Maar die zullen er nooit komen. Zeker niet bij een NK.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:39 schreef Karina het volgende:
Tijdens de wedstrijddagen kunnen zo'n 15.000 toeschouwers het stadion in.
Misschien komt er t.z.t. een reclame Zeppelin?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:39 schreef Evertjan het volgende:
wat doet die zeppelin op het plaatje?
Volgens mij zit dat niet in de planningquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
ik wil ook
als ze er nu een ijshockeybaantje inbouwen dan kunnen we ook een winter classic houden hier
Ja man, als er ijshockey komt ga ik kijken en neem ik mijn ijshockeyschaatsen mee, ok?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:03 schreef sp3c het volgende:
voorlopig zijn het nog plannen op papier
zou zonde zijn als je de andere schaatssporten (kunstrijden, shorttrack, ijshockey) hier niet bij zou betrekken
deal!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja man, als er ijshockey komt ga ik kijken en neem ik mijn ijshockeyschaatsen mee, ok?
beetje flauwe reactiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Dit probleem werd door thettes al genoemd in het Amsterdamtopic en hij sloeg de spijker op zijn kop:
Sport'Olympische sporters dupe van droom Rintje Ritsma
Hordelopen, speerwerpen... Het blijkt allemaal niet te kunnen op een ijsbaan. En dat is een probleem voor de olympische sporters van Phanos.
De atleten van Phanos zijn niet zo blij dat deze winter het Olympisch Stadion verandert in een ijsbaan. Dat leggen ze uit in deze ingezonden brief en in bovenstaand filmpje.
'Een alternatieve atletiekbaan waarop alle trainingsgroepen de wintermaanden kunnen blijven trainen, ligt niet vanzelfsprekend binnen handbereik. Een schaatsbaan in de openlucht van Amsterdam echter wel; de Jaap Eden IJsbaan in Amsterdam-Oost. Waarom wordt er niet gebruik gemaakt van de middelen die er al zijn?', stellen de sporters van Phanos.
Volgens wethouder Eric van der Burg (Sport) hoort het probleem van Phanos er een beetje bij als je op de mooiste plek van Nederland elke dag kunt sporten. Ze moeten gewoon eventjes plaatsmaken voor een uniek evenement, net als heel Amsterdam dat doet voor de marathon bijvoorbeeld.
Dinsdag praat het bestuur van Phanos verder met het Olympisch Stadion en de wethouder om tot een oplossing te komen.
Bron
Het is ook maar voor een maandje. Dus ik denk dat ze er wel uit gaan komen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:09 schreef sp3c het volgende:
zo gaan die dingen
beetje flauwe reactie
maar de oplossing is simpel, als ze het stadion kopen met zijn allen dan kunnen ze een stokje steken voor het feit dat anderen er ook af en toe gebruik van willen maken
kan me trouwens niet voorstellen dat het stadion de enige plek is waar je een beetje kunt hordelopen enzo in Amsterdam
Oh nice! Ja als ze dat zouden doen, zou wel tof zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:10 schreef sp3c het volgende:
praktijkvoorbeeldje trouwens
[ afbeelding ]
En dan in het midden ijshockeyquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:12 schreef sp3c het volgende:
ja nou in ons geval is het dan voor het langebaanschaatsen dus he (* sp3c maakt zich geen illusies) maar zo komt het er ongeveer uit te zien
lijkt me echt tof om een keer mee te maken
Zo'n enorm stadion om een ijshockeyveld aanleggen ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nice! Ja als ze dat zouden doen, zou wel tof zijn.
Met een langebaan eromheen, ik zat maar wat te fantaserenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:14 schreef manny het volgende:
[..]
Zo'n enorm stadion om een ijshockeyveld aanleggen ?
Kun je beter om een voetbalveld doen, dan komen er meer mensen kijken.
het kan idd welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan in het midden ijshockeyWat al die zooi op die foto is (dus om de ijshockeybaan heen) dat kan weg.
gaat bij dat soort evenementen meer om de sfeer dan om de sport zelf, of je moet verrekijkers uit gaan delenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:14 schreef manny het volgende:
[..]
Zo'n enorm stadion om een ijshockeyveld aanleggen ?
Kun je beter om een voetbalveld doen, dan komen er meer mensen kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |