Nee hoor. Iemand die zulke uitspraken doet heeft het toch niet begrepen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan het voor MIJ toch zijn? Wat aan "persoonlijke smaak of irritaties" snap jij niet? Niet iedereen denkt en vindt hetzelfde, dodo. Mijn God zeg................Voel je je nu serieus op je pik getrapt omdat ik je gadget tokkie noem?
Ik werk ook bij een multi-national, maar hier is de sfeer gewoon wat gemoedelijker. Inderdaad dat ik misschien niet alle schoonmakers van naam ken omdat die nog wel eens wisselen. Maar goed, die zijn hier niet 's nachts.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welkom in de corporate wereld, waar je het grootste gedeelte van de mensen in het gebouw niet kent.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef Seikcid het volgende:
TT.
[..]
Nee hoor. Iemand die zulke uitspraken doet heeft het toch niet begrepen.
Ik begrijp het maar al te goed, ik heb gewoon een andere mening. Klaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef Seikcid het volgende:
TT.
[..]
Nee hoor. Iemand die zulke uitspraken doet heeft het toch niet begrepen.
Los van of het nodig is, moet ik van de baas mijn laptop aan de lijn leggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werk ook bij een multi-national, maar hier is de sfeer gewoon wat gemoedelijker. Inderdaad dat ik misschien niet alle schoonmakers van naam ken omdat die nog wel eens wisselen. Maar goed, die zijn hier niet 's nachts.
Hooguit dat mijn telefoon weg zou kunnen zijn als ik ff ga pissen of hem per ongeeluk vergeet en er 's ochtends nog ligt. Zou kunnen. Ik denk daar naief en goed van vertrouwen als ik ben niet bij na. Ook omdat het gewoonweg nog nooit is voorgekomen.
Goed plan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik begrijp het maar al te goed, ik heb gewoon een andere mening. Klaar.
En nu ga ik er over ophouden want het irriteert me mateloos.
Ik moet dat ook maar niemand doet het. Alle lockers hier zijn wel continue in gebruik terwijl de afspraak is dat ze 's avonds leeg moeten zijn. Maar om 7:30 is er al geen vrije locker meer te vinden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Los van of het nodig is, moet ik van de baas mijn laptop aan de lijn leggen.
Ja, hier vele duizenden dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:40 schreef Seikcid het volgende:
Ik werk op het hoofdkantoor met honderden mensen. Ik leg nog net m'n tas niet aan de ketting.
Ja overdag wel, dan gaat ie mee. Daar IS ie immers ook voor. Tenzij ik f fplassen ben en ik hem per ongeluk vergeet, kan voorkomen. Van die mobieltjes die 5x achter elkaar afgaan op een leeg bureau omdat de kids voor een gesloten deur staan, dat is inderdaad wel irritantquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Los van of het nodig is, moet ik van de baas mijn laptop aan de lijn leggen.
Oh, en ik vind zelf dat mensen hun mobiel moeten meenemen (of uit zetten). Maar dat is meer omdat ik niet gerinkel naast me wil hebben
Of dat er zo'n vergeten android op het bureau van een collega continu als een soort party-zwaailicht bouwlamperig ligt te knipperen alsof je op het Amsterdam Dance Event staat. Man man, nee dan vind ik ook dat ze hem moeten meenemen. Anders kan ik niet doorwerken!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja overdag wel, dan gaat ie mee. Daar IS ie immers ook voor. Tenzij ik f fplassen ben en ik hem per ongeluk vergeet, kan voorkomen. Van die mobieltjes die 5x achter elkaar afgaan op een leeg bureau omdat de kids voor een gesloten deur staan, dat is inderdaad wel irritant
Zit je me nou uit te lokken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of dat er zo'n vergeten android op het bureau van een collega continu als een soort party-zwaailicht bouwlamperig ligt te knipperen alsof je op het Amsterdam Dance Event staat. Man man, nee dan vind ik ook dat ze hem moeten meenemen. Anders kan ik niet doorwerken!
Zo ben ikquote:
Ik werk met Amsterdammers en Rotterdammers, ik loop nog net niet in hazmat-suit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:40 schreef Seikcid het volgende:
Ik werk op het hoofdkantoor met honderden mensen. Ik leg nog net m'n tas niet aan de ketting.
Alsof je mij ermee hebtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo ben ik
Ik heb er ook heel subtiel voor Heatwave het Amsterdam Dance Event in verwerkt
Hoe zouden ze dat in Japan doen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof je mij ermee hebt.
Voor mij hoeven ze het idd niet te doen, maar ik heb er ook geen last van verder hoor.
Ik ben in het gedeelte van HK geweest waar het wel meevalt met de flikkerlichtenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe zouden ze dat in Japan doen?Daar knippert echt werkelijk ALLES in de steden! Tenminste, als ik de beelden zo zie.
In Hong Kong moesten mijn ogen ook ff rusten na een middagje rondlopen
"Oooooh bright liiiights!!!!"(En jaahaa, HK is geen Japan nee, dat weet ik)
Ik flikker al genoeg van mezelf. Hell to the no dat ik iemand of iets mij zal laten outshinen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Angel heeft gewoon een hekel aan geflikker, laat hem.
Ik alleen van vliegveld naar Tower en weer terug. Hadden niet zoveel tijd, was de tussenstop naar Sydney. Nou hebben we er wel een vestiging zitten, dus kan zijn dat ik er een x langer heenmoet. Dat welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben in het gedeelte van HK geweest waar het wel meevalt met de flikkerlichten.
Het Apple Center schuin hierachter is van de zomer nog bruut beroofd op zaterdagochtendquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat iets minder was geworden sinds je in dat dorp bent gaan wonen?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Angel heeft gewoon een hekel aan geflikker, laat hem.
Waarom zou je in hemelsnaam telefoons zonder statusled's willen stelenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het Apple Center schuin hierachter is van de zomer nog bruut beroofd op zaterdagochtend
Ik liep net door de gang en was ff bang dat we moesten evacuerenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam telefoons zonder statusled's willen stelen
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik liep net door de gang en was ff bang dat we moesten evacuerenSirenes, zwaailichten. Even paniek hoor! Maar was gewoon iemand met een android die een whatsappje kreeg. Pfff. Thank Godtje. Moeten ze ook niet doen als mijn blaas al op knappen staat.
Piste zowat in m'n broek.
Ik zeg altijd wijdwagen losquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Overigens stond mijn kantoordeur wagenwijd open en lag mijn iPhone, al hardop muziek spelende, midden op mijn bureau op me te wachten tot ik terugkwam
Los en Open dat wist ik wel, maar wijdwagen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg altijd wijdwagen los
Maar goed, ik kom dan ook uit het oosten
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik liep net door de gang en was ff bang dat we moesten evacuerenSirenes, zwaailichten. Even paniek hoor! Maar was gewoon iemand met een android die een whatsappje kreeg. Pfff. Thank Godtje. Moeten ze ook niet doen als mijn blaas al op knappen staat.
Piste zowat in m'n broek.
Zeker net zoiets als beenswijd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Los en Open dat wist ik wel, maar wijdwagen?
Ja, lange tijd gedacht dat ik het gewoon echt heel verkeerd deed, maar blijkt uit het Nedersaksisch te komen (wat zoveel betekend dat veel mensen het al heel lang verkeerd zeggenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo word ik meestal genoemd net voordat de vent mijn haren in z'n vuisten pakt en me naar beneden duwt.quote:
Die ken ik niet eens en ik kom uit dezelfde buurt als Babs.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou... Veluwe - Salland, nogal een verschilquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens en ik kom uit dezelfde buurt als Babs.
Ik ben geboren in Zwolle he? En ik meen me te herinneren dat jij een deel van je leven in Veessen hebt doorgebracht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... Veluwe - Salland, nogal een verschil
Goed ok, jij kent ook balkenbrij, maar daar houdt het wel mee op.
Ik ken balkenbrij ook. Vind t niet lekker, maar ken t wel en een paar keer gegeten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... Veluwe - Salland, nogal een verschil
Balkenbrij komt dan ook in nog wel wat meer streken voor, zoals het immer pittoreske Brabant.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:03 schreef stbabylon het volgende:
Mja ok 6 t/m 12.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Zwolle he? En ik meen me te herinneren dat jij een deel van je leven in Veessen hebt doorgebracht.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken balkenbrij ook. Vind t niet lekker, maar ken t wel en een paar keer gegeten.
Balkenbrij en zult *ril*
Ah ok, ook Brabant. Cool. Ik vind het heerlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Balkenbrij komt dan ook in nog wel wat meer streken voor, zoals het immer pittoreske Brabant.
Nee bedoelde ook niet balkenbrij MET zult, maar balkenbrij... wat ik verafschuw om te eten... net als zult.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:12 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, balkenbij niet met zult, met stroop
ja er zijn hier wel echt weinig meisjes de laatste tijd hequote:
Het is bijna een boys/men only clubquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja er zijn hier wel echt weinig meisjes de laatste tijd he
Dat kan jij heul niet aan, zoveel mannen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is bijna een boys/men only club
Je onderschat mequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan jij heul niet aan, zoveel mannen.
Ruilen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit anders nooit zo tussen de kerels
Sletquote:
je, even rust van het kippenhok hier op mijn werkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is bijna een boys/men only club
Ik hoop echt dat mijn volgende klus weer in een kleine ruimte is. Met 40 man in een zaal is niet mijn ding.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je, even rust van het kippenhok hier op mijn werk.
ik welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Oh, de kamer waar ik zit is niet zo druk, gemiddeld 4-6 personen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat mijn volgende klus weer in een kleine ruimte is. Met 40 man in een zaal is niet mijn ding.
Genieterquote:
Ik zit alleen samen met de CFO op de kamer. En die is vandaag vrijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, de kamer waar ik zit is niet zo druk, gemiddeld 4-6 personen.
Cock Finder Obsoletequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit alleen samen met de CFO op de kamer. En die is vandaag vrij
Hier valt het mee, maximaal 30. Geen 40.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat mijn volgende klus weer in een kleine ruimte is. Met 40 man in een zaal is niet mijn ding.
Kom er maar tussen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Laat ik hier nou de obsolescence expert zijnquote:
Ik voel een afstandquote:
Gemiddelde Nederlandse afstand dus.quote:
Of 54 cm, gemiddelde FOK!-afstand.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gemiddelde Nederlandse afstand dus.
Mijn baas en ik zijn van de afdeling de enige mannenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:35 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb 1 'vrouw' in mijn team zitten.Bij de testers zitten wel een aantal dames.
Ja het verschuift wel, raar is datquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wel
Ik heb veel meer vrienden dan vriendinnen
hoewel het een beetje begint te verschuiven
Echt zo klein? Wow...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gemiddelde Nederlandse afstand dus.
Wij hebben hier 6 vrouwen. 2 hebben zulke ruzie dat ze zo ver mogelijk uit elkaar moeten zitten. En er is een mediator ingehuurd...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:36 schreef Q. het volgende:
Het aantal vrouwen hier op de afdeling is ook best laag. Ik vind het niet erg, dat maakt de sfeer zo relaxted. Teveel vrouwen is horror.
Jep. 15 is het NL gemiddelde, give or take a cm.quote:
Mannen zullen dat echt nooit zo ver laten komen, die slaan elkaar een keer de hersenen in, vermoorden een paar miljoen joden en gaan daarna samen bier drinken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij hebben hier 6 vrouwen. 2 hebben zulke ruzie dat ze zo ver mogelijk uit elkaar moeten zitten. En er is een mediator ingehuurd...
Vrouwen...
Jij zit achter je bureau met je pielemuis te spelen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, FOK! is FOK!, maar ik zat nu een beetje te kijken naar mijzelf (vol trots)
Jij niet dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij zit achter je bureau met je pielemuis te spelen?
Figuurlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij zit achter je bureau met je pielemuis te spelen?
Dat niet eens.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen zullen dat echt nooit zo ver laten komen, die slaan elkaar een keer de hersenen in, vermoorden een paar miljoen joden en gaan daarna samen bier drinken.
Ach er is geen man in de wereld die fatsoenlijk iets kan opmeten, laat staan z'n lulquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, FOK! is FOK!, maar ik zat nu een beetje te kijken naar mijzelf (vol trots)
Heb je ook een buik als een Bourgondiër?quote:
... als een Q.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je ook een buik als een Bourgondiër?
Van al dat zaad? Neuh.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je ook een buik als een Bourgondiër?
The LED of death!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:57 schreef Seikcid het volgende:
Ik kan niet opschieten met één zo'n gozer. Als ik een bericht binnen krijg doet ie altijd alsof ie wordt verblind door het ledje op mijn mobiel.
Is dat dan mail, whatsapp, imessage, sms of grindr?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:57 schreef Seikcid het volgende:
Ik kan niet opschieten met één zo'n gozer. Als ik een bericht binnen krijg doet ie altijd alsof ie wordt verblind door het ledje op mijn mobiel.
Lekker giechelen en roddelen en elkaars nagels lakken en met barbies spelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb vrouwvrienden wel een beetje gemist hoor
Nu heb ik er weer wat meer en soms is gewoon een vrouwenavond echt kei leuk
precies dat jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker giechelen en roddelen en elkaars nagels lakken en met barbies spelen.
Bij grindr wordt het ledje roze?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat dan mail, whatsapp, imessage, sms of grindr?
Want dat kan met mannen niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee poepbruin, nou goed!quote:
Owquote:
Roddelen en venijnige kutopmerkingen makenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Jezus, die nichten zijn me ook een partij kermisklanten zeg!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, dan gaat het in volgorde alle kleuren van de regenboog af.
dat wel jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Roddelen en venijnige kutopmerkingen maken
Tokkies he? Dat krijg je van al die ledjes.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus, die nichten zijn me ook een partij kermisklanten zeg!
Vrouwen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Roddelen en venijnige kutopmerkingen maken
Ik las GTAquote:
gay!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:10 schreef Barbusse het volgende:
Er loopt hier een gozer rond met een T-shirt met de tekst "The first rule of tea club is you don't talk about tea club. The second rule of tea club is that you will drink and serve tea."![]()
Maar thee komen brengen, ho maar
Het is grijs, kalend, heeft een buik en draagt sandalen.quote:
oh wat leuk!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:14 schreef CherryLips het volgende:
ik heb relatieplanet weer eens aangezwengeld
De gays doen al sinds 2008 niet meer aan T-shirts met "grappige" teksten er op hoorquote:
Ik weiger te dokken voor een relatie of seksquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Hij drinkt thee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is grijs, kalend, heeft een buik en draagt sandalen.
Oeh, ik moet me daar ook weer eens inschrijven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Datingsites zijn sowieso stom.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weiger te dokken voor een relatie of seks
Prinicpieel iets.
En zonder dokken kun je er geen reet mee, met dat RP.
Gays zijn dan ook niet grappig. Beetje gaan janken als Poetin gewoon grappig wat homo's op de brandstapel gooit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De gays doen al sinds 2008 niet meer aan T-shirts met "grappige" teksten er op hoor
Paul de Leeuwquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Gays zijn dan ook niet grappig. Beetje gaan janken als Poetin gewoon grappig wat homo's op de brandstapel gooit.
Er is een structureel tekort aan vrouwen op datingsites. Dus eens in de zoveel tijd krijg je gratis een paar dagen full access (hihi).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weiger te dokken voor een relatie of seks
Prinicpieel iets.
En zonder dokken kun je er geen reet mee, met dat RP.
I love it!quote:
Ik jank heul niequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Gays zijn dan ook niet grappig. Beetje gaan janken als Poetin gewoon grappig wat homo's op de brandstapel gooit.
Discriminazi's!!!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is een structureel tekort aan vrouwen op datingsites. Dus eens in de zoveel tijd krijg je gratis een paar dagen full access (hihi).
Die wijven worden altijd en overal voorgetrokken tegenwoordig, en maar klagen en jankenquote:
Ik wil ook wel weer eens voor getrokken worden!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die wijven worden altijd en overal voorgetrokken tegenwoordig, en maar klagen en janken.
Het is eens een ander voorzetsel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer eens voor getrokken worden!
Jij wacht gewoon. Totdat ze komen,quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:30 schreef CherryLips het volgende:
wehe en dan ben ik nog te schijterig om zo'n gozer een mailtje te sturen
Wat is er mis met Fok!-dating?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn nauwelijks meetings meerquote:
de site bestond, met 1 vrouw en 208646 nerdjesquote:
Ik vond die 1-april grap van Tweakers wel geniaalquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
de site bestond, met 1 vrouw en 208646 nerdjes.
Daar zaten ook heus wel wat dweebs en geeks tussen hoor!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die penny-punani's willen ook heus wel een keer iets laten steigeren hoor!quote:
Fuck you!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zaten ook heus wel wat dweebs en geeks tussen hoor!
Ja, die subsite was geen succesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat zal nu ook gewoon nog zo zijn denk ik. Alleen ik kan het niet online, dat versierenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, die subsite was geen succes. Maar toch best wel wat mensen die iemand op Fok! hebben gevonden. Ben nog steeds heel blij met Mrs. L.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die penny-punani's willen ook heus wel een keer iets laten steigeren hoor!
Wat coolquote:
Ik moest ook nog wel dingen IRL doen. Het leven is zwaarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat zal nu ook gewoon nog zo zijn denk ik. Alleen ik kan het niet online, dat versieren
Welkom in mijn leven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Iets leren waartoe je niet persoonlijk gemotiveerd bent is nog best lastig.
Huuu, trouwen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik moest ook nog wel dingen IRL doen. Het leven is zwaar.
quote:
Die is desgevraagd nog steeds blij met mijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Huuu, trouwen!
Hoe is het met Mrs L?
quote:
Ik die van mij... o wacht, ik heb er geenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb die van mij puur natuur en kats dronken in het echt mee het bed ingesleurt. Niks geen interpret.
Je vraagt het haar nog af en toe?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die is desgevraagd nog steeds blij met mij.
Ik zal een LED-lampje op m'n dop plakken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat heb je nou verneukt (no pun)
Het was niet nep, het heeft een paar maanden serieus gedraaid en er schijnen best een aantal succesvolle dates uit voortgekomen te zijn. Wat jammer is is dat het zo tijdelijk wasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat coolIk word daar blij van. Jammer dat het nep is (aan de andere kant, dan kan het ook niet falen).
Wel aan het haar, hoop ik?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb die van mij puur natuur en kats dronken in het echt mee het bed ingesleurt. Niks geen interpret.
Af en toe. Dan heeft ze tenminste bedenktijdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vraagt het haar nog af en toe?
Met shock assistquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal een LED-lampje op m'n dop plakken?
En cumresistantquote:
Mja, daarna heb ik dus wel 2 jaar af en aan, veelal ondersteund door internet, met haar zitten klooien voor het echt wat werd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik die van mij... o wacht, ik heb er geenIk ben kieskeurig
Mooie tijd was dat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, maar de 3 vrouwen die ik per jaar tegen kom welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik die van mij... o wacht, ik heb er geenIk ben kieskeurig
Dat zijn de beste.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:51 schreef stbabylon het volgende:
De eerste keer zoenen met vriendin was ik zo dronken dat ik de volgende dag van vrienden moest horen wat er was gebeurd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Of dat je wakker wordt, naast je kijkt en denkt 'ze ziet er bekend uit maar wie het is...'quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:00 schreef Seikcid het volgende:
[..]
De eerste keer zoenen met vriendin was ik zo dronken dat ik de volgende dag van vrienden moest horen wat er was gebeurd.
Ze bleef bij mij slapen, want dan kon ze langer blijven bij het BFO. Maar er zou niks gebeuren, echt niet (waren we beide van overtuigd). Dus er is 3x niks gebeurt...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:00 schreef Seikcid het volgende:
[..]
De eerste keer zoenen met vriendin was ik zo dronken dat ik de volgende dag van vrienden moest horen wat er was gebeurd.
Maat van mij werd op 1-1 wakker naast een meid die hij niet herkende. Naar buiten gesneaked, daar niet kunnen herkennen waar hij was, dat ook niet weten. Bleek dat hij in Hattem was, en niet meer in Zwollequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Of dat je wakker wordt, naast je kijkt en denkt 'ze ziet er bekend uit maar wie het is...'
ja, dat ken ik, paar keer uit geweest, we zouden echt niets doen, want leeftijdsverschil, paar keer blijven slapen en opeens gebeurt er dan toch watquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze bleef bij mij slapen, want dan kon ze langer blijven bij het BFO. Maar er zou niks gebeuren, echt niet (waren we beide van overtuigd). Dus er is 3x niks gebeurt...
Ja dat ken ik. "Nee ik wil alleen ff je huis zien. We doen niks. Niets met deze spanning tussen ons, noch met de alcohol.".quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze bleef bij mij slapen, want dan kon ze langer blijven bij het BFO. Maar er zou niks gebeuren, echt niet (waren we beide van overtuigd). Dus er is 3x niks gebeurt...
Zoiets doe jij natuurlijk nooit!quote:
Neequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoiets doe jij natuurlijk nooit!
Sufkutquote:
Had ik nog niet eens zo heel lang geleden met een meisje dat een weekendje bij mijn ouders logeerde terwijl ik er ook was. Gezellig enzo, werd steeds later, naar bed willen maar het is nog zo gezellig, "Dan gaan we toch samen naar bed?" "Ok maar er gebeurt niets he" "tuuuurlijk niet"quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He bah neequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:14 schreef Seikcid het volgende:
Godverdomme wat heeft die Kim Kardashian een lekkere reet.
Waz met jou?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:14 schreef Seikcid het volgende:
Godverdomme wat heeft die Kim Kardashian een lekkere reet.
Want normaal waren we twee handen op één reet ofzo?quote:
Ik vind slet zo'n negatief woord ervoorquote:
Trust me, nee dat is ze nietquote:
Dat klinkt zo vooropgezet ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind slet zo'n negatief woord ervoor
Zo ben ik ooit eens met carnaval in een studentenhuis wakker gewordenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef Seikcid het volgende:
Dat had ik een keer in Utrecht. Zo'n meisje had mij meegenomen naar huis, ik was zo dronken dat ik het niet anders kan noemen.De volgende dag had ik geen idee waar ik was of hoe ik bij de trein kon komen.
Hahaha!quote:
quote:
Doe het! Dan hoor je er bij!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag bij jou in de buurt wezen, kan ik blijven slapen?[ afbeelding ]
En nerdy mannen zijn ook nog eens sexy, dan kan ik niet weg blijven natuurlijk!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat een vrouwen ineens hier.
Het lijkt wel of het weer over seks gaat ipv over techy-nerdstuff
iPhone!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat een vrouwen ineens hier.
Het lijkt wel of het weer over seks gaat ipv over techy-nerdstuff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik heb idd geen klachten over mijn derrière
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef Seikcid het volgende:
Godverdomme.Je hebt de o's per ongeluk verwisseld met de a'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Je mist wat haren en uitgeharde stukjes poep begrijp ik?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt de o's per ongeluk verwisseld met de a's
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef Seikcid het volgende:
Godverdomme.Ik vind dit wel weer iets te veel van het goedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Des te meer voor mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind dit wel weer iets te veel van het goede
De rest post ik niet, echt niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De rest post ik niet, echt niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Nee, ik vind die dikke reet lelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:41 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je mist wat haren en uitgeharde stukjes poep begrijp ik?
Wat weet jij er nou van!?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik vind die dikke reet lelijk.
Ik mag er dan niet op vallen, heb wel nog een oog voor schoonheid hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van!?.
Oh wacht, je hebt gelijk.
Zo'n kermis in bed, dat leidt alleen maar af.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:54 schreef Seikcid het volgende:
Lekkere ronde billen zijn natuurlijk weer voor tokkies ofzo.
Die zijn niet "lekker rond" meer, die kunnen zo in de clip van Major Lazerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:54 schreef Seikcid het volgende:
Dat zijn geen lekkere ronde billenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:54 schreef Seikcid het volgende:
Ik verdenk ze er ook van dat ze om de beurt oplichteen, die kwarktassen van die koe.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n kermis in bed, dat leidt alleen maar af.
Wie?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zijn niet "lekker rond" meer, die kunnen zo in de clip van Major Lazer
You must be persianquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:54 schreef Seikcid het volgende:
Meningen en smaken bestaan niet! Iedereen moet jouw platte kont mooi vinden!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zijn geen lekkere ronde billen
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:56 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wie?
Mits HD, stuur het linkje maar door tegen die tijd.
En een knipperend LEDje!!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:56 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Meningen en smaken bestaan niet! Iedereen moet jouw platte kont mooi vinden!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:56 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Meningen en smaken bestaan niet! Iedereen moet jouw platte kont mooi vinden!
Bitchfight!!quote:
quote:
Oostblokquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:59 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Bitchfight!!Mijn bitches hebben waarschijnlijk wel een voordeel qua gewicht.
Ik heb 'm nu als achtergrond.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:00 schreef KomtTijd... het volgende:
En die ass die dickies postte was niet om aan te zien inderdaad.
Thank god for breedbeeld?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:03 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu als achtergrond.
Past net.
't motiveert wel om te blijven werken denk ik, als je die foto ziet als je je programma's afsluit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:03 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu als achtergrond.
Past net.
En waarschijnlijk zit er nog photoshop op, dat er in werkelijkheid van die rode vlekken en blauwe aderen op staan, kronkelend tussen de putten doorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
't motiveert wel om te blijven werken denk ik, als je die foto ziet als je je programma's afsluit.
Net een echte vrouw zou het dan zijn. Bah.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zit er nog photoshop op, dat er in werkelijkheid van die rode vlekken en blauwe aderen op staan, kronkelend tussen de putten door
Ja, dat is het enge!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:17 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Net een echte vrouw zou het dan zijn. Bah.
Ja want elke vrouw heeft putten en vieze aders...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:17 schreef Seikcid het volgende:
[..]
2x 22 inch. Links de linkerbil, rechts de rechterbil.quote:
Er zijn niet heel veel vrouwen die in zo'n pose dusdanig aantrekkelijk zijn dat ik ze op mijn bureaublad zou willen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:17 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Het ging over blauwe aders. En ja, inderdaad. De meesten wel in ieder geval. Jij bent natuurlijk perfect en oostblok, dan komt zoiets zeer zelden voor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja want elke vrouw heeft putten en vieze aders...
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:18 schreef missbehavin het volgende:
Ms dat is morgen eens boeuf bourguignon ga maken
Precies!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:20 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Het ging over blauwe aders. En ja, inderdaad. De meesten wel in ieder geval. Jij bent natuurlijk perfect en oostblok, dan komt zoiets zeer zelden voor.
Je doos en buik zijn ook nog perfect strak natuurlijk, ondanks die kinderen. Allemaal fabels!quote:
Niet dat takkestuk neequote:
1 kind he! En mijn buik mag wat strakker maar ik ben te lui er iets aan te doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je doos en buik zijn ook nog perfect strak natuurlijk, ondanks die kinderen. Allemaal fabels!
pfff ik las ineens '1 kind in m'n buik'.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
1 kind he! En mijn buik mag wat strakker maar ik ben te lui er iets aan te doen
Je doos ook, niet dat je vriend het toe zal geven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
1 kind he! En mijn buik mag wat strakker maar ik ben te lui er iets aan te doen
Nuhuh, no vacancy!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
pfff ik las ineens '1 kind in m'n buik'.
Wat ben jij ineens aan het bitchenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:26 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je doos ook, niet dat je vriend het toe zal geven.
Maar, maar..... Kunnen we lekker buiten eten! De zon schijnt!quote:
...er is toch niemand die erin wil?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En mijn doos behoeft geen verdediging
Een is genoeg!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...er is toch niemand die erin wil?
Moet ik eerst sparenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar, maar..... Kunnen we lekker buiten eten! De zon schijnt!
Ik zet de drank vast koud.quote:
quote:
Dan weten we tenminste zeker dat tegen de tijd dat je er bent de drank echt ècht ECHT koud is.quote:
Ik ben van plan het te drinken, niet over mijn tieten te gietenquote:
Ook niet een beetje?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben van plan het te drinken, niet over mijn tieten te gieten
Welke kou?quote:
Neuken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik begin medelijden te krijgen met Seikcid
Maar ik heb geen aders overalquote:
Ik rook en heb wel eens gestript en heb een paal.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:11 schreef missbehavin het volgende:
Oeh ik wil een rookoventje voor mijn verjaardag. En een stripperpaal!Zo veel wensen
Rokenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik rook en heb wel eens gestript en heb een paal.
Jat een rookpaal op het station, twee vliegen in één klap!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:11 schreef missbehavin het volgende:
Oeh ik wil een rookoventje voor mijn verjaardag. En een stripperpaal!Zo veel wensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |