extern apparaat voor nodig> hd pvr, el gato.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb nu pas 2 weken een ps3, kan je uberhaupt streamen vanaf je console?
Onze DJ "Nee we doen rally want ik moet roken" Painorequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef Beaudelaire het volgende:
Wie was trouwens degene die ik trollde door drie keer 'Wat?' tegen te zeggen?
Hehe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Onze DJ "Nee we doen rally want ik moet roken" Painore
Waarschijnlijk pas als die custom races er zijn. Anders kost het tveeel moeite om 16 fietsen te regelenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef FritsFlits het volgende:
Wanneer gaan we racen vanaf het vliegveld naar Mt. Chiliad op de fiets
15, heb er al eenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:25 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pas als die custom races er zijn. Anders kost het tveeel moeite om 16 fietsen te regelen
Daar heb ik zo om gelachen, en die gozer trapte er de hele tijd in...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef Beaudelaire het volgende:
In de hangar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:10 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hoe moet je nu nog overleven dan
En dan gaan ze survival nerfen zodat mensen minder verdienen maar wel iedereen 500k geven.
Maarja het is wel irritant dat die mensen met draadloze headsets de helft van de tijd niet te verstaan zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:28 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Daar heb ik zo om gelachen, en die gozer trapte er de hele tijd in...
Ik wel toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Maarja het is wel irritant dat die mensen met draadloze headsets zijn de helft van de tijd niet te verstaan
Ik wel dan? Ik had gister net een nieuwe gekocht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Maarja het is wel irritant dat die mensen met draadloze headsets zijn de helft van de tijd niet te verstaan
Ik sowieso.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef SchavuitPiet het volgende:
wie komt er rond uur of 1 met me spele ?
Eikelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef Beaudelaire het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb nu pas 2 weken een ps3, kan je uberhaupt streamen vanaf je console?
Moet je een capture kaart kopen. In PS4 schijnt het ingebouwd te zijn oid.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:38 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik zit samen met Risakotta met golf karretjes te racen op een golfbaan, dat zou echt fucking hard zijn als we met 16 man zijn.
[..]
Ik sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |