Kan ook rechtstreeks naar mij.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O moet je mij gewoon ff PM'en. Komt goed
Ja zeg, jij kent je eigen foto's toch wel?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:53 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Kan ook rechtstreeks naar mij.
Oooh, op die manier.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg, jij kent je eigen foto's toch wel?
Je mag toch best kijken? Honger krijgen op een ander? Als je maar thuis komt eten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:38 schreef Peter het volgende:
Maar G_E heeft toch al een G_L? Wat doettie dan op DN?
Kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:38 schreef Peter het volgende:
Maar G_E heeft toch al een G_L? Wat doettie dan op DN?
Sluit het een het ander uit?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:31 schreef Peter het volgende:
Maar moet je om te kijken eigen foto's online zetten dan?
Ik snap niet waarom je foto's plaatst als je alleen maar wil kijken.. Maar misschien ben ik de enige die dat niet snapt, dat kan natuurlijk..quote:
Waar staat dat ie alleen maar wil kijken? Kan de hoofdreden zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je foto's plaatst als je alleen maar wil kijken.. Maar misschien ben ik de enige die dat niet snapt, dat kan natuurlijk..
quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar staat dat ie alleen maar wil kijken? Kan de hoofdreden zijn
Ja, jij hebt voornamelijk fuckbuddies.. dat is toch niet te vergelijken met een monogame relatie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar staat dat ie alleen maar wil kijken? Kan de hoofdreden zijn
Ik vind sowieso de hele "maar hij heeft toch een vriend?" een behoorlijk burgerlijke redenatie,. maar goed, we weten allemaal dat ik daar extra allergisch voor ben
Waar staat dan dat dat de enige reden is?quote:
Och och och. Zijn we hier weer aanbeland?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Ja, jij hebt voornamelijk fuckbuddies.. dat is toch niet te vergelijken met een monogame relatie?
Maar ang3l hapt nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:42 schreef Bartjebart het volgende:
Wacht even... Is Peter nu de moraalridder aan het uithangen?
Gek he... 9 van de 10 opmerkingen die je hier plaatst zijn enkel om reacties uit te lokken...quote:
Dus ik mag geen enkel onderwerp meer aansnijden als iemand zich aangevallen kan voelen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:46 schreef Ang3l het volgende:
Nee, omdat ik dit soort desperate pogingen tot steken/opjagen na 26x wel van 3 pagina's ver zie aankomenDaarom. Bij de eerste reactie dacht ik al "en dan zal Peter straks wel beginnen over...". Het onderwerp EN de user die het aan zal snijden zijn gewoon beide enorm voorspelbaar aan 't worden inmiddels.
You need a new gimmick.
Maar je kunt je profiel toch dusdanig blokkeren dat mensen dat alleen kunnen zien als ze ingelogd zijn?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:49 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, nu we dat ook weer uit de weg hebben:
DN dus.
Voor het kijken heb je idd geen profiel nodig nee, klopt. Maar misschien wil ie ook wel bekeken worden? heeft eht hebben van een relatie misschien helemaal geen invloed op![]()
En wie weet vind G_L dat werk Heul_Geil!
Is dat zo? Geen idee, zo goed heb ik 't nog niet bekekenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar je kunt je profiel toch dusdanig blokkeren dat mensen dat alleen kunnen zien als ze ingelogd zijn?
Pas nou op joh. Straks heb je weer te lange tenen en/of heb je honger...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:59 schreef Ang3l het volgende:
Ja, want het plaatsen van je eigen foto op een profiel staat direct gelijk aan exhibitionist zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |