Update:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:01 schreef CarbonC het volgende:
Even denken wie ik verder nog ga proberen.
Tot nu toe:
2 DM's gestuurd:
2x (nog) geen reactie
Nikonloverquote:
ja ofnie, asociale hommoquote:
Ik ben er niet van gediend dat je DM's van mij plaatstquote:
Neuken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben er niet van gediend dat je DM's van mij plaatstDM's zijn prive....
Als je wil neuken dan haal ik ze weer weg.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben er niet van gediend dat je DM's van mij plaatstDM's zijn prive....
TR gemachtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:19 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Als je wil neuken dan haal ik ze weer weg.
Die uit het gymtopic houden iig hun lichaam goed bij.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:22 schreef fathank het volgende:
Goed topic carbon. Iemand nog een lijstje met lekkere foksters?
gegarandeerdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:26 schreef banapples het volgende:
Als ik een reactie krijg met: autist
Wordt dat neuken?
Ik schrijf me in!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:31 schreef smitjew het volgende:
kunnen we niet beter een FOK! orgie houden ofzo
Dan is nikonlover de hoofdactquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:31 schreef smitjew het volgende:
kunnen we niet beter een FOK! orgie houden ofzo
Nikonlover slijmt alleen bij supergirlquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:30 schreef LuDann het volgende:
Ik kan het niet meer bijhouden
Maar ik ga iemand ontmaagden
En Nikonlover vindt me niet lief geloof ik.
Nikonlover is een man...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:33 schreef Roburtt het volgende:
Jaaaaaaa nikonlover heeft mn dm's geblokt, nu d'r account nog en we zijn weer blij![]()
![]()
zijn*quote:
NIETUS!!!!quote:
zijn account ipv haarquote:
snap er niks van maar t zal welquote:
ah matti bne je dom ofso gquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:36 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
snap er niks van maar t zal wel
Joh, onder welke steen kom jij vandaan?quote:
Waar zou het anders om moeten gaan?quote:
stuur dan foto's van jezelf werkt altijdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:38 schreef CarbonC het volgende:
Hmm: lage response. Plus geen enkele vrouw vraag mij
Bij jou nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:40 schreef smitjew het volgende:
[..]
stuur dan foto's van jezelf werkt altijd
Ben je een lekker wijf?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:30 schreef LuDann het volgende:
Ik kan het niet meer bijhouden
Maar ik ga iemand ontmaagden
En Nikonlover vindt me niet lief geloof ik.
geen. ik leef er bovenop, jwzquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:37 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Joh, onder welke steen kom jij vandaan?
haha yolo xdquote:
Ben je een lekker wijf?quote:
knappe dame*quote:
Ben je een lekker wijf?quote:
Ben je een lekker wijf?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:56 schreef Luxuria het volgende:
Goeie, ik verwacht alleen maar positieve reacties
laat godver nou zienquote:
quote:
nou ik vind die 2e foto in je fobo wel leuk hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee ik ben fakking lelijk dus doe geen moeite
Boos omdat ze geen dm's krijgtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:04 schreef Nikonlover het volgende:
Ah...nu begrijp ik waarom ik zoveel DM's krijg
Flikker op kansloze figuren! Ga je moeder n
Ik heb nog wel een lijstje... Er staan al wel vinkjes achter is dat een probleem?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:22 schreef fathank het volgende:
Goed topic carbon. Iemand nog een lijstje met lekkere foksters?
Je hebt DM.quote:
Je hebt geen DM.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee ik ben fakking lelijk dus doe geen moeite
Je hebt DM.quote:
dan geen baby voor jouquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:50 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik durf niet.
[..]
SorryMag ik je nog wel ontmaagden?
Zie fobo?quote:
nou voor deze keer danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:50 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik durf niet.
[..]
SorryMag ik je nog wel ontmaagden?
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:48 schreef CarbonC het volgende:
Ik had beet, maar na het melden van mijn leeftijd krijg ik geen reactie meer
wat ofseauquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:51 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja, wat zijn dit voor mallotenklik een eind verder ofseau
laat godverdomme een foto zien jezus christusquote:
13 jaar is ook niet iets om over op te scheppenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:48 schreef CarbonC het volgende:
Ik had beet, maar na het melden van mijn leeftijd krijg ik geen reactie meer
Stiekem toch DM.quote:
ah ik voel me zo gevleidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Ik durf niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]
laat godverdomme een foto zien jezus christus
Je hebt DM.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik was 24 jaar ouder dan diegene aan wie ik "Neuken?" DM-de.
gatver; 40quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:54 schreef smitjew het volgende:
zullen we ook leeftijd posten want ts is volgens mij in de 40 , anders krijg je een beetje verwarring
dm danquote:
Sinds wanneer is leeftijd relevant voor een goede neuksessie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:54 schreef smitjew het volgende:
zullen we ook leeftijd posten want ts is volgens mij in de 40 , anders krijg je een beetje verwarring
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ah ik voel me zo gevleidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
sinds dat ik liever met iemand van mijn leeftijd neuk dan iemand van mijn oma's leeftijdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Sinds wanneer is leeftijd relevant voor een goede neuksessie?
Ja iddquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:52 schreef Plasticzakje het volgende:
[..]
Als ik LittleBrownie een degelijk Dmmetje stuur krijg ik de zedeplissie op me nek
Het is godverdomme FOK! hoe vaak moet ik het nou nog zeggen tering wat ben je een kut userquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:58 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Het is godverdomme FOK! hoe vaak moet ik het nou nog zeggen tering wat ben je een kut user
Je moet wat op de zolderkamerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:58 schreef smitjew het volgende:
601 views alweer![]()
altijd tt met iets van seks erin.
Dit xDquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:04 schreef Nikonlover het volgende:
Ah...nu begrijp ik waarom ik zoveel DM's krijg
Flikker op kansloze figuren! Ga je moeder n
mannen moeten iets omhoog krijgen, bij vrouwen gebeurt er ook iets FYIquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Sinds wanneer is leeftijd relevant voor een goede neuksessie?
Om schrijf verleptquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:02 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
mannen moeten iets omhoog krijgen, bij vrouwen gebeurt er ook iets FYI
als er dan een verlepte man in je bed ligt, krijg ik eerder kotsneigingen dan een natte poes. just sayin'
Tevens gaat hij van een verlept wijf ook niet steigeren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:02 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
als er dan een verlepte man in je bed ligt, krijg ik eerder kotsneigingen dan een natte poes. just sayin'
my point exactly.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:03 schreef Dressers het volgende:
[..]
Tevens gaat hij van een verlept wijf ook niet steigeren.
Verdomme jij bent ook al zo'n kut userquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:04 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Verdomme jij bent ook al zo'n kut user
Erg kwetsend om te horen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van de persoon af
Hihiquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van de persoon af
lekker hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:09 schreef Hallojo het volgende:
Ik ga verschillende sexrelaties overhouden aan dit topic!
Ik heb niks binnengekregenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:54 schreef Dven het volgende:
Heb de volgende geDM'd
Supergirl : Positieve reactie
VeerEli : Positieve reactie
DV : Positeive reactie
PatriciaPrecies : Positieve reactie
CarbonC : Positieve reactie (WTF DUDE?!?!?!)
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:20 schreef Dven het volgende:
Snoepie85 vliegt morgenochtend over. Eind van de middag hebben we seks op de berg met in zee ondergaande zon. Pics ontvangen kan maar tegen betaling en Snoepie85 en ik delen de winst.
Hier valt iemand zwaar door de mandquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:22 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik heb niks binnengekregen
wat is dezen
Oh, foutjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:22 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik heb niks binnengekregen
wat is dezen
want het was nog niet duidelijk dat hij onzin uitkraamdequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:22 schreef Dressers het volgende:
[..]
Hier valt iemand zwaar door de mand
Ik vind het stom dat je niet met me wil neuken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:23 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
want het was nog niet duidelijk dat hij onzin uitkraamde
ja sorry, zwarte dildo's zijn niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:24 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat je niet met me wil neuken.
Ik vind Fok! altijd een zeer betrouwbare bronquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:23 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
want het was nog niet duidelijk dat hij onzin uitkraamde
Ze mag mijn pik wel lenen. Kan ze hem vasthouden wanneer ik je penetreer. Is het net alsof zij het doet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:25 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja sorry, zwarte dildo's zijn niet echt mijn ding
Ik lekker een positief!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:25 schreef Dven het volgende:
PatriciaPrecies gestuurd. Negatief antwoord.
Heul niet, was positief okquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:25 schreef Dven het volgende:
PatriciaPrecies gestuurd. Negatief antwoord.
Hmm twee tegen elkaar klapperende schuimende schaambotjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:26 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik lekker een positief!![]()
Lekker scharen!
Ja maar, ik kan ook een witte kopen. En je kunt zelf de lengte bepalen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:25 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja sorry, zwarte dildo's zijn niet echt mijn ding
Ik houd het graag onder ons. Niemand hoeft te weten dat je met een type als mij gaat. Slecht voor je status als FOK!prinsesquote:
goed ideequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze mag mijn pik wel lenen. Kan ze hem vasthouden wanneer ik je penetreer. Is het net alsof zij het doet.
Het is geen automatisme dat je bij het ouder worden meer verlept wordt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:02 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
En dan gaan we een gezinnetje vormen met zijn 3-en!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:27 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
goed ideewel verwarrend
maar ja joh, let's go for it
Er zijn grenzen schat !quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:28 schreef LuDann het volgende:
[..]
We dan gaan we een gezinnetje vormen met zijn 3-en!![]()
Nodig meerdere mannen uit en kies de pik die qua lengte/dikte aan je wensen voldoetquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:26 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja maar, ik kan ook een witte kopen. En je kunt zelf de lengte bepalen.
Ik hoor die eierstokken hier rammelen...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:28 schreef LuDann het volgende:
[..]
En dan gaan we een gezinnetje vormen met zijn 3-en!![]()
nope. ik wil VLEESCHquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:26 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja maar, ik kan ook een witte kopen. En je kunt zelf de lengte bepalen.
Ik word buitengeslotenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:28 schreef LuDann het volgende:
[..]
En dan gaan we een gezinnetje vormen met zijn 3-en!![]()
Wat ga je daarmee doen dan?quote:
Ik ben niet zo opgepompt als mijn UI, maar probeer wel in vorm te blijven. Leeftijd is ongeveer wel duidelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:06 schreef Vijzel het volgende:
Ha, dit topic verklaart wel wat. Maar nou weet ik nog steeds niet hoe oud CarbonC is. En of hij net zo opgepompt is als zijn userpic.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:30 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ah komt dr gezellig bij met je 35 cm
Dit!quote:
Ik wil veel van je grenzen ontdekken en overschrijden maar kinderen...quote:
Neuken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
En wie zegt dat romantiek niet meer bestaat?
Maak je geen zorgen, als onze zesling er eenmaal is raak je er vanzelf gehecht aan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil veel van je grenzen ontdekken en overschrijden maar kinderen...![]()
je bedoelt geïsoleerd?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:35 schreef LuDann het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, als onze zesling er eenmaal is raak je er vanzelf gehecht aan.
En het probleem is?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:36 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
dat het te serieus is
heb een vrind
Wat doe je straks?quote:
ik ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:36 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
dat het te serieus is
heb een vrind
Alles kan kapot Patries, alles kan kapot.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:36 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
dat het te serieus is
heb een vrind
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik weet niet naar wie ik de dm's moet sturen. Dus heb er een naar mezelf gestuurd en daarna mezelf afgewezen.
Hmm, zes kinderen kunnen mij later wel in mijn oude dag voorzien. Mijn interesse is niet meer per definitie uitgevlakt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:35 schreef LuDann het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, als onze zesling er eenmaal is raak je er vanzelf gehecht aan.
gelukkig heb je mij nogquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:40 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb mijn eerste afwijzing te pakken
Sorryquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:40 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb mijn eerste afwijzing te pakken
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Hmm, zes kinderen kunnen mij later wel in mijn oude dag voorzien. Mijn interesse is niet meer per definitie uitgevlakt.
dik indeedquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:42 schreef LuDann het volgende:
[..]![]()
Zesling is dik geld verdienen.Zie de tvshow 'Kate plus Eight'. En ze kunnen meehelpen bij klusjes/huishouden/werken.
Dat is de beste seks! Wanneer heb je tijd?quote:
Nooitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:43 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat is de beste seks! Wanneer heb je tijd?
quote:
Niet waar. Seks wanneer je nog boos bent is de beste seksquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:43 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat is de beste seks! Wanneer heb je tijd?
Beschikbaar in geval van overplanningquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:44 schreef Hallojo het volgende:
[..]![]()
Wanneer heb je tijd? Mijn agenda wordt trouwens wel snel voller de laatste paar minuten...
alleen straks nog, de rest van het jaar ben ik al volgeplandquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:44 schreef Hallojo het volgende:
[..]![]()
Wanneer heb je tijd? Mijn agenda wordt trouwens wel snel voller de laatste paar minuten...
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet waar. Seks wanneer je nog boos bent is de beste seks
Hier nog weinig concreet resultaat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:44 schreef Hallojo het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:44 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]hoe kan ie het dan ooit goedmaken?
quote:
Marmar zekerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:01 schreef CarbonC het volgende:
Even denken wie ik verder nog ga proberen.
Tot nu toe:
2 DM's gestuurd:
2x (nog) geen reactie
Vuige Aziatische slettebakquote:
Waarom spam je mij met dms dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben geen slet als ik het alleen aan ts vraag
Sterker nog, ik kom nu al zowat!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:45 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
alleen straks nog, de rest van het jaar ben ik al volgepland![]()
kom je zo?
Dit. Ik DM je zo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben geen slet als ik het alleen aan ts vraag
Misschien nog wat andere Fok!ers DMen? Of had je er al 20 gestuurd?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hier nog weinig concreet resultaat.
dat ben je nu toch sowieso wel een beetje,. maar daar is toch niks mis meequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed.
Trio met ts? Anders ben ik weer een slet
Goed plan, we kunnen hem ook vastbinden als hij lastig doet ja tochquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed.
Sletquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed.
Wait whut? Hoezo ben ik een sletquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:54 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dat ben je nu toch sowieso wel een beetje,. maar daar is toch niks mis mee
Ik kwam op kantoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:55 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Goed plan, we kunnen hem ook vastbinden als hij lastig doet ja toch
Ik denk dat hij sterker is dan ons 2, maar we kunnen het altijd proberen. #yoloquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:55 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Goed plan, we kunnen hem ook vastbinden als hij lastig doet ja toch
Ik hoor wel wat het gaat worden, dames.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij sterker is dan ons 2, maar we kunnen het altijd proberen. #yolo
eh ja, maar zou het wel met een korreltje zou nemenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is een sarcastische reactie positief?
Als die reactie was: "Doe jij wel een kapoentje om?" Gegarandeerd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat ligt er aan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als zo'n chick zegt: ja lekkerquote:
Ja = jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als zo'n chick zegt: ja lekker
Dan weet ik niet of ze echt wil neuken misschien is het sarcastisch bedoeld
vraag het anders even aan je knecht?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja = ja
Nee = ja
Misschien = ja
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Vergeet alleen de ghb niet
Zie post A-J.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind haar genot het belangrijkste, ik weet niet of dat met GHB zo luktquote:
Ben nog bezig met excel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:04 schreef Hallojo het volgende:
Zijn er trouwens al resultaten bekend TS?
yeah rightquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind haar genot het belangrijkste, ik weet niet of dat met GHB zo lukt
Dat is echt gayquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat heeft haar genot er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet echt.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:06 schreef Dressers het volgende:
[..]
Jij wil het liefst totaal uit elkaar getrokken worden onder invloed van een beetje G
Als het een lekker ding is, why notquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:06 schreef Dressers het volgende:
[..]
Jij wil het liefst totaal uit elkaar getrokken worden onder invloed van een beetje G
Onder voorbehoud van wat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:09 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
Wtf... 1x ja onder voorbehoud
Goed geregeld, toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:09 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
Dat lekkere ding maakt dan ook weinig uit. Met de juiste hoeveelheid herinner jij niks meer, alleen het gevoel van totale uitwoningquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als het een lekker ding is, why not
Rozenblaadjes en kaarsen zijn overbodig.
Aannnnnnnnnnnnnnnnnnnnd it's gonequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:09 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
Je moet natuurlijk wel eerst een status opbouwen als fokkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:11 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
[..]
Aannnnnnnnnnnnnnnnnnnnd it's gone
ja moet je wel meer je best doen natuurlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:11 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
[..]
Aannnnnnnnnnnnnnnnnnnnd it's gone
I see what you did there... Fokker, fucker... Nice!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel eerst een status opbouwen als fokker
Carbon past niet op normale fotos zo groot is hij (kijk zn plaatje maar)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:40 schreef smitjew het volgende:
[..]
stuur dan foto's van jezelf werkt altijd
Wat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:12 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
[..]
I see what you did there... Fokker, fucker... Nice!
Nee, dat bedoelde hij niet eens kneusquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:12 schreef VerschrikkelijkeIkke het volgende:
[..]
I see what you did there... Fokker, fucker... Nice!
Half buisje en ze wordt botergeil. Dan Soppen ze van de bank afquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:13 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde hij niet eens kneus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |