Zo weinig?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:48 schreef Godtje het volgende:
Lekker originele TT ook. Die hebben we ook pas 120993209 keer gehad
Voorspelbaar, toch grappigquote:
Ach, hij heeft lang haar, schijnt goed te kunnen pijpen, what's the worst that could happenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij biedt jezelf aan als vrijwilliger?
Aidsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, hij heeft lang haar, schijnt goed te kunnen pijpen, what's the worst that could happen.
Van pijpen? Knapquote:
Alsof je hem er niet af bijtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van pijpen? Knap
Moet je heel moeilijk en bloedering voor doen
Dan is Aids het laatste waar ik me druk om maakquote:
Ik heb wel hele scherpe, de GGD verbazende, tanden jaquote:
Nou weet ik dat alle vampieren homo zijn, maar andersom wist ik nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel hele scherpe, de GGD verbazende, tanden ja
Ik heb wel alle boeken in de Anne Rice seriequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou weet ik dat alle vampieren homo zijn, maar andersom wist ik niet.
Noch Louis, Armand, Daniel, Enkil, Jesse, Akasha, Khaiman, Mael, Marius, Maharet, Mekara, Pandora, Vittorio, wie dan oooook!quote:
Ang3ls bloed is niet te drinken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noch Louis, Armand, Daniel, Enkil, Jesse, Akasha, Khaiman, Mael, Marius, Maharet, Mekara, Pandora, Vittorio, wie dan oooook!NIEMAND!
Dan kan Fok! wel sluitenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan beter naar zijn post his kijken en het account deleten
idd, dit zijn juiste de leuke dingen, intrieste mensen en hun kronkelsquote:
95% van FOK! dus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, dit zijn juiste de leuke dingen, intrieste mensen en hun kronkels.
Ik zag laatst die GotC. Was die niet dat type die ooit pizza's had besteld voor de FOK! Ex? Of een hele stoep met stenen?quote:
Met name de meetingopkomstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |