heb je haast?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:29 schreef liselot82 het volgende:
Ik, een vrouw van 31, kom net uit een relatie van 10 jaar en ben op (blind)date geweest met een man die ook uit een relatie van dik 10 jaar komt.
Wat moet hij dan? Thuisblijven zodat jij een keer kan komen eten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:29 schreef liselot82 het volgende:
wordt nu, naar mijn mening, in een wachtstand gezet. "Eerst op vakantie, dan kom ik er op terug...".
Rustig aan, jullie hebben pas 2 dates gehadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:29 schreef liselot82 het volgende:
Terwijl ik toch wel een beetje bevestiging zoek of hij mij wel ziet zitten ja of nee.
Volgens mij wel.... Ook seks op de 2e date nadat je beiden uit een relatie van ruim 10 jaar komt vind ik persoonlijk wat haastig allemaal.quote:
helaas de waarheid, en hij wilde niet vast zitten voor zn vakantie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:34 schreef genakt het volgende:
Je bent gewoon vies doorgeblaft.
Weer eentje afgevinkt, op naar de volgende!
Dit....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:34 schreef genakt het volgende:
Je bent gewoon vies doorgeblaft.
Weer eentje afgevinkt, op naar de volgende!
Sorry liselot, maar ik denk dat je het toch echt kan vergeten. Volgende keer beter!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:47 schreef liselot82 het volgende:
Haha vind het wel leuke reacties, ik ben tevens niet doorgeblaft ;-) Zo ver is het niet gekomen, daar was hij best terughoudend in omdat ik de eerste was waarmee hij weer eens wat heeft "ondernomen" na zijn breuk met ex vriendin.
Ik vraag me gewoon af of hij oprecht geinteresseerd is, ik krijg geen hoogte van hem door zijn nonchalance. En hij zoekt ook niet echt contact ofzo per app.
Ik had ook niet verwacht dat het zo goed zou klikken omdat ik ook net een lange relatie achter de rug heb...maar ik sta er blijkbaar wel voor open!
Nou laat hem eens met rust dan, als hij contact wil zoekt hij dat wel. Hij weet nu immers hoe graag jij hem wil.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:47 schreef liselot82 het volgende:
En hij zoekt ook niet echt contact ofzo per app.
Wat een flauwekul..als hij echt geinteresseerd is maakt hem dat niet uit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:50 schreef GroningseGast het volgende:
Waarschijnlijk is hij op zoek naar iets serieus en niet iemand die te makkelijk het bed deelt met iedereen.
Mannen zitten nu eenmaal zo in mekaar dat ze doen wat ze denken. Zoekt hij geen contact op, dan wil ie dat waarschijnlijk niet meer.quote:
dat staat er toch bijquote:
omdat zijn mening in de tussentijd is veranderd?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:59 schreef liselot82 het volgende:
Ik vind het een lastige...Aangezien hij na de tweede date zei dat hij wel voor mij wilde koken binnenkort.. Maar niet echt enthousiast reageert wanneer ik dan ben uitgenodigd.. Ik verwacht waarschijnlijk ook te veel hoor, maar vind het gewoon echt een leuke kerel!
En waarom soort van radiostilte als hij op vakantie is? Ik ga hem sowieso niet achter zijn kont aanzitten, de bal ligt nu zeker bij hem. Maar echt genieten van het daten doe ik niet haha. Ben ik toch iets te onzeker voor blijkbaar..
Nee hoor, ik ken niemand die wel geniet van daten, inclusief ikzelf.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:59 schreef liselot82 het volgende:
Ik vind het een lastige...Aangezien hij na de tweede date zei dat hij wel voor mij wilde koken binnenkort.. Maar niet echt enthousiast reageert wanneer ik dan ben uitgenodigd.. Ik verwacht waarschijnlijk ook te veel hoor, maar vind het gewoon echt een leuke kerel!
En waarom soort van radiostilte als hij op vakantie is? Ik ga hem sowieso niet achter zijn kont aanzitten, de bal ligt nu zeker bij hem. Maar echt genieten van het daten doe ik niet haha. Ben ik toch iets te onzeker voor blijkbaar..
Maar je nodigt jezelf ook uit, geef hem gewoon de tijd om jou uit te nodigen wanneer hij er zin in heeft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:59 schreef liselot82 het volgende:
Ik vind het een lastige...Aangezien hij na de tweede date zei dat hij wel voor mij wilde koken binnenkort.. Maar niet echt enthousiast reageert wanneer ik dan ben uitgenodigd..
Omdat ie het daar gezellig wil hebben met vrienden en vrouwen zonder een 'claimerige' date die steeds op whatsapp hangt?quote:En waarom soort van radiostilte als hij op vakantie is?
laat hem gewoon met rust als hij op vakantie is en ga wanneer hij terug is weer verderquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:59 schreef liselot82 het volgende:
ik vond het fantastisch!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:02 schreef Jeroen128 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken niemand die wel geniet van daten, inclusief ikzelf.
zet jezelf dan ook niet in die wachtstand en ga gewoon verder met je leven en met datenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:02 schreef liselot82 het volgende:
Het is waarschijnlijk ook mijn eigen trots dat ik denk: Hee, ik ga toch niet zeker een week zitten wachten tot jij mij uitnodigd voor een derde date?! Ik heb gewoon een klein beetje meer bevestiging nodig blijkbaar... Nu is het zo afwachten terwijl hij wel zegt: "Het is zeker niet de laatste keer dat ik je zie" en je hoort en ziet mij zsm als ik terug ben van vakantie". Die wachtstand vind ik gewoon niks bleuh
Hij is op vakantie, wat wil je nou....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:02 schreef liselot82 het volgende:
Het is waarschijnlijk ook mijn eigen trots dat ik denk: Hee, ik ga toch niet zeker een week zitten wachten tot jij mij uitnodigd voor een derde date?! Ik heb gewoon een klein beetje meer bevestiging nodig blijkbaar... Nu is het zo afwachten terwijl hij wel zegt: "Het is zeker niet de laatste keer dat ik je zie" en je hoort en ziet mij zsm als ik terug ben van vakantie". Die wachtstand vind ik gewoon niks bleuh
Dat is het em nou juist, als een man je echt leuk vind maakt hem dat niet uit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:02 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Maar je nodigt jezelf ook uit, geef hem gewoon de tijd om jou uit te nodigen wanneer hij er zin in heeft.
[..]
Omdat ie het daar gezellig wil hebben met vrienden en vrouwen zonder een 'claimerige' date die steeds op whatsapp hangt?
Laat me ff in het zonnetje liggen, dan zie je me daarna weerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:02 schreef liselot82 het volgende:
Nu is het zo afwachten terwijl hij wel zegt: "Het is zeker niet de laatste keer dat ik je zie" en je hoort en ziet mij zsm als ik terug ben van vakantie"
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:04 schreef CherryOnTop het volgende:
Laat hem lekker genieten van z'n vakantie en ga zelf ondertussen ook verder met je leven. Je hoort het vanzelf wel als ie nog een date wil.
Jij had het liefst gezien dat er een ticket bij lag voor jou, zodat jullie de eerste week van de rest van jullie leven samen op een mooi tropisch eiland konden doorbrengenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:06 schreef liselot82 het volgende:
Die mening deel ik dus ook Jeroen. Hij vindt mij waarschijnlijk wel leuk, maar weet het verder niet zo...
Eerst uitwaaien op een weekje weg met familie en dan komt ie erop terug. Mja...ik had toch liever een andere reactie verwacht.
dan wil je wel heel veel van een man hoor... na 2 dates...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:06 schreef liselot82 het volgende:
Die mening deel ik dus ook Jeroen. Hij vindt mij waarschijnlijk wel leuk, maar weet het verder niet zo...
Eerst uitwaaien op een weekje weg met familie en dan komt ie erop terug. Mja...ik had toch liever een andere reactie verwacht.
Precies, toen ik mijn huidige vriendin tegenkwam zat ik ook echt niet te wachten op een weekje vakantie met familie hahahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:06 schreef liselot82 het volgende:
Niet om het een of ander, maar ik zou jou persoonlijk erg vervelend vinden als date door je gepush.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:06 schreef liselot82 het volgende:
Is dat niet gewoon standaard hier?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het wel grappig dat je uit alle reacties die ene persoonlijke ervaring pikt die jouw mening onderbouwt...
open dan geen topic
ik denk de meeste mensen, maar het is toevallig wat TS wil horenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar ik zou jou persoonlijk erg vervelend vinden als date door je gepush.
het gebeurt wel vaak jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon standaard hier?
dat is toch logisch dat doe jij ook als je in deze situatie zat, maar nu doe je net of je de nuchterheid zelve bent.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het wel grappig dat je uit alle reacties die ene persoonlijke ervaring pikt die jouw mening onderbouwt...
open dan geen topic
logisch, misschienquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:11 schreef Jeroen128 het volgende:
[..]
dat is toch logisch dat doe jij ook als je in deze situatie zat, maar nu doe je net of je de nuchterheid zelve bent.
en me nog steeds hitsige DM's sturenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk de meeste mensen, maar het is toevallig wat TS wil horen
na 2 dates was ik ook niet 100% verkocht hoor, bij mijn huidige vriend
eerder pas na 6 weken of zo
Hier ook. Tijdens de eerste date dacht ik zelfs: dit gaat nooit wat worden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk de meeste mensen, maar het is toevallig wat TS wil horen
na 2 dates was ik ook niet 100% verkocht hoor, bij mijn huidige vriend
eerder pas na 6 weken of zo
Dat zei hij toch ook? Dat schrijf je hier net zelf.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:12 schreef liselot82 het volgende:
Oh, vind zeker dat ie lekker moet genieten van zijn vakantie, maar ik ben gewoon heel direct en open en had liever een "duidelijker"antwoord gehad. Wat is er zo moeilijk aan om te zeggen, ik zie je graag als ik weer terug ben en dan plannen we een afspraak..?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:02 schreef liselot82 het volgende:
terwijl hij wel zegt: "Het is zeker niet de laatste keer dat ik je zie" en je hoort en ziet mij zsm als ik terug ben van vakantie".
Misschien wil hij gewoon niet te hard van stapel lopen en je daardoor potentieel afschrikken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:12 schreef liselot82 het volgende:
Oh, vind zeker dat ie lekker moet genieten van zijn vakantie, maar ik ben gewoon heel direct en open en had liever een "duidelijker"antwoord gehad. Wat is er zo moeilijk aan om te zeggen, ik zie je graag als ik weer terug ben en dan plannen we een afspraak..? Ipv vage berichten als "het is zeker niet de laatste keer dat ik je zie". En "ik kom er nog op terug". Hij is nou niet bepaald verlegen...
Haha dat had ik ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hier ook. Tijdens de eerste date dacht ik zelfs: dit gaat nooit wat worden.
Had je graag onderpand gehad zodat je meer zekerheid hebt dat je hem z.s.m. weer ziet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:17 schreef liselot82 het volgende:
Waar komt het eigenlijk vandaan dat ik push? Hij stelt voor tijdens date dat ik maar eens bij hem moest komen eten, ik stuur heel brutaal wanneer dan? Dat is eigenlijk het enigste... Maar ik moet eerlijk zijn...zijn antwoord bevalt me gewoon niet haha. Hij blijft te vaag! Ik hou wat meer van concreetheid.
De gedachten die ik hier beschrijf, dat heb ik natuurlijk niet bekend bij hem gemaakt. Ik heb gewoon gezegd dat ik het leuk zou vinden hem bij terugkomst weer te zien, that's all.. Dus hij reageert: Je ziet me zsm weer.. Tja... is dat zo? Ik vertrouw mensen gewoon niet zo snel. Het kan ook zijn dat ik niks meer van hem hoor.. en dat zou wel jammer zijn!
Alleen dat al. "Doe eens een beetje rustig zeg" zou ik denken als ik de man in kwestie was. Daarbij zoek jij steeds contact begrijp ik uit de OP.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:17 schreef liselot82 het volgende:
Waar komt het eigenlijk vandaan dat ik push? Hij stelt voor tijdens date dat ik maar eens bij hem moest komen eten, ik stuur heel brutaal wanneer dan?
Beter wacht je in het vervolg dan even met sex voor je iemand vertrouwd, dat scheelt een hoop gedoe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:17 schreef liselot82 het volgende:
Waar komt het eigenlijk vandaan dat ik push? Hij stelt voor tijdens date dat ik maar eens bij hem moest komen eten, ik stuur heel brutaal wanneer dan? Dat is eigenlijk het enigste... Maar ik moet eerlijk zijn...zijn antwoord bevalt me gewoon niet haha. Hij blijft te vaag! Ik hou wat meer van concreetheid.
De gedachten die ik hier beschrijf, dat heb ik natuurlijk niet bekend bij hem gemaakt. Ik heb gewoon gezegd dat ik het leuk zou vinden hem bij terugkomst weer te zien, that's all.. Dus hij reageert: Je ziet me zsm weer.. Tja... is dat zo? Ik vertrouw mensen gewoon niet zo snel. Het kan ook zijn dat ik niks meer van hem hoor.. en dat zou wel jammer zijn!
Wachten? Ga gewoon lekker verder met je leven. Of hangt je leven zo af van het hebben van een volgende date of relatie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:02 schreef liselot82 het volgende:
Misschien past ie dan überhaupt niet bij je, als jij daar niet tegen kan terwijl hij wel zo is?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:20 schreef liselot82 het volgende:
Kut daten! haha
Met mijn vorige vriend ging het gewoon vanzelf. Afspraakje, snel tweede afspraakje etc. Niks van: ik zie je wel weer... Gewoon to the point en eerlijkheid of je iemand wel of niet een beetje leuk vindt. Hoef geen liefdesverklaring, maar iets minder nonchalant zou fijn zijn.
ditquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:19 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Alleen dat al. "Doe eens een beetje rustig zeg" zou ik denken als ik de man in kwestie was. Daarbij zoek jij steeds contact begrijp ik uit de OP.
De vraag stellen is hem beantwoorden, denk ik. Wellicht heeft hij nog meer opties of je was gewoon een rebound.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:29 schreef liselot82 het volgende:
En nu eigenlijk mijn vraag en ben benieuwd hoe jullie het zien...heeft hij nou oprecht interesse in een derde date? Ik vind zijn antwoorden nogal nonchalant en wordt nu, naar mijn mening, in een wachtstand gezet. "Eerst op vakantie, dan kom ik er op terug...".
Haha dit zijn gewoon typische tactische antwoorden waarmee hij vaag probeert te blijven. Een man die geïnteresseerd is zegt niet " het is zeker niet de laatste keer dat ik je zie" maar die zegt iets van "ik hoop je snel weer te zien." En " ik kom erop terug" klinkt erg zakelijk. Hij wilde ook al niet verder gaan met de sex toch... Ik denk dat hij er gewoon nog niet over uit is wat hij van je wil .de man komt ook nog eens net uit een lange relatie . Op dit moment is hij iig (nog) niet genoeg geïnteresseerd in je, maar t kan wellicht nog komen, na wat meer dates. Wacht af of hij contact opneemt na zijn vakantie en of hij wat meer initiatief begint te nemen..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:12 schreef liselot82 het volgende:
Oh, vind zeker dat ie lekker moet genieten van zijn vakantie, maar ik ben gewoon heel direct en open en had liever een "duidelijker"antwoord gehad. Wat is er zo moeilijk aan om te zeggen, ik zie je graag als ik weer terug ben en dan plannen we een afspraak..? Ipv vage berichten als "het is zeker niet de laatste keer dat ik je zie". En "ik kom er nog op terug". Hij is nou niet bepaald verlegen...
Gewoon wat geduld hebben dusquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:08 schreef liselot82 het volgende:
Apart, hij stuurde nog een fotootje van vertrek op schiphol! Had eig verwacht niks meer van m te vernemen.
Waarom? Misschien is het een betere suggestie om seks voor je plezier te hebben en niet te gebruiken om doelen buiten de seks om te behalen. Het is geen contract- of ruilmiddel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:20 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Beter wacht je in het vervolg dan even met sex voor je iemand vertrouwd, dat scheelt een hoop gedoe.
In de OP schrijf je dat jullie wél sex hebben gehad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:08 schreef liselot82 het volgende:
Apart, hij stuurde nog een fotootje van vertrek op schiphol! Had eig verwacht niks meer van m te vernemen. En geneukt is er niet...en niet omdat ik het slecht doe haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |