Dan had de prijs 10000002 moeten zijn, 64 lijkt mij redelijk decimaalquote:Op woensdag 28 januari 2015 07:57 schreef PimD het volgende:
Zou die prijs echt 64 zijn om binair te zijn? Zou wel briljant zijn
Dat was ¤56, oftwel 1110002 naar ik me herinnerquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:03 schreef k_man het volgende:
Eigenlijk nooit zo bij stil gestaan. In Paradiso was het ook 64 euro. Evoluon ook dan?
Hier kun je goed zien wat ze nou allemaal doen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:48 schreef Paul het volgende:
Maar is er iets live in die shows? Ik bedoel het niet flauw, maar als de muziek precies klinkt als op de plaat geloof ik dat niet.
Inderdaad, je hebt gelijk - het was nog vroegquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dan had de prijs 10000002 moeten zijn, 64 lijkt mij redelijk decimaal
Welke grote belangstelling?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:09 schreef waldhoofd het volgende:
en zouden ze vanwege de grote belangstelling ook weer een show opvoeren om 23 uur?
Leek me idd ook niet, maar ik weet niet hoe extreem ze zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn doopnaam stond niet op het kaartje, deden ze toen in ieder geval niet moeilijk over.
Ik snap niets van de site, was er om 13 uur al op maar kon niet bij een kassa komen oidquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Voor mij ging het makkelijk maar broer kan nu niet meer bestellen. Site geeft aan dat maar liefst 5 mensen dit evenement ook bekijken. Lijkt me geen overbelasting in ieder geval. Zou het dan al uitverkocht zijn?
Als je gewoon het bestelproces doorloopt, kom je vanzelf bij de kassa terecht.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap niets van de site, was er om 13 uur al op maar kon niet bij een kassa komen oid
blijkbaar is het uitverkochtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:20 schreef Felixa het volgende:
[..]
Als je gewoon het bestelproces doorloopt, kom je vanzelf bij de kassa terecht.
Op de pagina waar je ook kunt kiezen hoe je je tickets wilt ontvangen.
Ik lees van mensen op twitter die net als ik om 13 uur stipt bij de 20 uur kaarten zaten, maar dat er niets meer kon worden gekocht.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:36 schreef k_man het volgende:
Toch opmerkelijk hoe hard het weer gegaan is. Al weet ik niet welk deel van de kaarten sinds woensdag al in de presale verkocht is. Dat vertekent het beeld misschien een beetje.
Door een eerder concert van Kraftwerk bezocht te hebben...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe werkt die presale trouwens, en hoe word ik lid van die groep
Mensen die eerder ook kaarten hadden gekocht voor Evoluon en/of Paradiso konden woensdag al kaarten voor het concert in Utrecht kopen. Via een uitnodiging in de mail.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:38 schreef Paul het volgende:
Hoe werkt die presale trouwens, en hoe word ik lid van die groep
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door een eerder concert van Kraftwerk bezocht te hebben...
Dan gok ik dat daarbij alles al uitverkocht was. Ronda is niet extreem grote zaalquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Mensen die eerder ook kaarten hadden gekocht voor Evoluon en/of Paradiso konden woensdag al kaarten voor het concert in Utrecht kopen. Via een uitnodiging in de mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |