Het waarom in het algemeen, en het waarom ik niet ben ingelicht verder.quote:
Zij is lellik.quote:
Geen idee waarom precies. Daarvoor moet je bij C_A zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het waarom in het algemeen, en het waarom ik niet ben ingelicht verder.
En blond haar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet weten dat Kaneel alleen naar haar buik kijkt
Haar gezicht stoort me meer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze heeft een armpitboob, would not bang.
Hij doet gewoon een zak over d'r hoofd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet weten dat Kaneel alleen naar haar buik kijkt
je ziet dr hoofd niet eens goedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
Blond en tetten maar dat zijn dan ook de enige 3 pluspunten
Daaromquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
je ziet dr hoofd niet eens goed
Werkt niet, wordt lek geprikt door die uitsteeksels.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Haar gezicht stoort me meer.
[..]
Hij doet gewoon een zak over d'r hoofd.
Iets minder lelijk, maar ik zou d'r nog steeds niet scharen.quote:
Lenzen, ei.quote:
Vin komt nooit op een con of fair.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat laatste is wel een compliment. Denk ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werkt niet, wordt lek geprikt door die uitsteeksels.
Ik zou dat hoofddeksel afschoppen. En de rest van dat kostuum ook
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mary Jane Watson beter?Nee. Te dun. Uitstekende heupbotten. Ik kan daar niet tegen. Net als een zichtbare ruggengraat. Creepy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Pannenkoek!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan zo fel? Daar geloof ik niks van. Koekepan.
Dat klopt.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mary Jane Watson beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje jammer dat ze zo mager is![]()
Maar dan weet je het wel 100% zeker.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Om dat te weten hoef je niet eens daar te komen
Mooi lichaam juist.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Te dun. Uitstekende heupbotten. Ik kan daar niet tegen. Net als een zichtbare ruggengraat. Creepy!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Te dun. Uitstekende heupbotten. Ik kan daar niet tegen. Net als een zichtbare ruggengraat. Creepy!
Gebaseerd op tekeningen van J Scott Campbell.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]![]()
Beetje jammer dat ze zo mager is
Is het waard.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En heupen/bekken.
Dan neuk je jezelf een aantal blauwe plekken
Die tekening heeft veel meer curves.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Gebaseerd op tekeningen van J Scott Campbell.
[ [url=http://www.wallpaperfo.com/thumbnails/detail/20120427/comics%20spiderman%20mary%20jane%20watson%20j%20scott%20campbell%201981x3060%20wallpaper_www.wallpaperfo.com_90.jpg]afbeelding[/url] ]
Skyler.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
Wat meer vlees mag wel, blijven ze tenminste heel bij ruige sex.
Leuk, behalve die verdraaide french manicure.quote:
Even normaal doen, jongedame.quote:
Die nagels zijn het inderdaad niet, nee. Maar verder.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuk, behalve die verdraaide french manicure.!
[..]
Even normaal doen, jongedame.
JSC kan geen rechte lijn trekken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Die tekening heeft veel meer curves.
Noemen ze dat in het Engels niet 'hazel'?quote:
Amber volgens mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Noemen ze dat in het Engels niet 'hazel'?
Dat kan ook. Hazel heeft wat groen erin en amber is meer goudkleurig. Ik kan het eigenlijk niet zo goed zien bij deze vrouw.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Amber volgens mij.
http://en.wikipedia.org/wiki/Eye_color
Het maakt d'r niet lelijker hoor.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
Dan ook wel maar zoveel verschil maakt het nou ook weer niet
En whehe
SEX / Oorontsteking door sperma?
Van die mooie donkere kijkers met het oogwit ernaast wat het contrast vergrootquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:12 schreef Fera het volgende:
Ogen zijn de eerste dingen die ik zie. Vooral de wenkbrauwen eromheen.
Nee, ik eigenlijk ook niet, maar sinds ik een topic over oogkleur heb geopend en veel mensen hebben aangegeven daar wel op te letten, let ik er ook meer op.quote:
S. Heeft echt superdonkerbruine ogenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van die mooie donkere kijkers met het oogwit ernaast wat het contrast vergroot
ja hoor, lul maar een end heenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:18 schreef Uiltje90 het volgende:
goedenavond allemaal![]()
Ik heb net een late dienst gehad en ben ff toe aan dom ouwehoeren om mijn kop leeg te maken haha.. ben ik aan het goede adres vanavond?![]()
Laatste tijd heb ik iets met licht getinte meisjes... van die donkere maar toch felle ogen en met zo'n mooie witte lachquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
S. Heeft echt superdonkerbruine ogen![]()
zo mooi
yessssquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hoor, lul maar een end heen
Dank je.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van die mooie donkere kijkers met het oogwit ernaast wat het contrast vergroot
Hey halloquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:18 schreef Uiltje90 het volgende:
goedenavond allemaal![]()
Ik heb net een late dienst gehad en ben ff toe aan dom ouwehoeren om mijn kop leeg te maken haha.. ben ik aan het goede adres vanavond?![]()
quote:
Ja geen idee, zelf niet echt. Wellicht intiem oid maar dan maakt kleur me niet echt uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik eigenlijk ook niet, maar sinds ik een topic over oogkleur heb geopend en veel mensen hebben aangegeven daar wel op te letten, let ik er ook meer op.
Lekker aardigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hoor, lul maar een end heen
ogen..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
S. Heeft echt superdonkerbruine ogen![]()
zo mooi
ik heb ook wel een zwak voor ogen... en echt niet dat het alsmaar mooi is, er is iets, een glinstering ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatste tijd heb ik iets met licht getinte meisjes... van die donkere maar toch felle ogen en met zo'n mooie witte lach![]()
Vroeger had ik een hekel aan mijn ogen, ik had ze liever felgroen gehad (zoals m'n moeder). Maar toen liet m'n ex dit liedje horen:quote:
Jij weet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:23 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ogen..lange mannen, grote verzorge &mooie handen en gespierde armen
![]()
![]()
Hij heeft wel foto's van penguins zo voor zijn camera. Zou best eens waar kunnen zijn.quote:
ik ben heel aardigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja geen idee, zelf niet echt. Wellicht intiem oid maar dan maakt kleur me niet echt uit.
[..]
Lekker aardig
Grotendeels mee eensquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:23 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ogen..lange mannen, grote verzorge &mooie handen en gespierde armen
![]()
![]()
ik vatte het aardig op hoorquote:
Heb ik eindelijk een lotgenoot gevonden?quote:
Jajaja ik weet wat je bedoeltquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook wel een zwak voor ogen... en echt niet dat het alsmaar mooi is, er is iets, een glinstering ofzo
Gatver klinkt zoetsappig maar kan het niet uitleggen
Ik heb maar saaie ogen. Blauw/grijzigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger had ik een hekel aan mijn ogen, ik had ze liever felgroen gehad (zoals m'n moeder). Maar toen liet m'n ex dit liedje horen:
Those times ...
* Fera geeft een knuffel en chocolaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben zo'n wijf.
Zit de hele tijd te lachen om plaatjes, en dan ineens heel emotioneel zijn bij een ander plaatje.
Waar is mijn mannelijkheid?
Jouw ogen zijn niet saai!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jajaja ik weet wat je bedoeltDenk ik.
[..]
Ik heb maar saaie ogen. Blauw/grijzig
Vergeet de B&J nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera geeft een knuffel en chocola
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit al chocola te eten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
ze zouden illegaal verklaard moeten wordenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
Gespierde mannen verpesten het voor magere scharminkels zoals ik of chubby's zoals Kaneel.
Meer spinazie eten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
Gespierde mannen verpesten het voor magere scharminkels zoals ik of chubby's zoals Kaneel.
Avondquote:
quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze zouden illegaal verklaard moeten worden
Mits Cookie Dough. Verder ben ik niet zo van het ijs.quote:
Zie mij mensenkennis hebben.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit al chocola te eten.
Maar bedankt.
Lul.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ja toch?quote:
lotgenootquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Mits Cookie Dough. Verder ben ik niet zo van het ijs.
ja maar niet zo'n anabool.. gewoon een beetje gespierde/gevormde armen.. geen sixpacks en shakes enz..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
Heel veel vrouwen zijn gek op mannen met donker haar en blauwe/grijze ogen, hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb maar saaie ogen. Blauw/grijzig
Schepijs is wel lekker.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lotgenoot
Ben ook nooit zo'n ijsvreter, als het warm is een italiaas ijsje,bij voorkeur in Italie
Vin heeft geen donker haar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heel veel vrouwen zijn gek op mannen met donker haar en blauwe/grijze ogen, hoor.
Check m'n topic.
ik was meer eens over lange mannen en brede armenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:28 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Ja toch?Ik weet niet wat dat is.. ik vind mooie handen bij een man heeeeel sexy.. maar werd tot nu toe alleen maar raar aangekeken als ik zoiets zei haha.. totdat ik uit ging leggen waarom.. ook wel grappig als een jongen je probeerde te versieren en dan vroeg waar je op valt.. en dan gelijk naar zijn eigen handen gaat zitten kijken
check, checkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heel veel vrouwen zijn gek op mannen met donker haar en blauwe/grijze ogen, hoor.
Check m'n topic.
kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
haha ok..:Pquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was meer eens over lange mannen en brede armen
Poezelige handjes doen mij niet zoveel:@ wel grote handen
Ik snap wat je bedoelt. Natuurlijk ogend, maar zelf daar kom ik niet bij in de buurtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:29 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ja maar niet zo'n anabool.. gewoon een beetje gespierde/gevormde armen.. geen sixpacks en shakes enz..
Waar zei ik iets over mijn haar?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Check m'n topic.
Ook zeker geen licht haar.quote:
Bruine ogen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Check, ik heb dan alleen weer geen blauw/grijze ogen
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:31 schreef Fera het volgende:
Ik moet zeggen, ik heb skinny gehad, chubby en gespierd. Ik weet nog steeds niet waar m'n voorkeur naar uitgaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Geen idee, donker.quote:![]()
De combinatie die jij hebt valt bij veel vrouwen in de smaak, dat wilde ik duidelijk maken.quote:
Pics van je eaugen.quote:
Oke, dank jequote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
De combinatie die jij hebt valt bij veel vrouwen in de smaak, dat wilde ik duidelijk maken.
Hihi.quote:
van je bruine ogen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Hihi.
Is dit toeval of had je m'n post al gezien?
Echt he. Hij loopt er soms bij alsof ie een zwerver isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:38 schreef Fascination het volgende:
Ook zo lekker geloofwaardig dat Jessie met van die knappe vrouwen heeft.#breakingbad
En hij heeft een waterhoofd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt he. Hij loopt er soms bij alsof ie een zwerver is
Ik vind Jesse leuk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:38 schreef Fascination het volgende:
Ook zo lekker geloofwaardig dat Jessie met van die knappe vrouwen heeft.#breakingbad
Nee, ik had het liedje net al gepost.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van je bruine ogen?
Ja maar om te quoten vond ik zo raar want het ging om Sedan en dat is geen meisje
Hmm dat vind ik wel meevallen eigenlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
En hij heeft een waterhoofd.
Dude, really?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind Jesse leuk.Ik zei gister nog dat ik 'm zou doen.
Skyler van Breaking Bad.quote:
Liever nog met Walter?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dude, really?Ik zou nog eerder met een eekhoorn naar bed gaan.
[..]
Skyler van Breaking Bad.
Noh, dat gaat dan ook weer een beetje te ver.quote:
oh ja gemist....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik had het liedje net al gepost.
suc6 bij de tandarts, doucheze en trustequote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ja gemist....
Bruine ogen
Ik vind mijn eigen ogen mooi...
Ik ga de douche eens opzoekenmoet morgen met de oudste naar de tandarts
Fijne avond/nacht allen
Slaap lekker en succes morgenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ja gemist....
Bruine ogen
Fijne avond/nacht allen
Leuk toeval dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ja gemist....
Bruine ogen
Fijne avond/nacht allen
Hij blijft eruit zien als een jochie met een waterhoofd.quote:
plaatje stoekquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan vind je deze ook wel fijn:
[ afbeelding ]
Oké. Ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gooi zo wel wat online. Camera leeg.
Geen ijs meer voor jou.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:47 schreef Koen66 het volgende:
ik hou alleen niet van extreem donkerbuine ogen
Met wat langer haar is 'ie leuker.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan vind je deze ook wel fijn:
[ afbeelding ]
Nobody's perfect. Hij heeft een leuk smoeltje en een leuke lach.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij blijft eruit zien als een jochie met een waterhoofd.
jij hebt toch niet van die ogen waar je niet ziet waar de pupil eindigt?quote:
Was dan ook voor Fera bedoeltquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu wel (niet dat de inhoud me echt boeit)
Ik vind dit wel mannelijk.quote:
Ik heb geen pupillen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt toch niet van die ogen waar je niet ziet waar de pupil eindigt?
Ik hou van haar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was dan ook voor Fera bedoelt
[..]
Ik vind dit wel mannelijk.
nu nog steeds? .. bij mij niet namelijkquote:
Ik sta nooit op foto's.quote:
hier nog steeds stoekquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:57 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
nu nog steeds? .. bij mij niet namelijk
Alweer?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:58 schreef PeuRac het volgende:
Geil zijn en niemand in de buurt is ruk
Booty call.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:58 schreef PeuRac het volgende:
Geil zijn en niemand in de buurt is ruk
Alweer? Ik weet niet hoe het met jou zit, maar bij mij is het zeer regelmatig fenomeenquote:
Van mij mag je komenquote:
Laatst klaagde je er ook al over.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alweer? Ik weet niet hoe het met jou zit, maar bij mij is het zeer regelmatig fenomeen
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van mij mag je komenkan ontvangen maar heb ook een auto
ook naar bed?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatst klaagde je er ook al over.
Je gaat Faxie achterna.
Pics.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van mij mag je komenkan ontvangen maar heb ook een auto
Ik was er nog hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je gaat Faxie achterna.
Het verschil met mij is, dat het opgelost wordtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je gaat Faxie achterna.
Op Facebookquote:
Daar kan ik niet over oordelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het verschil met mij is, dat het opgelost wordt
[..]
Op Facebook
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Op Facebook
Naam?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Op Facebook
Jajaja, zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ging even lurken om te kijken of jij niet gelijk weer over mij begon
Jij hebt een vriendquote:
Dan is het verboden om foto's te bekijken? O jee, moet ik eerst toestemming vragen?quote:
Nee, maar dan kom je me toch niet helpenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is het verboden om foto's te bekijken? O jee, moet ik eerst toestemming vragen?
Ligt eraan of ik hem ken of nietquote:
Had ik dat gezegd dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar dan kom je me toch niet helpen
eenmaal bezet is verbod op alles, wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is het verboden om foto's te bekijken? O jee, moet ik eerst toestemming vragen?
quote:
Yeah right. Jij hebt de broek aan thuis?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eenmaal bezet is verbod op alles, wist je dat nog niet?
Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]Jij wilt gewoon kwijlen op mijn kontje
somsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Yeah right. Jij hebt de broek aan thuis?
Soms = niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
soms
maar wordt hier vaak zat besproken wat we lekker vinden
Dat ik hoopte op een booty-callquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Yeah right. Jij hebt de broek aan thuis?
[..]
Wat is het probleem?
All jokes aside, ik heb niets tegen een goede samenwerking.quote:
Geen andere FOK!sters die je kan bellen? Ik dacht dat er wel eentje was.quote:
Wil jij mijn booty-call zijn?quote:
Wie dan? Mag ook in de DMquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen andere FOK!sters die je kan bellen? Ik dacht dat er wel eentje was.
Nachtbrakertje!quote:
Ik heb het gevraagd aan mijn vriendje maar hij zegt dat het niet magquote:
D zei laatst dat ik het misschien wel met een vrouw mocht doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd aan mijn vriendje maar hij zegt dat het niet mag.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd aan mijn vriendje maar hij zegt dat het niet mag.
Hoinquote:
Oh haiquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
D zei laatst dat ik het misschien wel met een vrouw mocht doen.
Snorriequote:
Hello.quote:
Heuj Koenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broodjes waren lekkerquote:![]()
TGND, zal D vast leukvinden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
D zei laatst dat ik het misschien wel met een vrouw mocht doen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
Fera;
Toch lichter dan ik had verwacht dus
augen.Overwegend grijs, met een tintje groen. Niet zo moeilijk toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Broodjes waren lekker
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Gitaar jongequote:
Dat is vreemd. Aangezien hij het ook met haar heeft gedaan. Voelt raar somehow.quote:
M'n bitch.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
Fera;
Toch lichter dan ik had verwacht dus
augen.Ohja de broodjes vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Broodjes waren lekker
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Gezellig juist.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Aangezien hij het ook met haar heeft gedaan. Voelt raar somehow.
Dqod.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezellig juist.
Maar wie zou je anders kiezen?
Ik ben nooit slutty geweest. Heb ik iets gemist in dit leven? Behalve een aanzienlijk aantal piemels.quote:
Gaat lekker he met die piemels, net ook alquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nooit slutty geweest. Heb ik iets gemist in dit leven? Behalve een aanzienlijk aantal piemels.
What's not to like?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat lekker he met die piemels, net ook al
ik was altijd te verlegen om veel dames te scorenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nooit slutty geweest. Heb ik iets gemist in dit leven? Behalve een aanzienlijk aantal piemels.
Meldtquote:
Ze heeft 60% van sex sc gedaan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Aangezien hij het ook met haar heeft gedaan. Voelt raar somehow.
Ga maar na.quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iedereen iedereen toch, elke meet is er wel een gangbang.
Ik heb helemaal niemand van de sc gedaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iedereen iedereen toch, elke meet is er wel een gangbang.
quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand van de sc gedaan.. Koen wilde niet swingen
.
Spreek je jezelf een beetje tegen, net meldt je je nogquote:
Beetje flauwquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:34 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Als slet, niet dat ik TGND heb gedaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Spreek je jezelf een beetje tegen, net meld je je nog
[..]
Beetje flauw
ik heb het aanbod ook hopeloos gemistquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:34 schreef Raene het volgende:
[..]
.
ik heb een pijnlijke tongquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:36 schreef Raene het volgende:
Ik heb nu godverdorie al 5 keer achter elkaar op mijn wang gebeten
Ik weet de exacte getallen niet.quote:
Ja Koen is super flauwquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Spreek je jezelf een beetje tegen, net meldt je je nog
[..]
Beetje flauw
Oh geen idee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als slet, niet dat ik TGND heb gedaan
Wil jij nu ook al kijken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Wat een onverwacht en opwindend antwoord
[..]
Ik ook niet.
Ik zal een livestream opzetten voor de twee D's.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat Dqod mij dat niet aangeboden heeft.
Die roddel ging blijkbaar al meer rond, heb dr 1x een uurtje gezienquote:
Kun je makkelijk seks hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die roddel ging blijkbaar al meer rond, heb dr 1x een uurtje gezien
Er wordt voorvocht geproduceerd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal een livestream opzetten voor de twee D's.
Gewoon even met de zweep eroverheenquote:
Ah roddelsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
TMI Kaneel. TMI.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je makkelijk seks hebben.
[..]
Er wordt voorvocht geproduceerd.
Had gekund jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je makkelijk seks hebben.
Een uurtje kan je het al zo twee keer doen.20 minuten neuken 20 minuten rust 20 minuten neukenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
20minuten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Een uurtje kan je het al zo twee keer doen.20 minuten neuken 20 minuten rust 20 minuten neuken
Rusten tijdens een uur neukenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Een uurtje kan je het al zo twee keer doen.20 minuten neuken 20 minuten rust 20 minuten neuken
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen over 8 dagen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga me oprollen in bed en Pokemon spelen
Trustenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwaliteit is imo niet tijdsgebonden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
Zal maar niks inkoppen over een poes poezen he Peu
[..]
20minuten?
Ze heeft leuke poesjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
Zal maar niks inkoppen over een poes poezen he Peu
[..]
20minuten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
trustequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze heeft leuke poesjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan makkelijk vaker, dat red ik zelfs nog welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Kwaliteit is imo niet tijdsgebonden.![]()
Ja. Als je het nog niet gemerkt had, ik ben een groot pokémonfan.quote:
pokemon is best tofquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Als je het nog niet gemerkt had, ik ben een groot pokémonfan.
Oh we hebben een cassanova in de zaalquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:48 schreef S95Sedan het volgende:
Kan makkelijk vaker, dat red ik zelfs nog wel
Klopt, maar 20min is wel heel erg kortquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Kwaliteit is imo niet tijdsgebonden.
Ik lig pokemon in bed te spelenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Als je het nog niet gemerkt had, ik ben een groot pokémonfan.
Binnenkort een 3DS en X.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh we hebben een cassanova in de zaal.
Sedan kan het vaker in die tijd zegt hijquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar 20min is wel heel erg kort
Een Gameboy of DS is niet zo groot.quote:
Wat denk je met een DSquote:
Noem je me dik?quote:
Nee in een uur ging het om, niet de dingen verdraaienquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Sedan kan het vaker in die tijd zegt hij.
Ik hou em vast jij slaat em goedquote:
Ik zou meerdere keren kunnen komen, maar ik rek het liever en kom dan 1x heel heftig. Daarna heb ik alleen wel even wat recovery nodig. Zij mag prima zo vaak komen als ze wil/kan, daarvoor doe ik wel mn bestquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Sedan kan het vaker in die tijd zegt hij.
Als je het vaker dan twee keer in een uur doet duren die potjes met jou wel erg kort.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee in een uur ging het om, niet de dingen verdraaien
-----
DS, zijn die inmiddels niet antiek?
Goeie deal.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou meerdere keren kunnen komen, maar ik rek het liever en kom dan 1x heel heftig. Daarna heb ik alleen wel even wat recovery nodig. Zij mag prima zo vaak komen als ze wil/kan, daarvoor doe ik wel mn best
Wat is GMquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker niet
de GM begijnt z'n tol te eisen
Ik zeg nergens dat ik dat prefereerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je het vaker dan twee keer in een uur doet duren die potjes met jou wel erg kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |