Ik zie nu dat ik een fout heb gemaakt het moet zijn Maandag, Dinsdag, Donderdag Vrijdag dus Woensdag als rustdag en het weekend niks.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan ga je veel te veel doen met 4 dagen achter elkaar trainen. Het is Ma push, Di pull, Do legs, Zo push, Ma pull, Wo legs. Enz.
Ik denk dat je beter naar een UB/LB schema kan kijken als je 4 dagen wil trainen.
Zelf had ik bewust gekozen voor Pull Push ipv Push Pull.... omdat ik het niet fijn vond een dag na zwaar deadliften zwaar te moeten gaan squatten... vandaar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:00 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou er een Push Pull Legs van maken.
Ik zie op mijn telefoon geen schema oid, zal het vanavond eens op mijn computer openen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon het programma volgen. http://startingstrength.w(...)ce/Beginner_Programs
Ah okee. Het is een simpel schema:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:53 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ik zie op mijn telefoon geen schema oid, zal het vanavond eens op mijn computer openen.
will be watching your progress closely! sicke taper geneticsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:08 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nice man, je bent een baas trouwens. Mooi om te lezen wat voor brute resultaten (en progressie!) je kunt pakken als je er zoveel dedication, onderzoek en planning in stopt. Cheapeau breh.
Aha!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah okee. Het is een simpel schema:
Workout A
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
Workout B
3x5 Squat
3x5 Press
5x3 Power cleans
Maandag A, woensdag B, vrijdag A, maandag B woensdag A, vrijdag B, enz.
Je kan de bar aan wat luchthaakjes ophangen en er dan onder gaan staan...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:25 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Aha!
Maar dan nog de vraag , stel je squat 50kg, hoe krijg je die in je nek dan?
En moet even met voetbal kijken dat ik m'n benen de dag erna nog kan gebruiken
haha nice!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:26 schreef seto het volgende:
Shit, gister nog even speed deadlifts geprobeerd na mijn normale deadlifts. Zieke DOMS in mijn traps momenteel
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kan de bar aan wat luchthaakjes ophangen en er dan onder gaan staan...
Maar serieus: lees je even in in de oefeningen voor je begint te liften.
Yep, maar ze zijn zeker wel leuk om te doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha nice!
killing shit ofniet?
goed voor de explosiviteitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:38 schreef seto het volgende:
[..]
Yep, maar ze zijn zeker wel leuk om te doen.
Wat is het geworden, je nieuwe schema?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:38 schreef Questular het volgende:
Tijd om het trainen op een hoger "nivo" te brengen. Samen met een nieuw schema gaat er vanaf nu ook een schrift mee naar het sporten waarin (dankzij Exrx) een omschrijving van de oefening bijstaat en waarin ik mn progressie kan bijhouden
Ik ga toch voor een push/pull schema waar ik mn benen ook tijdens de push/pull dagen train.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat is het geworden, je nieuwe schema?
Gewoon clean&jerk vanaf de grond doen en dan langzaam in je nek laten zakken, althans zo doe ik het altijd bij m'n squats.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lijkt mij een beetje veel, zie je zelf nog wel door de bomen het bos?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik ga toch voor een push/pull schema waar ik mn benen ook tijdens de push/pull dagen train.
En dan Maandag Push A
Dinsdag Pull B
Woensdag rust
Donderdag Push B
Vrijdag Pull B
Dit is de uitgangs positie
Push A
Benen
Squats
Lunges
Schouders
DB press
Borst
Benchpress flat
Benchpress DB incline
Triceps
Pushdown
Pull B
Rug
Deadlift
Barbell Bent Over Row
Side Laterals
DB Bentover LateralRaises
Traps
Shrugs
Biceps
Barbell Curl/ Preacher Curl
Push B
Benen
Squats
Calf Raises
Schouders
Military press
Borst
DB Benchpress
Incline Benchpress
Triceps
CG benchpress
Skullcrusher
Pull B
Rug
Deadlift
Pull up
Pull down
DB Bentover/ LateralRaises
Traps
Shrugs
Biceps
Barbell Curl/ Preacher Curl
Waarschijnlijk aangevuld met 1 of 2 been isolatie oefeningen mocht ik vinden dat mn benen te weinig "aandacht" krijgen.
Ik zie mezelf niet 100+ kg clean&jerken. Beter fix je gewoon een rackquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon clean&jerk vanaf de grond doen en dan langzaam in je nek laten zakken, althans zo doe ik het altijd bij m'n squats.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet 100+ kg clean&jerken. Beter fix je gewoon een rack
tussen de 6-8 oefeningen vind ik best meevalen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:25 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Lijkt mij een beetje veel, zie je zelf nog wel door de bomen het bos?
Die ik ook! Doe vanavond even cardio en daarna ga alles even doornemenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je voor een vroege dood van je CNS gaat moet je het vooral doen. Het is veel te veel compound op een dag, dit hou je niet lang uit en is zelfs niet goed voor je.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:19 schreef Questular het volgende:
-knip-
Waarschijnlijk aangevuld met 1 of 2 been isolatie oefeningen mocht ik vinden dat mn benen te weinig "aandacht" krijgen.
Inderdaad leuk in het begin als het gewicht nog nihil is, daarna ga je kapot.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je voor een vroege dood van je CNS gaat moet je het vooral doen. Het is veel te veel compound op een dag, dit hou je niet lang uit en is zelfs niet goed voor je.
In het begin zal het nog wel gaan, maar dan loop je al snel vast in de zin dat je geen progressie meer maakt. Dat frustreert dus ga je nog harder proberen, waardoor je helemaal vastloopt en je bed niet eens meer uit wil. En het trainen voor gezien houdt omdat je denkt dat het niks voor je is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Inderdaad leuk in het begin als het gewicht nog nihil is, daarna ga je kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |