SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door j0rdiiii op 18-10-2013 12:23:36 ]
quote:De Boer: 'Lucas is al behoorlijk goed'
Frank de Boer ziet het helemaal zitten in Lucas Andersen. De Deen mag dit seizoen echt ruiken aan het eerste en de coach ziet hem over twee jaar zelfs al als leider van Ajax. In gesprek met Tipsbladet praat De Boer over de kwaliteiten van Andersen.
'Lucas heeft een goede techniek, kan doelpunten maken en is snel. Je ziet het niet wanneer hij voor je staat, hij is nog steeds heel fragiel, maar Lucas is snel en explosief. Over een jaar of twee is Lucas klaar om één van de leiders van Ajax te zijn', zo legt De Boer uit. 'Met een beetje meer fysieke kracht kan hij een belangrijke spelmaker voor Ajax zijn.'
Vandaag de dag geniet De Boer echter ook al van de impulsen van Andersen. 'Lucas heeft een groot potentieel. Hij moet nog verbeteren, maar Lucas is al behoorlijk goed.'
Omdat iedereen altijd met zulke termen komt aanzetten als een speler of team niet goed speelt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Leg uit waarom je daarom moet lachen..?
Ik pas het wel even aan zo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:19 schreef basvandalen het volgende:
moet het transferbeleid niet aangepast worden
eriksen en alderweireld ?
Ik heb een aantal wedstrijden gezien waarin hij gewoon veel minder energie legde dan in zijn wedstrijden vorig seizoen. Het is een prima speler, maar hij moet het harde werken wel kunnen opbrengen. Hij heeft een prima techniek en een goede trap, maar het blijft wel iemand die erg hard moet werken om zich te onderscheiden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omdat iedereen altijd met zulke termen komt aanzetten als een speler of team niet goed speelt.
Schone kan zich momenteel niet aan het team optrekken en valt door de mand. Simpel gezegd is hij gewoon niet goed genoeg.
Heb je hier enige onderbouwing bij of heb jij de gave om na een wedstrijd zo per speler te kunnen vertellen of hij meer of minder energie in een wedstrijd legde?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb een aantal wedstrijden gezien waarin hij gewoon veel minder energie legde dan in zijn wedstrijden vorig seizoen. Het is een prima speler, maar hij moet het harde werken wel kunnen opbrengen. Hij heeft een prima techniek en een goede trap, maar het blijft wel iemand die erg hard moet werken om zich te onderscheiden.
quote:Selectie voor duel met FC Twente
Frank de Boer weet welke 18 spelers hij zaterdag meeneemt naar Enschede voor het competitieduel met FC Twente. Niklas Moisander en Lerin Duarte zijn nog niet volledig fit en zitten niet bij de selectie.
Siem de Jong, tegen FC Utrecht uit voorzorg gewisseld vanwege hamstringklachten, is wel gewoon van de partij.
De selectie:
Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Christian Poulsen
Mike van der Hoorn
Viktor Fischer
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Joël Veltman
Nicolai Boilesen
Lucas Andersen
Daley Blind
Davy Klaassen
Lasse Schöne
Jasper Cillessen
Danny Hoesen
Stefano Denswil
Thulani Serero
Lesly de Sa
Ik ben niet de aangewezen persoon om hem dat duidelijk te maken. Maar dat zal Frank zeker gedaan hebben. Het is waarschijnlijk een mentale kwestie. Als je tijdens een wedstrijd op een speler zit te letten, dan kan je toch zien of hij voldoende energie in de wedstrijd legt? En dat de laatste duels helaas niet het geval. Daar is geen andere onderbouwing voor nodig lijkt me..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je hier enige onderbouwing bij of heb jij de gave om na een wedstrijd zo per speler te kunnen vertellen of hij meer of minder energie in een wedstrijd legde?
Lastig, lastig. Heb Veltman wel écht goede wedstrijden zien spelen. Dat plus jouw 2e argument doen mij toch wel meer naar Veltman neigen. Joël heeft natuurlijk ook veel vaker samengespeeld met Denswil dus zou dat communicatief beter moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:33 schreef Syntix het volgende:
Moisander dus ook niet. Zeg het maar jongens Van der Hoorn of Veltman? Veltman voor zijn blessure was niet onaardig en snapt iig het Ajax systeem 100x beter dan Van der Hoorn.
Geen twijfel over mogelijk natuurlijk. Altijd 1000x liever Veltman dan non-Ajaxvoetballer V/d Hoorn. Maar Frank zal wel weer voor V/d Hoorn kiezen omdat die zo'n indrukwekkend FYSIEK heeftquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:33 schreef Syntix het volgende:
Moisander dus ook niet. Zeg het maar jongens Van der Hoorn of Veltman? Veltman voor zijn blessure was niet onaardig en snapt iig het Ajax systeem 100x beter dan Van der Hoorn.
Afgelopen maandag nog 90 minuten bij Jong Ajax. Daarvoor 60 min tegen Volendam.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:55 schreef CaasS het volgende:
Veltman al veel minuten gemaakt sinds zijn blessure?
Veltman natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:33 schreef Syntix het volgende:
Komt omdat Alderweireld er toen was. Nu is v.d. Hoorn er....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Veltman werd hier door de meeste nog afgezeken vorig seizoen![]()
Dus omdat Alderweireld is weg gegaan is hij beter geworden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:23 schreef CaasS het volgende:
[..]
Komt omdat Alderweireld er toen was. Nu is v.d. Hoorn er....
Ben benieuwd waar Frank voor kiest dan. Als hij voor Veltman kiest staat v.d. Hoorn 4e in de pikorde.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Afgelopen maandag nog 90 minuten bij Jong Ajax. Daarvoor 60 min tegen Volendam.
Soms zie je dat wel bij spelers. Dat ze dan ineens opstaan. Bij Mike is dat vast (nog) niet het geval.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus omdat Alderweireld is weg gegaan is hij beter geworden?
Nee, dat zeg ik toch niet? Vorig seizoen had je Alderweireld die was goed fysiek en voetballend waardoor het opviel dat Veltman fysiek mist. Nu is v.d.Hoorn er, die fysiek heeft, maar daar is alles mee gezegd. Dan vergelijk je automatisch en komt Veltman er nu beter uit dan vorig seizoen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus omdat Alderweireld is weg gegaan is hij beter geworden?
Terecht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bij Veltman ook niet aangezien die lang geblesseerd is geweest.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Soms zie je dat wel bij spelers. Dat ze dan ineens opstaan. Bij Mike is dat vast (nog) niet het geval.
Het is wel een erg goede speler. Hij is wel een beetje een scharminkel, maar hij staat wel vaak op de goede plek.quote:
Dit klopt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij Veltman ook niet aangezien die lang geblesseerd is geweest.
Dus?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus vanwaar die hype om Veltman? Of is hij juist nu beter omdat Van der Hoorn zogenaamd minder is ?quote:
Ik vind Veltman wel heel goed, behalve in de lucht. Ik zou dan ook voor Veltman kiezen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus?Niemand zegt toch dat hij nu wél geweldig is? De meeste mensen vinden Van der Hoorn gewoon nog kutter.
Ik vind dat Van der Hoorn gewoon moet spelen btw.
Komt net terug, laat hem eerst maar eens een paar weken goed spelen in het 2e.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind Veltman wel heel goed, behalve in de lucht. Ik zou dan ook voor Veltman kiezen.
Welke hype? Jij kan erg goed overdrijven valt me op.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus vanwaar die hype om Veltman? Of is hij juist nu beter omdat Van der Hoorn zogenaamd minder is ?
Laat Van der Hoorn überhaupt is een goede wedstrijd in het tweede spelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt net terug, laat hem eerst maar eens een paar weken goed spelen in het 2e.
Het is inderdaad een risico om een speler die net terugkomt van een blessure meteen in het eerste te zetten, maar vóór zijn blessure vond ik hem erg goed. Ik zou het risico nemen, want ik vind Veltman in potentie beter dan van der Hoorn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt net terug, laat hem eerst maar eens een paar weken goed spelen in het 2e.
Geen hype hoor. Zeker niet van mijn kant. Het is een aardige speler, die op den duur op een heel hoog niveau mee zou moeten kunnen, maar op dit moment is ook Ajax 1 nog een klein maatje te groot.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus vanwaar die hype om Veltman? Of is hij juist nu beter omdat Van der Hoorn zogenaamd minder is ?
Helemaal mee eens. Veltman is veel meer Ajax-voetballer. Maarja, maak dat Frank maar eens wijs.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Veltman is voetballend in ieder geval een stuk beter dan Alderweireld. Verdedigend is die ook niet minder dan Van der Hoorn en die kan überhaupt niet voetballen.
Frank weet meer van Veltman dan wij bij elkaar hoor. Hij kan hierin ook de beste keuzes nemen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Veltman is veel meer Ajax-voetballer. Maarja, maak dat Frank maar eens wijs.
We zijn eruit dus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Veltman is voetballend in ieder geval een stuk beter dan Alderweireld. Verdedigend is die ook niet minder dan Van der Hoorn en die kan überhaupt niet voetballen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Welke hype? Jij kan erg goed overdrijven valt me op.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We zijn eruit dus.
Veltman is altijd![]()
Samen met onze geweldige neger achterin hebben we echt een goed centraal duo.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Geen twijfel over mogelijk natuurlijk. Altijd 1000x liever Veltman dan non-Ajaxvoetballer V/d Hoorn. Maar Frank zal wel weer voor V/d Hoorn kiezen omdat die zo'n indrukwekkend FYSIEK heeft.
Dus maakt Frank nooit fouten? Volgens mij was project-Janssen-op-6 één grote grove foutquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Frank weet meer van Veltman dan wij bij elkaar hoor. Hij kan hierin ook de beste keuzes nemen.
Gast, ik riep vorig jaar al om Alderweireld te banken voor Veltmanquote:
Oke, zoeken we op.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gast, ik riep vorig jaar al om Alderweireld te banken voor Veltman. Kreeg daar toen al erg veel commentaar op. Ga maar zoeken op een ander voetbalforum.
Oh dat zal best, hij vroeg alleen om wat voorbeelden die heb ik even gegeven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gast, ik riep vorig jaar al om Alderweireld te banken voor Veltman. Kreeg daar toen al erg veel commentaar op. Ga maar zoeken op een ander voetbalforum.
Belgje zijn carriere is nu stuk hahahahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat kan je Castaignos niet aandoen. Hoe oud is Gravenberch nu eigenlijk..?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:50 schreef Catch22- het volgende:
ik wil deze man in de verdediging
[ afbeelding ]
Die is van staal
Jaar of 19 a 20.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat kan je Castaignos niet aandoen. Hoe oud is Gravenberch nu eigenlijk..?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat kan je Castaignos niet aandoen. Hoe oud is Gravenberch nu eigenlijk..?
Moet alleen nog even leren verdedigen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:50 schreef Catch22- het volgende:
ik wil deze man in de verdediging
[ afbeelding ]
Die is van staal
Mooie fysiek inderdaad maar denk niet dat hij het gaat halen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet alleen nog even leren verdedigen.
Inderdaad, maar die pegel tegen Chelsea van hem vorig seizoen zal ik niet snel meer vergeten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heb je hem zien spelen recentelijk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Veltman is gewoon goed, dat ziet iedereen. Mbt Mikey ben ik het wel met je eens, die komt er echt wel. Frank en Jaap hebben echt wel genoeg inzicht om te zien of een verderdiger het gaat redden. Anders hadden ze hem nooit gehaald.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:07 schreef Smoofie het volgende:
Mike wordt veel te snel afgeschrwven hier wn veltman te veel opgehemeld.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:07 schreef Smoofie het volgende:
Mike wordt veel te snel afgeschrwven hier
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:07 schreef Smoofie het volgende:
Omdat gelukkig de meeste supporters van Ajax nog altijd eerst kijken hoe goed iemand kan voetballen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:07 schreef Smoofie het volgende:
Ja, maakt wat mij betreft nog te vaak verkeerde keuzes. Maar goed, hij speelt er pas een jaar. Jammer van zijn schorsing nu, kan veel gaan spelen door het doorschuiven van Denswil en de blessure van Sporkslede.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb je hem zien spelen recentelijk?
Natuurlijk niet Gertjan, jij niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind het niet zo dat op elke positie voetballen >> fysiek moet zijn.
Veltman is positioneel heel behoorlijk en moet eigenlijk alleen wat meer body krijgen om een zeker duo met Denswill te kunnen vormen ( heerlijk duo kan het worden ).quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:25 schreef Pedroso het volgende:
Vd Hoorn in de basis morgen. Verdedigend sowieso beter dan Veltman. Knap dat 80% hem nu al afschrijft terwijl ie net bij Ajax rondloopt. Heeft zeker potentie.
Poulsen tegen Eghan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk dat jullie de bietenbrug opgaan tegen die Dietsers.
Van duitsers verliezen heb ik geen problemen mee..maar hier gaat het om nepduitsers..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk dat jullie de bietenbrug opgaan tegen die Dietsers.
FEESTJE BIJ MIJ THUIStwitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 19-10-2013 om 07:38:50Volgens De Telegraaf zet Frank de Boer zaterdagavond Joël Veltman en Lucas Andersen in de basis tegen FC Twente. #tweaja reageer retweet
TOETERTJES TOETERTJESquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 07:49 schreef Heeinz het volgende:
FEESTJE BIJ MIJ THUIStwitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 19-10-2013 om 07:38:50Volgens De Telegraaf zet Frank de Boer zaterdagavond Joël Veltman en Lucas Andersen in de basis tegen FC Twente. #tweaja reageer retweet
Was wel lachwekkend inderdaad. In de tijd die Andersen kreeg, deed hij het uitstekend. Snap echt niet waarop die lulkoek van hem gebaseerd is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:04 schreef Heeinz het volgende:
Na de stront die Gijp uitbazelde gisteren bij VI over Andersen hoop ik nu al helemaal dat hij het fantastisch doet. Moet natuurlijk wel eerst kloppen die opstelling, maar toch.
Vond je het ook niet nog achterlijker omdat hij daarvoor zei: 'Twente - PSV lijkt me echt een leuk wedstrijdje'. Volgens mij kijkt hij niet eens naar Ajax, en toch zijn meninkje klaar hebben.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was wel lachwekkend inderdaad. In de tijd die Andersen kreeg, deed hij het uitstekend. Snap echt niet waarop die lulkoek van hem gebaseerd is.
Als dit waar is.. Dan zou ik in plaats van normaal 5/6/7 veranderingen, maar 2 willen doen. I just totally came.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht. Dit schijnt de opstelling dus te zijn
Cillessen
Van Rhijn - Veltman - Denswil - Boilesen
De Jong - Blind - Serero
Andersen - Siggy - Fischer
Ik ga even fappen
Fap k mee, gvd eindelijk mits het waar is. Dit is toch zoveel logischer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen
De Jong - Blind - Serero
Ik ga even fappen
Serieus?? Dan hebben we aardig verstand van voetballen, doet Frank na maanden eindelijk wat hier al tijden geroepen wordtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen
De Jong - Blind - Serero
Ik ga even fappen
Telegraaf zegt het + je weet de reputatie op het gebied van Ajaxquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Serieus?? Dan hebben we aardig verstand van voetballen, doet Frank na maanden eindelijk wat hier al tijden geroepen wordt.
Gijp zei toch dat hij in Andersen niet meteen de grote leider zag? Dat kan ik me wel voorstellen eigenlijk, ik zie dat ook niet helemaal. Eerder in Fischer, qua persoonlijkheid.
Klopt. Heel chill. Getuigt wel van lef om Blind dan meteen uit bij Twente als CVM te proberenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Telegraaf zegt het + je weet de reputatie op het gebied van Ajax
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:21 schreef Pedroso het volgende:
Wie gaan we nu de schuld geven mochten we verliezen ? Oh wacht, Siggy staat er nog in ten koste van wonderboy Hoesen. Evt. slachtoffer gevonden dus.
Not bad. Zou Daley graag eens op het middenveld zienquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen
De Jong - Blind - Serero
Ik ga even fappen
Johan Derksen is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:51 schreef BeamofLight het volgende:
Als dit geen 3-0 voor de FCT weet ik het ook niet meer. Dat zien jullie zelf toch wel hoop ik?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Poulsen wel speelt. 422, waar heb je die opstelling vandaan?
Hopelijk pakt het goed uit omdat we met die opstelling weer echt vooruit kunnen. Hoop dat Blind ook de felheid kan brengen op die positie maar positioneel en voetballend kan hij het sowieso aan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk dat de keuze voor Blind op CVM meer tactisch is, afstemming op Twente dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |