Zo weinig?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:48 schreef Godtje het volgende:
Lekker originele TT ook. Die hebben we ook pas 120993209 keer gehad
Voorspelbaar, toch grappigquote:
Ach, hij heeft lang haar, schijnt goed te kunnen pijpen, what's the worst that could happenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij biedt jezelf aan als vrijwilliger?
Aidsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, hij heeft lang haar, schijnt goed te kunnen pijpen, what's the worst that could happen.
Van pijpen? Knapquote:
Alsof je hem er niet af bijtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van pijpen? Knap
Moet je heel moeilijk en bloedering voor doen
Dan is Aids het laatste waar ik me druk om maakquote:
Ik heb wel hele scherpe, de GGD verbazende, tanden jaquote:
Nou weet ik dat alle vampieren homo zijn, maar andersom wist ik nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel hele scherpe, de GGD verbazende, tanden ja
Ik heb wel alle boeken in de Anne Rice seriequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou weet ik dat alle vampieren homo zijn, maar andersom wist ik niet.
Noch Louis, Armand, Daniel, Enkil, Jesse, Akasha, Khaiman, Mael, Marius, Maharet, Mekara, Pandora, Vittorio, wie dan oooook!quote:
Ang3ls bloed is niet te drinken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noch Louis, Armand, Daniel, Enkil, Jesse, Akasha, Khaiman, Mael, Marius, Maharet, Mekara, Pandora, Vittorio, wie dan oooook!NIEMAND!
Dan kan Fok! wel sluitenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan beter naar zijn post his kijken en het account deleten
idd, dit zijn juiste de leuke dingen, intrieste mensen en hun kronkelsquote:
95% van FOK! dus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, dit zijn juiste de leuke dingen, intrieste mensen en hun kronkels.
Ik zag laatst die GotC. Was die niet dat type die ooit pizza's had besteld voor de FOK! Ex? Of een hele stoep met stenen?quote:
Met name de meetingopkomstquote:
Toen kwamen er nog mensenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
toen kwamen er nog leuke mensen
Ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
toen kwamen er nog leuke mensen
quote:
Well, even more empty and devoid of meaning anyway.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]Now life is empty and devoid of meaning
Ik wou dat we meer van dit soort users hadden:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Well, even more empty and devoid of meaning anyway..
Vaker in DIG posten. Zitten er zat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wou dat we meer van dit soort users hadden:
[ afbeelding ]
Dat is een lief complimentje voor HW!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach dankzij fok heb ik nu wel de leukste vent ooit gevonden
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een lief complimentje voor HW!
die is ook best ok op zich jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een lief complimentje voor HW!
That's the nicest thing you ever said to mequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die is ook best ok op zich ja
Lucky you, ik moet vanavond bier drinken met allemaal toffe mannen en lekkere wijven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:56 schreef Seikcid het volgende:
Vanavond weer GTA.Best tof was het online vorige keer samen met m'n broertje en een vriend.
Ik zondag en maandag pasquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:56 schreef Seikcid het volgende:
Vanavond weer GTA.Best tof was het online vorige keer samen met m'n broertje en een vriend.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Lucky you, ik moet vanavond bier drinken met allemaal toffe mannen en lekkere wijven.!
World of Warcraftquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Lucky you, ik moet vanavond bier drinken met allemaal toffe mannen en lekkere wijven.!
yeah well, I'm in a good mood todayquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
That's the nicest thing you ever said to me
Klinkt kut ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Die vriend waarmee ik meestal speel heeft teveel vrije tijd. Die is nu echt al 20 ranks uitgelopen.quote:
ZO ken ik je weer, mensenschuw en onzekerquote:
En autistisch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ZO ken ik je weer, mensenschuw en onzeker.
Dat probleem heb ik ook. Sommige zijn van die hardcore gamers, dat hou ik niet bijquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:05 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Die vriend waarmee ik meestal speel heeft teveel vrije tijd. Die is nu echt al 20 ranks uitgelopen.Gelukkig kan je met een lage rank wel jobs doen die normaal pas later vrijkomen.
Sinds ie z'n baan kwijt is gaat het helemaal vlot.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. Sommige zijn van die hardcore gamers, dat hou ik niet bij
Zullen we dezelfde maat hebben toevallig?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:45 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Sinds ie z'n baan kwijt is gaat het helemaal vlot.
Best lekker zoet en ijzerig. Dronk t vroeger geregeldquote:
HIJ VOELDE ZICH ZO VERDOMD ALLEEEEEEENNNNNNN!!!!quote:
Met 120.000 posts voel je je nooit alleen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HIJ VOELDE ZICH ZO VERDOMD ALLEEEEEEENNNNNNN!!!!
DAN MAAK JE MAAR ZIN ARBEIDER!quote:
Het mooie van deze vrijdag is dat ik helemaal niet op mijn werk ben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:34 schreef Iwanius het volgende:
Het mooie aan de vrijdag is dat het een begin is van het weekend en dat vaak ook te merken is aan de inzet die medewerkers hebben gedurende de middag ( na 12:00 uur dus)
Als ik zo klaar ben trek ik deze open, kijken hoe die smaakt: http://www.spitfireale.co.uk/beerquote:
quote:
Bitch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, nu thuis aan het werk, zo eens GTA'en. En daarna bier.
Haat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, nu thuis aan het werk, zo eens GTA'en. En daarna bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |