Bij het evoluon moest je zelfs het id nummer erbij zetten dat is zoals ik het lees nu niet het geval. Ik had mijn BSN doorgegeven omdat mijn paspoort bij een visum buro lag en mijn rijbewijs nog in de tussenliggende periode vervangen zou worden. Bij het ophalen van mijn kaartje werd mij verteld dat dit eigenlijk ook niet mocht. Maar toen vertelde ik bovenstaand verhaal en was het toch OK.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Afgaand op hoe het bij het Evoluon ging wordt van iedereen de legitimatie gecontroleerd en is overschrijven niet mogelijk.
engelse versiequote:
Echte fans gaan voor Der Katalog natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 08:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jeej!!! Nu kan ik ook de andere 4 albums zien!!!!
En The Catalogue is alleen voor echte fans!!![]()
![]()
![]()
![]()
Die spelen ze ook in Niet-Duitstalige landenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:09 schreef Casiotone het volgende:
[..]
engelse versie![]()
Ik zou me behoorlijk bekocht voelen als ze die zouden spelen
Ben ook bang dat ze het hier in het Engels weer gaan spelen...... Begrijp ik niet goed want in NL spreken we aardig Duiits.... Gelukkig zag ik 4 albums in Dusseldorfquote:Op woensdag 10 september 2014 23:26 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Die spelen ze ook in Niet-Duitstalige landen![]()
Gelukkig heb ik ze in 2011 in Munchen meegemaakt in het Duits
Zuinig hoor... en dat noemt zich een echte fan...quote:Op vrijdag 12 september 2014 02:48 schreef k_man het volgende:
Zo. Kaartje voor de Mix is gekocht. Of ik nog een andere meepak (Tour de France?) weet ik nog niet. Ga ik eens een nachtje over slapen.
Zeker.quote:
Rond de 50 of zo.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:47 schreef DeZwabber het volgende:
Wat zou eigenlijk de gemiddelde leeftijd zijn tijdens die concerten?
Zal de leeftijd zijn. Het verschijnen van The Mix heb ik bewust meegemaakt. Dat was de introductie tot Kraftwerk. Ten tijde van de eerdere albums was ik een jongetje en is dat geheel aan me voorbij gegaan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:43 schreef bronnen het volgende:
[..]
Veel liefhebbers voor The Mix aanwezig hier!
Wie, ik? Dat valt best mee hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zuinig hoor... en dat noemt zich een echte fan...
Ja ik ook, toen was ik 16, maar kende ze al eerder, van Electric Cafequote:Op zaterdag 13 september 2014 12:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Zal de leeftijd zijn. Het verschijnen van The Mix heb ik bewust meegemaakt. Dat was de introductie tot Kraftwerk. Ten tijde van de eerdere albums was ik een jongetje en is dat geheel aan me voorbij gegaan.
Ik was 6 toen die uitkwam.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Zal de leeftijd zijn. Het verschijnen van The Mix heb ik bewust meegemaakt. Dat was de introductie tot Kraftwerk. Ten tijde van de eerdere albums was ik een jongetje en is dat geheel aan me voorbij gegaan.
Nog best snel gegaan!quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:09 schreef k_man het volgende:
Inmiddels alle acht volledig uitverkocht.
Mijn gezelschap is (dan) 31, 32, 29, 30 en 34.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:47 schreef DeZwabber het volgende:
Wat zou eigenlijk de gemiddelde leeftijd zijn tijdens die concerten?
[..]
Zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |