Nope. Pas als je ermee gaat rondlopen in je party, dan kan hij hatchen. Al duurt dat in dit geval nog wel een duizend stappen, maar toch...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:25 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Als ik dat ei in de box bewaar gebeurt er niks mee toch?
Oh, maar ik heb de te ruilen Pokémon nu wel in m'n party zitten en ik sta niet tegen de pc aan, is dat erg? Anders moeten we even een nieuwe trade, dan switch ik even wat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nope. Pas als je ermee gaat rondlopen in je party, dan kan hij hatchen. Al duurt dat in dit geval nog wel een duizend stappen, maar toch...
Dat kan geen kwaad. Eggs hatchen pas na een paar duizend stappen, dus zelfs als je op een aardig afstandje van een poké center staat, moet je dat makkelijk kunnen redden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:27 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb de te ruilen Pokémon nu wel in m'n party zitten en ik sta niet tegen de pc aan, is dat erg? Anders moeten we even een nieuwe trade, dan switch ik even wat.
Neuh, had alleen de te ruilen Pokémon erin, dus zometeen zitten alleen die van jou er nog in. En ik sta maar een paar stapjes van de pc afquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:29 schreef Rikketik het volgende:
Ja, of je moet een Talonflame of Fletchinder in je party hebben bedenk ik me net, die hebben namelijk een ability die het aantal stappen halveert. Maar zelfs dan moet het nog wel lukken.
Is goed, laat maar weten! Bedankt voor de Fennekinquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:33 schreef Rikketik het volgende:
Top, helemaal gelukt. Dan ga ik nu de boel resetten. Met een kwartiertje ben ik denk ik wel klaar om weer te traden.
toegevoegdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:45 schreef Seikcid het volgende:
Heb mezelf ook toegevoegd aan de wiki:
0989-1981-0765 - Seikcid - Jeff - Jeff
Mensen uit het AC topic hebben mij waarschijnlijk al toegevoegd.
Ik heb Xerneas (die van Rikketik dus) voor je in m'n box, laat maar ff weten wanneer je online bentquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:42 schreef roy9 het volgende:
[..]
Yachiru, als jij niet wil bied ik me aan
Oh wauw! Heel erg bedankt!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:36 schreef Rikketik het volgende:
Nee, jij bewaart mijn pokémon, dus jij krijgt het.Het is een zeldzaam item dat de experience die je pokémon krijgt in een battle verhoogt, volgens mij 1,5 keer het normale aantal. Heel handig item, vooral voor pokémon die langzamer groeien dan andere, zoals Gardevoir of legendaries.
Nee hoor, geen probleem, ben ondertussen m'n nieuwe rolschaatsen aan het uitproberenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:57 schreef Rikketik het volgende:
Kut, vergeten op te slaan voordat ik mijn starter koos.Is het erg als het nog iets langer duurt, Yachiru?
Yepquote:
Okay!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:20 schreef Rikketik het volgende:
Eindelijk, een female Fennekin en twee pokémon gevangen. Kun je traden, Yachiru?
Mijn ingame naam is nu trouwens Adrianna, dus dat je niet denkt, wie is dat nu weer?
Mooi zoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:28 schreef Rikketik het volgende:
Helemaal gelukt. Nu kan ik een Lilligant gaan trainen en ben ik mijn Shiny niet kwijt. Thanks!
Heb je al in Friend Safari gekeken?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:25 schreef Metonae het volgende:
Nog steeds niemand met een Shinx of evoluties?
Ja. Alleen maar Pachirisu en Stunfisk te vindenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:33 schreef BigRedKane het volgende:
[..]
Heb je al in Friend Safari gekeken?
Ik ben nou wel een tijdje onlinequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:37 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ik heb Xerneas (die van Rikketik dus) voor je in m'n box, laat maar ff weten wanneer je online bent
Vraagprijs? Code gebruikt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:28 schreef KingLysandus het volgende:
Er is niet veel belangstelling voor m'n Pokemon X op marktplaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |