FOT / [centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera #30quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:49 schreef kanovinnie het volgende:
Waar is dat "help mij een camera uit te kiezen topic" ookweer? Kan 'm zo snel nie vinden
FOT / Centraal klaagtopic over alles wat je dwarszit rond fotograferen #2quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:13 schreef Uncle het volgende:
Ergernisje van gisteravond. Broodfotografen die (continu) publiekelijk 'opscheppen' over hoe goed een 1DX wel niet is terwijl deze amateur betere platen uit zijn D3s trekt.![]()
Is er al een FOT KLB topic?
D3s is ook een beest van een body hoor. En professionals zijn imo flink verzuurd de laatste jaren. Vroeger kwamen ze gewoon met veel minder kwaliteit weg, en nu niet meer, dat is de essentie van de klachten...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:13 schreef Uncle het volgende:
Ergernisje van gisteravond. Broodfotografen die (continu) publiekelijk 'opscheppen' over hoe goed een 1DX wel niet is terwijl deze amateur betere platen uit zijn D3s trekt.![]()
Is er al een FOT KLB topic?
Ogh dat is wel zonde. Arm menneke. Hoe oud is hij?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
Trouwens net wel lullig, collega had haar zoontje mee vandaag. Die kwam ff bij ons.
Dus wij vragen aan 'm of hij betaald kreeg (want hij ging koffie halen). Zegt ie nee, en daarna een verhaal dat zijn moeder 0 centjes overhad.
Dingen die je niet wilt weten
Toen hebben we maar verteld dat wij geen centjes hebben omdat we dat aan onze vrouw/vriendinnen moeten geven
En niet even per gehaalde koffie 50cent schuiven?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
Trouwens net wel lullig, collega had haar zoontje mee vandaag. Die kwam ff bij ons.
Dus wij vragen aan 'm of hij betaald kreeg (want hij ging koffie halen). Zegt ie nee, en daarna een verhaal dat zijn moeder 0 centjes overhad.
Dingen die je niet wilt weten
Toen hebben we maar verteld dat wij geen centjes hebben omdat we dat aan onze vrouw/vriendinnen moeten geven
7quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ogh dat is wel zonde. Arm menneke. Hoe oud is hij?
Neuh. En ik heb weinig met kattenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:19 schreef freud het volgende:
[..]
En niet even per gehaalde koffie 50cent schuiven?
On another note, een 24 jaar oude (!) kat:
[ link | afbeelding ]
Niet echt een leeftijd waarop je dat hoort te weten. Mijn inziens dan he.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
7
Weet blijkbaar nog niet wat je wel en niet kan zeggen. Maargoed, hoeveel er van waar is weet ik ook niet. Misschien wilde hij speelgoed en vond zijn moeder dat geen goed idee.
[..]
Neuh. En ik heb weinig met kattenDaar heb ik Puala voor. Maar 24 is vrij oud toch?
Tsjah, als er geen geld thuis is dan snapt dat kind dat ook op een gegeven moment wel. Wat ik wel geleerd heb is dat er duizenden manieren zijn om een kind op te voeden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet echt een leeftijd waarop je dat hoort te weten. Mijn inziens dan he.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, als er geen geld thuis is dan snapt dat kind dat ook op een gegeven moment wel. Wat ik wel geleerd heb is dat er duizenden manieren zijn om een kind op te voeden.
Tijgerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:19 schreef freud het volgende:
[..]
En niet even per gehaalde koffie 50cent schuiven?
On another note, een 24 jaar oude (!) kat:
[ link | afbeelding ]
Gemiddeld worden katten 14-16 dus flink bejaard ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
7
Weet blijkbaar nog niet wat je wel en niet kan zeggen. Maargoed, hoeveel er van waar is weet ik ook niet. Misschien wilde hij speelgoed en vond zijn moeder dat geen goed idee.
[..]
Neuh. En ik heb weinig met kattenDaar heb ik Puala voor. Maar 24 is vrij oud toch?
En van die j in bejaard kan je ook een h makenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:55 schreef freud het volgende:
[..]
Gemiddeld worden katten 14-16 dus flink bejaard ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ja! Geweldig dat ze nog een firmware update geven voor de X100quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:51 schreef Ener-G het volgende:
Yeah.. Firmware 2.00 uit, eindelijk focus peaking op de X100
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En van die j in bejaard kan je ook een h maken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is inderdaad wel een vrijdagmiddaggrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En van die j in bejaard kan je ook een h maken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
Mooie foto. En als ie straks dichtgaat wegens IceDome een mooie Urbexlocatiequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:41 schreef Uncle het volgende:
Nog mensen met foto plannen vandaag?
Hier vandaag weer een avondje schaatsers schieten in het fotogenieke Thialf![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:41 schreef Uncle het volgende:
Nog mensen met foto plannen vandaag?
Hier vandaag weer een avondje schaatsers schieten in het fotogenieke Thialf![]()
[ afbeelding ]
Als je dan ook bovenin de dakstellage kunt lopenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mooie foto. En als ie straks dichtgaat wegens IceDome een mooie Urbexlocatie
Ze zochten toch nog plek voor uitgeprocereerde asielzoekers?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mooie foto. En als ie straks dichtgaat wegens IceDome een mooie Urbexlocatie
Sowieso is er in Friesland voldoende ruimte voor asielzoekers,quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:39 schreef freud het volgende:
[..]
Ze zochten toch nog plek voor uitgeprocereerde asielzoekers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |