Maar net hoe je het bekijkt idd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is niet lang, maar op mijn leeftijd dan weer wel.
[..]
Hoe is de VS dan?
Canada lijkt mij ook tof.
Idem voor Londen, ik zou er echt heel graag willen wonen maar daar kom ik niet zo snel binnen. Wie weet...
De VS is leuk maar allemaal een beetje overdreven qua gedrag. Extreem vriendelijk etc. Het voelt een beetje nep aan eigenlijk maar wellicht zie ik dat verkeerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is niet lang, maar op mijn leeftijd dan weer wel.
[..]
Hoe is de VS dan?
Canada lijkt mij ook tof.
Idem voor Londen, ik zou er echt heel graag willen wonen maar daar kom ik niet zo snel binnen. Wie weet...
Waarom zou je het willen en wie is iedereen anders dan VA en ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:43 schreef Dearest het volgende:
HOEZO KRIJGT IEDEREEN GRIEPSPUIT EN IK NIET
WAT IS DEZEN
heb je niet nodig johquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:43 schreef Dearest het volgende:
WAT IS DEZEN
Ik had oogcontact met een jongenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:29 schreef richolio het volgende:
Ik had best veel oogcontact met een verdomd leuk meisje in de bus. Maar ik als grafautist durfde natuurlijk weer niks.
Je bent al opgegevenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:43 schreef Dearest het volgende:
WAT IS DEZEN
Minder moeilijk? Ik sta altijd open voor banentips. Londen is ook veel dichterbij dan Lissabon en dat heeft ook wel wat, ik kan dan makkelijker een weekje naar NL als ik er langer blijf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
De VS is leuk maar allemaal een beetje overdreven qua gedrag. Extreem vriendelijk etc. Het voelt een beetje nep aan eigenlijk maar wellicht zie ik dat verkeerd.
London is minder moeilijk dan je denkt waarschijnlijk.
Geneukt?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:44 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik had oogcontact met een jongenoh jee
Nou ik ben vanaf eind zomervakantie al aan en af verkouden steeds dus het lijkt me niet zo onverstandigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou je het willen en wie is iedereen anders dan VA en ik
Ja, het reizen is veel makkelijker en goedkoper. Je leeftijd zit een beetje tegen (jong) maar kijk eens op sites als Gumtree.comquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Minder moeilijk? Ik sta altijd open voor banentips. Londen is ook veel dichterbij dan Lissabon en dat heeft ook wel wat, ik kan dan makkelijker een weekje naar NL als ik er langer blijf.
Ik krijg het omdat ik astma heb grquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou je het willen en wie is iedereen anders dan VA en ik
Gumtree ken ik al maar kwam ik veelal op Au-Pair en Salesmanagers e.d. uit. En ik heb natuurlijk een goede locatie nodig, ik wil wel Arsenal kunnen bezoeken dus Islington zou baas zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het reizen is veel makkelijker en goedkoper. Je leeftijd zit een beetje tegen (jong) maar kijk eens op sites als Gumtree.com
Ik heb ook astmaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg het omdat ik astma heb gr
Hier (UK) krijgen alleen mensen in een risicogroep het. Hartaandoening, longproblemen, diabetes en 65+. Lastig dat je veel verkouden bent maar als je je zorgen maakt kun je toch praten met je huisarts?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:45 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nou ik ben vanaf eind zomervakantie al aan en af verkouden steeds dus het lijkt me niet zo onverstandigEn euh, mensen buiten de computer?
heet je in het echt ook JanCees?quote:
Same!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg het omdat ik astma heb gr
Dat wordt fantasieneuken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee, hij durfde geen move te maken, dat zegt ie net.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
heet je in het echt ook JanCees?
Islington is duur en Arsenal is ook goed te bereiken als je buiten Islington woont. Een half uurtje reizen is helemaal niets geks hier in London hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gumtree ken ik al maar kwam ik veelal op Au-Pair en Salesmanagers e.d. uit. En ik heb natuurlijk een goede locatie nodig, ik wil wel Arsenal kunnen bezoeken dus Islington zou baas zijn
Klopt dan ook wel weer, zijn er goedkope doch redelijk veilige-goede wijken dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Islington is duur en Arsenal is ook goed te bereiken als je buiten Islington woont. Een half uurtje reizen is helemaal niets geks hier in London hoor![]()
Ik mag na de zomer ook naar Londen voor stagequote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Islington is duur en Arsenal is ook goed te bereiken als je buiten Islington woont. Een half uurtje reizen is helemaal niets geks hier in London hoor![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier (UK) krijgen alleen mensen in een risicogroep het. Hartaandoening, longproblemen, diabetes en 65+. Lastig dat je veel verkouden bent maar als je je zorgen maakt kun je toch praten met je huisarts?
Ik heb geen idee of je er baat bij zou hebben verder
Vind het dus een beetje gek, want normaal krijgen we wel elk jaar een oproep (mijn vader en mijn broertje hebben ook astma en die hebben ook nog niet gehad). Zal er even achteraan bellen als mijn vader en broertje het ook nodig achtenquote:
Ja zit deze week in romequote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat wordt fantasieneuken.
Inb4 Spatieloos.
Btw, ik zie zwerty echt nooooit meer. Leeft die nog?
Ja, en ook in Islington is vast wel iets betaalbaars te vinden. Alleen niet in N1. Maar misschien wel in N7 of meer richting Finsbury Park. Ik zal eens nadenken voor jequote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt dan ook wel weer, zijn er goedkope doch redelijk veilige-goede wijken dan?
En als jij op Gumtree iets voorbij ziet komen voor mij, graag.
Ben goed met talen, schrijven, evt. tekenen e.d. en goed met mensen (sociaal)
Thnxquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en ook in Islington is vast wel iets betaalbaars te vinden. Alleen niet in N1. Maar misschien wel in N7 of meer richting Finsbury Park. Ik zal eens nadenken voor je
10 weken is lang zat voor een eerste keer waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik mag na de zomer ook naar Londen voor stage
Maar dan is het voor 10 weken ipv 20
Als je het normaal wel krijgt zou ik er inderdaad over bellenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
Vind het dus een beetje gek, want normaal krijgen we wel elk jaar een oproep (mijn vader en mijn broertje hebben ook astma en die hebben ook nog niet gehad). Zal er even achteraan bellen als mijn vader en broertje het ook nodig achten
Ja kan het jaar daarop nog een keer gaan natuurlijk. Maar mag maar 1 keer gebruik maken van subsidie. En dat is wel nodig aangezien het niet even niks is om daar voor 10/20 weken te gaan wonenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
10 weken is lang zat voor een eerste keer waarschijnlijk
http://www.teleportmyjob.(...)GcnroCFU_HtAodWwMA5Qquote:
Hier wonen is inderdaad je grootste kostenpost. Ben benieuwd van hoe en watquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja kan het jaar daarop nog een keer gaan natuurlijk. Maar mag maar 1 keer gebruik maken van subsidie. En dat is wel nodig aangezien het niet even niks is om daar voor 10/20 weken te gaan wonen
doe es normal zemmelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
flikker eens heel gauw op
Hoe en wat?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier wonen is inderdaad je grootste kostenpost. Ben benieuwd van hoe en wat
nee geen zin inquote:
Hey tof, dankjewel!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:52 schreef Dearest het volgende:
[..]
http://www.teleportmyjob.(...)GcnroCFU_HtAodWwMA5Q
Volgensmij is dit een beetje hetzelfde idee als wat je nu doet, ze baseren het werk op je cv en op wat jou leuk lijkt om te doen en dan krijg je een telefoon interview.
meen je dat nu?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ie daar mee bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |