Nee hoor. Iemand die zulke uitspraken doet heeft het toch niet begrepen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan het voor MIJ toch zijn? Wat aan "persoonlijke smaak of irritaties" snap jij niet? Niet iedereen denkt en vindt hetzelfde, dodo. Mijn God zeg................Voel je je nu serieus op je pik getrapt omdat ik je gadget tokkie noem?
Ik werk ook bij een multi-national, maar hier is de sfeer gewoon wat gemoedelijker. Inderdaad dat ik misschien niet alle schoonmakers van naam ken omdat die nog wel eens wisselen. Maar goed, die zijn hier niet 's nachts.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welkom in de corporate wereld, waar je het grootste gedeelte van de mensen in het gebouw niet kent.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef Seikcid het volgende:
TT.
[..]
Nee hoor. Iemand die zulke uitspraken doet heeft het toch niet begrepen.
Ik begrijp het maar al te goed, ik heb gewoon een andere mening. Klaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef Seikcid het volgende:
TT.
[..]
Nee hoor. Iemand die zulke uitspraken doet heeft het toch niet begrepen.
Los van of het nodig is, moet ik van de baas mijn laptop aan de lijn leggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werk ook bij een multi-national, maar hier is de sfeer gewoon wat gemoedelijker. Inderdaad dat ik misschien niet alle schoonmakers van naam ken omdat die nog wel eens wisselen. Maar goed, die zijn hier niet 's nachts.
Hooguit dat mijn telefoon weg zou kunnen zijn als ik ff ga pissen of hem per ongeeluk vergeet en er 's ochtends nog ligt. Zou kunnen. Ik denk daar naief en goed van vertrouwen als ik ben niet bij na. Ook omdat het gewoonweg nog nooit is voorgekomen.
Goed plan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik begrijp het maar al te goed, ik heb gewoon een andere mening. Klaar.
En nu ga ik er over ophouden want het irriteert me mateloos.
Ik moet dat ook maar niemand doet het. Alle lockers hier zijn wel continue in gebruik terwijl de afspraak is dat ze 's avonds leeg moeten zijn. Maar om 7:30 is er al geen vrije locker meer te vinden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Los van of het nodig is, moet ik van de baas mijn laptop aan de lijn leggen.
Ja, hier vele duizenden dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:40 schreef Seikcid het volgende:
Ik werk op het hoofdkantoor met honderden mensen. Ik leg nog net m'n tas niet aan de ketting.
Ja overdag wel, dan gaat ie mee. Daar IS ie immers ook voor. Tenzij ik f fplassen ben en ik hem per ongeluk vergeet, kan voorkomen. Van die mobieltjes die 5x achter elkaar afgaan op een leeg bureau omdat de kids voor een gesloten deur staan, dat is inderdaad wel irritantquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Los van of het nodig is, moet ik van de baas mijn laptop aan de lijn leggen.
Oh, en ik vind zelf dat mensen hun mobiel moeten meenemen (of uit zetten). Maar dat is meer omdat ik niet gerinkel naast me wil hebben
Of dat er zo'n vergeten android op het bureau van een collega continu als een soort party-zwaailicht bouwlamperig ligt te knipperen alsof je op het Amsterdam Dance Event staat. Man man, nee dan vind ik ook dat ze hem moeten meenemen. Anders kan ik niet doorwerken!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja overdag wel, dan gaat ie mee. Daar IS ie immers ook voor. Tenzij ik f fplassen ben en ik hem per ongeluk vergeet, kan voorkomen. Van die mobieltjes die 5x achter elkaar afgaan op een leeg bureau omdat de kids voor een gesloten deur staan, dat is inderdaad wel irritant
Zit je me nou uit te lokken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of dat er zo'n vergeten android op het bureau van een collega continu als een soort party-zwaailicht bouwlamperig ligt te knipperen alsof je op het Amsterdam Dance Event staat. Man man, nee dan vind ik ook dat ze hem moeten meenemen. Anders kan ik niet doorwerken!
Zo ben ikquote:
Ik werk met Amsterdammers en Rotterdammers, ik loop nog net niet in hazmat-suit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:40 schreef Seikcid het volgende:
Ik werk op het hoofdkantoor met honderden mensen. Ik leg nog net m'n tas niet aan de ketting.
Alsof je mij ermee hebtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo ben ik
Ik heb er ook heel subtiel voor Heatwave het Amsterdam Dance Event in verwerkt
Hoe zouden ze dat in Japan doen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof je mij ermee hebt.
Voor mij hoeven ze het idd niet te doen, maar ik heb er ook geen last van verder hoor.
Ik ben in het gedeelte van HK geweest waar het wel meevalt met de flikkerlichtenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe zouden ze dat in Japan doen?Daar knippert echt werkelijk ALLES in de steden! Tenminste, als ik de beelden zo zie.
In Hong Kong moesten mijn ogen ook ff rusten na een middagje rondlopen
"Oooooh bright liiiights!!!!"(En jaahaa, HK is geen Japan nee, dat weet ik)
Ik flikker al genoeg van mezelf. Hell to the no dat ik iemand of iets mij zal laten outshinen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Angel heeft gewoon een hekel aan geflikker, laat hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |