Het waarom in het algemeen, en het waarom ik niet ben ingelicht verder.quote:
Zij is lellik.quote:
Geen idee waarom precies. Daarvoor moet je bij C_A zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het waarom in het algemeen, en het waarom ik niet ben ingelicht verder.
En blond haar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet weten dat Kaneel alleen naar haar buik kijkt
Haar gezicht stoort me meer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze heeft een armpitboob, would not bang.
Hij doet gewoon een zak over d'r hoofd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet weten dat Kaneel alleen naar haar buik kijkt
je ziet dr hoofd niet eens goedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
Blond en tetten maar dat zijn dan ook de enige 3 pluspunten
Daaromquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
je ziet dr hoofd niet eens goed
Werkt niet, wordt lek geprikt door die uitsteeksels.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Haar gezicht stoort me meer.
[..]
Hij doet gewoon een zak over d'r hoofd.
Iets minder lelijk, maar ik zou d'r nog steeds niet scharen.quote:
Lenzen, ei.quote:
Vin komt nooit op een con of fair.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat laatste is wel een compliment. Denk ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werkt niet, wordt lek geprikt door die uitsteeksels.
Ik zou dat hoofddeksel afschoppen. En de rest van dat kostuum ook
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mary Jane Watson beter?Nee. Te dun. Uitstekende heupbotten. Ik kan daar niet tegen. Net als een zichtbare ruggengraat. Creepy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Pannenkoek!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan zo fel? Daar geloof ik niks van. Koekepan.
Dat klopt.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mary Jane Watson beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje jammer dat ze zo mager is![]()
Maar dan weet je het wel 100% zeker.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Om dat te weten hoef je niet eens daar te komen
Mooi lichaam juist.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Te dun. Uitstekende heupbotten. Ik kan daar niet tegen. Net als een zichtbare ruggengraat. Creepy!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Te dun. Uitstekende heupbotten. Ik kan daar niet tegen. Net als een zichtbare ruggengraat. Creepy!
Gebaseerd op tekeningen van J Scott Campbell.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]![]()
Beetje jammer dat ze zo mager is
Is het waard.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En heupen/bekken.
Dan neuk je jezelf een aantal blauwe plekken
Die tekening heeft veel meer curves.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Gebaseerd op tekeningen van J Scott Campbell.
[ [url=http://www.wallpaperfo.com/thumbnails/detail/20120427/comics%20spiderman%20mary%20jane%20watson%20j%20scott%20campbell%201981x3060%20wallpaper_www.wallpaperfo.com_90.jpg]afbeelding[/url] ]
Skyler.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
Wat meer vlees mag wel, blijven ze tenminste heel bij ruige sex.
Leuk, behalve die verdraaide french manicure.quote:
Even normaal doen, jongedame.quote:
Die nagels zijn het inderdaad niet, nee. Maar verder.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuk, behalve die verdraaide french manicure.!
[..]
Even normaal doen, jongedame.
JSC kan geen rechte lijn trekken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Die tekening heeft veel meer curves.
Noemen ze dat in het Engels niet 'hazel'?quote:
Amber volgens mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Noemen ze dat in het Engels niet 'hazel'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |