SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, zit alweer met mijn kop in het strafrechtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:41 schreef eriksd het volgende:
Saaie arresten elke keer. Kom eens met technische materie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:45 schreef Valid het volgende:
Vanochtend eerste college studentenrechtbank gehad. Ik ben rechter in een bedrijfsrechtelijke casus (rechtsgebied zelf gekozen). Heb dr zin in.jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:45 schreef Valid het volgende:
Vanochtend eerste college studentenrechtbank gehad. Ik ben rechter in een bedrijfsrechtelijke casus (rechtsgebied zelf gekozen). Heb dr zin in.Is dit zo complex dan? Onverschuldigde betaling geeft je toch geen voorrangsrecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de hoofdregel inderdaad, maar er zijn uitzonderingen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is dit zo complex dan? Onverschuldigde betaling geeft je toch geen voorrangsrecht?
Vandaar,quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is dit zo complex dan? Onverschuldigde betaling geeft je toch geen voorrangsrecht?
Vertel meid.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:47 schreef Yreal het volgende:
Ik heb zulke gemengde gevoelens bij deze dag...
Aandachtvragende post ditquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:47 schreef Yreal het volgende:
Ik heb zulke gemengde gevoelens bij deze dag...
Goed aangevoeld bobbiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Aandachtvragende post dit
Daar krijg je vast gemengde gevoelens bij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef Yreal het volgende:
Neeja, zo een vreselijk toffe netwerkborrel, maar daar moet ik een date voor laten schieten met een hele leuke dame
Vooral omdat ik liever naar die date ga...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daar krijg je vast gemengde gevoelens bij.
Aan die paarse attributen hé!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef Yreal het volgende:
Neeja, zo een vreselijk toffe netwerkborrel, maar daar moet ik een date voor laten schieten met een hele leuke dame
4 uur, rotterdamquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:52 schreef eriksd het volgende:
Hoelaat is die netwerkborrel eigenlijk?
En die woont in het hoge noorden des landsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Neem die chick mee naar de borrel.
Oh, we hebben het over Etsu.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
En die woont in het hoge noorden des lands
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oh, we hebben het over Etsu.
[..]
[..]
Kan dat niet wat netter worden geknoopt?quote:
Uiteraard, dit was enkel om de combi voor de dag even aan te gevenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan dat niet wat netter worden geknoopt?
Op de EUR?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
4 uur, rotterdam
[..]
Oftewel "Dat hangt er vanaf.... "quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:02 schreef Valid het volgende:
[..]
En dat inderdaad. Casuspositie is anderhalf A4.
Nou, ga je 4 uurtjes naar die borrel, je date om 21:00. Fertig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
4 uur, rotterdam
[..]
Als je bij voorbaat weet dat het een toffe netwerkborrel is, ga je naar die netwerkborrel. Je kunt je date altijd verzetten, en daarmee laat je meteen zien dat je niet alles laat wijken voor een drankje met een of andere chick en dat je je eigen dingen te doen hebt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef Yreal het volgende:
Heb ik ook gedaan, maar ik kan er nog steeds niet bij met mijn verstand dat ik inmiddels zo... "verstandig" ben geworden....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je bij voorbaat weet dat het een toffe netwerkborrel is, ga je naar die netwerkborrel. Je kunt je date altijd verzetten, en daarmee laat je meteen zien dat je niet alles laat wijken voor een drankje met een of andere chick en dat je je eigen dingen te doen hebt.
Wel vaker gedaan hier, en die date komt er echt wel als beide partijen willen.
Niet zo miemelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar ik kan er nog steeds niet bij met mijn verstand dat ik inmiddels zo... "verstandig" ben geworden....
Dus eigenlijk is er geen klacht?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar ik kan er nog steeds niet bij met mijn verstand dat ik inmiddels zo... "verstandig" ben geworden....
Dit! Als ze interesse heeft maakt het nauwelijks uit dat de date iets verzet wordt en als ze geen interesse heeft is het toch een hopeloze zaak. Netwerkborrels kun je niet plannen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je bij voorbaat weet dat het een toffe netwerkborrel is, ga je naar die netwerkborrel. Je kunt je date altijd verzetten, en daarmee laat je meteen zien dat je niet alles laat wijken voor een drankje met een of andere chick en dat je je eigen dingen te doen hebt.
Wel vaker gedaan hier, en die date komt er echt wel als beide partijen willen.
Doe je goed mi mang.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef Yreal het volgende:
Verstandig? Wat heeft dat met verstandig te maken? Gewoon doen wat je op dat moment liever wilt doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Speciaal voor Erik. Ook voor de rest een leuk liedje trouwens.quote:But this feels so unnatural
Peter Gabriel too
Het ziet daar wel zwart van de mensen zeg!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:11 schreef Ryon het volgende:
http://www.at5.nl/live
Hoorzitting rondom de black pete discussie. De beste spreker is al geweest, maar het blijft genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |