SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interactieve map:
http://gta-5-map.com/
High Resolution maps (niet openen op mobiel tenzij je op wifi zit):
Satelliet (70MB!):
http://blog.damonpollard.(...)ELLITE_8192x8192.png
Atlas (20MB):
http://blog.damonpollard.(...)_ATLUS_8192x8192.png
Roadmap (17MB):
http://blog.damonpollard.(...)OADMAP_8192x8192.png
De blueprint (LE/CE) map bevat 39 geheimen als je er een UV lamp bij houd! Hier zijn ze allemaal te vinden voor degene die helaas niet zo gelukkig zijn om deze map te hebben.
Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers van oud naar nieuw:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
GTAV downloads, wallpapers, handleiding, ifruit app:
http://www.rockstargames.com/V/downloads
Cheats:
http://www.gta5cheats.com/cheats/ps3/
http://www.gta5cheats.com/cheats/xbox-360/
Engels Gametrailers Review: http://www.gametrailers.c(...)-theft-auto-v-review
Nederlandse Tweakers Review: http://tweakers.net/revie(...)ert-meesterwerk.html
Stephen Hawking's legs are nice...
Tipje voor beginners: Vind je iemand die slachtoffer is van een overval/diefstal? Wees de goede burger en help het slachtoffer! Je word er rijkelijk voor beloond (later)!![]()
Zeg wat is er aan de hand dat iedereen ineens van die gigantische kut titels gebruikt voor dit topic.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Sorry.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:45 schreef delano.888 het volgende:
Zeg wat is er aan de hand dat iedereen ineens van die gigantische kut titels gebruikt voor dit topic.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2013 11:17:49 ]![]()
Ligt die Social Club er nog steeds deels uit? Kan geen account aanmaken. Krijg alleen 'Sorry, that is invalid, try again'. Lekker duidelijk weer.
edit; laat maar.. in IE(9) werkt het niet, Firefox wel.![]()
Ik heb m'n bol exemplaar teruggestuurd, en ik heb alsnog die cadeaubon![]()
Ja ja teruggestuurd lang verhaal maar ik heb GTA nog wel hoor
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ik heb nu 2 streetraces gedaan. Nu moet ik die genaamd airport doen maar die is niet te vinden op de map? Iemand een idee ?#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.![]()
Is ook enkel 's nachts met die streetracesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:18 schreef AF_ het volgende:
Ik heb nu 2 streetraces gedaan. Nu moet ik die genaamd airport doen maar die is niet te vinden op de map? Iemand een idee ?![]()
Ik heb mijn 10 euro kadobon van bol.com gekregen, en ik heb de guide al. Wat zal ik in godsnaam ermee gaan halen?![]()
Ben overnieuw begonnen...ik krijg echter na de missie father/son (boot op snelweg) geen nieuwe missie.
Ben alweer helemaal opnieuw begonnen maar wederom geen nieuwe missie.
Iemand een idee?![]()
alleen jammer dat jancees het topic niet heeft geopend hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:36 schreef n00b13 het volgende:
Jezelf een baas noemen is genoeg voor instant karma correctie van -3.000![]()
![]()
Soms heb je even een ziekenhuis bezoekje nodig om je missies weer te zien. Althans, dat heb ik ook eens gehad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:07 schreef Mothzor het volgende:
Opgelost...plotseling verschenen alle missies weer!![]()
Ligt aan xcachet, kan alleen aids maken met haar vingersquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:45 schreef delano.888 het volgende:
Zeg wat is er aan de hand dat iedereen ineens van die gigantische kut titels gebruikt voor dit topic.![]()
't kan aan mij liggen, maar ik vind het bloedirritant als iemand tijdens een missie of iets anders (online) mee rijdt in m'n auto en de hele tijd aan m'n radio gaat zitten. Als ik rebel radio wil luisteren, blijf gvd van m'n radio af, je bent te gast in m'n auto!![]()
Kan dat tijdens een missie dan? Beetje sund opzich, maargoed, vind het gewoon vet irritant ;pquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan steek je hem toch neer. Doe je IRL toch ook als ze aan je radio zitten.![]()
In de instellingen heb ik alle notificaties uit gezet behalve phone alerts omdat je anders geen offline smsjes meer krijgt. Maar nog krijg ik continue die berichtjes dat iemand online een missie start. BLOED irritant. Weet iemand een oplossing?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik zou die herrie van Rebel Radio ook afzetten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
't kan aan mij liggen, maar ik vind het bloedirritant als iemand tijdens een missie of iets anders (online) mee rijdt in m'n auto en de hele tijd aan m'n radio gaat zitten. Als ik rebel radio wil luisteren, blijf gvd van m'n radio af, je bent te gast in m'n auto!![]()
![]()
Haha, ik zat te wachten tot deze reactie zou komen ;pquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zou die herrie van Rebel Radio ook afzetten.![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:01 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha, ik zat te wachten tot deze reactie zou komen ;p![]()
![]()
Convoyquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
Pleur die irritante mensen uit je lijst.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:19 schreef delano.888 het volgende:
In de instellingen heb ik alle notificaties uit gezet behalve phone alerts omdat je anders geen offline smsjes meer krijgt. Maar nog krijg ik continue die berichtjes dat iemand online een missie start. BLOED irritant. Weet iemand een oplossing?![]()
![]()
Under the bridge is niet zo heel moeilijk. je hoeft er maar 25 en bij 2 rivieren liggen er 10 achter elkaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit weekend ga ik voor de 100%![]()
Zie het meeste op tegen de Under The Bridge en KnifeFlights.
#TeamVicky
#TeamGerrie
AF_ is een schatje.![]()
50 toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:08 schreef AF_ het volgende:
[..]
Under the bridge is niet zo heel moeilijk. je hoeft er maar 25 en bij 2 rivieren liggen er 10 achter elkaarNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
En toen..?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:59 schreef Tranquilize het volgende:
22 minuten bij de thriatlon, wilde ik even testen of de lampen van de fiets ook aan en uit konden.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
De lichten van je voertuig uitdoen doe je met het rechterknopje van het d padquote:
De race verlaten doe je met jawel, het rechterknopje van het d pad![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:05 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
De lichten van je voertuig uitdoen doe je met het rechterknopje van het d pad
De race verlaten doe je met jawel, het rechterknopje van het d pad
Moderator DIG
Ik had dan mijn controller door het raam gegooid... Wat een saaie race is dat zegquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:59 schreef Tranquilize het volgende:
22 minuten bij de thriatlon, wilde ik even testen of de lampen van de fiets ook aan en uit konden.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Ik stond ook nog 1e of 2e volgens mij. Werd niet echt boos trouwens, had wel zoiets van ohh wat domquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik had dan mijn controller door het raam gegooid... Wat een saaie race is dat zeg
Denk dat het nog wel even gaat duren voordat ik het opnieuw probeer.
Zijn er trouwens ook nog individuele fiets races? Gewoon wielrennen o.i.d.?![]()
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:17 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Ik stond ook nog 1e of 2e volgens mij. Werd niet echt boos trouwens, had wel zoiets van ohh wat dom
Denk dat het nog wel even gaat duren voordat ik het opnieuw probeer.
Zijn er trouwens ook nog individuele fiets races? Gewoon wielrennen o.i.d.?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Heb eindelijk die Buggatti opgehaald, als ik die nu in de vinewood garage zet en morgen weer ophaal en hem dan ergens parkeer, ben ik hem dan kwijt of gaat hij dan naar de vinewood garage/vehicle impound of ben ik hem dan weer kwijt?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Rebel Radio sowiesoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:39 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]![]()
Of 'If you wanna get to heaven' als je door de politie achtervolgd wordt![]()
![]()
Haha same here, was nog 1e ook. Controller van m'n ps3 kon opeens vliegen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:05 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
De lichten van je voertuig uitdoen doe je met het rechterknopje van het d pad
De race verlaten doe je met jawel, het rechterknopje van het d pad![]()
Oh. nee. Nu verdien ik een instant karma correctie naar -3.000quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:40 schreef boik het volgende:
[..]
alleen jammer dat jancees het topic niet heeft geopend he
Sorry!![]()
![]()
Komt omdat jij daar geen supervisie meer over hebt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:45 schreef delano.888 het volgende:
Zeg wat is er aan de hand dat iedereen ineens van die gigantische kut titels gebruikt voor dit topic.![]()
Aan mij geven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:10 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb mijn 10 euro kadobon van bol.com gekregen, en ik heb de guide al. Wat zal ik in godsnaam ermee gaan halen?![]()
K-rose was idd echt té tofquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:25 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
General lee
Toch kan het niet tippen aan K-Rose![]()
Maar toch op Rebel Radio vind ik Can't Hardly Stand It wel tof nummertje![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:42 schreef Anushaar het volgende:
jammer dat je met die code van bol.com niet de guide kan krijgen![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:48 schreef Anushaar het volgende:
[..]
hij zegt, deze code kan niet gebruikt worden op deze bestelling![]()
Jammer, want dat was mijn plan ook![]()
Hoe kan je een andere auto als personal car kiezen of een andere leuke auto saven? Ik las iets over een tracker installeren en dat je dan een auto ook terug kan vinden, zoals je deze het laatst gewijzigd hebt.
Die Futo blijft echt fantastisch![]()
![]()
![]()
Futoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:08 schreef Meike26 het volgende:
Hoe kan je een andere auto als personal car kiezen of een andere leuke auto saven? Ik las iets over een tracker installeren en dat je dan een auto ook terug kan vinden, zoals je deze het laatst gewijzigd hebt.
in GTA 4 al m'n favoriete auto
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Zelfde als je de strip club wilt verlaten, dan moet je rechts drukken (bij degene met wie je daar bent), maar tegen die rand aanstaan gaat ook met rechts.
Not echt handig.![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heb eindelijk die Buggatti opgehaald, als ik die nu in de vinewood garage zet en morgen weer ophaal en hem dan ergens parkeer, ben ik hem dan kwijt of gaat hij dan naar de vinewood garage/vehicle impound of ben ik hem dan weer kwijt?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Oh. nee. Nu verdien ik een instant karma correctie naar -3.000
Sorry!![]()
![]()
Bij de ene staat geloof ik 'hold >' en de andere 'press >'.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:24 schreef n00b13 het volgende:
Zelfde als je de strip club wilt verlaten, dan moet je rechts drukken (bij degene met wie je daar bent), maar tegen die rand aanstaan gaat ook met rechts.
Not echt handig.![]()
Wel grappig momentje zonet, ik sniperde een gast in zijn kop die in een auto zat. De auto reed vervolgens tegen een muur aan. Ik zag toen dat er benzine uit de auto stroomde, dus ik pak mijn sniper weer en van aan afstandje schoot ik op die lekkende benzine. En jahoor, auto ging helemaal boem.![]()
![]()
Kwijt, mijn bugatti is ook foetsie.quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
En dan zit je thuis lekker te gniffelen ende te genieten zeker ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:31 schreef Tranquilize het volgende:
Wel grappig momentje zonet, ik sniperde een gast in zijn kop die in een auto zat. De auto reed vervolgens tegen een muur aan. Ik zag toen dat er benzine uit de auto stroomde, dus ik pak mijn sniper weer en van aan afstandje schoot ik op die lekkende benzine. En jahoor, auto ging helemaal boem.![]()
Moet nog even wachten ik sniper mag kopen, ben pas op level 12![]()
Daarom, voor mij ook. Auto drift wel iets meer dan in GTA4, maar bij LS Customs kan je hem wel mooi personaliserenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:09 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Futoin GTA 4 al m'n favoriete auto
De two-tone lak combinaties zijn echt top bij dit bakkie
![]()
![]()
Dat is voor GTA: Online, kan je een tracker op het voertuig aanbrengen bij LS Customs, dan wordt dat je persoonlijke auto. Ik heb dezelfde vraag, maar dan voor singleplayer. Wil de standaard auto van Trevor veranderen maar tot nu toe nog geen geluk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:08 schreef Meike26 het volgende:
![]()
Voorzichtig mee zijn dus. En gekochte vliegtuigen die je crasht, kwijt of komen die weer in je hangar?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kwijt, mijn bugatti is ook foetsie.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Waarom zou je Trevors auto willen veranderen? Die is epic! Zeker als je hem mooi tuned. Ik heb hem verder ook zo geverfd dat je niks van die slijtage plekken meer ziet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:32 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat is voor GTA: Online, kan je een tracker op het voertuig aanbrengen bij LS Customs, dan wordt dat je persoonlijke auto. Ik heb dezelfde vraag, maar dan voor singleplayer. Wil de standaard auto van Trevor veranderen maar tot nu toe nog geen geluk.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Als je een voertuig koopt staat hij dan niet onbeperkt in je garage? Het stuntvliegtuigje dat ik kocht kan ik steeds pakken in de hangar.![]()
Omdat ik er op uitgekeken ben? Ik zeg toch niet dat de auto zelf slecht is, ik zeg alleen dat ik een andere wil. Voornamelijk wat snellere.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom zou je Trevors auto willen veranderen? Die is epic! Zeker als je hem mooi tuned. Ik heb hem verder ook zo geverfd dat je niks van die slijtage plekken meer ziet.![]()
En waar heb je auto dealers?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Als je een voertuig koopt staat hij dan niet onbeperkt in je garage? Het stuntvliegtuigje dat ik kocht kan ik steeds pakken in de hangar.Of kan je alleen maar via Eyefind kopen?
![]()
Is inderdaad net te traag.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:17 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Omdat ik er op uitgekeken ben? Ik zeg toch niet dat de auto zelf slecht is, ik zeg alleen dat ik een andere wil. Voornamelijk wat snellere.![]()
Ik heb tot nu toe alleen 2 vliegtuigen en een tank online gekochtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:17 schreef Chef_M het volgende:
[..]
En waar heb je auto dealers?Of kan je alleen maar via Eyefind kopen?
![]()
![]()
Hmm t zal wel aan mij liggen dan maar met alle upgrades (vooral de turbo help ontzettend) vind ik hem meer dan snel genoeg.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:17 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Omdat ik er op uitgekeken ben? Ik zeg toch niet dat de auto zelf slecht is, ik zeg alleen dat ik een andere wil. Voornamelijk wat snellere.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Michael heeft ook gewoon een klote wagen, tenminste, waar ik nu ben, die zwarte. Franklin heeft de lekkerste bak, joh, want sportwagen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hmm t zal wel aan mij liggen dan maar met alle upgrades (vooral de turbo help ontzettend) vind ik hem meer dan snel genoeg.![]()
Ik vind alle 3 de auto's, mits volledig geupgrade, meeeeeeeer dan goed en snel genoeg. Never dat ik een veyron oid als 1 van die auto's wil, aangezien ik ze continue gebruik in missies enz, is dat waarschijnlijk vaker onhandig dan handig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Michael heeft ook gewoon een klote wagen, tenminste, waar ik nu ben, die zwarte. Franklin heeft de lekkerste bak, joh, want sportwagen.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Waarom zou dat onhandig zijn? Veyron is het uiterste, maar ik rijd verder het liefst in een sportwagen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vind alle 3 de auto's, mits volledig geupgrade, meeeeeeeer dan goed en snel genoeg. Never dat ik een veyron oid als 1 van die auto's wil, aangezien ik ze continue gebruik in missies enz, is dat waarschijnlijk vaker onhandig dan handig.![]()
Ik heb dus KPN en elke keer als ik online wil gaan spelen zegt hij dat de servers unavailable zijn. Is hier al een oplossing voor?![]()
Ziggoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:58 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik heb dus KPN en elke keer als ik online wil gaan spelen zegt hij dat de servers unavailable zijn. Is hier al een oplossing voor?
Online werkt bij mij foutloos
Moderator DIG
Ik zou naar het GTA Online topic gaan als ik jou wasquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:13 schreef PeterPastoor het volgende:
Ahaa gelukt. Kan ik iemand joinen hier?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Net die eerste Lester assasination missie gedaan. Mooie winst mee gemaakt. Al bedenk ik me nu dat ik beter had kunnen wachten tot de laatste heist, zodat ik meer had kunnen investeren.Ach ja, dat doe ik wel met die andere Lester missies.
Kan je eigenlijk die stockprices ook op een andere manier beïnvloeden door bepaalde handelingen te verrichten in het spel?Feyenoord Rotterdam![]()
jep, ik heb er zelfs nog pagga op geslaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:04 schreef Meike26 het volgende:
[..]
En dan zit je thuis lekker te gniffelen ende te genieten zeker ?![]()
Moet nog even wachten ik sniper mag kopen, ben pas op level 12![]()
Lekkerste by far auto is toch de Volticquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom zou dat onhandig zijn? Veyron is het uiterste, maar ik rijd verder het liefst in een sportwagen.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
wat een wagen inderdaadquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:56 schreef n8n het volgende:
[..]
Lekkerste by far auto is toch de Voltic
[ afbeelding ]die kracht
Moderator DIG
dikke turbo turboquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wat een wagen inderdaaddie kracht
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Je kan de tweede Heist niet eens doen zonder de eerste lester assasinationquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Net die eerste Lester assasination missie gedaan. Mooie winst mee gemaakt. Al bedenk ik me nu dat ik beter had kunnen wachten tot de laatste heist, zodat ik meer had kunnen investeren.Ach ja, dat doe ik wel met die andere Lester missies.
Kan je eigenlijk die stockprices ook op een andere manier beïnvloeden door bepaalde handelingen te verrichten in het spel?
Ik bedacht me ook later pas dat ik met alle personages aandelen had moeten kopen![]()
Moderator DIG
Hij is toch elektrisch? Niks turboquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
ohquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is toch elektrisch? Niks turbo“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ze zeggen van wel. Maar is me nog noet geluktquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan je eigenlijk die stockprices ook op een andere manier beïnvloeden door bepaalde handelingen te verrichten in het spel?#TeamVicky
#TeamGerrie
AF_ is een schatje.![]()
Weet iemand hier trouwens of je de z-type kan vinden op de map? Of moet je hem echt kopen#TeamVicky
#TeamGerrie
AF_ is een schatje.![]()
Inpound.quote:Ik heb wel de auto gemod, misschien dat die daarom altijd weer op te halen is bij de inpound.
Heb nu met alle personages een Veyron, heerlijke auto om in te rijden.![]()
Heb ik ook niet gedaan. Maar boeiend. Gister verhaal uitgespeeld. Mooi einde.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan de tweede Heist niet eens doen zonder de eerste lester assasination
Ik bedacht me ook later pas dat ik met alle personages aandelen had moeten kopen![]()
Nu 37 mil per persoon ongeveer dus binnenkort maar wat shit kopen en dan ben ik er waarschijnlijk na een uur op uitgekeken. Tijd voor The Last of Us.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Wat is die default auto van Franklin? Die heb ik gemod en is echt heerlijk!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inpound.Ik heb wel de auto gemod, misschien dat die daarom altijd weer op te halen is bij de inpound.
Heb nu met alle personages een Veyron, heerlijke auto om in te rijden.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Moderator DIG
Ik ga er waarschijnlijk nog wel even over doen, gaat bij mij zo traag, zoveel dingen te doen in het spel dat ik soms niet eens aan de story toe kom. Ben nu op 50% en m'n doel is 100quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan. Maar boeiend. Gister verhaal uitgespeeld. Mooi einde.
Nu 37 mil per persoon ongeveer dus binnenkort maar wat shit kopen en dan ben ik er waarschijnlijk na een uur op uitgekeken. Tijd voor The Last of Us.
Moderator DIG
Wie moest ik pmen om in de fok crew geaccepteerd te worden?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
roemeen13 denk ikquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:06 schreef delano.888 het volgende:
Wie moest ik pmen om in de fok crew geaccepteerd te worden?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Uitgespeeld. Goed einde enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor degene die de 100% hebben gehaald, hoeveel uur hebben jullie erover gedaan?Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Ik heb de lester missies ook tot op het laatst bewaard. Alle 3 de personages hebben nu elk zo'n 150 M en ik moet nog 1 lester missie spelen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Al bedenk ik me nu dat ik beter had kunnen wachten tot de laatste heist, zodat ik meer had kunnen investeren.Ach ja, dat doe ik wel met die andere Lester missies.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Wat is de beste manier om nog aan wat geld te komen? Bedacht me te laat om die Lester missies te bewaren tot het eind waardoor ik nu op ongeveer 120M per persoon zit, en gezien ik nog wel het een en ander moet kopen kan ik nog wat extra geld wel gebruiken.
Ik zat zelf te denken aan de post busjes van een bedrijf te slopen, vervolgens daar al mijn geld investeren en dan de andere kapot maken. Geeft dit ook echt een beetje goed geld of valt dit mee?![]()
Ik heb het laatste geprobeerd maar bij mij bleef de markt hetzelfdequote:Op zondag 20 oktober 2013 13:13 schreef Thizzlor het volgende:
Wat is de beste manier om nog aan wat geld te komen? Bedacht me te laat om die Lester missies te bewaren tot het eind waardoor ik nu op ongeveer 120M per persoon zit, en gezien ik nog wel het een en ander moet kopen kan ik nog wat extra geld wel gebruiken.
Ik zat zelf te denken aan de post busjes van een bedrijf te slopen, vervolgens daar al mijn geld investeren en dan de andere kapot maken. Geeft dit ook echt een beetje goed geld of valt dit mee?
#TeamVicky
#TeamGerrie
AF_ is een schatje.![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:16 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik heb het laatste geprobeerd maar bij mij bleef de markt hetzelfdehoe moet ik nu ooit alle properties gaan kopen en nog geld overhouden om auto's te modden om ze vervolgens te slopen
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: