SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, zit alweer met mijn kop in het strafrechtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:41 schreef eriksd het volgende:
Saaie arresten elke keer. Kom eens met technische materie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:45 schreef Valid het volgende:
Vanochtend eerste college studentenrechtbank gehad. Ik ben rechter in een bedrijfsrechtelijke casus (rechtsgebied zelf gekozen). Heb dr zin in.jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:45 schreef Valid het volgende:
Vanochtend eerste college studentenrechtbank gehad. Ik ben rechter in een bedrijfsrechtelijke casus (rechtsgebied zelf gekozen). Heb dr zin in.Is dit zo complex dan? Onverschuldigde betaling geeft je toch geen voorrangsrecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de hoofdregel inderdaad, maar er zijn uitzonderingen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is dit zo complex dan? Onverschuldigde betaling geeft je toch geen voorrangsrecht?
Vandaar,quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is dit zo complex dan? Onverschuldigde betaling geeft je toch geen voorrangsrecht?
Vertel meid.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:47 schreef Yreal het volgende:
Ik heb zulke gemengde gevoelens bij deze dag...
Aandachtvragende post ditquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:47 schreef Yreal het volgende:
Ik heb zulke gemengde gevoelens bij deze dag...
Goed aangevoeld bobbiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Aandachtvragende post dit
Daar krijg je vast gemengde gevoelens bij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef Yreal het volgende:
Neeja, zo een vreselijk toffe netwerkborrel, maar daar moet ik een date voor laten schieten met een hele leuke dame
Vooral omdat ik liever naar die date ga...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daar krijg je vast gemengde gevoelens bij.
Aan die paarse attributen hé!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef Yreal het volgende:
Neeja, zo een vreselijk toffe netwerkborrel, maar daar moet ik een date voor laten schieten met een hele leuke dame
4 uur, rotterdamquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:52 schreef eriksd het volgende:
Hoelaat is die netwerkborrel eigenlijk?
En die woont in het hoge noorden des landsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Neem die chick mee naar de borrel.
Oh, we hebben het over Etsu.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
En die woont in het hoge noorden des lands
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oh, we hebben het over Etsu.
[..]
[..]
Kan dat niet wat netter worden geknoopt?quote:
Uiteraard, dit was enkel om de combi voor de dag even aan te gevenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan dat niet wat netter worden geknoopt?
Op de EUR?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
4 uur, rotterdam
[..]
Oftewel "Dat hangt er vanaf.... "quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:02 schreef Valid het volgende:
[..]
En dat inderdaad. Casuspositie is anderhalf A4.
Nou, ga je 4 uurtjes naar die borrel, je date om 21:00. Fertig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
4 uur, rotterdam
[..]
Als je bij voorbaat weet dat het een toffe netwerkborrel is, ga je naar die netwerkborrel. Je kunt je date altijd verzetten, en daarmee laat je meteen zien dat je niet alles laat wijken voor een drankje met een of andere chick en dat je je eigen dingen te doen hebt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef Yreal het volgende:
Heb ik ook gedaan, maar ik kan er nog steeds niet bij met mijn verstand dat ik inmiddels zo... "verstandig" ben geworden....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je bij voorbaat weet dat het een toffe netwerkborrel is, ga je naar die netwerkborrel. Je kunt je date altijd verzetten, en daarmee laat je meteen zien dat je niet alles laat wijken voor een drankje met een of andere chick en dat je je eigen dingen te doen hebt.
Wel vaker gedaan hier, en die date komt er echt wel als beide partijen willen.
Niet zo miemelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar ik kan er nog steeds niet bij met mijn verstand dat ik inmiddels zo... "verstandig" ben geworden....
Dus eigenlijk is er geen klacht?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar ik kan er nog steeds niet bij met mijn verstand dat ik inmiddels zo... "verstandig" ben geworden....
Dit! Als ze interesse heeft maakt het nauwelijks uit dat de date iets verzet wordt en als ze geen interesse heeft is het toch een hopeloze zaak. Netwerkborrels kun je niet plannen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je bij voorbaat weet dat het een toffe netwerkborrel is, ga je naar die netwerkborrel. Je kunt je date altijd verzetten, en daarmee laat je meteen zien dat je niet alles laat wijken voor een drankje met een of andere chick en dat je je eigen dingen te doen hebt.
Wel vaker gedaan hier, en die date komt er echt wel als beide partijen willen.
Doe je goed mi mang.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef Yreal het volgende:
Verstandig? Wat heeft dat met verstandig te maken? Gewoon doen wat je op dat moment liever wilt doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Speciaal voor Erik. Ook voor de rest een leuk liedje trouwens.quote:But this feels so unnatural
Peter Gabriel too
Het ziet daar wel zwart van de mensen zeg!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:11 schreef Ryon het volgende:
http://www.at5.nl/live
Hoorzitting rondom de black pete discussie. De beste spreker is al geweest, maar het blijft genieten.
Zwartgallige humor weer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het ziet daar wel zwart van de mensen zeg!
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:
Waar de fuck kijk ik naar?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 17 oktober 2013 12:11 schreef Ryon het volgende:
http://www.at5.nl/live
Hoorzitting rondom de black pete discussie. De beste spreker is al geweest, maar het blijft genieten.
Quoten blijft lastigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waar de fuck kijk ik naar?Is die man nu serieus sinterklaasliedjes taalkundig aan het ontleden?
Zwartkijker.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Wat loop je me nu weer zwart te maken?quote:
Bekijk niet alles zo zwart en wit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat loop je me nu weer zwart te maken?
Do tellquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:20 schreef Ryon het volgende:
Na het werkgever/werknemer argument heeft hij in ieder geval mij overtuigd.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:27 schreef Yreal het volgende:
Die hele zaal zit ook vol met mensen waarvan je al gewoon aanvoelt dat ze bij alles wat er gebeurd de racisme kaart trekken
Mwah.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Paarsgepunte lansquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Is dat al zeker dan, dat bij die date zijn paarse attribuut benodigd is?
Ik heb overigens ook studiegenootjes in de master die nog constant schrijven;quote:
Op zich heeft ie wel een punt. Slavernij is niet tot weinig aan bod gekomen, althans bij mij.quote:
Toch wel wit dan he.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:20 schreef Ryon het volgende:
Na het werkgever/werknemer argument heeft hij in ieder geval mij overtuigd.
Bij mij wel. Eigenlijk een continue onderwerpquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Op zich heeft ie wel een punt. Slavernij is niet tot weinig aan bod gekomen, althans bij mij.
Kijk, dat is begrip kwekenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:33 schreef Ryon het volgende:
Juridisch-beleidsmatig kadereindelijk wordt het echt spannend.
Geschiedenis in C&M-profiel?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bij mij wel. Eigenlijk een continue onderwerp
E&M en N&Gquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Geschiedenis in C&M-profiel?
Vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:35 schreef Ryon het volgende:
Slavernij was volgens mij een thema onderwerp bij geschiedenis. Wij hadden dat onderwerp in ieder geval niet. Wisselt per jaar.
Zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alsof dat het enige schandalige is dat er in het verleden is geweest
Dat is natuurlijk ook zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:40 schreef Yreal het volgende:
Als ze dit afschuiven op "geen belanghebbende" dan zijn ze wel echte eindbazen![]()
![]()
Omdat de halve zaal dat niet begrijpt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Waarom niet langer stilstaan bij het juridische?
Lafbek is hetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Waarom niet langer stilstaan bij het juridische?
Van de Bosmanwetquote:
Dat is toch mooi manquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat de halve zaal dat niet begrijpt.
Wat zie je dat weer zwart witquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar wie gaan we de zwarte piet toeschuiven?
Dit vind ik wel het allermooist ja. De emotie is wel het mooie van gemeenterecht/politiek. Inspraakavonden en hoorzittingen zijn ook altijd een genot om bij te wonen of te bekijken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ryon, is dit nu je droombaan?
De cateraar. Precies vandaag stond er raspatat op het menu.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar wie gaan we de zwarte piet toeschuiven?
Zou wat zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:47 schreef Ryon het volgende:
Zwarte Piet strafrechtelijk vervolgen. Ik ben voor.
Teeven zit druk mee te schrijvenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:47 schreef Ryon het volgende:
Zwarte Piet strafrechtelijk vervolgen. Ik ben voor.
quote:Essentie
Overeenkomstenrecht. Wanneer zal rechter negatieve kritiek van opdrachtgever over de wijze waarop de ingehuurde Sinterklaas en Piet hun rol vervullen, honoreren?
Enkel als de acteurs er niet in slagen een voor kinderen herkenbare Sinterklaas en Zwarte Piet te vertolken, daar de acteurs bij de invulling van hun rol een grote artistieke vrijheid genieten.
quote:Verdachte heeft zich tot twee keer toe - waarvan een keer samen met een ander verkleed als zwarte piet - schuldig gemaakt aan een gewapende overval op een koerier. Ook heeft hij voorbereidingshandelingen getroffen voor nog een derde overval. Bij de overvallen zijn de koeriers bedreigd met een op een vuurwapen gelijkend voorwerp en beide keren is een groot aantal pakketjes met mobiele telefoons weggenomen. Gevangenisstraf van 6 jaar met aftrek. Zie ook BX5105.
Die gaat een einde maken aan alles, jwzquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:53 schreef Yreal het volgende:
Waarom roepen ze toch steeds om Obama?
Het enige verschil tussen de groepen is kans.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:54 schreef Yreal het volgende:
Oja, een zwarte sint, dus nu willen ze zelf de baas spelen?
Mooie verschijning, zo ook vorige week bij P&Wquote:
Was dat op maandag?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mooie verschijning, zo ook vorige week bij P&W
Dat weet ik niet meer. Begin van vorige week iigquote:
Prachtige baanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hij is wel erg gefixeerd op die microfoons
Een ware Don Quichot als je mij vraagtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mooie verschijning, zo ook vorige week bij P&W
Doe ik ook altijdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:01 schreef Tchock het volgende:
Die Gario klinkt alsof hij heel veel verschillende artikelen héél kort heeft gelezen
quote:
Kans voor inheemse bevolking lijkt me?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat is dat nu weer voor kulargument? Mensen die zwarte piet spelen krijgen veel betaald
Dat tegenover dit clubje een nog veel grotere clubje tegen dit clubje is en gewoon wil vasthouden aan zwarte pieten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:03 schreef Tchock het volgende:
En toch snap ik niet wat er mis is met regenboogpieten. Hele probleem opgelost, geen gezeik meer en doet niets af aan Piet zelf.
Crack was vorig jaar Piet bij de intocht, mocht ze willenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat is dat nu weer voor kulargument? Mensen die zwarte piet spelen krijgen veel betaald
Ik heb ook eens zwarte piet gespeeld, ook niets gekregenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack was vorig jaar Piet bij de intocht, mocht ze willen![]()
Het gaat niet over de grootte van de clubjes. Je hebt bij Fundamentele rechten en Staatsrecht toch meegekregen dat democratie niet de dictatuur van de meerderheid inhoudt? Ook, en misschien wel juist, het beschermen van minderheden is belangrijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat tegenover dit clubje een nog veel grotere clubje tegen dit clubje is en gewoon wil vasthouden aan zwarte pieten.
Gaat waarschijnlijk om de pieten die meedoen aan de TV-optocht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kruidnoten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb ook eens zwarte piet gespeeld, ook niets gekregen
Ik denk dat Erik van Muiswinkel en co. wel degelijk betaald krijgen. Toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:06 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk om de pieten die meedoen aan de TV-optocht.
Al betwijfel ik ook ten zeerste dat ze daar daadwerkelijk geld vor krijgen
quote:De overheid mag burgers verplichten hun vingerafdruk af te geven bij het aanvragen van een identiteitskaart. Hoewel dat een schending van de privacy is, is die gerechtvaardigd. Dat oordeelt het Europese Hof van Justitie, dat wel vraagtekens zet bij de opslag ervan.
Een Van Muiswinkel zal best wat krijgen, maar zal dat echt om grote bedragen gaan denk ik dan. Zal wel loslopen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:06 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk om de pieten die meedoen aan de TV-optocht.
Al betwijfel ik ook ten zeerste dat ze daar daadwerkelijk geld vor krijgen
Ik zou het niet weten. Kan me ook voorstellen dat ze het gewoon heel leuk vinden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat Erik van Muiswinkel en co. wel degelijk betaald krijgen. Toch?
Jezus, waardeloze uitspraak. Als ik me goed herinner waren dat ook precies de conclusies van de Raad in het arrest waar de prejudiciële vragen over werden gesteld.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:06 schreef Joosie200 het volgende:
Vingerafdrukopslag in paspoort mag, niet in database
[..]
Klopt, zoiets staat mij ook bij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jezus, waardeloze uitspraak. Als ik me goed herinner waren dat ook precies de conclusies van de Raad in het arrest waar de prejudiciële vragen over werden gesteld.
Tegenstanders zijn geitenwollensokkenmaloten, Pieten zijn een linkse kliek, het komt uit de cultuurbegroting dus het is ook nog een linkse hobby, dit wordt wel een heel eenzijdig feestje zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:07 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Kan me ook voorstellen dat ze het gewoon heel leuk vinden.
Blijft een linkse kliek he
Maar die zijn ook links...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tegenstanders zijn geitenwollensokkenmaloten,
Dus het is eigenlijk links vs links?quote:Pieten zijn een linkse kliek, het komt uit de cultuurbegroting dus het is ook nog een linkse hobby, dit wordt wel een heel eenzijdig feestje zo.
Wauw, je snapt mijn post.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar die zijn ook links...
[..]
Dus het is eigenlijk links vs links?
Twee keer links is toch achteruit?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar die zijn ook links...
[..]
Dus het is eigenlijk links vs links?
Hij wordt toch echt verstandigquote:
Of rechts? Is het dan toch weer de VVD die het land kapot wil maken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Twee keer links is toch achteruit?
Joosie heb ji je antwoorden van H1 en H2 ondernemingsrechtboek?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:08 schreef Joosie200 het volgende:
Damn, weer racisme-kaart met de vraag of de commissie vanaf het begin wel een evenredige samenstelling had van de Amsterdamse samenleving destijds
Even afgezien van je inhoudelijke punt; ik snap heel erg goed dat mensen aanstoot nemen aan Henk Westbroek. Dat hij het niet eens is met mensen is zijn goed recht, maar zijn gedrag getuigt van complete afwezigheid van respect voor zijn discussiepartners. Hij kwam op mij over als een aangeschoten malloot. Dat heeft niets met de bal kaatsen te maken; je ziet anderen ook niet door hun gesprekspartners heen schreeuwen, ze publiekelijk belachelijk maken en uitschelden.quote:
Dat was marketing.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:16 schreef Joosie200 het volgende:
Wat ik persoonlijk ergerlijk vind van de mensen die er aanstoot aannemen, dat zij dit funderen op projectie van dingen die geeneens verband met elkaar houden. Zij denken: oeh, zwarte piet is zwart, dus issie een neger. En omdat ie het hulpje van Sinterklaas is, die wit is, is het racisme en discriminatie!111!! Alsof het met kleurenpieten niet zo isWant voor een gele piet voelen de Chinezen zich aangesproken, voor een witte piet alle Nederlanders zelf, en ga zo maar door. Als je niks op hebt met een traditie, laat die dan lekker links liggen. Maar nee, ze moeten zo nodig ala Don Quichot er tegen in gaan elk jaar opnieuw. Wat is er mis met: leven en laten leven? Doe lekker wat je zelf wil.
Vind je het racistisch? Begin je eigen Sinterklaasintocht met zwarte Sinterklaas en kleurenpieten voor mij part. Maar ga niet bestaande tradities om zeep helpen en de lol er van verpesten omdat het jou niet aanstaat. Net zoals die hele heisa met negerzoenen e.d. Alsof Joden zo aanstoot nemen aan de naam jodenkoekDoe je dat wel, dan boycot je toch lekker die zoenen en koeken
Hekel je een bestaande traditie? Dat kan, begin je eigen traditie dan zou ik zeggen. Maar nee, die mensen die er elk jaar weer hun mond over open trekken omdat zij zich onjuist bejegend voelen, willen rellen om het rellen. En dan klinkt het verongelijkt als iemand als Westbroek zoiets heeft: fluit toch een end op. Mja.. wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten enzo hmm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Negerzoenquote:Op 19 december 2006 werd bekendgemaakt dat de rel rond de naamsverandering een actie was van de marketingafdeling van de fabrikant. Er werd hierdoor heel veel aandacht besteed aan de Zoenen, maar flinke omzetstijgingen bleven uit. De omzet daalde zelfs iets doordat er consumenten waren die door de naamsverandering het product links lieten liggen.[4]
Kan te maken hebben met interpretatie en perceptie, maar ik zag hem niet anderen uitschelden anders? En door elkaar heen schreeuwen en belachelijk maken is van alledag in zulke praatprogramma's. Elkaar onderbreken is doodnormaal e.d. zonder dat de gespreksleiders ala Pauw/Witteman er iets aan doen bijvoorbeeld. Dat zie je ook zo goed met de TK en de voorzitter die vertikt in te grijpen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:20 schreef Tchock het volgende:
; je ziet anderen ook niet door hun gesprekspartners heen schreeuwen, ze publiekelijk belachelijk maken en uitschelden.
Ik vind het echt hilarisch dat dat samen met Jodenkoeken steeds bij de racisme-discussie wordt gesleept. Dan weet je meteen dat de ander geen idee heeft waar hij over praat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat was marketing.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Negerzoen
Serieus?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat was marketing.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Negerzoen
Het valt me ook op hoe veel emoties er bij loskomen. Geweldig is dat. Andere items mag je over klagen wat je wil maar zodra het woord Pieten valt komen in de meest intelligente mensen allerlei oergevoelens opborrelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:22 schreef Ryon het volgende:
Ik vind de discussie mooi omdat de meeste Nederlanders er heel veel moeite mee hebben om zich tegen de kritiek te verweren. Er wordt veel gebruik gemaakt van oneigenlijke argumenten, drogredeneringen, stromannen etc. noem maar op. Het raakt echt een gevoelige snaar.
En ik vind dat een grote groep mensen daar wat meer oog voor mag hebben, in plaats van alleen maar te suggereren dat men dan maar weg moet blijven of zich niet moet aanstellen.quote:Hoe je het ook wendt of het keert. Sinterklaas is om verschillende redenen een dubieus volksfeest. Wij willen er graag het gemoedelijke kinderfeest in zien waarvan wij zo houden, maar het verleden heeft ons gewoon met een aantal dubieuze elementen opgescheept waar toch iets mee moet gebeuren.
Het kan zo dubieus zijn als maar kan zijn, dat zal. Maar ik blijf er bij, als iets je niet aanstaat kun je er wel ophef over maken en publiekelijk je beklag doen, of je kunt er gewoon niet aan mee doen en je eigen alternatief presenteren/uitvoeren. Voor mij is er niks mis met een sinterklaasintocht/feest in talloze uitvoeringen (traditioneel, aangepast etc etc) Maar waarom zo de discussie opzoeken en niet gewoon je ding doen? Nait soez'n maar gewoon doen zeg ik jequote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:22 schreef Ryon het volgende:
Hoe je het ook wendt of het keert. Sinterklaas is om verschillende redenen een dubieus volksfeest.
Er oog voor hebben is 1 ding, maar waarom zou groep 1 op aandrang van groep 2 een gebruik aanpassen als groep 2 dat gebruik zelf kan aanpassen zoals zij het zelf wensen te zien als alternatief naast het huidige gebruik van groep 1? Het is naar mijn idee verspilde moeite om te proberen de huidige vorm aan te passen als enige uitvoering, als je er ook zelf een draai aan kunt geven en zelf een vergunning gaat aanvragen voor je eigen sinterklaasintocht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:25 schreef Tchock het volgende:
En ik vind dat een grote groep mensen daar wat meer oog voor mag hebben, in plaats van alleen maar te suggereren dat men dan maar weg moet blijven of zich niet moet aanstellen.
Dat gebeurt wel vaker. Pepsi of Coca-Cola (weet niet meer welke) heeft een keer zijn meestverkochte Cola stopgezet zodat mensen boos zouden worden, overal mediacoverage en toen weer teruggedraaid.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Serieus?Faal van jewelste, zelf een rel creëren in de hoop op meer omzet
Dat was toch met coca cola vanille niet? Toen met veel tam tam weer teruggebracht. Of zoals MCDonalds met een van hun burgers, men opende zelfs een FB-pagina met tig likes en toen ging MCDonalds overstagquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker. Pepsi of Coca-Cola (weet niet meer welke) heeft een keer zijn meestverkochte Cola stopgezet zodat mensen boos zouden worden, overal mediacoverage en toen weer teruggedraaid.Briljant.
Dat zeg je nu al drie keer, maar het punt is natuurlijk helemaal niet dat groep 1 mee mķet doen met de intocht. Het probleem is dat er elk jaar iets plaatsvindt op kosten van de Staat waar miljoenen mensen aan meedoen, wat weken op tv is en wat in de ogen van groep 1 erg racistisch is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Er oog voor hebben is 1 ding, maar waarom zou groep 1 op aandrang van groep 2 een gebruik aanpassen als groep 2 dat gebruik zelf kan aanpassen zoals zij het zelf wensen te zien als alternatief naast het huidige gebruik van groep 1? Het is naar mijn idee verspilde moeite om te proberen de huidige vorm aan te passen als enige uitvoering, als je er ook zelf een draai aan kunt geven en zelf een vergunning gaat aanvragen voor je eigen sinterklaasintocht.
Allemaal uitgedokterd natuurlijk. Zou me niets verbazen als ze zelf die Facebookpagina hebben gemaakt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat was toch met coca cola vanille niet? Toen met veel tam tam weer teruggebracht. Of zoals MCDonalds met een van hun burgers, men opende zelfs een FB-pagina met tig likes en toen ging MCDonalds overstag
Groep 1 zit helemaal niet te wachten op een eigen intocht (integendeel juist) het gaat erom dat de huidige invulling van de intocht kwetsend isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Er oog voor hebben is 1 ding, maar waarom zou groep 1 op aandrang van groep 2 een gebruik aanpassen als groep 2 dat gebruik zelf kan aanpassen zoals zij het zelf wensen te zien als alternatief naast het huidige gebruik van groep 1? Het is naar mijn idee verspilde moeite om te proberen de huidige vorm aan te passen als enige uitvoering, als je er ook zelf een draai aan kunt geven en zelf een vergunning gaat aanvragen voor je eigen sinterklaasintocht.
Omdat het een feest is, en dus een gevoelsmatige aangelegenheid. Kan je kapotrationaliseren, ik snap het wel en vind het (soory Tchock) aanstellerij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:22 schreef Ryon het volgende:
Ik vind de discussie mooi omdat de meeste Nederlanders er heel veel moeite mee hebben om zich tegen de kritiek te verweren. Er wordt veel gebruik gemaakt van oneigenlijke argumenten, drogredeneringen, stromannen etc. noem maar op. Het raakt echt een gevoelige snaar.
Hoe je het ook wendt of het keert. Sinterklaas is om verschillende redenen een dubieus volksfeest. Wij willen er graag het gemoedelijke kinderfeest in zien waarvan wij zo houden, maar het verleden heeft ons gewoon met een aantal dubieuze elementen opgescheept waar toch iets mee moet gebeuren.
De Big Tastyquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat was toch met coca cola vanille niet? Toen met veel tam tam weer teruggebracht. Of zoals MCDonalds met een van hun burgers, men opende zelfs een FB-pagina met tig likes en toen ging MCDonalds overstag
Dat moment dat je keihard in een marketingtruc traptquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De Big Tasty![]()
Man wat was ik woest toen
Ik ben bijzonder geoffendeerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat het een feest is, en dus een gevoelsmatige aangelegenheid. Kan je kapotrationaliseren, ik snap het wel en vind het (soory Tchock) aanstellerij.
Er was een tijd dat er 2 van die dingen 's avonds laat als snack naar binnen gingenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De Big Tasty![]()
Man wat was ik woest toen
En wij die communicatiestudenten maar bashenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:34 schreef Ryon het volgende:
Die geniepige en leugenachtige marketingboys ook.
Het is bijna alsof een bedrijf dat ons spullen verkoopt ons spullen wil verkopen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:34 schreef Ryon het volgende:
Die geniepige en leugenachtige marketingboys ook.
Ik moet hier natuurlijk niet serieus op ingaan, maar hoezo trap je in een marketingstruc?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat moment dat je keihard in een marketingtruc trapt
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is bijna alsof een bedrijf dat ons spullen verkoopt ons spullen wil verkopen!
Omdat je boos was toen ze de Big Tasty stopzetten en dus waarschijnlijk er meer bent gaan eten toen 'ie terug was.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik moet hier natuurlijk niet serieus op ingaan, maar hoezo trap je in een marketingstruc?
Ja, dat vind o.a. Quincy, maar hun onderbouwing komt er op neer dat ze hun ideeën op iets genaamd zwarte piet projecteren terwijl daar dus nu net de meningen over uiteen lopen. Door die projectie voelen zij zich gekwetst, maar zij vullen die projectie zelf in. Net zoals dat er mensen zijn die gevoelens van mensen gaan projecteren op hun huisdier, ook zoiets.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
het gaat erom dat de huidige invulling van de intocht kwetsend is
Integendeel zelfs.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat je boos was toen ze de Big Tasty stopzetten en dus waarschijnlijk er meer bent gaan eten toen 'ie terug was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Het zou mensen nog verbazen hoeveel daar vandaan komt dat direct invloed heeft op het alledaagse doen en laten van mensen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
En wij die communicatiestudenten maar bashen
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is bijna alsof een bedrijf dat ons spullen verkoopt ons spullen wil verkopen!
Daar ging mijn koffiequote:
Hoorzitting was wel vermakelijk heur.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:38 schreef Maharbal het volgende:
Ben ik nou de enige die die hele Pietendiscussie geen reet kan interesseren? Discussie gaat volledig langs me heen.
Dan heb je toch mooi een hoorzitting van jewelste gemist netquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:38 schreef Maharbal het volgende:
Ben ik nou de enige die die hele Pietendiscussie geen reet kan interesseren? Discussie gaat volledig langs me heen.
Oh kut daar is een naam voor en die wist ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Geen persoon die denkt dat hij/zij gevoelig is voor reclame en dergelijke (dat zijn altijd de anderen) maar dat valt vies tegen.
Ik heb eergisteren Geordie Shore gezien. Dat was ook wel genoeg intellectuele (doch vermakelijke) armoe voor de week.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan heb je toch mooi een hoorzitting van jewelste gemist net
Ik kijk liever naar welke bezwaarcommissiehoorzitting dan ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren Geordie Shore gezien. Dat was ook wel genoeg intellectuele (doch vermakelijke) armoe voor de week.
Verkapte-kijk-mij-altijd-intellectueel-proberen-te-zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar welke bezwaarcommissiehoorzitting dan ook
Nietes. Ik houd best van debiele, infantiele en intellectloze dingen alleen niet van dat soort nep-realitybaggerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-altijd-intellectueel-proberen-te-zijn.
hier was weinig intellectueels aanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-altijd-intellectueel-proberen-te-zijn.
Alleen H2 van vorig jaar. Maar op de namen na zijn de vragen gelijk gebleven dit jaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Joosie heb ji je antwoorden van H1 en H2 ondernemingsrechtboek?
Ik kan niet andersquote:
Altijd al geweten dat je een vrouw was.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan niet andersIk verschuil me achter een emotionele muur van moeilijke woorden en serieuze meningen
*serieus antwoord*quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat je een vrouw was.
Mooi, dat zouden ze bij meer vakken moeten toestaan dat laatstequote:(c) Materiaal dat op het tentamen mag worden gebruikt
- Wetsedities, mits niet bijgeschreven
- Jurisprudentiebundels en eigen uitdraaien van arresten, mits niet bijgeschreven
Dat is zo fraudegevoeligquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooi, dat zouden ze bij meer vakken moeten toestaan dat laatste
Was in mijn master vrij normaal om te kiezen tussen een bundel of zelf alles printen. Sterker nog, bij de meeste vakken heb ik de hele bende zelf moeten printen. Fraudegevoelig? Vast, al denk ik dat weinig studenten zich daar aan waagden. Volkomen logisch ook natuurlijk; naast dat je als fraudeur wordt betiteld indien je gepakt wordt, houd je jezelf alleen maar voor de gek.quote:
Klein gokje:quote:
quote:crazed new Yorker refuses to let a man play his trumpet in the streets of the city
De pakkans is nog lager dan gecodeerd onderstrepen in je wetboekquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Was in mijn master vrij normaal om te kiezen tussen een bundel of zelf alles printen. Sterker nog, bij de meeste vakken heb ik de hele bende zelf moeten printen. Fraudegevoelig? Vast, al denk ik dat weinig studenten zich daar aan waagden. Volkomen logisch ook natuurlijk; naast dat je als fraudeur wordt betiteld indien je gepakt wordt, houdt je jezelf alleen maar voor de gek.
De mensen die nu nog trots spiekenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Was in mijn master vrij normaal om te kiezen tussen een bundel of zelf alles printen. Sterker nog, bij de meeste vakken heb ik de hele bende zelf moeten printen. Fraudegevoelig? Vast, al denk ik dat weinig studenten zich daar aan waagden. Volkomen logisch ook natuurlijk; naast dat je als fraudeur wordt betiteld indien je gepakt wordt, houd je jezelf alleen maar voor de gek.
Specifieker dan, want die vent heeft het op een gegeven moment over "most important building" of iets dergelijks.quote:
Zoveel grappen.quote:De IUR leidt op tot imam op hbo-niveau
Gezien hij zichzelf nogal geweldig vond, gok ik zijn huis.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Specifieker dan, want die vent heeft het op een gegeven moment over "most important building" of iets dergelijks.
Het zal je jeuken he?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:38 schreef Maharbal het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het zal je jeuken he?Ik heb wel net een wortel op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van H1 nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:49 schreef Joosie200 het volgende:
Ties, alle antwoorden staan gewoon op nestor zie ik net
Wat zegt je boek?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Van H1 niet
En die antwoorden op studeersnel kloppen niet want oude wetgeving
Nu ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2031809
Mooi topic
edit: potdorie, alweer verwijderd
Nou ja, bij veel mastervakken viel er ook weinig te spieken. Of je moet met een medestudent willen kunnen overleggen tijdens een tentamen. Maar het is juist het begrip van de stof dat getoetst wordt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Was in mijn master vrij normaal om te kiezen tussen een bundel of zelf alles printen. Sterker nog, bij de meeste vakken heb ik de hele bende zelf moeten printen. Fraudegevoelig? Vast, al denk ik dat weinig studenten zich daar aan waagden. Volkomen logisch ook natuurlijk; naast dat je als fraudeur wordt betiteld indien je gepakt wordt, houd je jezelf alleen maar voor de gek.
Mwah, genoeg schema's die je kan verwerken in je printjes hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou ja, bij veel mastervakken viel er ook weinig te spieken. Of je moet met een medestudent willen kunnen overleggen tijdens een tentamen. Maar het is juist het begrip van de stof dat getoetst wordt.
Ach ja, die zouden eigenlijk gewoon moeten mogen. Het is bachelorstof meer dat je moet kunnen stampen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mwah, genoeg schema's die je kan verwerken in je printjes hoor.
Hmm, naja.. ik ben begonnen aan de twee tentamens van vorig jaar. Zie je meteen wat er vooral terug kan komen elke keerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Van H1 niet
En die antwoorden op studeersnel kloppen niet want oude wetgeving
Hopelijk krijgen we een balans vraagquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm, naja.. ik ben begonnen aan de twee tentamens van vorig jaar. Zie je meteen wat er vooral terug kan komen elke keer
Vaste prik bij de eerste kansquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we een balans vraag
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vaste prik bij de eerste kansTweede kans nooit, want aldus Feenstra: 'dan had je de eerste kans maar moeten halen. Ik blijf geen punten weggeven'
1-0quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat wordt het zaterdag Ties?
Hey hoe moet ik 2:107a lid 2 nou lezenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vaste prik bij de eerste kansTweede kans nooit, want aldus Feenstra: 'dan had je de eerste kans maar moeten halen. Ik blijf geen punten weggeven'
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hey hoe moet ik 2:107a lid 2 nou lezen
107a is toch een wettelijke kapstok? echter staat in lid 2 dat als er geen goedkeuring is verleend het de vertegenwoordigingsbevoegdheid niet aantast
Inb4 wat zegt je boek
Wat zegt je.. oh wachtquote:
Dit kwam terug bij de werkgroep. Dat goedkeuringsvereiste uit 107a is dus een wettelijk toegestane beperking van de vertegenwoordigingsbevoegdheid in beginsel. Maar als er geen goedkeuring is gevraagd tast dat de bevoegdheid niet aan. Kortom.. uitzondering op de uitzondering van de hoofdregel zeg maarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:20 schreef Ties02 het volgende:
Hey hoe moet ik 2:107a lid 2 nou lezen
107a is toch een wettelijke kapstok? echter staat in lid 2 dat als er geen goedkeuring is verleend het de vertegenwoordigingsbevoegdheid niet aantast
Aah top, uitzondering op de uitzondering, altijd leukquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat zegt je.. oh wacht
[..]
Dit kwam terug bij de werkgroep. Dat goedkeuringsvereiste uit 107a is dus een wettelijk toegestane beperking van de vertegenwoordigingsbevoegdheid in beginsel. Maar als er geen goedkeuring is gevraagd tast dat de bevoegdheid niet aan. Kortom.. uitzondering op de uitzondering van de hoofdregel zeg maarOnderneming is dan dus gebonden, maar de handelde bestuurder kan op het matje worden geroepen/ontslagen/berispt whatever nu hij het interne voorschrift van het goedkeuringsvereiste met voeten heeft getreden.
Mompel gewoon iets over de WOR. 'Wacht even, we hebben 50 knakkers aan boord. Volgens mij moeten we daar iets mee, was het niet Jan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vergeet ook het spreekrecht niet hč, jongons. Bonuspunten, geloof me! Oh, en Heuga! Altijd Heuga benoemen!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mompel gewoon iets over de WOR. 'Wacht even, we hebben 50 knakkers aan boord. Volgens mij moeten we daar iets mee, was het niet Jan?Ondernemingsraad instellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inb4 no shit
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mompel gewoon iets over de WOR. 'Wacht even, we hebben 50 knakkers aan boord. Volgens mij moeten we daar iets mee, was het niet Jan?Ik dacht al, wat heeft de wet op de manifestaties hier mee te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
gewoon wachten tot de vakbond binnenkomt:p en anders gewoon niet doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ondernemingsraad instellen
inb4 no shit
Wat willen ze nou eigenlijk? Die agenten hebben een foutje gemaakt door een diplomaat te willen arresteren, waarschijnlijk was meneer wat fel aan het protesteren tegen zijn arrestatie dus zal hij ook hardhandig behandeld zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:56 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)niet_opgelost__.html
Onderhand wel een beetje klaar met Rusland.
:pquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:53 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
gewoon wachten tot de vakbond binnenkomt:p en anders gewoon niet doen.
Maar wat hier gebeurde was met staatsmacht, wat daar gebeurde (zoals het lijkt) niet. Dat is wel een belangrijk onderscheid. En verder: uiteraard gaat het om veel meer dan het incident alleen. Het is een diplomatieke rel bestaande uit een hele reeks voorvallen. Bekoelde verhoudingen leiden vanzelfsprekend niet tot wederzijdse redelijkheid en welwillendheid.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:53 schreef Giku het volgende:
[..]
Wat willen ze nou eigenlijk? Die agenten hebben een foutje gemaakt door een diplomaat te willen arresteren, waarschijnlijk was meneer wat fel aan het protesteren tegen zijn arrestatie dus zal hij ook hardhandig behandeld zijn.
Sorry man, foutje kan gebeuren.
Wat er aan die kant gebeurde vind ik veel kwalijker.
Hoe bedoel je dat eerste?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:20 schreef Joosie200 het volgende:
Dat maakt het nou net zo kwalijk. Verder hoog 'de pot verwijt de ketel dat' gehalte imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |