Omdat die 'kleine' (toen 17-jarige aziatische schoonheid) wél vroeg of ik er meer hadquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:31 schreef Pagan het volgende:
[..]
Waarom kende die kleine ze dan wel?
Whahaha. Die komt erg goed in de buurt van dat ene pareltje, die ene foto (op straat?)quote:
Is dat nou een hasjhond?quote:
Whehehequote:
Wat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oh mijn maag draait zich een beetje om bij die link van Q. Arm beestje
Mja, daar zitten geen "bekenden"quote:
Okequote:
Oh mèn, die magneet <3quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke![]()
Had je nog iets anders gemoeten dan je cadburry mok en ei, je texels glas, en je magneet?
Vaduz woont er niet heel gek ver vandaanquote:Op maandag 21 oktober 2013 08:41 schreef Qwea het volgende:
Iemand hier die in zwolle woont of vd week komt?
40 minuten rijden of een uur met de trein. Toch niet dichtbij genoeg.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vaduz woont er niet heel gek ver vandaan
Yw, ik vond het zo lame, de brievenbus was net geleegd vrijdag, anders had je m zaterdag meteen gehad al!quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh-oh, dankjewel voor je kaart! Ik werd al helemaal vrolijk van de envelop![]()
Hehe, ik vind het sowieso bijzonder dat ik hem vandaag heb, normaal zijn ze niet zo snel met de post. Bedankt!quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yw, ik vond het zo lame, de brievenbus was net geleegd vrijdag, anders had je m zaterdag meteen gehad al!
Gefeliciteerd he![]()
En het is maandag. Dan bezorgen doorgaans alleen echte postbodesquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe, ik vind het sowieso bijzonder dat ik hem vandaag heb, normaal zijn ze niet zo snel met de post. Bedankt!
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe, ik vind het sowieso bijzonder dat ik hem vandaag heb, normaal zijn ze niet zo snel met de post. Bedankt!
Zit in je zakje!quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh mèn, die magneet <3
MIJN HELLO KITTY TELEFOONHOESJE NATUURLIJK![]()
![]()
Mogge Muis!
JAquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Ja, dat vind ik ook al echt heel erg tof, want mijn glas is stuk![]()
Het is nog maar minder dan een maand Q!!!!!!!!
quote:
Koffie? Niet aan de thee? Of zo gesloopt door het weekend?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit zwaar aan de koffie en ik zit te twijfelen of ik voor vanavond eten ga bestellen zodat ik een masker op kan pleuren en op de bank kan storten maar ja hoor
Ja goed. Greys kwam gisteren Baby halen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Koffie? Niet aan de thee? Of zo gesloopt door het weekend?![]()
Hoe is het met de birdies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |