Ik zou eens een topic in BUG openen. Het lijkt wel alsof je alleen op posts van 3 jaar of ouder kan posten....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat een geweldig mooi geschoten en...bewerkte foto. Chapeau !
Van Tweakers.quote:20 t/m 26 oktober 2013 is de laatste week van de zomertijd dit jaar.
In deze periode is het 's avonds al donker tussen 19:00 en 21:00, tijdstip waarop het panorama terras op Schiphol dan nog open is. Zodra de wintertijd op 27 oktober in gaat, is dat afgelopen. Dan sluit het terras om 17:00.
Vet! Jammer dat het idd zo ver weg is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:24 schreef Iemand91 het volgende:
Even tussendoor voor de liefhebbers:
[..]
Van Tweakers.
Het is dat ik zo'n takke eind van Schiphol woon maar anders was ik wel even gegaan. Toch uniek om de bedrijvigheid van Schiphol in het donker te zien (en fotograferen).
Shots als dit:
[ afbeelding ]
Bron.
Hetzelfde mag over jou gezegd worden!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 06:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jij bent er ook steeds lekker vroeg bij!
Soms verklaar ik mezelf ook voor gek dat ik dit nog elke ochtend, vrijwillig, doequote:Op woensdag 23 oktober 2013 06:36 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Hetzelfde mag over jou gezegd worden!
Je hebt inderdaad nog gekkere mensenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Mwah, valt nog mee. Is eigenlijk uitslapen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Mwah, valt nog mee. Is eigenlijk uitslapen.
Iemand moet elke ochtend even de SC aanslingeren toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:28 schreef kanovinnie het volgende:
Is dit het nieuwe goedemorgentopic geworden?
Neuh, meestal kijk ik of ik het wil en of ik het kan betalen. Zijn beide antwoorden ja>kopen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:56 schreef Xilantof het volgende:
kennen jullie dat? dat weet wat je wilt kopen (een lens), maar dan toch gaat bedenken of je dat geld niet beter aan iets anders kunt uitgeven
Jaa!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:56 schreef Xilantof het volgende:
kennen jullie dat? dat weet wat je wilt kopen (een lens), maar dan toch gaat bedenken of je dat geld niet beter aan iets anders kunt uitgeven
Ja ik heb nu zo'n soortgelijk iets.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:56 schreef Xilantof het volgende:
Zo gaat het bij mij ook wel. Maar bij bepaalde bedragen kun je er toch wel meerdere leuke dingen van doen... En dan is er toch eventjes twijfel...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, meestal kijk ik of ik het wil en of ik het kan betalen. Zijn beide antwoorden ja>kopen.
quote:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik heb nu zo'n soortgelijk iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |