Ooooh, geen idee hoe ik dan bij been komquote:
quote:(i) Top 20 in de GRTDOJW-reeks op 16-10-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 145 VoornaamAchternaam
02. 141 xcachet
03. 123 LittleBrownie
04. 119 SgtPorkbeans
05. 097 Mexicanobakker
06. 097 supersof
07. 096 Fok-it
08. 086 Omdatappel
09. 073 OmgevallenFlat
10. 070 Dearest
11. 069 essnhills
12. 065 Moeraskat
13. 064 Insomnia_
14. 062 Stuart
15. 053 Xeor
16. 052 AldoTheApache
17. 051 gianni61
18. 042 Crack_
19. 030 d4v1d
20. 027 richolio
Reeks-statistieken!
Those were the daysquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ach, ik heb in JNG nog wel een 441 gehaald
ik wist niet of ik er trots op moest zijnquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 06:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nu eens samen de nacht doorbrengen
Ik heb nu al vakantie. Tralalaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 06:24 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb het superdruk
Volgende week is vakantie?
Noem jij maar een dag, jij hebt nog werk en zo ik heb helemaal niksquote:Op donderdag 17 oktober 2013 06:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb nu al vakantie. Tralala
Noem een dag.
met mij toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik wist niet of ik er trots op moest zijnWas gedeelde eerste plaats
Uhm.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 06:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
Noem jij maar een dag, jij hebt nog werk en zo ik heb helemaal niks
Anderen mogen toch ook medoen als ze willen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 06:38 schreef d4v1d het volgende:
Lekker helemaal los met Dearest.
om het nog fouter te laten klinken![]()
goedemorgen! bevalt de telefoon?quote:
mogguh sofquote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:38 schreef supersof het volgende:
[..]
goedemorgen! bevalt de telefoon?
Is het een mooi scherm? Scherp enzo? Of zie je echt dat hij goedkoop is?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh sof
tot nu toe wel alleen nog een vreemd probleempje met wifi, maar dat moet ik nog even uitzoeken
scherm is goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Is het een mooi scherm? Scherp enzo? Of zie je echt dat hij goedkoop is?
aah oke nicequote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scherm is goed.
camera moet ik nog testen of die een beetje behoorlijke foto's maakt
doeiquote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:43 schreef supersof het volgende:
[..]
aah oke nice![]()
ff over nadenken dan maar
Ik moet gaan daaag!
Ben ik al maar succesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:20 schreef Stuart het volgende:
Morning
Tijd om richting werk te gaan
Goeie morgenquote:
Cé si,Cé noquote:
Saartjequote:
ik ben verdomme geen saartjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ben ik al maar succes
[..]
Goeie morgen
[..]
Cé si,Cé no
[..]
Saartje
Cé?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ben ik al maar succes
[..]
Goeie morgen
[..]
Cé si,Cé no
[..]
Saartje
True truequote:
Wutquote:
Kennelijk nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:58 schreef c-u-t-e het volgende:
Net wakker en nu loopt die boef alweer zn hele voorraad luiers door de kamer te smijten..
Mag ik dan niet gewoon even rustig wakker worden?
zorgen dat die er niet aan komtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:58 schreef c-u-t-e het volgende:
Net wakker en nu loopt die boef alweer zn hele voorraad luiers door de kamer te smijten..
Mag ik dan niet gewoon even rustig wakker worden?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
not sue if serious
[..]
mogguh cutie
Hahaha, serieus?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zorgen dat die er niet aan komt
Ja gaat iedere dag een beetje beterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hoi cutehoe gaat het met je? Ben je al wat opgeknapt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:11 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja gaat iedere dag een beetje beter
Fijn om te horen dat het beter met je gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig, medicijnen zijn sowieso rotzooi en super slecht voor je lichaam![]()
Begeleidster?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:08 schreef sararaats het volgende:
wat is het vroeg joh maar m'n begeleidster komt om 10u en vanmiddag werken
Klopt! Ben nog wel 5 weken bezig hoor, maar wel steeds minder mg.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het beter met je gaat![]()
Gelukkig, medicijnen zijn sowieso rotzooi en super slecht voor je lichaam
Koffie maken en het water vervangen door red bull.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:14 schreef d4v1d het volgende:
Tips om energie te krijgen? Amper geslapen
Zit al aan de koffie.
Gelukkig.. wanneer moet je weer aan het werk?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:14 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Klopt! Ben nog wel 5 weken bezig hoor, maar wel steeds minder mg.
Red bullquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Koffie maken en het water vervangen door red bull.
Die 1001 doelen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze heeft hulp nodig met d'r doelen halen voor dr day zero geval
van Begeleid Wonen. ze komt me helpen om m'n huishouden zo goed mogelijk te plannen.quote:
Charmeurquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe komt hij aan zo'n knappe vriendin?
Voorlopig nog niet.. Heb geprobeerd en dat ging nog niet zo bestquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Gelukkig.. wanneer moet je weer aan het werk?
Eerst maar eens goed beter worden danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:18 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet.. Heb geprobeerd en dat ging nog niet zo best
Haha doe ik nu ook.. Kan best weer te vroeg aan het werk gaan hoor, maar dan zit je later weer.. Geen behoefte aan..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Eerst maar eens goed beter worden danlekker aan jezelf denken hoor!!!
Groot gelijk!!! lekker uitziekenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:21 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Haha doe ik nu ook.. Kan best weer te vroeg aan het werk gaan hoor, maar dan zit je later weer.. Geen behoefte aan..
Haha hij zit jullie te trollenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Verdomme, deze trein roept om de 10 seconden om dat we bijna bij station x zijn. Steeds een ander station in een andere uithoek van het land, gaat nergens over
Heb je geen muziek opstaan oid?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Verdomme, deze trein roept om de 10 seconden om dat we bijna bij station x zijn. Steeds een ander station in een andere uithoek van het land, gaat nergens over
Sprinter?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
toen de eerste keer Arnhem werd genoemd schrok ik wel evenquote:
In een sprinter moet je die belachelijk hard zetten om het niet te kunnen horen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Heb je geen muziek opstaan oid?
Station Drachtenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
toen de eerste keer Arnhem werd genoemd schrok ik wel evenmaar werd meteen gevolgd door klarenbeek, Dinxperlo en Drachten
Hahaha. Amsterdam zometeen. Daarna schiphol, leiden en met als eind bestemming den haag centraal. Gr gr.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
toen de eerste keer Arnhem werd genoemd schrok ik wel evenmaar werd meteen gevolgd door klarenbeek, Dinxperlo en Drachten
drachten heeft wel een station toch? Kan het ook verkeerd verstaan hebben. Maar het klonk echt alsof ze aan het bladeren waren tussen trajectenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Station Drachten
Dit moet een troll zijn.
ghehehe, Den Haagquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha. Amsterdam zometeen. Daarna schiphol, leiden en met als eind bestemming den haag centraal. Gr gr.
Volgens mij niet..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
drachten heeft wel een station toch? Kan het ook verkeerd verstaan hebben. Maar het klonk echt alsof ze aan het bladeren waren tussen trajecten
Drachten heeft nooit een station gehad. Zuiderzeelijn is nooit doorgegaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
drachten heeft wel een station toch? Kan het ook verkeerd verstaan hebben. Maar het klonk echt alsof ze aan het bladeren waren tussen trajecten
zal het wel een of ander kutdorp zijn geweest. Anywhore, Syntus,:')quote:
bestaat nog steeds hoor hier in het oostenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drachten heeft nooit een station gehad. Zuiderzeelijn is nooit doorgegaan.
Dinxperlo is ook alweer van voor de oorlog trouwens.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bestaat nog steeds hoor hier in het oosten
Aalten alleen zover ik weet.quote:
of het is alleen genoemd als het "overstappen op de bus naar"quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aalten alleen zover ik weet.
Voor officiële informatie stel ik Socios beschikbaar.
By defaultquote:
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
of het is alleen genoemd als het "overstappen op de bus naar"
Wrom niet je bent toch beroemd en beruchtquote:
nah ben op mn werk niet zo'n goed planquote:
jammerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:07 schreef supersof het volgende:
[..]
nah ben op mn werk niet zo'n goed plan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:18 schreef d4v1d het volgende:
Lobi voor suikerwafels![]()
omg ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Lobi voor jou danquote:
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2013 10:20:53 ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lobi voor jou danew ik wil geen lobi dat is een stom woordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
:squote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ew ik wil geen lobi dat is een stom woord
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ew ik wil geen lobi dat is een stom woord
quote:
Komt vast door je geweldige epilepsie ui :Squote:
ONZ / Users gezocht met een snel usericon (nieuwe stijl)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Komt vast door je geweldige epilepsie ui :S
Godsamme zeg wat een pleuris ding....
epilepsie topicquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ONZ / Users gezocht met een snel usericon (nieuwe stijl)
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Wel lobi voor jou hoor David! Laat je niet gek maken
wat ga je huilenquote:
in een quote mis ik er maar 5quote:
ja nou enquote:
Jouw geboorte was een spelfout.quote:
waz met mijn vader en moeder danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat doe je stoer zemmel? A vader moeder a zemmel
ONZ / Users gezocht met een snel usericon (nieuwe stijl)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil ook zo'n kut UI maar kan geen gifje uploaden hier
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jouw geboorte was een spelfout.En jouw naam dan? Davld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Jij hier? Mornin'quote:
Hiquote:
quote:
Zoals gezegd, ik kan die hier niet uploaden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ONZ / Users gezocht met een snel usericon (nieuwe stijl)
Gewoon die.
Oh, op die bakfiets. Te groot o.i.d.?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik kan die hier niet uploaden.
Ik ben hipster, doe daar niet aan.quote:
Maar dit is juist het nieuwste van het nieuwste.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben hipster, doe daar niet aan.
maak hem snellerquote:
Begin het onderhand een beetjequote:
Nee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Maar dit is juist het nieuwste van het nieuwste.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Begin het onderhand een beetjete vinden
quote:
het is ook kanjer irritant.quote:
Gianniquote:
Niet zelf gemaakt thoughquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Die van D4v1d vind ik wel leuk
Maar goed dat ik geen mod benquote:
Dan zou je er nog steeds weinig aan kunnen doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen mod ben![]()
zou jullie allemaal een ban geven ^^quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dan zou je er nog steeds weinig aan kunnen doen.
Dan zou je FA moeten zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zou jullie allemaal een ban geven ^^
kan die niet bewegend?quote:
ohja jij vind die bewegende niet leukquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jawel, maar dat vond ik lelijk
Zal het wel even doen
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja jij vind die bewegende niet leuk
OMGquote:
GOED GEZIEN.quote:
hahhaahahahhhahaquote:
GW2 bbyquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:32 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik ga maar eens nieuwe drivers voor m'n videokaart zoeken.
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:34 schreef gianni61 het volgende:
ik heb een zonnebril nodig voor dit topic
Verschil moet er zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:24 schreef supersof het volgende:
internet op mijn werk
[ afbeelding ]
Upload is wel matigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn[ afbeelding ]
Hoiquote:
200/10 beetje standaard.quote:
thuis heb ik download 50 en upload 60.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:40 schreef d4v1d het volgende:
Als LB d'r UI zou veranderen krijgen al die oude omaatjes in CRE een hartaanval tijdens het brijen
hier toch nog een beetje grijzig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh whuuu, hier schijnt de zon lekker!
Jou UIquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:41 schreef supersof het volgende:
[..]
thuis heb ik download 50 en upload 60.
Maar zoveel verschil merk ik nou ook weer niet eigenlijk.
jouwquote:
Ben ik wel. Sinds een foto in mijn fobo 1000 vieuws erbij. Al denk ik dat die allemaal van JanCees komenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Wrom niet je bent toch beroemd en berucht
Essquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef essnhills het volgende:
Er is een café in Utrecht dat Gras van de buren heet
ik spiek ook wel eensquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben ik wel. Sinds een foto in mijn fobo 1000 vieuws erbij. Al denk ik dat die allemaal van JanCees komen
Beerquote:
ahahahahahquote:
Ben ik even blij dat ik nu niet mobiel zit..quote:
en ik niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tjacka ook. Maar Tjacka mag dat.
Beren spieken niet, die glurenquote:
Ik vind hem fantastischquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh god, dubbele epilepsie aanval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |