Op facebook en twitter zijn ook mensen aan het speculeren dat er iemand vermist werd en dat het misschien hem wel eens kon zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:39 schreef Paladijn het volgende:
'morgen. Brand is meester, 1 dode die nog contact met de brandweer heeft gehad (![]()
![]()
) en een paar onbewoonbare panden. Het zal straks wel druk worden met ramptoeristjes
Jammer van die dode...quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:39 schreef Paladijn het volgende:
'morgen. Brand is meester, 1 dode die nog contact met de brandweer heeft gehad (![]()
![]()
) en een paar onbewoonbare panden. Het zal straks wel druk worden met ramptoeristjes
voorlopig regent het hier, en ik zie bij elke dag een wolkje en regenkans.quote:Op maandag 21 oktober 2013 07:30 schreef powerflux het volgende:
moggeh. het wordt tof weer deze week
!quote:
Al vanaf het begin van de introductie van subfora jaquote:
daar gaat één van je 101 doelen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:13 schreef Anne het volgende:
Ik had ook al een hele tijd geen bekeuring gehad. Nu 4 in 2 maanden tijd![]()
!
Maar daar heb ik niks over gezegd of over gedacht.
quote:
Ik moet het alleen nog even vervangen op de website, maar ik krijg regelmatig java-errors en dan kan ik helemaal niksquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:02 schreef Anne het volgende:
Ik heb een doel niet behaald, namelijk 095. Krijg geen boete gedurende deze 1001 dagen.
Had de auto op zaterdagavond geparkeerd in Nijmegen en was in de veronderstelling dat ik geen kaartje hoefde te kopen, zoals ik al jaren doe. Maar blijkbaar is dat onlangs veranderd, dus toen ik terug kwam bij de auto zat er een mooie bon onder mijn ruitenwisser.
Omdat ik dat doel niet behaal, behaal ik ook meteen doel 101. Behaal alle bovenstaande 100 doelen niet, dus ik heb besloten doel 095 gewoon te vervangen (shame on me).
Ik heb gisteren aan mijn vriend beloofd dat ik volgend jaar écht in de katapult (op de kermis) en in de python (in de efteling) ga. Dus die moeten op mijn doelenlijstje en nemen dus plek 095 in.
(ow, wat heb ik nu al een spijt van die belofte![]()
![]()
)
Nee, daar heb je niet overheen gelezen! Ik copy/paste dat uit een ander topicquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:41 schreef .Neovo. het volgende:
Ow, daar had ik overheen gelezen, sorry.
F1 is saai dus dat past beter in SPT jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:22 schreef Anne het volgende:
GezienGereageerd
.
Overigens betekent mijn reactie niet dat het Dakar topic naar SPT moet, maar of hetgeen wat je zegt echt waar is, betwijfel ik. Ik denk dat het F1-topic het bijvoorbeeld niet beter zou doen in PTA, dan dat het nu doet in SPT.
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:02 schreef Paladijn het volgende:
ZOMG, de wereld vergaat!
Facebook getroffen door berichtenstoring
Mits nu ook fok uit de lucht gaat!111
Niemand kwam binnen in zijn fort.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
hij had een Fortmuseum maar niemand kwam langs dus nu verkoopt ie alles![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |