Vol?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Oogkleur boeit me niet, alle kleuren kunnen mooi zijn. Als de ogen maar vol zijn.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Als de tieten maar groot zijn bedoel ik.
Het heeft een gat he....quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:01 schreef Metalfreak het volgende:
Ogen vind ik juist het meest boeiende aan een vrouw... Gek genoeg heeft mijn vriendin niet de kleur ogen waar ik zo op valMooie blauwe of groene ogen
Ik zei dat ook altijd, maar mijn exen zijn blond met blauwe ogen of donkerblond/bruin met bruine ogenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:01 schreef snakelady het volgende:
Zoals je weet vind ik de combinatie blauwe ogen en donker haar vaak onweerstaanbaar.
Neuh, ze heeft weer andere dingen waardoor ik toch wel op haar val. Maar ik heb nog altijd een zwak voor een lichte kleur ogen...quote:
Toevallig hebben 2 van mijn 3 exen blauwe ogen en donker haar, eentje blond haar en grijze ogen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei dat ook altijd, maar mijn exen zijn blond met blauwe ogen of donkerblond/bruin met bruine ogen
Ik vind blauwe ogen wel echt bij blond haar passen, ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:02 schreef deadprez het volgende:
chimeids met blond haar en blauwe ogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |