quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
OH ja... dus omdat jij zo gek bent om zoveel voor een spijkerbroek te gaan betalen moet ik medelijden hebben?
Eh... Nee![]()
een diesel zelfsquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Onderschat niet mijn leed (), het was een dure broek.
Gelukkig ging je niet commandoquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:18 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Diesel broek is gescheurd toen ik op de fiets stapte.
Ben je zo veel aangekomen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:18 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, 'tuurlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig had je wel een boxer aan...
Misschien liep er een lekker ding langs de notenrijstquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't is echt een behoorlijke scheur....
quote:
Ik wist dat dit je volgende suggestie zou zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Misschien liep er een lekker ding langs de notenrijst
Je hebt de broek vast nogquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:33 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hoewel het zonder boxer vast een geschikte S&G foto zou zijn.
Hoe laat ga je morgen zwemmen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:33 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hoewel het zonder boxer vast een geschikte S&G foto zou zijn.
Goshquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:18 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Goede vraag! Ik twijfel of ik morgenmiddag vrij zal nemen, vanwege het voorspelde mooie weer. Maar om dan te gaan zwemmen is zonde.quote:
Toch KPD-toegang aanvragenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:06 schreef Ambiguiteit het volgende:
Misschien toch iets te gewaagd voor S&G.
dm, dm!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:06 schreef Ambiguiteit het volgende:
Misschien toch iets te gewaagd voor S&G.
Nou plaats maar een linkje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |