bij ons niet anders.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar werkt met minimaal drie jaar dat je stabiel inkomen hebt wat aantoonbaar moet zijn bij de belastingdienst etc. Anders had ik ook wel in de vrije sector kunnen kijken, maar daar kom ik dus nog niet aan
Luie student!quote:
Haten op Canon als Nikon user. Dat je dat doet is wel klachtwaardig jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:13 schreef Uncle het volgende:
Ergernisje van gisteravond. Broodfotografen die (continu) publiekelijk 'opscheppen' over hoe goed een 1DX wel niet is terwijl deze amateur betere platen uit zijn D3s trekt.![]()
Is er al een FOT KLB topic?
Ik moet wel heel vaak een emo.gif gezicht trekken irl als mensen beweren dat je met een 350D van hun oma ook hele mooie foto's kan maken en dat al die lenzen die ik heb toch nergens goed voor zijn. Om vervolgens op hun schermpje mooie foto's te laten zien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:18 schreef Uncle het volgende:
Ik haat helemala nergens op, en ik ben er overigens wel van overtuigd dat een 1DX beter is dan een D3s maar dan moet je je punt maken met goede foto's![]()
En voor de goede vrede langs de baan kan ik het beter een beetje voor mezelf houden. Dus hier wat frustraties delen werkt dan beter
Bier zuipen feesten en toen was het weer weekend ^^quote:
Dan heb je het zwaar hierquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:27 schreef Uncle het volgende:
Amateurs met een grote bek uit ontwetendheid kan ik prima mee leven. Proffesionals met een grote bek uit arrogantie niet zo...
Lief dagboekquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben de oplader van mijn camcorder krijt.. ligt altijd op dezelfde plek.. behalve nu...
Ja precies,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |