Goeiesmorgens! Ja ruk hier, ik hou de traditie in stand door te vaak ziek te zijn in de vakantiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Joa.
En goeiesmiddags Pisc! Hoe is je fysieke status?
Whehehe!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt gewoon veel te vaak vakantie, ik heb geen vakantie en ik ben dit jaar nog niet ziek geweest
Goede planning! Hopen op een Fries-uurtje van Lantinga.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb voor de kerst weer mijn SR vrij genomen maar, en ik heb nog meer dan een week over van dit jaar, van die 20 hele dagen die we krijgen
Wat leuk Bos! Maak je gelijk foto's? Kun je vast fantaseren wat je waar neer gaat zetten enzo!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:36 schreef Bos81 het volgende:
Zaterdag mag ik voor het eerst mijn flatje zien![]()
![]()
.
Ja, ik maak foto's. Ik heb trouwens al de plattegrond, dus kan ik daarvanuit al een beetje puzzelen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat leuk Bos! Maak je gelijk foto's? Kun je vast fantaseren wat je waar neer gaat zetten enzo!![]()
![]()
Fijn, alleen al de voorpret.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik maak foto's. Ik heb trouwens al de plattegrond, dus kan ik daarvanuit al een beetje puzzelen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:36 schreef Bos81 het volgende:
![]()
.
Goed nieuws Bos!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:36 schreef Bos81 het volgende:
![]()
.
Ayreonquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:03 schreef Pagan het volgende:
Ayreon![]()
![]()
![]()
De nieuwe werdt net bezorgd.
http://store.arjenlucassen.com/preorders.html
[ afbeelding ]
Prog.quote:
Dat verbaast me niet. Het is niet echt de mainstream muziek. Maar wel gewoon erg prima voor mensen met een vergelijkbare muzieksmaak als de mijne...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Google maar gebruikt om verder te komen. Ik had er nog nooit van gehoord!
Ik ga meestal ca 9.00 uur de straat op om naar de wijk te gaan. Vandaag was ik trouwens al om 10.15 terug van de wijk, dus mocht ik nog in een ander deel van de stad bezorgen. Voor het eerst in een ander deel dan mijn vaste wijk.quote:
O echt supermanquote:
Al 'ns Ritalin oid. geprobeerd? ADHD blijkt ook bij honden voor te kunnen komen, wist ik niet eensquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Het was erg ja.
Hij was zo totaal overprikkeld dat ie letterlijk al liet te gillen als ik hem per ongeluk aanraakte, en hij was zo de weg kwijt dat ie telkens OP mijn voeten liep en ik dus letterlijk de hele tijd over hem struikelde, inclusief gekrijs als een big van zijn kant dan
Oh man, wat heerlijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kom ook vaak m'n bed pas uit om 8.30/9.00 uur tegenwoordig. Heb meer werk in de avonduren.
Ik moet lachen, maar tegelijk is het zielig, voor zowel hem als jou!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Het was erg ja.
Hij was zo totaal overprikkeld dat ie letterlijk al liet te gillen als ik hem per ongeluk aanraakte, en hij was zo de weg kwijt dat ie telkens OP mijn voeten liep en ik dus letterlijk de hele tijd over hem struikelde, inclusief gekrijs als een big van zijn kant dan
Dan zal er ook vast een last van je schouders vallen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:42 schreef indaha het volgende:
Verder niets bijgelezen , ik zal blij zijn als het 1 november is dan zijn we van mijn moeders oude woning af en krijg ik hopelijk wat meer tijd
Was het leuk, Bos?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga meestal ca 9.00 uur de straat op om naar de wijk te gaan. Vandaag was ik trouwens al om 10.15 terug van de wijk, dus mocht ik nog in een ander deel van de stad bezorgen. Voor het eerst in een ander deel dan mijn vaste wijk.![]()
![]()
Op zich wel ja. Wel erg wennen. Ik ben een nieuwbouwwijk gewend (Oudste huizen stammen van ca 2002). Dit was allemaal wat ouder.quote:
Super, super, super dog!quote:
Misschien waait hij wel weg.quote:
quote:
Beterschap, ouwe zuiplap.quote:
Ja, dit zie ik vanaf mijn balkon.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mooie foto, is dat je nieuwe uitzicht? Ik heb hem een beetje opgepoetst.
[ link | afbeelding ]
Mooie foto en mooi uitzicht Bos! Je hebt echt zin in je nieuwe appartement hé!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dit zie ik vanaf mijn balkon.
Thanks. Ik ben een matige fotograaf...
Wat is ze al groot aan het worden!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Wow heel erg nice Bos!
Hier is het werkelijk waar zulk heerlijk weer, we lopen zonder jas en met korte mouwen![]()
[ afbeelding ]
Toch elke keer weer de verbazing als ik zie hoe klein de viervoeters in verhouding zijn. Ik blijf ze groter inschattenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Wow heel erg nice Bos!
Hier is het werkelijk waar zulk heerlijk weer, we lopen zonder jas en met korte mouwen![]()
[ afbeelding ]
Wat een toffe foto zoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:35 schreef Pagan het volgende:
Zo, de kweeperen zijn geoogst.
[ link | afbeelding ]
Ik stond ook verbaasd te kijken toen ik ze voor het eerst irl zagquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch elke keer weer de verbazing als ik zie hoe klein de viervoeters in verhouding zijn. Ik blijf ze groter inschatten
Thessa
Echt, hij gaat zo goed!quote:
Wowquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:03 schreef Strega het volgende:
Ook de pepers zijn mooi. Eens zien, een deel rode verwerken tot Braziliaanse chilijam en natuurlijk een potje eigen sambal.
[ link | afbeelding ]
Oh damn dat wil ik echt ookquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:03 schreef Strega het volgende:
Ook de pepers zijn mooi. Eens zien, een deel rode verwerken tot Braziliaanse chilijam en natuurlijk een potje eigen sambal.
[ link | afbeelding ]
Nu ik hem net hoorde, ik denk dat Pharrell in de lift zit na het plaatje van ehm, Blurred lines.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het muziekaanbod van het moment wat karig. Dat zo'n Happy van Pharrell op 1 staat zegt genoeg.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:35 schreef Pagan het volgende:
Zo, de kweeperen zijn geoogst.
[ link | afbeelding ]
Wat wordt Tessa al groot zeg.
O wat hebben jullie toch groene vingersquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:03 schreef Strega het volgende:
[ link | afbeelding ]
Echt for crying out loud, heb je gisteren SYTYCD gezien?quote:
Nee, was een programma over Scandinavië... ik zag wel dat ze net klaar met huppen warenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt for crying out loud, heb je gisteren SYTYCD gezien?
![]()
![]()
![]()
Mogge!
Heerlijk windje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |