Vol?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Oogkleur boeit me niet, alle kleuren kunnen mooi zijn. Als de ogen maar vol zijn.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Als de tieten maar groot zijn bedoel ik.
Het heeft een gat he....quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:01 schreef Metalfreak het volgende:
Ogen vind ik juist het meest boeiende aan een vrouw... Gek genoeg heeft mijn vriendin niet de kleur ogen waar ik zo op valMooie blauwe of groene ogen
Ik zei dat ook altijd, maar mijn exen zijn blond met blauwe ogen of donkerblond/bruin met bruine ogenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:01 schreef snakelady het volgende:
Zoals je weet vind ik de combinatie blauwe ogen en donker haar vaak onweerstaanbaar.
Neuh, ze heeft weer andere dingen waardoor ik toch wel op haar val. Maar ik heb nog altijd een zwak voor een lichte kleur ogen...quote:
Toevallig hebben 2 van mijn 3 exen blauwe ogen en donker haar, eentje blond haar en grijze ogen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei dat ook altijd, maar mijn exen zijn blond met blauwe ogen of donkerblond/bruin met bruine ogen
Ik vind blauwe ogen wel echt bij blond haar passen, ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:02 schreef deadprez het volgende:
chimeids met blond haar en blauwe ogen.
Als ik dit zo hoor denk ik dat je meer op mannen ogen valt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:32 schreef Onnoman het volgende:
een perfecte vrouw heeft perfecte ogen.. ogen waar je in kan verdrinken... als je op de top van een berg kijkt me het zicht op de horizon.. niks kan zo mooi zijn als de ogen van vrouw..
al loop je door het stedelijk museum met alle mooie stukken van van gogh.. niks is zo mooi als de ogen van een vrouw..
Kleurlenzen dragen, wat een treurigheid.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:27 schreef DonRaja het volgende:
Ooit eens iemand gedate met mooie lichtgrijze ogen. Bleek ze kleurlenzen in te hebben en toen ze die uit deed keek ze plots zo scheel als een mofo...
Toen heb ik haar maar gedjoekt.
Scheel gaat te ver.
En hoe is je mening wat betreft een 'p'aar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niks mis met een baar helderblauwe ogen
zeer positiefquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hoe is je mening wat betreft een 'p'aar?
Hey..quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:01 schreef snakelady het volgende:
Zoals je weet vind ik de combinatie blauwe ogen en donker haar vaak onweerstaanbaar.
Ja hoor, met jou?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |