Klopt, ik weet niet hoe belemmerend iets als dit is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar als je door gezondheidsredenen niet kan werken, heb je niks aan een baan
Avontuur, wilde het buitenland eens proberenm.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, oké. Hoe komt het eigenlijk dat je helemaal in Lissabon zit?
GMTAquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar als je door gezondheidsredenen niet kan werken, heb je niks aan een baan
Vreselijk. Ik kan niet eens sporten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt, ik weet niet hoe belemmerend iets als dit is.
quote:
Popje tochquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:49 schreef Dearest het volgende:
Ik word helemaal gek van die pokkeverdoving
Ah, vandaar. Wat je doet is ook in Nederland te doen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Avontuur, wilde het buitenland eens proberenm.
Ja in Maastrech.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Wat je doet is ook in Nederland te doen?
limburg = limburgquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
MaastrechMESTREECH
Maar je gaat dus weer naar huis?
Oh heb je toch een behandeling gehad?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:49 schreef Dearest het volgende:
Ik word helemaal gek van die pokkeverdoving
Denk t wel...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
MaastrechMESTREECH
Maar je gaat dus weer naar huis?
quote:
De behandeling an sich was goed te doen (gaatje vullen) die verdovingsprik erin deed wel ff goed zeerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:51 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oh heb je toch een behandeling gehad?
viel het mee?
Klopt, stiekem zijn Luxemburg en Belgie provincies van Nederlandquote:
Ach jochiequote:
Mja, Vlaanderen dan. Wallonië mogen de Fransen hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, stiekem zijn Luxemburg en Belgie provincies van Nederland
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, Vlaanderen dan. Wallonië mogen de Fransen hebben.
Eensch. Maar Luxemburg is wel van ons.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, Vlaanderen dan. Wallonië mogen de Fransen hebben.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ach jochieGa je gewoon bij de Dirk werken daarzo, heb je ook 't idee dat je in Turkije bent.
Je kunt ook overdrijven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bitterlemon checkt z'n sherlock minimaal vijf keer per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |