
Ik heb nu een match die er al even in staat, maar veel zegt ze op het moment niet. Op de foto's is het best een leuke meid trouwens :P
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')