SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het meest gepost in #2715Dat was dat topic dat voorbij vloog en op plek 3 staat in de snelst gevulde topics
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
dat ging snelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:45 schreef Toto69 het volgende:
Nou, gesprek aangevraagd met mn leidinggevende dus ik ga aangeven dat dit ik huiswaarts ga keren. Wordt niet leuk.
Waarom?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:45 schreef Toto69 het volgende:
Nou, gesprek aangevraagd met mn leidinggevende dus ik ga aangeven dat dit ik huiswaarts ga keren. Wordt niet leuk.
Kan dat wel zomaar? I.v.m. met werk enzulks.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:45 schreef Toto69 het volgende:
Verstandigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:45 schreef Toto69 het volgende:
Gezondheid is altijd belangrijkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kan dat wel zomaar? I.v.m. met werk enzulks.
Zit nog in proefperiode tot dinsdag dus kan precies.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kan dat wel zomaar? I.v.m. met werk enzulks.
Ditquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gezondheid is altijd belangrijker
is toch ook leukquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet niks anders te doen dan aan me pik trekken
Klopt, maar je baan kwijt kunnen raken is natuurlijk ook niet alles.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gezondheid is altijd belangrijker
Ah, oké. Hoe komt het eigenlijk dat je helemaal in Lissabon zit?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zit nog in proefperiode tot dinsdag dus kan precies.
Maar als je door gezondheidsredenen niet kan werken, heb je niks aan een baanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt, maar je baan kwijt kunnen raken is natuurlijk ook niet alles.
Je gezondheid negeren en uiteindelijk goed ziek raken waardoor je alsnog thuis zit ook nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt, maar je baan kwijt kunnen raken is natuurlijk ook niet alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |