quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:51 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zit hier op Covent Garden Market, geeft Paul McCartney hier even een fucking surprise gig!
Wat?!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:51 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zit hier op Covent Garden Market, geeft Paul McCartney hier even een fucking surprise gig!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:14 schreef Tchock het volgende:
5 minuten lang F5'en en ik had raakNiet al te beste plekken zo te zien maar dat maakt me weinig meer uit.
[ afbeelding ]
Superversiequote:
Die wil ik niet horen. Origineel is té perfect. All You Need Is Love nu luisterenquote:
neejoh.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:43 schreef DO2 het volgende:
TKOL van Radiohead is stiekem best lekker.
Nah, goede plaatquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:37 schreef Kerftminister het volgende:
Wat is de nieuwe MGMT ONGELOOFLIJK kut zeg.
Is sarcastisch hoop ik? Het kabbelt maar een beetje voort, ze zingen of ze er geen zin in hebben. In elk nummer van die scheetgeluiden op de achtergrond en random bliepjes. Klinkt net alsof mijn schildpadden dit geproduceerd hebben.quote:
Haha tja, ieder zijn mening. Het album brengt wel wat gemengde reacties voort ja, maar ik vind het erg vet. Maar dat vond ik al van de Your Life Is A Lie single. Geen hapklare anthems zoals op Oracular Spectacular, dat niet nee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is sarcastisch hoop ik? Het kabbelt maar een beetje voort, ze zingen of ze er geen zin in hebben. In elk nummer van die scheetgeluiden op de achtergrond en random bliepjes. Klinkt net alsof mijn schildpadden dit geproduceerd hebben.
Nou ik ben een enorm liefhebber van complexe muziek en ook van psychedelische muziek, maar kan hier helemaal niks mee. Zit geen climax in of niks.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha tja, ieder zijn mening. Het album brengt wel wat gemengde reacties voort ja, maar ik vind het erg vet. Maar dat vond ik al van de Your Life Is A Lie single. Geen hapklare anthems zoals op Oracular Spectacular, dat niet nee.
Zag ze net bij Jools... Op een gigantische cowbell na niet veel aan nee.. Zelfde als het album dusquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nou ik ben een enorm liefhebber van complexe muziek en ook van psychedelische muziek, maar kan hier helemaal niks mee. Zit geen climax in of niks.
Mja ieder zijn smaak he.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:58 schreef Tchock het volgende:
Darkside![]()
Tyfuschristus wat was dat vet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |