Zo weinig?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:48 schreef Godtje het volgende:
Lekker originele TT ook. Die hebben we ook pas 120993209 keer gehad
Voorspelbaar, toch grappigquote:
Ach, hij heeft lang haar, schijnt goed te kunnen pijpen, what's the worst that could happenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij biedt jezelf aan als vrijwilliger?
Aidsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, hij heeft lang haar, schijnt goed te kunnen pijpen, what's the worst that could happen.
Van pijpen? Knapquote:
Alsof je hem er niet af bijtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van pijpen? Knap
Moet je heel moeilijk en bloedering voor doen
Dan is Aids het laatste waar ik me druk om maakquote:
Ik heb wel hele scherpe, de GGD verbazende, tanden jaquote:
Nou weet ik dat alle vampieren homo zijn, maar andersom wist ik nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel hele scherpe, de GGD verbazende, tanden ja
Ik heb wel alle boeken in de Anne Rice seriequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou weet ik dat alle vampieren homo zijn, maar andersom wist ik niet.
Noch Louis, Armand, Daniel, Enkil, Jesse, Akasha, Khaiman, Mael, Marius, Maharet, Mekara, Pandora, Vittorio, wie dan oooook!quote:
Ang3ls bloed is niet te drinken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noch Louis, Armand, Daniel, Enkil, Jesse, Akasha, Khaiman, Mael, Marius, Maharet, Mekara, Pandora, Vittorio, wie dan oooook!NIEMAND!
Dan kan Fok! wel sluitenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan beter naar zijn post his kijken en het account deleten
idd, dit zijn juiste de leuke dingen, intrieste mensen en hun kronkelsquote:
95% van FOK! dus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, dit zijn juiste de leuke dingen, intrieste mensen en hun kronkels.
Ik zag laatst die GotC. Was die niet dat type die ooit pizza's had besteld voor de FOK! Ex? Of een hele stoep met stenen?quote:
Met name de meetingopkomstquote:
Toen kwamen er nog mensenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
toen kwamen er nog leuke mensen
Ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
toen kwamen er nog leuke mensen
quote:
Well, even more empty and devoid of meaning anyway.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]Now life is empty and devoid of meaning
Ik wou dat we meer van dit soort users hadden:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Well, even more empty and devoid of meaning anyway..
Vaker in DIG posten. Zitten er zat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wou dat we meer van dit soort users hadden:
[ afbeelding ]
Dat is een lief complimentje voor HW!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach dankzij fok heb ik nu wel de leukste vent ooit gevonden
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een lief complimentje voor HW!
die is ook best ok op zich jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een lief complimentje voor HW!
That's the nicest thing you ever said to mequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die is ook best ok op zich ja
Lucky you, ik moet vanavond bier drinken met allemaal toffe mannen en lekkere wijven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:56 schreef Seikcid het volgende:
Vanavond weer GTA.Best tof was het online vorige keer samen met m'n broertje en een vriend.
Ik zondag en maandag pasquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:56 schreef Seikcid het volgende:
Vanavond weer GTA.Best tof was het online vorige keer samen met m'n broertje en een vriend.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Lucky you, ik moet vanavond bier drinken met allemaal toffe mannen en lekkere wijven.!
World of Warcraftquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Lucky you, ik moet vanavond bier drinken met allemaal toffe mannen en lekkere wijven.!
yeah well, I'm in a good mood todayquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
That's the nicest thing you ever said to me
Klinkt kut ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Die vriend waarmee ik meestal speel heeft teveel vrije tijd. Die is nu echt al 20 ranks uitgelopen.quote:
ZO ken ik je weer, mensenschuw en onzekerquote:
En autistisch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ZO ken ik je weer, mensenschuw en onzeker.
Dat probleem heb ik ook. Sommige zijn van die hardcore gamers, dat hou ik niet bijquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:05 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Die vriend waarmee ik meestal speel heeft teveel vrije tijd. Die is nu echt al 20 ranks uitgelopen.Gelukkig kan je met een lage rank wel jobs doen die normaal pas later vrijkomen.
Sinds ie z'n baan kwijt is gaat het helemaal vlot.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. Sommige zijn van die hardcore gamers, dat hou ik niet bij
Zullen we dezelfde maat hebben toevallig?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:45 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Sinds ie z'n baan kwijt is gaat het helemaal vlot.
Best lekker zoet en ijzerig. Dronk t vroeger geregeldquote:
HIJ VOELDE ZICH ZO VERDOMD ALLEEEEEEENNNNNNN!!!!quote:
Met 120.000 posts voel je je nooit alleen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HIJ VOELDE ZICH ZO VERDOMD ALLEEEEEEENNNNNNN!!!!
DAN MAAK JE MAAR ZIN ARBEIDER!quote:
Het mooie van deze vrijdag is dat ik helemaal niet op mijn werk ben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:34 schreef Iwanius het volgende:
Het mooie aan de vrijdag is dat het een begin is van het weekend en dat vaak ook te merken is aan de inzet die medewerkers hebben gedurende de middag ( na 12:00 uur dus)
Als ik zo klaar ben trek ik deze open, kijken hoe die smaakt: http://www.spitfireale.co.uk/beerquote:
quote:
Bitch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, nu thuis aan het werk, zo eens GTA'en. En daarna bier.
Haat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, nu thuis aan het werk, zo eens GTA'en. En daarna bier.
En ik heb nog een piemel ook.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Bier & GTA. Every nerds/dweebs/geeks dream!
Ooooh man, fuck my brains out!quote:
Jij had Last of Us gespeeld toch? Hoe was die?quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij had Last of Us gespeeld toch? Hoe was die?
Die is alleen voor de PS toch? Heb ik gezocht voor pc maar is er volgens mij niet... wel een soort van converter naar de pc maar dan krijg je slechte graphicsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi!
Intro is erg gaaf, daarna zakt heet wat in vond ik. Maar dat wordt al snelw eer veel beter. Verhaal is gewoon erg mooi. Omgeving ook. Soms super spannend ook met die clickers.
Ok, thanks! Had alleen een korte trailer gezien, en zag er wel tof uit. Van het weekend dan maar eens aan beginnen danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi!
Intro is erg gaaf, daarna zakt heet wat in vond ik. Maar dat wordt al snelw eer veel beter. Verhaal is gewoon erg mooi. Omgeving ook. Soms super spannend ook met die clickers.
Alleen PS3 voor zover ik weet ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Die is alleen voor de PS toch? Heb ik gezocht voor pc maar is er volgens mij niet... wel een soort van converter naar de pc maar dan krijg je slechte graphics
En ja dit is gewoon even mijn babbelmodus![]()
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:39 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, ik dacht even dat ik bijzonder was
ONZ / "Neuken?" DM's: resultatenonderzoek #2
Dat ben je ook.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:39 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, ik dacht even dat ik bijzonder was
ONZ / "Neuken?" DM's: resultatenonderzoek #2
Dus het is eigenlijk "neukentm"? Dat wist ik nietquote:
DISCRIMINATIE!!!!!!!!!!!!!!! HOMOFOOB!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
Super irritant die domme onzin users
Ze reageert niet eens op mijn verzoek.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DISCRIMINATIE!!!!!!!!!!!!!!! HOMOFOOB!!!!!!!!!!!!!!
Ik weiger mee te doen.quote:
Tot je een verzoek van CL krijgt zeker.quote:
Het is dat dat "onze" hoek is voor de [HOMO] topics, maar anders....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt te serieus voor ONZ geloof ik.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:00 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Tot je een verzoek van CL krijgt zeker.
Geniet ervan, ook van het Neuken® met CL.quote:
Vanavondquote:
We worden altijd genaaid in de CLquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet ervan, ook van het Neuken® met CL.
"De" CL? Wat is dat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We worden altijd genaaid in de CL.
"We" Ajax?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We worden altijd genaaid in de CL.
Dan kan ik geen bier drinkenquote:
Ok ok, uitzondering voor bier is toegestaanquote:
Dan gaan we daar dus NU mee beginnen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, uitzondering voor bier is toegestaan.
Bijna!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan gaan we daar dus NU mee beginnen!
Nee, gewoon omdat ze zo fucking mooi en jong zijnquote:
Illegaal jong?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat ze zo fucking mooi en jong zijn.
Nieuwe aanwinst, met stip in de top 5 aller tijden, niet normaal zo mooi.
nee, dat denk ik niet, maar trust me, dit soort chicks doen het niet voor minder dan een rijke voetballerquote:
Ach, zoveel zijn er daar ook weer niet van.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat denk ik niet, maar trust me, dit soort chicks doen het niet voor minder dan een rijke voetballer.
truequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, zoveel zijn er daar ook weer niet van.
DM maar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true.
Het is verleidelijk om dr facebook te posten, maar nee, ZO creepy ben ik nou ook weer niet.
Het geluk is dat het IQ vaak dusdanig laag is dat je dat best kunt bluffenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat denk ik niet, maar trust me, dit soort chicks doen het niet voor minder dan een rijke voetballer.
Trappen ze zo in.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het geluk is dat het IQ vaak dusdanig laag is dat je dat best kunt bluffen
Nope, studente neuropsychologie ook nog eensquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het geluk is dat het IQ vaak dusdanig laag is dat je dat best kunt bluffen
Dat zegt tegenwoordig ook niets meer, zo'n diploma krijg je gratis bij een tros tomaten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, studente neuropsychologie ook nog eens.
Hmm. Ja dan zit er weinig anders op. GHB in de koffie!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, studente neuropsychologie ook nog eens.
Ik wacht even op de bedrijfsborrelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hmm. Ja dan zit er weinig anders op. GHB in de koffie!
Volgens mij is Neuropsychologie niet bij Inholland te volgen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zegt tegenwoordig ook niets meer, zo'n diploma krijg je gratis bij een tros tomaten.
Vliegen is toch leuk?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Koffie. Goed plan.
Zodadelijk die zweefvlieg theorie-examens
Tof.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:32 schreef KomtTijd... het volgende:
zo, ook nog even naar gravity geweest in de nieuwe pathé Amersfoort, helemaal top.
Jij en Q. zijn even tof hoor.quote:
Jullie tofheid? Of de vergelijking? Of allebei?quote:
George Clooney was weer geweldigquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:32 schreef KomtTijd... het volgende:
zo, ook nog even naar gravity geweest in de nieuwe pathé Amersfoort, helemaal top.
...En als die sandra bullock bij mij binnenkomt mag ze d'r pak net zo snel uittrekken!quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
George Clooney was weer geweldig
Wij allebei.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie tofheid? Of de vergelijking? Of allebei?
Ga ik zeker doen!quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Smijt een baby tegen een boom in zijn eren.
Idd, Job Cohen, Eberhart van de Laan etc...quote:
Dat is wel een hele nare vergelijking. Zo erg was Hitler ook weer niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, Job Cohen, Eberhart van de Laan etc...
Nee, die arme Hitler bedoelde het in de intentie tenminste nog goedquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is wel een hele nare vergelijking. Zo erg was Hitler ook weer niet.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is wel een hele nare vergelijking. Zo erg was Hitler ook weer niet.
Lijkt mij een verzonnen verhaal. als je 33 liter drinkt in 1 avond ben je denk ik dood.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Q, je record!
Man met 90 bier achter stuur
FP-topic bedoel je?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:21 schreef Godtje het volgende:
Oh Djeez topic. Laat maar. Geen reactie waard
Dat is bijna een 1 op 1 tegenwoordig. Wat een pulp is dat. Best zonde.quote:
Ik heb het nooit interessant gevonden eigenlijk. Heel soms blader is wel eens iets door op Games idd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is bijna een 1 op 1 tegenwoordig. Wat een pulp is dat. Best zonde.
Games en Sport lees ik nog wel.
Of het was Budweiser. Dan ben je na 90 bier net lichtelijk aangeschoten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt mij een verzonnen verhaal. als je 33 liter drinkt in 1 avond ben je denk ik dood.
Dan nog oveleef je het niet door de hoeveelheid waterquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Of het was Budweiser. Dan ben je na 90 bier net lichtelijk aangeschoten.
Datquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog oveleef je het niet door de hoeveelheid water.
Het niveau is daar echt dramatisch. En de pubertaal van Djeez mogen ze ook wel verbannen. Raar figuur.quote:
Gestoord zelfsquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het niveau is daar echt dramatisch. En de pubertaal van Djeez mogen ze ook wel verbannen. Raar figuur.
Spijker kop!quote:
Niet, dus kom ik er ook nooit. Probl;eem opgelost.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:24 schreef stbabylon het volgende:
Als je het op een neutrale manier wil hebben, ga je maar naar ad.nl of nu.nl. De FOK!-fp heeft zijn eigen stijl, die kun je tof vinden of niet.
Precies, good boyquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet, dus kom ik er ook nooit. Probl;eem opgelost.
Jij staat dan wel klaar om ze keihard te veroordelenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Spijker kop!
Als ik er over wil zeiken dan doe ik dat hier wel.
En dat Djees een mongool is lijkt mij geen punt van discussie. Dat andere mensen gestoorde grappig vinden is voor hun eigen rekening.
Als die CL er naar gaat linken!quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet, dus kom ik er ook nooit. Probl;eem opgelost.
CL is een vrouw, die kun je niet vertrouwen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als die CL er naar gaat linken!Zonder waarschuwing!
Gestoord gedrag moet je niet aanmoedigen nee. Daar moet je tegen optreden en je laten horen. Anders ben je er debet aan dat sommige dat als normaal gaan zien.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij staat dan wel klaar om ze keihard te veroordelen
Off with her cherry!!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als die CL er naar gaat linken!Zonder waarschuwing!
Heb je ook al 2 paardenstaartjes?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Afgelopen vrijdag 22 rondjes in 5 minuten gerolschaatst. Nog 5 meer en ik voldoe aan de conditiereglementen voor rollerderby
Geen idee, heb niet gechecktquote:
Nee, mag ik niet van de dokter.quote:
Zo heet m'n vibo, maar die praat niet terug. Dus nee.quote:
Ik mag nergens heen in Nov en Decquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee dwaze
Kom 14/15 december maar naar de TU, kun je zien hoe stoer het is(NK voor vrouwen)
Zo stil in mij.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo heet m'n vibo, maar die praat niet terug. Dus nee.
Eindhoven natuurlijk. Daar heb ik nog een hele kleine kans dat je wil komen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag nergens heen in Nov en Dec
Welke TU trouwens?
Eigen stijl hadden ze in 2001 ook al. Daar hadden we toentertijd toch wel minder artikelen over 'paarsgepunte lans' en 'vliesjes doorboren' voor nodig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:24 schreef stbabylon het volgende:
Als je het op een neutrale manier wil hebben, ga je maar naar ad.nl of nu.nl. De FOK!-fp heeft zijn eigen stijl, die kun je tof vinden of niet.
Hoe dat wordt ingevuld, bepaal ik niet hequote:Op maandag 21 oktober 2013 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eigen stijl hadden ze in 2001 ook al. Daar hadden we toentertijd toch wel minder artikelen over 'paarsgepunte lans' en 'vliesjes doorboren' voor nodig.
Nou, aangezien ik zelf die 2 dagen moet spelen op de TU....... lijkt me dat nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eindhoven natuurlijk. Daar heb ik nog een hele kleine kans dat je wil komen.
Nee, en ik ook niet. Maar ik vind de invulling van de afgelopen jaren een behoorlijk dieptepunt. Maar goed, blijkbaar trekt het mensen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe dat wordt ingevuld, bepaal ik niet he
Rung angel! Run!quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, aangezien ik zelf die 2 dagen moet spelen op de TU....... lijkt me dat niet
Ik ben wel fysiek bij je in de buurt dus!
Nou ja, het is van 's ochtends vroeg tot begin van de avond he, misschien wel naast elkaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, aangezien ik zelf die 2 dagen moet spelen op de TU....... lijkt me dat niet
Ik ben wel fysiek bij je in de buurt dus!
Hogestromenhal. En ook 's middags en 's avonds.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, het is van 's ochtends vroeg tot begin van de avond he, misschien wel naast elkaar
Klinkt als Lowlandsquote:Maar goed, dicht bij elkaar, zonder elkaar te hoeven ontmoeten, klinkt wel veilig
Ik zag je in het filmpje!quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hogestromenhal. En ook 's middags en 's avonds.
[..]
Klinkt als Lowlands
Wij zitten in Studentensportcentrum, weet verder niet hoe of wat.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hogestromenhal. En ook 's middags en 's avonds.
[..]
Klinkt als Lowlands
Johquote:
quote:
Jep. En vice versa.quote:
O da's volgens mij ergens in een andere uithoek.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij zitten in Studentensportcentrum, weet verder niet hoe of wat.
Neuh, is gewoon "Seasons of love". Verder niks.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het filmpje nog leuker met geluid? Want ik had geen geluid
Ik hoor je dus niks zingen? Dat was het een beetjequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, is gewoon "Seasons of love". Verder niks.
Nee, zing ik zelf nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoor je dus niks zingen? Dat was het een beetje
FOK! is heel anoniem! Kan rustigquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, zing ik zelf niet
Heb wel ergens een filmpje waarin ik zing hoor. Maar dat ga ik hiert niet neerzetten![]()
Uhuquote:
Vroeger was alles beter.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Sinds facebook post niemand meer foto's of filmpjes op fok.
Die Menno toen heeft gewonnen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu
Ergens zit in 1 of andere fok talentenjacht wel een anoniem filmpje van mijErgens, jaren geleden. Maar that's it!
Zelfs vroeger was vroeger beterquote:
Toen was Djeez nog maagd en hadden we minder crap op de FP.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs vroeger was vroeger beter.
Toen mikte hij al zn troep nog in R&P.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Toen was Djeez nog maagd en hadden we minder crap op de FP.
Niet iedereen mikt die troep tegenwoordig op de FP voor tienduizenden lezers.quote:
En waar heeft het hem gebracht. Een scheiding, 3 koters en vast een heleboel orgasmes later.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet iedereen mikt die troep tegenwoordig op de FP voor tienduizenden lezers.
Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs vroeger was vroeger beter.
Hoeveel verder wil je gaan, zou je denken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:27 schreef Anthraxx het volgende:
En waar heeft het hem gebracht. Een scheiding, 3 koters en vast een heleboel orgasmes later.
Je moet het van de andere kant zien. Wat heeft het haar gebracht! Verlaat verstand?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En waar heeft het hem gebracht. Een scheiding, 3 koters en vast een heleboel orgasmes later.
"Verder".quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat kan ik toch blij worden van het woord 'toentertijd' goed geschreven te zienquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eigen stijl hadden ze in 2001 ook al. Daar hadden we toentertijd toch wel minder artikelen over 'paarsgepunte lans' en 'vliesjes doorboren' voor nodig.
Dat zag je toentertijd wel vaker.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat kan ik toch blij worden van het woord 'toentertijd' goed geschreven te zien
Je ziet het nog zeldenquote:
Huuuh wtf manquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:56 schreef Ang3l het volgende:
http://www.mommyish.com/2013/10/14/vagina-cakes/
Mijn honger is voorbij.
quote:
Dan heb je gewoon een conditie van niksquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat nou als je very exhausted bent?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neuken? Dan fluister ik teksten van Harry Mulisch in je oor.
Dead Poets Societyquote:
Moet ik meteen aan de film Threesome denken, waar Lara Flynn Boyle ook opgewonden werd van dure woorden en die hetero dodo Dostojevski gaat fluisteren in haar oorquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neuken? Dan fluister ik teksten van Harry Mulisch in je oor.
Zie daarom is het voor mij een belangrijke vraag.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een conditie van niks
Met boek erbij of uit het hoofd?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik meteen aan de film Threesome denken, waar Lara Flynn Boyle ook opgewonden werd van dure woorden en die hetero dodo Dostojevski gaat fluisteren in haar oor
[ afbeelding ]
Wat vond ik dat toch een fijne film vroeger
quote:
Boek erbijquote:
Da's niet het enige wat bij veel mannen korter is dan ze zouden willen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:09 schreef stbabylon het volgende:
Leuke grap, maar wel onzin. Het leven is voor veel mensen korter dan dat ze zouden willen.
Ik heb medelijden met die mannen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's niet het enige wat bij veel mannen korter is dan ze zouden willen.
Voeten! Voeten Fetish!quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik niet. Moeten ze maar gewoon niet zo vaak naar de kapper gaan.
Of waar dacht jij aan?
quote:
De lulquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik niet. Moeten ze maar gewoon niet zo vaak naar de kapper gaan.
Of waar dacht jij aan?
Hoi, daten?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat kan ik toch blij worden van het woord 'toentertijd' goed geschreven te zien
Ik heb er ook werkelijk NIETS meequote:
En af en toe dat ik er iemand een schop mee kan verkopen, maar daar houdt het wel zo ongeveer bij op.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat ik er op kan staan
Hetero mepperquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En af en toe dat ik er iemand een schop mee kan verkopen, maar daar houdt het wel zo ongeveer bij op.
Nee. Geheel niet. Bah, naar, ieuw.quote:
Geen voetje vrijen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. Geheel niet. Bah, naar, ieuw.
Eindigend in een geile toe-suck party?quote:
Ik sla even over! Bedankt voor het aanbod.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindigend in een geile toe-suck party?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik sla even over! Bedankt voor het aanbod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |