Eerst maar eens goed beter worden danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:18 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet.. Heb geprobeerd en dat ging nog niet zo best
Haha doe ik nu ook.. Kan best weer te vroeg aan het werk gaan hoor, maar dan zit je later weer.. Geen behoefte aan..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Eerst maar eens goed beter worden danlekker aan jezelf denken hoor!!!
Groot gelijk!!! lekker uitziekenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:21 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Haha doe ik nu ook.. Kan best weer te vroeg aan het werk gaan hoor, maar dan zit je later weer.. Geen behoefte aan..
Haha hij zit jullie te trollenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Verdomme, deze trein roept om de 10 seconden om dat we bijna bij station x zijn. Steeds een ander station in een andere uithoek van het land, gaat nergens over
Heb je geen muziek opstaan oid?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Verdomme, deze trein roept om de 10 seconden om dat we bijna bij station x zijn. Steeds een ander station in een andere uithoek van het land, gaat nergens over
Sprinter?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
toen de eerste keer Arnhem werd genoemd schrok ik wel evenquote:
In een sprinter moet je die belachelijk hard zetten om het niet te kunnen horen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Heb je geen muziek opstaan oid?
Station Drachtenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
toen de eerste keer Arnhem werd genoemd schrok ik wel evenmaar werd meteen gevolgd door klarenbeek, Dinxperlo en Drachten
Hahaha. Amsterdam zometeen. Daarna schiphol, leiden en met als eind bestemming den haag centraal. Gr gr.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
toen de eerste keer Arnhem werd genoemd schrok ik wel evenmaar werd meteen gevolgd door klarenbeek, Dinxperlo en Drachten
drachten heeft wel een station toch? Kan het ook verkeerd verstaan hebben. Maar het klonk echt alsof ze aan het bladeren waren tussen trajectenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Station Drachten
Dit moet een troll zijn.
ghehehe, Den Haagquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha. Amsterdam zometeen. Daarna schiphol, leiden en met als eind bestemming den haag centraal. Gr gr.
Volgens mij niet..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
drachten heeft wel een station toch? Kan het ook verkeerd verstaan hebben. Maar het klonk echt alsof ze aan het bladeren waren tussen trajecten
Drachten heeft nooit een station gehad. Zuiderzeelijn is nooit doorgegaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
drachten heeft wel een station toch? Kan het ook verkeerd verstaan hebben. Maar het klonk echt alsof ze aan het bladeren waren tussen trajecten
zal het wel een of ander kutdorp zijn geweest. Anywhore, Syntus,:')quote:
bestaat nog steeds hoor hier in het oostenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drachten heeft nooit een station gehad. Zuiderzeelijn is nooit doorgegaan.
Dinxperlo is ook alweer van voor de oorlog trouwens.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bestaat nog steeds hoor hier in het oosten
Aalten alleen zover ik weet.quote:
of het is alleen genoemd als het "overstappen op de bus naar"quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aalten alleen zover ik weet.
Voor officiële informatie stel ik Socios beschikbaar.
By defaultquote:
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
of het is alleen genoemd als het "overstappen op de bus naar"
Wrom niet je bent toch beroemd en beruchtquote:
nah ben op mn werk niet zo'n goed planquote:
jammerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:07 schreef supersof het volgende:
[..]
nah ben op mn werk niet zo'n goed plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |