Ging me meer om de spam die FB soms produceert. Zoals "deze vriend van je vindt ***pizza leuk".quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wie weet zit de NSA wel met je mee te kijken
Er zijn ook nog steeds mensen zonder facebook
Gaat erom dat iedereen moet doen waar zij blij van worden.
Nou als je bij de dokter komt met een oranje penis... dan scant de dokter je koopgedrag bij de winikels en daar staat dat je altijd paprikachips eet op de dag dat je ook een hp'tje huurtquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat moet je daar mee dan?
Ik haal altijd een komkommer en een vetplantje
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou als je bij de dokter komt met een oranje penis... dan scant de dokter je koopgedrag bij de winikels en daar staat dat je altijd paprikachips eet op de dag dat je ook een hp'tje huurt
Kano in gezond slank... gezelligquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:23 schreef kanovinnie het volgende:
Tegenwoordig huur je dat niet meer he, maar kijk je dat gewoon op internet.
Schijnt.
Whehe, of als ze gehacked worden. Ik kan ook gewoon een foto maken van je bonuskaart, deze in de app invullen, en zo zien wat je gekocht hebt de laatste tijdquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Zolang er geen criminelen/ mensen met dubbele agenda's bij de AH werken is het ook geen probleem
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou als je bij de dokter komt met een oranje penis... dan scant de dokter je koopgedrag bij de winikels en daar staat dat je altijd paprikachips eet op de dag dat je ook een hp'tje huurt
quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:28 schreef Goodbye het volgende:
O: bakje volle yoghurt + vla met muesli
T: appel, 2 rijstwafels pindakaas
L: 2 speltboterhammen roomboter + beenham
T: 1 speltboterham appelstroop, 2 mandarijntjes, gekookt ei
S: 5 of 6 5,7 km hardlopen![]()
D: kippetje uit de oven + 3 aardappelkroketjes (vriezer moet leeg) + sperziebonen
Ok, wat is een hp'tje?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oranje toverstaf?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:44 schreef Chicolate het volgende:
Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat het over een Harry Potter film zou gaan (HP). Hoe dat dan een oranje geslachtsdeel moest verklaren was me ook onduidelijk
.
OT: vanavond omelet maken met zelfgeplukte verse paddenstoelen. Als ik na het fietsen (10 km deels berg op/af) tenminste nog wil gaan koken nu ...
Het was die van een Weasley?!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:44 schreef Chicolate het volgende:
Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat het over een Harry Potter film zou gaan (HP). Hoe dat dan een oranje geslachtsdeel moest verklaren was me ook onduidelijk
.
OT: vanavond omelet maken met zelfgeplukte verse paddenstoelen. Als ik na het fietsen (10 km deels berg op/af) tenminste nog wil gaan koken nu ...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |