Gewoon je helm ophouden, ziet niemand je beschaamde gezichtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Haha das wel zuur ja.
Zo kwam ik wel eens zonder benzine te staan in centrum
Ik had dat btw ook nog met de stoppie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:12 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Gewoon je helm ophouden, ziet niemand je beschaamde gezicht
Nee, dat was geen stijlquote:
Waarom op de beurs pas? die dingen haal je op elke hoek van de straat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb nu ff voor 2 tientjes zon setje standaard alpine dopjes gehaald bij de motorzaak laat ik op de beurs wel weer nieuwe aanmeten....
nee zijn niet van die dingen die je tussen je vingers moet rollen. Deze dusquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom op de beurs pas? die dingen haal je op elke hoek van de straat.![]()
Ik heb a.s. zaterdagmiddag een afspraak op de terugweg naar huis vanuit het werk, om afdrukken te maken, dan zou ik ze binnen 10 dagen moeten hebben.![]()
Ik gebruik ze minimaal 6 uur per dag beroepsmatig, en ik heb nu al schrale oortjes van die 'propdoppen', dat werkt dus écht niet
Klinkt erg bekend, maar met mij was het in Bosnië en dan met m'n bakkes (en motor) evt in een auto. Kan er nu om lachen, maar op dat moment zeker niet. Uiteindelijk zat er hoogstens 20 cm tussen m'n voorwiel en de bestuurdersdeur. Precisienoodstop Balkan-style.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:26 schreef KneusTeun het volgende:
Nee, dat was geen stijldat was een "i'm dead" momentje.
250kg aan fiets wat met meer dan 80km/h aankomt zo hard mogelijk stoppen... ik had gelukkig de controle om de boel niet te laten blokkeren. Anders gleed ik waarschijnlijk door rood met me bakkes over het asfalt....
dat het schuim van je zadel vast tussen de billen zitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Klinkt erg bekend, maar met mij was het in Bosnië en dan met m'n bakkes (en motor) evt in een auto. Kan er nu om lachen, maar op dat moment zeker niet. Uiteindelijk zat er hoogstens 20 cm tussen m'n voorwiel en de bestuurdersdeur. Precisienoodstop Balkan-style.
"Are you OK" vroeg de bestuurder van die auto terwijl'ie ijzig kalm z'n auto weer terug van de weg afreed. Ik kon gewoon niks uitbrengen
Sja, dan liggen je prioriteiten idd duidelijk andersquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:21 schreef Salatrel het volgende:
En waar jij ze 6 uur per dag in hebt rij ik woonwerk 20 minuten enkele reis
Olie koelvloeistof en bandenspanningquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:03 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb hier een oude Promotor liggen waarin de motor van een meisje wordt gekeurd.
Eén keer raden welke drie minpunten er zijn geconstateerd.
De laatste is alvast goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:06 schreef klawie het volgende:
[..]
Olie koelvloeistof en bandenspanning
Remvloeistof voor en achter, check.quote:
ketting spannen/smerenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Remvloeistof voor en achter, check.
Het laatste punt doet haar vader altijd voor haar, maar dat is nu ze het huis uit is toch weer een stukje rijden en te veel moeite waardoor ze het laat schieten.
Jawel! 'Elke keer dat smeren en af en toe stellen is niets voor mij, dus dat laat ik lekker aan mijn vader over.'quote:
Ik vertrouw de spanning van mijn voorband nooit helemaal en smeren doe ik trouw elke +/- 400 km.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:17 schreef klawie het volgende:
Ik lijk dan echt een vrouw ik span en smeer ook nooit en pomp nooit me banden op tussen beurten in echt faal
Smeren gewoon als ik een flink stuk heb gereden, even op de bok na een rit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vertrouw de spanning van mijn voorband nooit helemaal en smeren doe ik trouw elke +/- 400 km.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:10 schreef KneusTeun het volgende:
Sala en Deka, laat IJsland maar varen ik heb de nieuwe eindbestemming voor jullie!JeuzesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vind ze niet zo heel erg lekker, heb me laatste toen maar weggegeven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:41 schreef Salatrel het volgende:
Kennen jullie dat filmpje van baronvongrumble waarin hij die doubledecker chocoladereep koopt? Ik heb die vandaag ook op. Fucking lekker
ja ik kocht er 1 en niet een heel pakquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
vind ze niet zo heel erg lekker, heb me laatste toen maar weggegeven.
Ik had mijn ogen weer is groter dan mijn maagquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik kocht er 1 en niet een heel pak
Weer effe wat vertrouwen opbouwenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:50 schreef Piles het volgende:
Morgen mn motor weer ophalenKijken of ik het nog durf na de glijpartij...
Dat is geen keuze hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:01 schreef klawie het volgende:
2keuze's voor morgen
winkelen met 2 dames of de hele dag lkkr touren op de motor
Is wel nodig jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:45 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Weer effe wat vertrouwen opbouwen
Leuk ding, lekker veel power ook, maar niet geschikt om met mijn lange lijf elke dag mee naar mijn werk en terug te rijden. Helaas.. Morgen een Kawa ER-5 proberen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:11 schreef picodealion het volgende:
Vandaag of morgen proefritje op een GSX 1100 F, ben benieuwd.
die is nog kleinerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
Leuk ding, lekker veel power ook, maar niet geschikt om met mijn lange lijf elke dag mee naar mijn werk en terug te rijden. Helaas.. Morgen een Kawa ER-5 proberen.
Dat doe ik ook alquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:58 schreef Dekatria het volgende:
Jongens, praat me es uit het kopen van een klassiekert voor erbij. Ik heb nog 2 reizen te maken, maar ik blijf maar plaatjes kijken en advertenties opsnorren
Gelukkig hebben we geen plek meer om t kwijt te kunnenquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat doe ik ook algevaarlijke hobby om heel MP en speurders uit je kop te kennen qua oldtimers. gaat nog keer geld kosten
staat bijvoorbeeld een leuke GN250 streettracker op MP
op weg naar Leeds kwam ik er een heleboel tegen.....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:46 schreef Gummiebeer het volgende:
Blij dat ik daarnet in het koekblik zat. Kwam een spookrijder tegen!
waar, in boekelo/haaksbergen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:22 schreef KneusTeun het volgende:
gewoon stug volhouden op de rechterbaan! en de pliesie bellen
Zo oldtimers kijken
Hier ook. Maar je kunt "verder gaan op eigen risico".quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:05 schreef Dekatria het volgende:
Ligt MF er bij jullie ook uit trouwens? Google heb het hier geblockt mbt malware.
quote:motor-forum.nl
Als je MF bezoekt met oa Chrome krijg je mogelijk een waarschuwing van Google. We hebben het gefixt en wachten op hercontrole van Google.
Sorry ja, was al weg hequote:Op zondag 20 oktober 2013 11:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar, in boekelo/haaksbergen?
ik ga nu even een ritje op de motor maken en ik denk dat ik in boekelo eens even afstap
bullshit, ik ben 1.85 en ik heb nergens last van.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:36 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ben ongv 1.75 en voor mij was hij al iets te klein
ik heb er ook 1 gehad maar voor mij gevoel was hij klein maar kan voor iedereen anders zijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
bullshit, ik ben 1.85 en ik heb nergens last van.
ooit op gereden?
T was btw mijn er5 waar de proefrit mee gereden werd en dacht niet dat ie tegen viel.
Welke? En wat wil je daarvoor hebben?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:42 schreef klawie het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een setje valbeugels liggen voor een er5
ik heb 1 voor de voorkantquote:
Ik heb geen motorspullies helaasquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:09 schreef klawie het volgende:
[..]
ik heb 1 voor de voorkant
links en rechts 'blok' beschermers
en links en rechts voor de zijkant die maak je vast aan de veerpoot
als je nog mooi motorspul hebt waar ik iets aan heb kunnen we mooi ruilen zijn we beide blij ;p
Eerst je reizen maken en daarna beloon je jezelf met een bij-brommert.quote:
quote:
ja hey uhhh hallo er zijn nog wat niet besproken bestemmingen op de lijst jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Eerst je reizen maken en daarna beloon je jezelf met een bij-brommert.
Uhmz interessant,quote:Op maandag 21 oktober 2013 03:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja hey uhhh hallo er zijn nog wat niet besproken bestemmingen op de lijst ja
35 euro????quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen motorspullies helaas. Dus dat wordt eventueel ruilen tegen geld.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:42 schreef Anne het volgende:
Eerst je reizen maken en daarna beloon je jezelf met een bij-brommert.
Wie zegt niet dat de twee gecombineerd worden?quote:Op maandag 21 oktober 2013 03:43 schreef Salatrel het volgende:
ja hey uhhh hallo er zijn nog wat niet besproken bestemmingen op de lijst ja
http://www.want.nl/custom(...)en-gevaar-op-de-weg/quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:24 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand ervaring met de oude Honda XL500's? '81?
Ga denk ik deze week maar eentje bekijken voor de winter
Erg sexy inderdaad, maar wil hem gewoon houden zo als ie is.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
http://www.want.nl/custom(...)en-gevaar-op-de-weg/
Ik denk dat als je voor specifieke info zoekt je op ADVrider een heel eind komt. Enorm veel kennis en ervaring daar, met uiteenlopende soorten motoren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:24 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand ervaring met de oude Honda XL500's? '81?
Ga denk ik deze week maar eentje bekijken voor de winter
Ja krijg de tip van een maat om 250 te nemen, heeft zelf een XT250 naar Mongolie ofzo gereden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk dat als je voor specifieke info zoekt je op ADVrider een heel eind komt. Enorm veel kennis en ervaring daar, met uiteenlopende soorten motoren.
vandaag weer lekker op mijn eigen fiets.zat toch een stuk comfortabeler dan die cbrquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:32 schreef stinkie het volgende:
Deze week nog even lekker op de motor naar het werk. Prima rijweer vandaag
Met de CBR van een famielid even naar Leedsquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:35 schreef Anne het volgende:
Volgens mij heb ik even iets gemist. Waar ben je naartoe Sala? Voor vakantie? Kamperend? Hoe lang? Wie? Wat? Waar?
Iemand die op de CBR nodig had?quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:42 schreef Anne het volgende:
En wat is er in Leeds dan dat ie daar even naartoe moet?
mijn broer doet zijn PhD aan de uni daar dus die woont er een paar jaar en wilde zijn motor daar hebbenquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:42 schreef Anne het volgende:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:24 schreef Salatrel het volgende:
Een foto van de bezienswaardigheden staat op fb
je valt nu wel door de mand want blijkbaar heb je mijn status update van vrijdagochtend 05:00 niet gelezenquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:42 schreef Anne het volgende:
Daar staat geen verdere info bij manquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je valt nu wel door de mand want blijkbaar heb je mijn status update van vrijdagochtend 05:00 niet gelezen
Die gast heb na 1 middag geen polsen en rug meer over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |