Dat moet net andersom volgens IT Crowdquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Did you try to turn it on and off again?
Scherp. Werkte in Amerika ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat moet net andersom volgens IT Crowd
ik moet binnenkort ook aan de tablet en of hippe foonquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef Paladijn het volgende:
Hij moet het straks wel doen .Neovo., ik heb nog testers nodig voor mijn Leeuwarder bios app!
Beide natuurlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik moet binnenkort ook aan de tablet en of hippe foon
Hij doet het nog steeds niet. Ik laat hem nu eerst wel een nachtje laden, maar ben bang dat ie stuq isquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook... heb hem niet open gehad destijds omdat ie nog in zijn case zit. Langer laden en opnieuw proberen te starten werkte bij mij wel. Probeer anders ook eens te starten met volume down + power?
In dat geval zou ik hem van de stroom halen en eens openmaken om te kijken of de stekker wel goed zit... Maar dat had je blijkbaar al gedaan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:23 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hij doet het nog steeds niet. Ik laat hem nu eerst wel een nachtje laden, maar ben bang dat ie stuq is
nieuwe laptop komt er ook, mar dat is om thuis en op locatie fatsoenlijk te kunnen werken. slimme foon/tablet is om altijd op de hoogte te zijn en eventueel een previewfoto de wereld in de kunnen sturen, plus natuurlijk live verslag doen bij evenementen zonder perskamerquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:23 schreef Paladijn het volgende:
Dan zou ik niet overstappen op tablet, maar een redelijk snel, doch klein laptopje met veel geheugen nemen. Fotobewerkings-software op android/iOS wordt wel beter, maar is nog mijlenver van photoshop/lightroom verwijderd. Om het maar niet over het importeren van de foto's te hebben...
Al geprobeerd ja,quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
In dat geval zou ik hem van de stroom halen en eens openmaken om te kijken of de stekker wel goed zit... Maar dat had je blijkbaar al gedaan?
Andere lader geprobeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Vraag het anders eens op tweakers of XDA... wie weet heeft iemand daar nog tips.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:31 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Al geprobeerd ja,
Andere lader doet ook niks. Heb nu een HTC lader er aan hangen.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vraag het anders eens op tweakers of XDA... wie weet heeft iemand daar nog tips.
ga eens een uurtje James May kijkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 03:34 schreef 2cv het volgende:
Legoworld was weer tof. Ik heb nu zin om weer aan het werk te gaan en met de poen die dat oplevert een eigen woning te regelen compleet met Lego-kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |