Het is sowieso wel één van mijn favorieten. Baalde dus wel een beetje dat die niet volledig tot zijn recht kwam. Positief bekeken, ik weet bijna zeker dat dit het enige optreden was dat ze volledig geïmproviseerd iets tegen het publiek zeiden. Dat is dan weer uniek.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:36 schreef fripper het volgende:
Oh, dat is wel jammer ja van Radioactivity. Ik ben zelf gisteren het eerste concert geweest, en ik vond Radioactivity eigenlijk wel het hoogtepunt van het concert ...
Nou ja, ze speelden toch Der Katalog (de laatste 8 albums) daar..... Dus ik heb er een lang weekend Dusseldorf van gemaakt in een hotelletje vlakbij het Kunstsammlung museum en steeds op 1 avond 1 concert bezocht. Geen limiet of zo. Kon ik gelijk ook bedevaartsplekken van Kraftwerk in Dusseldorf bezoeken en de sfeer van KW toen proevenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:33 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Mooi !
hoe ben je bij 4 avonden geweest, was er niet een limiet daarop?
Wat zeiden ze dan? Stopten ze de show echt?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is sowieso wel één van mijn favorieten. Baalde dus wel een beetje dat die niet volledig tot zijn recht kwam. Positief bekeken, ik weet bijna zeker dat dit het enige optreden was dat ze volledig geïmproviseerd iets tegen het publiek zeiden. Dat is dan weer uniek.
Ik vond Atherwellen en Ohm Sweet Ohm mooooi...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:36 schreef fripper het volgende:
Oh, dat is wel jammer ja van Radioactivity. Ik ben zelf gisteren het eerste concert geweest, en ik vond Radioactivity eigenlijk wel het hoogtepunt van het concert ...
Een deel van de instrumenten kwam niet door. Toen riep de één wat tegen de ander. Uiteindelijk werd het instrumentaal afgemaakt. Na afloop maakte één van die kerels dat het wel eens moeilijk is om op te treden met allemaal computers in een ufo, omdat je dan geen contact meer hebt met de grond o.i.d.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat zeiden ze dan? Stopten ze de show echt?
Ok.......quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een deel van de instrumenten kwam niet door. Toen riep de één wat tegen de ander. Uiteindelijk werd het instrumentaal afgemaakt. Na afloop maakte één van die kerels dat het wel eens moeilijk is om op te treden met allemaal computers in een ufo, omdat je dan geen contact meer hebt met de grond o.i.d.
Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij speelde ze gisteren ook Nachrichten.... ook nogal bijzonder... (sorry als ik het inwrijf bij jequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:50 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ohm Sweet Ohm had ik ook graag willen horen. Het grootste ontbrekende nummer voor mij
Dat is een nieuwe trend, bij alle concerten het afgelopen jaar daar last van gehad. Je zou toch denken dat een avondje in de kroeg goedkoper is...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Het was tof, ik begrijp alleen niet waarom sommige mensen letterlijk 98% van de tijd hun mond open moeten hebben
Volgens mij gaat die over het tweede concert op donderdag.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok.......
Gek dat er niets over gezegd wordt in deze recensie....
http://www.writteninmusic(...)ert-evoluon/lang/nl/
Iddquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Het was tof, ik begrijp alleen niet waarom sommige mensen letterlijk 98% van de tijd hun mond open moeten hebben
Je hebt gelijk.. ff te snel gepostquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die over het tweede concert op donderdag.
Ze hadden sowieso geen toegift moeten spelen.... en dan idd eindigen met Music non stop.. Aerodynamic was trouwens bewerkt tot een laid-back, bijna reggae nummer.. Normaal gesproken is het een veel meer uptempo nummer... Maar idd dan niet echt geschikt voor een Zugabe als je echt een opbouw zoekt in een concertquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:28 schreef Gehenna het volgende:
Ohja, enige puntje van kritiek: eindigen met wat nieuwere nummers zoals Aerodynamic. Als die nu voor 'Boing Boom Chack/musique non stop' gespeeld werden, was de 'flow' net even beter geweest bij de finale
Klopt. Gisteren was er geen Vitamin. Er waren denk ik nog wel meer verschillen hoor als ik de setlist van donderdag bekijk.... Nachrichten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:36 schreef k_man het volgende:
Ik lees nu trouwens dat de concerten toch niet identiek waren, qua setlist. De toegift verschilde. Vitamin of Expo 2000.
Ok, ik bedoelde eigenlijk: ook de twee concerten van donderdag verschilden onderling van elkaar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Klopt. Gisteren was er geen Vitamin. Er waren denk ik nog wel meer verschillen hoor als ik de setlist van donderdag bekijk.... Nachrichten bijvoorbeeld.
O, okquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ok, ik bedoelde eigenlijk: ook de twee concerten van donderdag verschilden onderling van elkaar.
Gevonden idd, vanaf 1:53, toch een heel stuk minder krachtig maar goed om te weten dat het live isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een deel van de instrumenten kwam niet door. Toen riep de één wat tegen de ander. Uiteindelijk werd het instrumentaal afgemaakt. Na afloop maakte één van die kerels dat het wel eens moeilijk is om op te treden met allemaal computers in een ufo, omdat je dan geen contact meer hebt met de grond o.i.d.
klier! :-)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij speelde ze gisteren ook Nachrichten.... ook nogal bijzonder... (sorry als ik het inwrijf bij je![]()
)
Heb het net niet op kunnen nemen omdat de kaart vol was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |