Voor noodgevallen heb ik zo'n batterypack van 5Ah.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zet gewoon internet uit op de 3Gs en dan houdt ie het heel LL vol. Dan maar geen "Kijk, ik heb roti!" foto'sAl die mensen die iedere avond aan die oplaadpunten hangen daar... pff, echt geen zin in en tijd voor hoor!
En voor noodgevallen heb ik een 3310 in m'n backpack
Ik typ op mn iPhone echt supersnel met twee duimen. Duurde wel even. Maar als ik echt lange verhalen moet typen sluit ik gewoon even mn Apple BT keyboard aan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan echt niet sms'en op de iPhone. Op de iPad kan ik ook niet typen.
Ik zou niet weten wat ik met twee telefoons moetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:15 schreef Q. het volgende:
[..]
De Lumia 520 is niet voor niets de meeste populaire WP8 foon. Lijkt me wel leuk voor er bij. Vind de 720 ook gewoon echt een mooie foon. Mits zwart.
Gays Think Alike?quote:
Ik heb altijd een stuk of 3 externe accu's bij me.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zet gewoon internet uit op de 3Gs en dan houdt ie het heel LL vol. Dan maar geen "Kijk, ik heb roti!" foto'sAl die mensen die iedere avond aan die oplaadpunten hangen daar... pff, echt geen zin in en tijd voor hoor!
En voor noodgevallen heb ik een 3310 in m'n backpack
Ga je weer een reisblog bijhouden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik typ op mn iPhone echt supersnel met twee duimen. Duurde wel even. Maar als ik echt lange verhalen moet typen sluit ik gewoon even mn Apple BT keyboard aan.
Ja tot nu toe heb ik alleen af en toe batterij nood bij festivals, dus om daar nou zo'n pack voor te kopen. Geen idee wat die inmiddels kosten trouwens. Misschien valt dat ook reuze mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor noodgevallen heb ik zo'n batterypack van 5Ah.
Kan er 7 uur mee navigeren op mijn telefoon, en dan is'ie half leeg en de accu van mijn telefoon nog helemaal vol. Ideaal.
2 duimen typen gaat inderdaad het snelst, vooral als je je toestel in landscape houdt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik typ op mn iPhone echt supersnel met twee duimen. Duurde wel even. Maar als ik echt lange verhalen moet typen sluit ik gewoon even mn Apple BT keyboard aan.
Ik heb er nu al twee, werk en echt. Werk-foon gaat op Do Not Disturb zodra ik het gebouw uit loop. Er zijn genoeg collega's die hun werkfoon gebruiken als primaire foon. Lijkt me niet fijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik met twee telefoons moet
Ja dat moet ik ook wel, anders zit ik er meestal een toets naatsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
2 duimen typen gaat inderdaad het snelst, vooral als je je toestel in landscape houdt.
Die van mij was geloof ik 15 dollar op DX, met ook een zonnepaneeltje erop, maar dat is meer voor de show.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tot nu toe heb ik alleen af en toe batterij nood bij festivals, dus om daar nou zo'n pack voor te kopen. Geen idee wat die inmiddels kosten trouwens. Misschien valt dat ook reuze mee.
Ben je zwaar autistisch of zoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Een speldenknop die oplicht leidt mij nog wel af.
Ik wil dat ook gescheiden houden. Sterker nog, werk-mobiel blijft gewoon op bureau liggen als ik naar huis ga. Tenzij ik ergens om de een of andere reden standby voor moet staan, want eigenlijk nooit is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er nu al twee, werk en echt. Werk-foon gaat op Do Not Disturb zodra ik het gebouw uit loop. Er zijn genoeg collega's die hun werkfoon gebruiken als primaire foon. Lijkt me niet fijn.
Met mijn vorige toestel kon ik rechtop ook maar met 1 hand typen. met mijn huidige (4,5") gaat dat ook prima met 2 handen. Maar toch is in landscape typen nog net iets sneller.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat moet ik ook wel, anders zit ik er meestal een toets naatsMaar volgens mij heeft dat met mijn touchscreen te maken nadat ie een keer loeihard op de grond gekletterd is. De homeknop is ook al verschoven
Moet ik af en toe op z'n plek schudden (of los contactje of zo).
Mag je daar gewoon dingen op het bureau laten liggen? Coolquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil dat ook gescheiden houden. Sterker nog, werk-mobiel blijft gewoon op bureau liggen als ik naar huis ga. Tenzij ik ergens om de een of andere reden standby voor moet staan, want eigenlijk nooit is.
Kan ik eerder aan jullie vragen met deze krampachtige nerd-discussies, maar het antwoord is ja. En heel snel afgeleid.quote:
Paar euro bij de Actionquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die van mij was geloof ik 15 dollar op DX, met ook een zonnepaneeltje erop, maar dat is meer voor de show.
Ja. Waarom niet? Mijn laptop stata hier ook gewoon dag en nacht. Het is geen Randstad. (Om er maar weer ff een andere saaie discussie in te gooien).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag je daar gewoon dingen op het bureau laten liggen? Cool(kan je daar gewoon dingen op het bureau laten liggen
)
Ik heb er ook een van duracell, die was 24 euro en is maar 1,8 Ah, dat kutding kan mijn telefoon nieteens één keer opladenquote:
Ik heb nu 5" en merk dat landscape gewoon te groot wordt zeg maar. Gelukkig overigensquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Met mijn vorige toestel kon ik rechtop ook maar met 1 hand typen. met mijn huidige (4,5") gaat dat ook prima met 2 handen. Maar toch is in landscape typen nog net iets sneller.
Het was ZO'N leuke grap!quote:
Ook in Groningen of Arnhem genoeg gehoord over gestolen laptops/telefoons (helaas).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Waarom niet? Mijn laptop stata hier ook gewoon dag en nacht. Het is geen Randstad. (Om er maar weer ff een andere saaie discussie in te gooien).
Neuh maar je maakt het er zelf een beetje naar vandaag.quote:
Volgens mij moet hij hier officieel, contral standards etc, ook achter slot en grendel in de kast als je 'm niet meeneemt. Maar niemand die dat inmiddels nog doet. De deur gaat op slot, er zijn badge-readers in de gangen die naar buiten leiden etc.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook in Groningen of Arnhem genoeg gehoord over gestolen laptops/telefoons (helaas).
Oh, en voor SOX-compliancy mag het ook niet.
Wat ouderwets idd. Als ik hier iets laat liggen is het de volgende dag verdwenen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag je daar gewoon dingen op het bureau laten liggen? Cool(kan je daar gewoon dingen op het bureau laten liggen
)
Het kantoor hier wordt elke dag leeggeplunderd door berbers.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Waarom niet? Mijn laptop stata hier ook gewoon dag en nacht. Het is geen Randstad. (Om er maar weer ff een andere saaie discussie in te gooien).
Omdat Godtje een discussie begint en ik alleen maar aanhaak dat ik niet tegen knipperende dingen op mijn bureau kan omdat ik er dan naar ga kijken? Mens ik kan niet eens tegen een fonkelende cd want dan wil ik er mee spelen. Big deal!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Neuh maar je maakt het er zelf een beetje naar vandaag.
Helaas wordt diefstal op de werkvloer voornamelijk door collega's gedaan. Heb een gozer gekend die met complete TV's is gesnapt (van die oude, met beeldbuis).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij moet hij hier officieel, contral standards etc, ook achter slot en grendel in de kast als je 'm niet meeneemt. Maar niemand die dat inmiddels nog doet. De deur gaat op slot, er zijn badge-readers in de gangen die naar buiten leiden etc.
Nee omdat je belachelijke vergelijkingen maakt die kant noch wal raken. Je persoonlijke voorkeuren boeien mij niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat Godtje een discussie begint en ik alleen maar aanhaak dat ik niet tegen knipperende dingen op mijn bureau kan omdat ik er dan naar ga kijken? Mens ik kan niet eens tegen een fonkelende cd want dan wil ik er mee spelen. Big deal!
Maar ga gerust verder met je Guild Wars hoorSuper sexy!
Dat helpt al een boel, hier kunnen 7000 collega's gewoon naar binnen lopen. Dan laat je toch minder liggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij moet hij hier officieel, contral standards etc, ook achter slot en grendel in de kast als je 'm niet meeneemt. Maar niemand die dat inmiddels nog doet. De deur gaat op slot, er zijn badge-readers in de gangen die naar buiten leiden etc.
Ik zie hier nog niet direct een collega binnenkomen om mijn spullen mee te nemen, maar dat is dan misschien naief. En wellicht anders omdat je hier alle collega's persoonlijk kent, niet zoals bij gedetacheerden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas wordt diefstal op de werkvloer voornamelijk door collega's gedaan. Heb een gozer gekend die met complete TV's is gesnapt (van die oude, met beeldbuis).
Ik voel me al schuldig als ik per ongeluk een pen mee neem naar huis.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas wordt diefstal op de werkvloer voornamelijk door collega's gedaan. Heb een gozer gekend die met complete TV's is gesnapt (van die oude, met beeldbuis).
Hier ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ouderwets idd. Als ik hier iets laat liggen is het de volgende dag verdwenen.
Oke jij je zinquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:28 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee omdat je belachelijke vergelijkingen maakt die kant noch wal raken. Je persoonlijke voorkeuren boeien mij niet.
Die had ik hier laatst ook al gepost maar toen was je er nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:26 schreef stbabylon het volgende:
YES!
http://gigaom.com/2013/10(...)on-of-the-xperia-z1/
Eindelijk iemand die het begrijpt, zelfde hardware, kleiner scherm
Jammer genoeg heb ik nu al een Z1
Lekkere werksfeerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ouderwets idd. Als ik hier iets laat liggen is het de volgende dag verdwenen.
Ja, ik weet niet hoe groot het bedrijf is. Ik heb ook ergens gewerkt waar je zelfs de schoonmaaksters bij naam kende. Daar heb ik ook nooit iets er van mee gekregen. Ik hoop dat dat ook altijd zo blijft.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie hier nog niet direct een collega binnenkomen om mijn spullen mee te nemen, maar dat is dan misschien naief. En wellicht anders omdat je hier alle collega's persoonlijk kent, niet zoals bij gedetacheerden.
Doe niet zo moeilijk man.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke jij je zinIk zal mijn puur persoonlijke smaak over LED-lampjes die oplichten en weer uitgaan op een telefoon voortaan niet meer deponeren als een algemene voor iedereen geldende wetenschappelijk onderbouwde stelling dat het ook zo IS en niemand iets anders mag denken.
Zo ben ik nou eenmaal, als autist.
Sorry he!
Oh dankjewel, wat liefquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik hier laatst ook al gepost maar toen was je er niet
Dat kan het voor MIJ toch zijn? Wat aan "persoonlijke smaak of irritaties" snap jij niet? Niet iedereen denkt en vindt hetzelfde, dodo. Mijn God zeg................quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:32 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk man.![]()
Als je een simpel LEDje tokkie en kermis/disco gaat noemen maak je toch al vooral jezelf belachelijk. Helemaal als je bij Philips werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |